Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Д.Қонаев атындағы жалпы білім беретін мектеп
«БУЛЛИНГТЕН ҚОРҒАН!»
/«Қауіпсіздіктің жаңа ғасырына (экология мен көлік» ЖЖЕ
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
«Жедел жәрдем нөмірлері және сенім телефондары
Сыныбы: 8 «В»
Сынып жетекшісі:
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) «Қауіпсіздіктің жаңа ғасырына (экология мен көлік») ЖЖЕ№3 «Жедел жәрдем нөмірлері және сенім телефондары «Қауіпті селфи |
|||||||||||||
Тәрбие жоспары |
Д.Қонаев атындағы жалпы білім беретін мектеп |
||||||||||||
Күні: 11.11.2024жыл |
Мұғалім: |
||||||||||||
Сыныбы: |
Number present: 24 |
absent:0 |
|||||||||||
Оқыту мақсаты |
Буллингтің түрлері мен
салдарларын түсіндіру Оқушыларға өз құқықтарын
қорғауды және басқаларға құрметпен қарауды
үйрету |
||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар буллингтің не
екенін біледі Оқушылар өздерін қорғай
алады |
||||||||||||
Сабақ құндылығы |
|
||||||||||||
Апта дәйексөзі |
Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі |
||||||||||||
САБАҚ БАРЫСЫ |
|||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Әдіс тәсілдер мен кері байланыс беру |
Ресурстар |
|||||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
ҚР гимн орындалады. Амандасу сәтінде оқушылардың демалыстарының өтуін сұрау. Тақырыпты енгізу және
түсіндіру |
Гимн орындайды. Сабақ дәйек сөзін мағынасына мысал келтіреді.
Сыныптағы ережелерді қойып, оларды талқылау. "Буллингке орын жоқ!" деген ұранмен сыныптағыларға қатысты моральдық талаптарды қою. Оқушыларға өз құқықтарын қорғауға үйрету. |
|
|
|||||||||
Ортасы |
Буллингтің адамға тигізетін психологиялық әсерлерін түсіндіру. Өзін төмен бағалау, қорқыныш, депрессияға ұшырау. Өзін жалғыз сезіну. Оқушыларға буллингтен қорғану үшін қажетті стратегияларды ұсыну: Өз-өзіне сенімді болу. Сабыр сақтау. Қолдау іздеу: Мектептегі мұғалімдерге, психологтарға немесе достарға көмек сұрау. Қарсы жауап беру: Дұрыс әрі салмақты жауап беру. Буллингтің құрбандарының мектептегі өміріне қалай әсер ететінін, достармен қарым-қатынас, оқу үлгерімі және жалпы өмір сапасына әсері туралы нақты мысалдар. Топтық жұмыс жасау арқылы әр оқушының көзқарасын тыңдау және оны ұжымдық шешіммен бекіту.
|
қушылар буллингке ұшыраған адамның психологиялық жағдайы туралы пікір алмасады. "Буллингтің құрбаны болған адамды қалай қолдауға болады?" деген сұраққа жауап береді. Оқушыларға рөлдік ойындар ұйымдастыру (мысалы, "Буллингті қалай тоқтатуға болады?").
Рөлдік ойындар: Оқушылар буллингке ұшыраған кезде не істеу керек екендігін рөлдік ойындар арқылы көрсетеді. Мысалы, бір оқушы буллинг жасайды, ал екіншісі оған қалай жауап беру керек екендігін көрсетеді. Оқушылардың әрқайсысы өзара рөлдермен жұмыс істеп, өздерін қатаң жағдайларда қалай ұстайтынын көрсетеді. |
|
|
|||||||||
Қорытынды бөлім |
Сабақтың қорытындысы мен түйінін шығару. Оқушыларға буллингтен қорғану жолдарын тағы бір рет еске салу. |
Оқушылардың сабақтан алған негізгі идеяларын тыңдау: "Буллингке қалай қарсы тұруға болады?" "Әрқайсымыздың әрекетіміздің қоғамда әсері қандай?" |
|
|
|||||||||
ТАҚЫРЫП. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕР МЕН БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ» |
|||||||||||||
Мақсаты |
тәрбиеленушілерге жедел қызметтердің, байланыс орталықтарының телефон нөмірлерін есте сақтауды және қажет кезде дұрыс қолдануды үйрету. |
||||||||||||
Міндеті |
балаларды «Жедел қызметтер, сенім телефоны» ұғымымен және олардың негізгі телефон нөмірлерімен таныстыру; қандай жағдайда жедел қызметтерге, байланыс орталығына хабарласу керек екенін түсіндіру. |
||||||||||||
Материалдар мен ресурстар:
|
рольдік ойындарға арналған телефондар, телефон аппараттары немесе ойыншық телефондар. |
||||||||||||
Өрт сөндірушілер, полиция қызметкерлері, медициналық қызметкер мен олардың адамдарға қалай көмектесетіні туралы әңгімелесу. Есте сақта!»
Рөлдік ойын: Жұптық ойын. Біреуі қиын жағдайға тап болған баланың рөлін, екіншісі жедел қызмет операторының рөлін ойнайды. Жедел қызметтердің және байланыс орталығының телефон нөмірлерін қайталау: (101,102,103, 111). Ұйымдастырылған іс-әрекеттің рефлексиясы: балалар үйде қайталау үшін жедел қызметтердің телефондары жазылған карточкаларды немесе жапсырмаларды тарату.
|
Оқушылар сенім номерлерін қайталайды. 102 — Полиция (құқық қорғау қызметі, қылмыстар туралы хабарлау). 101 — Өрт қызметі (өрт қауіпсіздігі, өртті сөндіру қызметі). 103 — Жедел медициналық көмек (шұғыл медициналық көмек шақыру). 104 — Газ қызметі (газдың кетуі, ақаулар мен апаттар туралы хабарлау). 112 — Төтенше жағдайлар қызметі (жалпы төтенше жағдайлар үшін жедел көмек). 1411 — Әлеуметтік қызметтер (әлеуметтік көмек, тұрмыстық қиын жағдайларда көмек). 150 — Балалар мен жасөспірімдерге арналған сенім телефоны (психологиялық көмек, буллинг, зорлық-зомбылық туралы хабарлау). 1505 — Жастарға арналған көмек (психологиялық көмек, кеңес беру). 156 — Жедел көмек қызметі (қорғаныс, көмек көрсету қызметі). 8 800 080 25 25 — Буллинг пен зорлық-зомбылыққа қарсы сенім телефоны (балалар мен жасөспірімдерге арналған). 8 800 080 56 56 — Құқық қорғаушылар мен полиция туралы ақпарат. 8 800 080 77 77 — Тегін заңгерлік кеңес (құқықтық көмек). 8 800 080 50 50 — Психологиялық көмек көрсету (стресс, депрессия мен басқа психологиялық мәселелер бойынша көмек). 1400 — Медициналық сақтандыру бойынша ақпарат (Қазақстанның денсаулық сақтау жүйесі туралы ақпарат).
Ойналатын жағдайлар: өрт, тонау, баланың, туыстың ауыр жағдайы. Бала көрсетілген телефон нөміріне қоңырау шалып, ақпаратты операторға беруі керек.
|
"Қауіпсіздіктің жаңа ғасыры: Экология мен көлік" ЖЖЕ
Мақсаты: |
1.Экология мен көлік саласының өзара байланысын түсіндіру. 2.Экологияның және көлік жүйесінің экологиялық әсері туралы түсінік қалыптастыру. |
|||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресустар |
||||||
Көліктің экологияға және адам денсаулығына әсерін талдау. Көліктің экологиялық және әлеуметтік мәселелерге, климатқа әсерін түсіндіру. Қоршаған орта мен экологиялық қауіпсіздік туралы жауапкершілік сезімін дамыту. Оқушыларды экологияның сақталуына жауапкершілікпен қарауға, заманауи көлік құралдарын тиімді пайдалануға ынталандыру.
Сабақтың қорытындысын шығару. Экологиялық көліктердің болашағы, олардың экологияға және адам денсаулығына тигізетін пайдасы туралы қысқаша айту. "Қауіпсіздік және экология" тақырыбында оқушылардың пікірлерін тыңдау. |
- Автокөліктердің шығаратын газдары (CO2, NOx) атмосфераға әсер етеді, ауа сапасын төмендетеді. - Көліктердің қоршаған ортаға әсері және климаттың өзгеруі туралы мысалдар келтіру. - Экологиялық ластану мен климаттың өзгеруі туралы пікір алмасу. - Көлік жүйесінің экологияға тигізетін әсерін талқылау.
Оқушылар экологиялық көліктердің артықшылықтары мен кемшіліктері туралы қосымша мәліметтер жазып келу. |
- Слайдтар мен бейнемазмұн арқылы экологиялық көлік құралдары мен олардың тиімділігін көрсету. - Электр көліктері: Қалдықсыз жұмыс істейтін, қоршаған ортаға зиянсыз көліктер. - Гибридті көліктер: Қолданыстағы отын мен электр қуатын үйлестіретін көліктер. - Газды көліктер: Құрамында азоттар мен көміртектердің шығарылуын азайтатын көліктер.
|