1
.Ұйымдастыру:
Оқушылармен сәлемдесу;
Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушыларды жұптастырып отырғызу.
2. Үй тапсырмасын
тексеру: (3
минут)
Үй тапсырмасы ауызша оқу
арқылы тексеріледі.
3. Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
4.Білімдерін
жинақтау: Ауызша жаттығу (3
минут)
а.
Мақсаты: жаңа тақырыпты меңгеруге
қажет өтілген материалдарды еске түсіру
б.
Әдісі: ауызша сұрақ
жауап
в. Ұйымдастыру
формасы:
ауызша
г.
Оқушы: тапсырмаларды ауызша
орындайды
д.
Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын
тыңдап, бағалайды
е.
Нәтижені
бағалау: тек ауызша марапатталады, не
ескерту беріледі
ж.
Мазмұны: презентацияда
көрсетіледі
Сұрақтары:
1. Екі координаталық түзу
координаталық ... ты құрайды
(жазықтық)
2. Координаталық түзу – бұл
координаталық … (ось)
3. Екі координаталық түзу
қиылысқанда қандай бұрыш пайда болады?
(тік)
4. Жазықтықта нүктені
аңықтайтын сандар жұбы қалай аталады?
(координата)
5. Нүктенін бірінші
координатасы қалай аталады? (абсцисса)
6. Нүктенін екінші
координатасы қалай аталады? (ордината)
7. Координаталық жазықтық
координаталық түзулерімен неше бөлікке бөлінеді?
(төрт)
|