Буллингтен қорған тәрбие сағаты

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Буллингтен қорған тәрбие сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Буллингтен қорған сабаққа қмж жазамын 87782430026
Материалдың қысқаша нұсқасы

Апта дәйексөзі

Тәртіп-тәрбие бастауы

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Қалмұратова Ақбота Салыбекқызы

Күні:

20.01.2025ж

Сынып: 8 «Г»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қауіпсіздік сабағы

Буллингтен қорған

Ата-анамен және сенімді ересектермен қауіпсіздік мәселелерін қалай ашық талқылауға болады

Сабақтың мақсаты

«Буллинг» сөзінің мағынасын ашу, таныту; Жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию жағдайларын алдын алу;

Құндылықтарды дарыту

Сынып ұжымын сыйластыққа, бір-біріне қолдау көрсете білуге тәрбиелеу.

 Сабақтың барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылар назарын сабаққа аудару.

«Жұлдызым жоғары.... »

Әр оқушы өз жұлдызына жақсы қасиетін жазып, оны сыныптың фотосы ілінген қабырғаға ілу

Осы арқылы тәрбие сағатының тақырыбы мен мақсаты анықталады

Топқа бөлу

Пазл арқылы

Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін? Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек? Егер сен өзің біреуді қорлап жүрген болсаң ше? Неліктен адамдар бір-бірін қорлап, қиянат жасайды?

Әр оқушы өз жұлдызына жақсы қасиетін жазып, оны сыныптың фотосы ілінген қабырғаға ілу


Оқушы өз ойларын ортаға салады.

Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

сілтемеде

суреттер

https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo


Сабақтың ортасы

Видеодан кейінгі сұрақтар

(бейнероликтен кейінгі жетелеуші сұрақтар) Бұл бейнеролик не туралы?

«Төрт баған» әдісі

Факт

Идея

Әрекет

Сұрақ

Буллинг

Буллингті болдырмау

Күресу, кешіру, сену, құрметтеу

Балалар неге қатыгез болып барады? Буллингті қалай жоюға болады



«Құпия хат» Екі топқа құпия хат жазылған конверт беріледі.

Оқушылар сол сұрақтарға жауап беріп ойларын ортаға салады

1.А атты азамат Б атты азаматтан оның мүлкін тартып алды(телефон, әмиян, құлаққап) және де басқа біреулерге айтып қойсаң, сенің құпиянды айтамын деп қорқытты.

Өзіңді зардап шегушінің орнына қойып, бұл проблеманы шешудің жолдарың ұсын.


2. Досың саған хат жазып жібереді, ол хатта, ол ұзақ уақыт бойы өзінің сыныптастары оған буллинг жасайтының айтты, және ол енді шыдай алмайтының айтып, бұл оның соңғы хаты екенің хабарлайды.Сенің жасайтын ең бірінші әрекетің не болады?Қандай қолдау көрсетесін, және досыңды құтқарып қалғаннан кейін қандай шара қолданасың?

«Сенімді адам» әр оқушы өзінің сенетін адамының суретін салады немесе жазып шығады

Мақсаты Оқушылар әркез өздерінің сенімді адамдарының бар екенін біліп отыру.

Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.









Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады.






Дескриптор:

Оқушылар әркез өздерінің сенімді адамдарының бар екенін біліп отырады

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Мадақтау сэндвичі»



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



ҚБ «Өзін-өзі бағалау»



Ақпараттық мәтін










Үлестірмелі қағаздар



Суреттер




Тірек-сызбалар


Сергіту сәті

Оқушыларға әртүрлі сусындар қойылады

Ортада парақтар қойылып сол жерде бірлескен түрде ойынды ойнайды


Оқушылар арасында бір-бірене деген қолдау жасау арқылы жеңіске жетеді



Қауіпсіздік сабағы

«Сенімді шеңбер» мұнда оқушыларға шеңберлер беріледі

Соған оқушылар сенімді адамдарын іліп шығады

Ата-ана, мұғалім, бауырлар, ата, әже, ағайын туыстар, өзі, сирек араласатын адамдар

Бірінші шеңбер-баланың өзі.

Сенім шеңберіндегі бірінші орынды бала өзі алады.

Екінші шеңбер-баланың ата-анасы немесе қамқоршысы. адамдар кез-келген сұрақтарды тыңдауға және жауап беруге, кез-келген тақырыпта сөйлесуге дайын және олар бірінші болып көмекке келеді.Үшінші шеңбер-жақын туыстар мен жақын достар.Жақын туыстары әдетте сенім шеңберінде үшінші орында. Бұл баланың ата-анасы немесе оның достары тығыз байланыста болатын адамдар. Бесінші шеңбер - сирек араласатын адамдар.Баланы білетін адамдар: көршілер, ата-аналардың әріптестері,



медицина қызметкерлері, полиция қызметкерлері. Жеке ойлар мен сезімдермен бөлісуге тыйым салынады, тек ата-аналардың қатысуымен ғана олармен байланыса аласыз.

Соған оқушылар сенімді адамдарын іліп шығады

Ата-ана, мұғалім, бауырлар, ата, әже, ағайын туыстар осы сөздерді шеңберге іліп шығады




Сабақ

тың соңы



Сабақты қорытындылау

Екі топқа 2 түрлі сөздер беріледі

Сол сөздер арқылы бүгінгі тәрбие сағатын қорытындылайды

Рефлексия

Тик-ток әдісі арқылы кері байланыс жасаймын

Қажетті білімді толық меңгердім бе?

Қай дағдыларды қалыптастырдым?

Үйге тапсырма

Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін?



Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады





Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект





Тексерілді

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2025
112
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі