Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Центрлік симметрия. Осьтік симметрия.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3С Координаталық жазықтық |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Центрлік симметрия. Осьтік симметрия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.2.5 Тікбұрышты координаталар жүйесінде координата осьтеріне қарағанда симметриялы нүктені және фигураны салу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушы: 1. Берілген нүктеге координаталық осьтерге қарағанда симметриялы нүктенің координатасын анықтай алады; 2. Координаталық осьтерге қарағанда симметриялы нүктені және фигураны сала алады; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Логикалық ойлау қабілетін, математикалық тілде сөйлеу мәдениетін дамыту. Есте сақтау, салыстыру және елестету қабілеттерін дамыту. Өз бетінше жұмыстануға баулу. Оқушылардың бойына жауапкершілік, мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Симметрия ұғымы адам шығармашылығының көпғасырлық тарихымен тығыз байланысты. Симметрия физика мен математикада, химия мен биологияда, техника және архитектурада, поэзия мен музыкада маңызды роль атқарады. Симметрияның ең қарапайым түрі – түзуге қатысты симметрия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Симметрия, нүктеге қарағанда симметриялы фигуралар, түзуге қарағанда симметриялы фигуралар, симметрия центрі, симметрия осі ұғымдарын біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1-2 мин 2- 5 мин 6-9 мин |
1 .Ұйымдастыру: Оқушылармен сәлемдесу; Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды жұптастырып отырғызу. 2. Үй тапсырмасын тексеру: (3 минут) Үй тапсырмасы ауызша оқу арқылы тексеріледі. 3. Сабақтың мақсатымен таныстыру. 4.Білімдерін жинақтау: Ауызша жаттығу (3 минут) а. Мақсаты: жаңа тақырыпты меңгеруге қажет өтілген материалдарды еске түсіру б. Әдісі: ауызша сұрақ жауап в. Ұйымдастыру формасы: ауызша г. Оқушы: тапсырмаларды ауызша орындайды д. Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын тыңдап, бағалайды е. Нәтижені бағалау: тек ауызша марапатталады, не ескерту беріледі ж. Мазмұны: презентацияда көрсетіледі Сұрақтары: 1. Екі координаталық түзу координаталық ... ты құрайды (жазықтық) 2. Координаталық түзу – бұл координаталық … (ось) 3. Екі координаталық түзу қиылысқанда қандай бұрыш пайда болады? (тік) 4. Жазықтықта нүктені аңықтайтын сандар жұбы қалай аталады? (координата) 5. Нүктенін бірінші координатасы қалай аталады? (абсцисса) 6. Нүктенін екінші координатасы қалай аталады? (ордината) 7. Координаталық жазықтық координаталық түзулерімен неше бөлікке бөлінеді? (төрт) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10-23 мин 24-37 |
5.Жаңа тақырыпты меңгерту. Жұптық жұмыс (10 минут) а. Мақсаты: жаңа тақырыпты өз беттерінше меңгеру б. Әдісі: жұптық жұмыс в. Ұйымдастыру формасы: жазбаша г. Оқушы: тапсырмаларды нұсқаулыққа сәйкес орындайды, қорытындылайды д. Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын тыңдап, бағыттаушы сұрақтар қою арқылы қорытынды жасауға жетелейді. е. Нәтижені бағалау: тек ауызша марапатталады ж. Мазмұны: (Қосымша 1) Тапсырма 1. 1. Нүктелерді 1 ден 17 дейін нөмірлендер; 2. Сол жақтағы фигураның барлық нүктелерінін координаталарын анықтап кестенін бірінші қатарына жазыңдар; 3. Оң жақтағы фигураның барлық нүктелерінін координаталарын анықтап кестенін екінші қатарына жазыңдар; 4. Екі фигуранын сәйкес нүктелерінің координаталарын салыстырыңыз; 5. Қорытындылаңыз;
Тапсырма 2.
1. Екі бөлігінің сәйкес нүктелерін1 ден 18 дейін нөмірлеңдер; 2. Фигураның жоғарғы бөлігінің барлық нүктелерінің координаталарын анықтап кестенің бірінші қатарына жазыңдар; 3. Фигураның төменгі бөлігінің барлық нүктелерінің координаталарын анықтап кестенін екінші қатарына жазыңдар; 4. Екі бөліктің сәйкес нүктелерінің координаталарын салыстырыңыз; 5. Қорытындыланыз;
|