Материалдар / «Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

Материал туралы қысқаша түсінік
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2024
79
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Д.Қонаев атындағы жалпы білім беретін мектеп











«БУЛЛИНГТЕН ҚОРҒАН!»


Қауіпсіздіктің жаңа ғасырына (экология мен көлік» ЖЖЕ


Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

«Жедел жәрдем нөмірлері және сенім телефондары









Сыныбы: 8 «В»

Сынып жетекшісі:



















«Буллингтен қорған!»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут) «Қауіпсіздіктің жаңа ғасырына (экология мен көлік») ЖЖЕ№3 «Жедел жәрдем нөмірлері және сенім телефондары

«Қауіпті селфи


Тәрбие жоспары

Д.Қонаев атындағы жалпы білім беретін мектеп

Күні: 11.11.2024жыл

Мұғалім:

Сыныбы:

Number present: 24

absent:0

Оқыту мақсаты

Буллингтің түрлері мен салдарларын түсіндіру
Оқушыларға буллингтің не екенін, оның түрлерін (физикалық, психологиялық, әлеуметтік, кибербуллинг) және қоғам мен жеке тұлғаға тигізетін теріс әсерлерін түсіндіру.

Оқушыларға өз құқықтарын қорғауды және басқаларға құрметпен қарауды үйрету
Оқушыларға өздерін буллингтен қалай қорғай алатынын және басқаларға көмектесу жолдарын көрсету. Оларға әрбір адам өзінің және өзгелердің құқықтарын қорғауға міндетті екенін түсіндіру.

Күтілетін

нәтиже

Оқушылар буллингтің не екенін біледі
Оқушылар буллингтің әртүрлі түрлерін (физикалық, психологиялық, кибербуллинг) ажырата алады және оның адамға немесе қоғамға қалай әсер ететінін түсінеді.

Оқушылар өздерін қорғай алады
Оқушылар буллингке ұшыраса, не істеу керек екенін біледі және өз құқығын қорғауға дайын болады. Олар қажет болған жағдайда мұғалімдер мен басқа сенімді адамдарға көмек сұрау жолдарын меңгереді.

Сабақ құндылығы

  • Бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу;

  • Әдеп нормасына сәйкес өзінің және басқалардың іс әрекеттерін талдау;

Апта дәйексөзі

Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі

САБАҚ БАРЫСЫ

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Әдіс тәсілдер мен кері байланыс беру

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

ҚР гимн орындалады.

Амандасу сәтінде оқушылардың демалыстарының өтуін сұрау.

Тақырыпты енгізу және түсіндіру
Мұғалім сабақты бастамас бұрын буллингтің не екенін, оның қандай түрлері бар екенін түсіндіреді. Оқушыларға бұл ұғымның мәні мен оның салдары туралы нақты мысалдар келтіреді. Буллингтің түрлері:
физикалық буллинг (құлақ соққы, қорлау), психологиялық буллинг (қорқыту, психологиялық қысым көрсету), кибербуллинг (интернет арқылы қорлау), әлеуметтік буллинг (топтан шығару, айыптау).

Гимн орындайды.

Сабақ дәйек сөзін мағынасына мысал келтіреді.



Сыныптағы ережелерді қойып, оларды талқылау.

"Буллингке орын жоқ!" деген ұранмен сыныптағыларға қатысты моральдық талаптарды қою.

Оқушыларға өз құқықтарын қорғауға үйрету.



Ортасы

Буллингтің адамға тигізетін психологиялық әсерлерін түсіндіру.

Өзін төмен бағалау, қорқыныш, депрессияға ұшырау.

Өзін жалғыз сезіну.

Оқушыларға буллингтен қорғану үшін қажетті стратегияларды ұсыну:

Өз-өзіне сенімді болу.

Сабыр сақтау.

Қолдау іздеу: Мектептегі мұғалімдерге, психологтарға немесе достарға көмек сұрау.

Қарсы жауап беру: Дұрыс әрі салмақты жауап беру.

Буллингтің құрбандарының мектептегі өміріне қалай әсер ететінін, достармен қарым-қатынас, оқу үлгерімі және жалпы өмір сапасына әсері туралы нақты мысалдар.

Топтық жұмыс жасау арқылы әр оқушының көзқарасын тыңдау және оны ұжымдық шешіммен бекіту.






қушылар буллингке ұшыраған адамның психологиялық жағдайы туралы пікір алмасады.

"Буллингтің құрбаны болған адамды қалай қолдауға болады?" деген сұраққа жауап береді.

Оқушыларға рөлдік ойындар ұйымдастыру (мысалы, "Буллингті қалай тоқтатуға болады?").





Рөлдік ойындар:

Оқушылар буллингке ұшыраған кезде не істеу керек екендігін рөлдік ойындар арқылы көрсетеді. Мысалы, бір оқушы буллинг жасайды, ал екіншісі оған қалай жауап беру керек екендігін көрсетеді.

Оқушылардың әрқайсысы өзара рөлдермен жұмыс істеп, өздерін қатаң жағдайларда қалай ұстайтынын көрсетеді.



Қорытынды бөлім

Сабақтың қорытындысы мен түйінін шығару. Оқушыларға буллингтен қорғану жолдарын тағы бір рет еске салу.


Оқушылардың сабақтан алған негізгі идеяларын тыңдау:

"Буллингке қалай қарсы тұруға болады?"

"Әрқайсымыздың әрекетіміздің қоғамда әсері қандай?"




ТАҚЫРЫП. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕР МЕН БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ»

Мақсаты

тәрбиеленушілерге жедел қызметтердің, байланыс орталықтарының телефон нөмірлерін есте сақтауды және қажет кезде дұрыс қолдануды үйрету.

Міндеті

балаларды «Жедел қызметтер, сенім телефоны» ұғымымен және олардың негізгі телефон нөмірлерімен таныстыру;


қандай жағдайда жедел қызметтерге, байланыс орталығына хабарласу керек екенін түсіндіру.

Материалдар мен ресурстар:




рольдік ойындарға арналған телефондар, телефон аппараттары немесе ойыншық телефондар.

Өрт сөндірушілер, полиция қызметкерлері, медициналық қызметкер мен олардың адамдарға қалай көмектесетіні туралы әңгімелесу.

Есте сақта!»

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

«111 байланыс орталығы» балалар мен ересектер көмекке жүгінуі үшін, өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасы туралы, балалардың құқықтарының бұзылуын хабарлау үшін ашылды.


«111» нөмірі – 24/7 байланыста

«111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды


111















Рөлдік ойын:

Жұптық ойын. Біреуі қиын жағдайға тап болған баланың рөлін, екіншісі жедел қызмет операторының рөлін ойнайды.

Жедел қызметтердің және байланыс орталығының телефон нөмірлерін қайталау: (101,102,103, 111).

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің рефлексиясы: балалар үйде қайталау үшін жедел қызметтердің телефондары жазылған карточкаларды немесе жапсырмаларды тарату.




Оқушылар сенім номерлерін қайталайды.


102 Полиция (құқық қорғау қызметі, қылмыстар туралы хабарлау).

101 Өрт қызметі (өрт қауіпсіздігі, өртті сөндіру қызметі).

103 Жедел медициналық көмек (шұғыл медициналық көмек шақыру).

104 Газ қызметі (газдың кетуі, ақаулар мен апаттар туралы хабарлау).

112 Төтенше жағдайлар қызметі (жалпы төтенше жағдайлар үшін жедел көмек).

1411 Әлеуметтік қызметтер (әлеуметтік көмек, тұрмыстық қиын жағдайларда көмек).

150 Балалар мен жасөспірімдерге арналған сенім телефоны (психологиялық көмек, буллинг, зорлық-зомбылық туралы хабарлау).

1505 Жастарға арналған көмек (психологиялық көмек, кеңес беру).

156 Жедел көмек қызметі (қорғаныс, көмек көрсету қызметі).

8 800 080 25 25 Буллинг пен зорлық-зомбылыққа қарсы сенім телефоны (балалар мен жасөспірімдерге арналған).

8 800 080 56 56 Құқық қорғаушылар мен полиция туралы ақпарат.

8 800 080 77 77 Тегін заңгерлік кеңес (құқықтық көмек).

8 800 080 50 50 Психологиялық көмек көрсету (стресс, депрессия мен басқа психологиялық мәселелер бойынша көмек).

1400 Медициналық сақтандыру бойынша ақпарат (Қазақстанның денсаулық сақтау жүйесі туралы ақпарат).



Ойналатын жағдайлар: өрт, тонау, баланың, туыстың ауыр жағдайы.

Бала көрсетілген телефон нөміріне қоңырау шалып, ақпаратты операторға беруі керек.






"Қауіпсіздіктің жаңа ғасыры: Экология мен көлік" ЖЖЕ

Мақсаты:


1.Экология мен көлік саласының өзара байланысын түсіндіру.

2.Экологияның және көлік жүйесінің экологиялық әсері туралы түсінік қалыптастыру.

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресустар

Көліктің экологияға және адам денсаулығына әсерін талдау.

Көліктің экологиялық және әлеуметтік мәселелерге, климатқа әсерін түсіндіру.

Қоршаған орта мен экологиялық қауіпсіздік туралы жауапкершілік сезімін дамыту.

Оқушыларды экологияның сақталуына жауапкершілікпен қарауға, заманауи көлік құралдарын тиімді пайдалануға ынталандыру.

Еуропада ең жиі сатылымда болатын Гольф, Рено және Форд моделіндегі автокөліктер. Бұл автомобильдердің орташа бағасы 5 млн теңге көлемінде.

Қазақстанда автокөліктердің ең көп сатылымда; Тойота Камри, Фольксваген Пассат және Дайву Нексия моделіндегі көліктер. Орташа есеппен 6 млн теңгені құрайды.

«Еуро5» экостандартты көліктерге Қозғалтқышының көлемі 1,5-1,6 м3

«Еуро 1-4» стандартындағы автокөліктер, қозғалтқыштардың 1,5-2,0 көлемі қолданыста.

1. Экологияға зияны келмейтін кқліктер үшін көптеген жеңілдіктер қарастырылған. Мәселен, Франциядаэлектр велосипедіне ауысқан адамға, 200 евро (95 мың тг) көлемінде өтемақы төлеген. Лондонда электр көліктері толық салықтан босатылған.

Электр көліктері сирек.Тек бағасын төмендету мақсатында тіркеу кезінде және өндіріс жасауда мемлекет тарапынан жеңілдіктер қарастырылған.

Сабақтың қорытындысын шығару.

Экологиялық көліктердің болашағы, олардың экологияға және адам денсаулығына тигізетін пайдасы туралы қысқаша айту.

"Қауіпсіздік және экология" тақырыбында оқушылардың пікірлерін тыңдау.

- Автокөліктердің шығаратын газдары (CO2, NOx) атмосфераға әсер етеді, ауа сапасын төмендетеді.

- Көліктердің қоршаған ортаға әсері және климаттың өзгеруі туралы мысалдар келтіру.

- Экологиялық ластану мен климаттың өзгеруі туралы пікір алмасу.

- Көлік жүйесінің экологияға тигізетін әсерін талқылау.



























Оқушылар экологиялық көліктердің артықшылықтары мен кемшіліктері туралы қосымша мәліметтер жазып келу.

- Слайдтар мен бейнемазмұн арқылы экологиялық көлік құралдары мен олардың тиімділігін көрсету.

- Электр көліктері: Қалдықсыз жұмыс істейтін, қоршаған ортаға зиянсыз көліктер.

- Гибридті көліктер: Қолданыстағы отын мен электр қуатын үйлестіретін көліктер.

- Газды көліктер: Құрамында азоттар мен көміртектердің шығарылуын азайтатын көліктер.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!