|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Сынып: 6 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Буллингтен қорған» «Жедел қызмет нөмірлері» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға буллинг (қорлау, мазақтау, қысым көрсету) туралы түсінік беру. Буллингтің түрлерін, оның салдарын және қорғану жолдарын үйрету. Өзара сыйластық пен мейірімділік құндылықтарын насихаттау. Оқушыларға жедел жәрдем қызметінің нөмірлерін үйрету. Төтенше жағдайда жедел жәрдем шақыру тәртібін түсіндіру. Денсаулық пен өмір қауіпсіздігін сақтау дағдыларын дамыту |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
«Буллинг дегеніміз не?» сұрағын қою. Оқушылардың бұл тақырып бойынша ойларын тыңдау. «Мен қандай жағдайды әділетсіздік деп санаймын?» сұрағына жауап беру. ІІ. Негізгі бөлім 1. «Буллингтің түрлері» таныстырылымы Мұғалім буллингтің негізгі түрлерін түсіндіреді: Физикалық буллинг – ұру, итеру, заттарын жою. Вербалды буллинг – мазақтау, кемсіту, балағаттау. Кибербуллинг – интернет арқылы қорлау, қорқыту. Әлеуметтік буллинг – топтан шеттету, елемеу, дос болмау. Буллингтің психологиялық және әлеуметтік салдары туралы айту. 2. «Буллингтен қалай қорғануға болады?» жаттығуы Оқушыларға түрлі жағдаяттар ұсынылады (мысалы, сыныптасты мазақтау, әлеуметтік желіде жаман пікір жазу, біреуді топтан шеттету). Әр топ берілген жағдайға дұрыс әрекет ету жолдарын ұсынады. «STOP» әдісі: оқушылар буллингке ұшырағанда не істеу керек екенін айтады: S – сабыр сақтау. T – тоқтау, жауап бермеу. O – ойлану, сенімді адамға айту. P – көмек сұрау, буллингке қарсы тұру. 3. Сергіту сәті: «Жақсы сөз – жанға қуат» Әр оқушы өзінің жанындағы сыныптасына жақсы сөз айтады. Оқушылардың бір-біріне құрмет көрсетуін арттыру |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Жауаптар талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады.
Әр жағдаят бойынша оқушылар өз пікірлерін айтып, заңға сәйкес шешімін ұсынады.
Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
ІІІ. Қорытынды бөлім 1. «Мен қорғай аламын!» рефлексиясы Әр оқушы «Буллингке қарсы мен не істей аламын?» деген сұраққа жауап жазып, ортаға іледі. Мұғалім әрбір оқушының пікірін тыңдап, олардың ойын қолдайды. 2. Қорытынды сөз: Буллингтің алдын алу үшін мейірімділік, сыйластық және бір-біріне қолдау көрсету маңызды екенін атап өту. «Бір-бірімізді құрметтеп, достық қарым-қатынасты нығайтайық!» деген оймен сабақты аяқтау. Қорытынды: "Буллингке жол жоқ! Бір-бірімізді қолдап, мейірімді болайық!" |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіру «Төтенше жағдай дегеніміз не?» сұрағын қою. «Жедел жәрдем қызметі қандай жағдайда шақырылады?» деген сұраққа оқушылардың жауаптарын тыңдау. ІІ. Негізгі бөлім 1. «Жедел жәрдем қызметінің маңызы» таныстырылымы 103 – Жедел жәрдем нөмірі Қандай жағдайларда жедел жәрдем шақыру керек: Ауыр жарақат алу Есінен тану Жүрек талмасы немесе тыныс алудың қиындауы Күйік, улану, аллергиялық реакциялар Жол-көлік апатынан зардап шеккендер Жедел жәрдем шақыру алгоритмі: 1. Кім қоңырау шалып тұр? (Аты-жөні) 2. Не болды? (Жағдайды нақты баяндау) 3. Қайда болды? (Мекенжайды нақты айту) 4. Қанша адам зардап шекті? 2. «Дұрыс қоңырау шала аласың ба?» жаттығуы Әр топқа түрлі төтенше жағдайлар беріледі (біреу есінен танды, бала биіктен құлап түсті, улы газ иісі шықты). Әр топ өз жағдайы бойынша 103 нөміріне дұрыс қоңырау шалу сценарийін жасайды. Оқушылар диалог түрінде рөлдік ойын арқылы жедел жәрдем шақырады. 3. Сергіту сәті: «Қауіпсіздік белгілерін тап» Мұғалім қауіпсіздік белгілерінің суреттерін көрсетеді. Оқушылар олардың мағынасын анықтап, қай жерде қолданылатынын айтады. ІІІ. Қорытынды бөлім 1. «Мен есімде сақтадым!» рефлексиясы Оқушылар бүгінгі сабақтан алған ең маңызды 3 нәрсені атайды. «Қандай жаңа ақпарат білдім?» деген сұраққа жауап береді. 2. Қорытынды сөз: Мұғалім жедел жәрдем нөмірін есте сақтау және қауіпсіздік ережелерін сақтау әр адамның міндеті екенін еске салады. «Жедел жәрдем – өміріңді сақтайтын маңызды қызмет! Оны тек шынайы қажеттілік туындағанда шақырыңдар!» деп сабақты аяқтайды. Қорытынды: "Төтенше жағдайда сабыр сақтап, дұрыс қоңырау шалу – өмірді сақтаудың басты шарты!" |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар тыңдайды.Өз ойларын айтады сұрақтарға жауап береді. |
|
Презентация Слайд суреттер Жедел жәрдем қызметі туралы презентация немесе плакаттар. Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер. Қауіпсіздік белгілері бар суреттер. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Буллингтен қорған» «Жедел жәрдем нөмірлері және сенім телефондары» 6 сынып
Буллингтен қорған» «Жедел жәрдем нөмірлері және сенім телефондары» 6 сынып
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Сынып: 6 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Буллингтен қорған» «Жедел қызмет нөмірлері» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға буллинг (қорлау, мазақтау, қысым көрсету) туралы түсінік беру. Буллингтің түрлерін, оның салдарын және қорғану жолдарын үйрету. Өзара сыйластық пен мейірімділік құндылықтарын насихаттау. Оқушыларға жедел жәрдем қызметінің нөмірлерін үйрету. Төтенше жағдайда жедел жәрдем шақыру тәртібін түсіндіру. Денсаулық пен өмір қауіпсіздігін сақтау дағдыларын дамыту |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
«Буллинг дегеніміз не?» сұрағын қою. Оқушылардың бұл тақырып бойынша ойларын тыңдау. «Мен қандай жағдайды әділетсіздік деп санаймын?» сұрағына жауап беру. ІІ. Негізгі бөлім 1. «Буллингтің түрлері» таныстырылымы Мұғалім буллингтің негізгі түрлерін түсіндіреді: Физикалық буллинг – ұру, итеру, заттарын жою. Вербалды буллинг – мазақтау, кемсіту, балағаттау. Кибербуллинг – интернет арқылы қорлау, қорқыту. Әлеуметтік буллинг – топтан шеттету, елемеу, дос болмау. Буллингтің психологиялық және әлеуметтік салдары туралы айту. 2. «Буллингтен қалай қорғануға болады?» жаттығуы Оқушыларға түрлі жағдаяттар ұсынылады (мысалы, сыныптасты мазақтау, әлеуметтік желіде жаман пікір жазу, біреуді топтан шеттету). Әр топ берілген жағдайға дұрыс әрекет ету жолдарын ұсынады. «STOP» әдісі: оқушылар буллингке ұшырағанда не істеу керек екенін айтады: S – сабыр сақтау. T – тоқтау, жауап бермеу. O – ойлану, сенімді адамға айту. P – көмек сұрау, буллингке қарсы тұру. 3. Сергіту сәті: «Жақсы сөз – жанға қуат» Әр оқушы өзінің жанындағы сыныптасына жақсы сөз айтады. Оқушылардың бір-біріне құрмет көрсетуін арттыру |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Жауаптар талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады.
Әр жағдаят бойынша оқушылар өз пікірлерін айтып, заңға сәйкес шешімін ұсынады.
Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
ІІІ. Қорытынды бөлім 1. «Мен қорғай аламын!» рефлексиясы Әр оқушы «Буллингке қарсы мен не істей аламын?» деген сұраққа жауап жазып, ортаға іледі. Мұғалім әрбір оқушының пікірін тыңдап, олардың ойын қолдайды. 2. Қорытынды сөз: Буллингтің алдын алу үшін мейірімділік, сыйластық және бір-біріне қолдау көрсету маңызды екенін атап өту. «Бір-бірімізді құрметтеп, достық қарым-қатынасты нығайтайық!» деген оймен сабақты аяқтау. Қорытынды: "Буллингке жол жоқ! Бір-бірімізді қолдап, мейірімді болайық!" |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіру «Төтенше жағдай дегеніміз не?» сұрағын қою. «Жедел жәрдем қызметі қандай жағдайда шақырылады?» деген сұраққа оқушылардың жауаптарын тыңдау. ІІ. Негізгі бөлім 1. «Жедел жәрдем қызметінің маңызы» таныстырылымы 103 – Жедел жәрдем нөмірі Қандай жағдайларда жедел жәрдем шақыру керек: Ауыр жарақат алу Есінен тану Жүрек талмасы немесе тыныс алудың қиындауы Күйік, улану, аллергиялық реакциялар Жол-көлік апатынан зардап шеккендер Жедел жәрдем шақыру алгоритмі: 1. Кім қоңырау шалып тұр? (Аты-жөні) 2. Не болды? (Жағдайды нақты баяндау) 3. Қайда болды? (Мекенжайды нақты айту) 4. Қанша адам зардап шекті? 2. «Дұрыс қоңырау шала аласың ба?» жаттығуы Әр топқа түрлі төтенше жағдайлар беріледі (біреу есінен танды, бала биіктен құлап түсті, улы газ иісі шықты). Әр топ өз жағдайы бойынша 103 нөміріне дұрыс қоңырау шалу сценарийін жасайды. Оқушылар диалог түрінде рөлдік ойын арқылы жедел жәрдем шақырады. 3. Сергіту сәті: «Қауіпсіздік белгілерін тап» Мұғалім қауіпсіздік белгілерінің суреттерін көрсетеді. Оқушылар олардың мағынасын анықтап, қай жерде қолданылатынын айтады. ІІІ. Қорытынды бөлім 1. «Мен есімде сақтадым!» рефлексиясы Оқушылар бүгінгі сабақтан алған ең маңызды 3 нәрсені атайды. «Қандай жаңа ақпарат білдім?» деген сұраққа жауап береді. 2. Қорытынды сөз: Мұғалім жедел жәрдем нөмірін есте сақтау және қауіпсіздік ережелерін сақтау әр адамның міндеті екенін еске салады. «Жедел жәрдем – өміріңді сақтайтын маңызды қызмет! Оны тек шынайы қажеттілік туындағанда шақырыңдар!» деп сабақты аяқтайды. Қорытынды: "Төтенше жағдайда сабыр сақтап, дұрыс қоңырау шалу – өмірді сақтаудың басты шарты!" |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар тыңдайды.Өз ойларын айтады сұрақтарға жауап береді. |
|
Презентация Слайд суреттер Жедел жәрдем қызметі туралы презентация немесе плакаттар. Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер. Қауіпсіздік белгілері бар суреттер. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













