Cабақтың лексикалық
тақырыбы: Атақтылардың
әуесқойлығы
Сабақтың
мақсаты:
-
Тіл үйренушілерге тыңдалым,
оқылым, жазылым, сөйлесім жаттығулары арқылы сөздік қоры мен тіл
байлығын арттыру.
-
Жаңа сөздерді меңгерту арқылы
ой-пікірін толық жеткізуге дағдыландыру, сөйлеу мәдениетін
қалыптастыру.
-
Тілді үйренуге
қызығушылықтарын, мемлекеттік тілге деген құрметін
арттыру.
Көрнекі
құралдары: слайдтар,сандықша,парақшалар
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер, жұмыс түрлері:
түсіндіру, ой қозғау,
сұрақ-жауап, тест сұрақтары, суретпен жұмыс,
ойындар.
Cабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа
қатысушыларды тізім бойынша тексеру.
ІІ. Үй жұмысын
тексеру:
Сіздер бос уақыттарыңызда
немен айналысасыздар, немен әуестенесіздер, адамдардың әр түрлі
қызығушылықтары болады, мысалы марка жинау, қуыршақ жинау, гүлдер
жинау сияқты.(тыңдаушылар өздерінің неге әуес екендіктерін
айтады)
Ал ендеше бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы «Атақтылардың әуесқойлығы»
«Сөзден сөз
туады»
«Әуесқой» сөзіндегі әріптерді пайдаланып
сөздер ойлайықшы
Қой, ес, әу,қу,
сой,су.
Жаңа сөздермен
танысу
Әуесқой –любитель,
увлеченный
Әуесқойлық
–увлечение
Әуестену –
увлекаться
Әуестік-увлечение,
хобби
Жапсырма-
наклейка
Жинақ-
коллекция
Жинастыру-
собирать
Қызыға жинау- собирать с
увлечением(синтересом)
Төсбелгі-значок, нагрудной
знак
Атақты – известный,
популярный
Мақтан ету-
гордиться
Топтама –группа,
коллекция
Балалық шақ-
детства
Жаңа сөздерді оқи отыра сөз
тіркестерін, сөйлемдер құрғызу. Мысалы Әуестену- ол әуестенеді- ол
жапсырма жинаумен әуестенеді.
Оқылым
1-тапсырма. Мәтінмен
жұмыс.
Атақтылардың
әуесқойлығы
Жазушы Оразақын Асқардың
жинағында мыңнан астам қалам бар. Мұндай әуесқойлықпен балалық
шақтан бастап айналысып жүр. Оразақын Асқардың жеке топтамасында
әлемдегі ең алғашқы қаламдардың бірін көруге болады. Қазір оған
қаламдарды достары сыйлайды.
Жинақтағы әр заттың тарихы
бар. Мысалы , 25 жыл бұрын жазушының өз қолымен жасаған қаламы бар.
Онда қызының фотосуреті бейнеленген. Атақты жазушының шабыт беретін
қаламы да бар екен. Оразақын Асқардың айтуынша ең жақсы өлеңдерін
жазған қаламдарын ешкімге бермейді. Ол өзінің қалам жинағын мақтан
етеді.
а) Мәтінді мәнерлеп
оқу
ә)
Аудару
б) Сұрақтарға жауап
беру
1. Оразақын Асқар немен
әуестенеді?
2.Топтамасында неше қалам
бар?
3.Ол осы әуесқойлығымен
неше жыл айналысып жүр?
Грамматикалық
тақырып: Нақ осы шақ (Собствено-
настоящее время)
Түбір етістік+-ып + отыр+
жіктік жалғау
-іп
тұр
-п
жүр
жатыр
Мен оқ-ып
отыр-мын
Сен серуенде-п
жүр-сің
Ол күт-іп
тұр
1. Сіздің сіңліңіз не істеп
жатыр?
2. Әкеңіз не істеп
жатыр?
3. Сіз қазір жапсырма жинап
жүрсіз бе?
4. Сіз маркаларды желтоқсан
айында сатып аласыз ба? 5.Сәрсенбіде не
істедіңіз?
А. Гүлжан шай ішіп
отыр.
Ә. Жұмыста
болдым.
Б. Жоқ ,
қарашада.
В. Жоқ, жинап жүрген
жоқпын.
Г. Ол кісі газет оқып
отыр
Сергіту сәті: “Кім көп
біледі?”
Тыңдалым
Б
10.05
10.11
10.01
ірінші сұрақ
Ойыншық
солдаттар
Е
Маркалар
Жапсырмалар
кінші сұрақ
Ү
20
7
30
шінші сұрақ
Жазылым
Берілген сөздермен
сөйлем құраңыз.
-
жүрмін/ ойын/Мен/жинастырып/
дискілерін
-
спортпен/жүрсің/Сен/бе?/айналысып
-
бойынша/Ол/маркаларды/тақырыбы/жинап/ «Өсімдік әлемі»/
жүр
-
қазір/жатырсыз?/Сіз/істеп/
не
Сөйлесім
Тақтада берілген суреттермен
жұмыс, жаңа сөздерді пайдала отырып қысқаша мәтін
құру
“Пантомима”ойыны
Шарты: Бір тыңдаушы тақтаның алдына
шығып берілген етістіктерді ыммен түсіндіреді. Ал отырған
тыңдаушылар қандай етістік туралы айтып тұрғанын шешу керек. (жазып
отыр, оқып отыр, сөйлеп тұр, билеп жүр, күліп тұр, жаттығу жасап
тұр, ұялы телефонмен сөйлесіп тұр.
Сабақты
қорыту:
Тест
сұрақтарына жауап
береміз
-
Оразақын Асқардың топтамасында
неше қалам бар?
А. Жүзден
астам
Ә. Мыңнан
астам
Б. Бес жүзден
астам
2) Оразақын Асқардың жасаған
қаламында кімнің бенесі бар?
А.
Жазушының
Ә.
Қызының
Б.
Табиғаттың
3) Осы шақта тұрған сөйлемді
табыңыз.
А. Мен сабаққа
келемін.
Ә. Ол оқып
отыр.
Б. Сен киноға
барасың.
4) «төсбелгі» сөзінің
аудармасы
А.
Группа
Ә.
Значок
Б.
Коллекция
5) «Кім не істеп жатыр?»
сұрағының жауабын табыңыз
А. Мен сабақ
оқыдым.
Ә. Ол теледидар көріп
отыр.
Б. Алина үй тапсырмасын
орындады
Үйге
тапсырма: Осы шақта 3 сөйлем
құру,
жаңа сөздерді
жаттау
Жаңа сөздермен
танысу
Әуесқой –любитель,
увлеченный
Әуесқойлық
–увлечение
Әуестену –
увлекаться
Әуестік-увлечение,
хобби
Жапсырма-
наклейка
Жинақ-
коллекция
Жинастыру-
собирать
Қызыға жинау- собирать с
увлечением(синтересом)
Төсбелгі-значок, нагрудной
знак
Атақты – известный,
популярный
Мақтан ету-
гордиться
Топтама –группа,
коллекция
Балалық шақ-
детства
Жаңа сөздерді оқи отыра сөз
тіркестерін, сөйлемдер құрғызу. Мысалы Әуестену- ол әуестенеді- ол
жапсырма жинаумен әуестенеді.
Оқылым
1-тапсырма. Мәтінмен
жұмыс.
Атақтылардың
әуесқойлығы
Грамматикалық
тақырып: Нақ осы шақ (Собствено-
настоящее время)
Түбір етістік+-ып + отыр+
жіктік жалғау
-іп
тұр
-п
жүр
жатыр
Мен оқ-ып
отыр-мын
Сен серуенде-п
жүр-сің
Ол күт-іп
тұр
1. Сіздің сіңліңіз не істеп
жатыр?
2. Әкеңіз не істеп
жатыр?
3. Сіз қазір жапсырма жинап
жүрсіз бе?
4. Сіз маркаларды желтоқсан
айында сатып аласыз ба? 5.Сәрсенбіде не
істедіңіз?
А. Гүлжан шай ішіп
отыр.
Ә. Жұмыста
болдым.
Б. Жоқ ,
қарашада.
В. Жоқ, жинап жүрген
жоқпын.
Г. Ол кісі газет оқып
отыр
Тыңдалым
Жазылым
Берілген сөздермен
сөйлем құраңыз.
-
жүрмін/ ойын/Мен/жинастырып/
дискілерін
-
спортпен/жүрсің/Сен/бе?/айналысып
-
бойынша/Ол/маркаларды/тақырыбы/жинап/ «Өсімдік әлемі»/
жүр
-
қазір/жатырсыз?/Сіз/істеп/
не
Сөйлесім
Тақтада берілген суреттермен
жұмыс, жаңа сөздерді пайдала отырып қысқаша мәтін
құру
Сабақты
қорыту:
Тест
сұрақтарына жауап
береміз
-
Оразақын Асқардың топтамасында
неше қалам бар?
А. Жүзден
астам
Ә. Мыңнан
астам
Б. Бес жүзден
астам
2) Оразақын Асқардың жасаған
қаламында кімнің бенесі бар?
А.
Жазушының
Ә.
Қызының
Б.
Табиғаттың
3) Осы шақта тұрған сөйлемді
табыңыз.
А. Мен сабаққа
келемін.
Ә. Ол оқып
отыр.
Б. Сен киноға
барасың.
4) «төсбелгі» сөзінің
аудармасы
А.
Группа
Ә.
Значок
Б.
Коллекция
5) «Кім не істеп жатыр?»
сұрағының жауабын табыңыз
А. Мен сабақ
оқыдым.
Ә. Ол теледидар көріп
отыр.
Б. Алина үй тапсырмасын
орындады
Үйге
тапсырма: Осы шақта 3 сөйлем құру, жаңа
сөздерді жаттау