Материалдар / Центрлік симметрия. Осьтік симметрия.

Центрлік симметрия. Осьтік симметрия.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге арналған
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3С Координаталық жазықтық

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Центрлік симметрия. Осьтік симметрия.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.2.5 Тікбұрышты координаталар жүйесінде координата осьтеріне қарағанда симметриялы нүктені және фигураны салу

Сабақ мақсаттары

Оқушы

  • тікбұрышты координаталар жүйесінде координата осьтеріне қарағанда симметриялы нүктені және фигураны сала алады;

  • симметриялы нүктелердің координаталарын анықтай алады

Бағалау критерийлері

Оқушы:

1. Берілген нүктеге координаталық осьтерге қарағанда симметриялы нүктенің координатасын анықтай алады;

2. Координаталық осьтерге қарағанда симметриялы нүктені және фигураны сала алады;

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • осьтік және центрлік симметрия ұғымын түсіндіреді;

  • фигуралардың осьтік және центрлік симметрияларын анықтауды негіздейді;

  • тузуге және нүктеге қатысты симметриялы фигураларды салуды түсіндіреді

Пәнге тән лексика мен терминология:

  • симметрия;

  • осьтік симметрия, центрлік симметрия;

  • симметрия осі;

  • симметрия центрі;

  • фигура бейнесі;

  • фигураның бастапқы бейнесі.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • осьтік симметрия дегеніміз ... ;

  • центрлік симметрия дегеніміз ... ;

  • нүктелер арасындағы қашықтық сақталады;

  • әртүрлі жақтарында;

  • түзуге перпендикуляр...;

  • берілген фигураның осі ...;

  • тузуге қатысты симметриялы фигураларды салу үшін .... ;

  • нүктеге қатысты симметриялы фигураларды салу үшін .... ;

Құндылықтарды дарыту

Логикалық ойлау қабілетін, математикалық тілде сөйлеу мәдениетін дамыту. Есте сақтау, салыстыру және елестету қабілеттерін дамыту. Өз бетінше жұмыстануға баулу. Оқушылардың бойына жауапкершілік, мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

Симметрия ұғымы адам шығармашылығының көпғасырлық тарихымен тығыз байланысты. Симметрия физика мен математикада, химия мен биологияда, техника және архитектурада, поэзия мен музыкада маңызды роль атқарады. Симметрияның ең қарапайым түрі – түзуге қатысты симметрия.

Бастапқы білім

Симметрия, нүктеге қарағанда симметриялы фигуралар, түзуге қарағанда симметриялы фигуралар, симметрия центрі, симметрия осі ұғымдарын біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1-2 мин




2- 5 мин




6-9 мин

1 .Ұйымдастыру:

Оқушылармен сәлемдесу; Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды жұптастырып отырғызу.

2. Үй тапсырмасын тексеру: (3 минут)

Үй тапсырмасы ауызша оқу арқылы тексеріледі.

3. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

4.Білімдерін жинақтау: Ауызша жаттығу (3 минут)

а. Мақсаты: жаңа тақырыпты меңгеруге қажет өтілген материалдарды еске түсіру

б. Әдісі: ауызша сұрақ жауап

в. Ұйымдастыру формасы: ауызша

г. Оқушы: тапсырмаларды ауызша орындайды

д. Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын тыңдап, бағалайды

е. Нәтижені бағалау: тек ауызша марапатталады, не ескерту беріледі

ж. Мазмұны: презентацияда көрсетіледі

Сұрақтары:

1. Екі координаталық түзу координаталық ... ты құрайды (жазықтық)

2. Координаталық түзу – бұл координаталық … (ось)

3. Екі координаталық түзу қиылысқанда қандай бұрыш пайда болады? (тік)

4. Жазықтықта нүктені аңықтайтын сандар жұбы қалай аталады? (координата)

5. Нүктенін бірінші координатасы қалай аталады? (абсцисса)

6. Нүктенін екінші координатасы қалай аталады? (ордината)

7. Координаталық жазықтық координаталық түзулерімен неше бөлікке бөлінеді? (төрт)


























Сабақтың ортасы


10-23 мин




































































































24-37























5.Жаңа тақырыпты меңгерту. Жұптық жұмыс (10 минут)

а. Мақсаты: жаңа тақырыпты өз беттерінше меңгеру

б. Әдісі: жұптық жұмыс

в. Ұйымдастыру формасы: жазбаша

г. Оқушы: тапсырмаларды нұсқаулыққа сәйкес орындайды, қорытындылайды

д. Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын тыңдап, бағыттаушы сұрақтар қою арқылы қорытынды жасауға жетелейді.

е. Нәтижені бағалау: тек ауызша марапатталады

ж. Мазмұны: (Қосымша 1)

Тапсырма 1.


1. Нүктелерді 1 ден 17 дейін нөмірлендер;

2. Сол жақтағы фигураның барлық нүктелерінін координаталарын анықтап кестенін бірінші қатарына жазыңдар;

3. Оң жақтағы фигураның барлық нүктелерінін координаталарын анықтап кестенін екінші қатарына жазыңдар;

4. Екі фигуранын сәйкес нүктелерінің координаталарын салыстырыңыз;

5. Қорытындылаңыз;


Нүктелердін нөмірлері
















Оң жақтағы фигураның координаталары
















Сол жақтағы фигураның координаталары

















Тапсырма 2.

1. Екі бөлігінің сәйкес нүктелерін1 ден 18 дейін нөмірлеңдер;

2. Фигураның жоғарғы бөлігінің барлық нүктелерінің координаталарын анықтап кестенің бірінші қатарына жазыңдар;

3. Фигураның төменгі бөлігінің барлық нүктелерінің координаталарын анықтап кестенін екінші қатарына жазыңдар;

4. Екі бөліктің сәйкес нүктелерінің координаталарын салыстырыңыз;

5. Қорытындыланыз;


Нүктелердін нөмірлері
















Жоғарғы бөліктін координаталары
















Төменгі бөліктін координаталары













Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі