Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3С Координаталық жазықтық

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Центрлік симметрия. Осьтік симметрия.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.3.2.5 Тікбұрышты координаталар жүйесінде координата осьтеріне қарағанда симметриялы нүктені және фигураны салу

    Сабақ мақсаттары

    Оқушы

    • тікбұрышты координаталар жүйесінде координата осьтеріне қарағанда симметриялы нүктені және фигураны сала алады;

    • симметриялы нүктелердің координаталарын анықтай алады

    Бағалау критерийлері

    Оқушы:

    1. Берілген нүктеге координаталық осьтерге қарағанда симметриялы нүктенің координатасын анықтай алады;

    2. Координаталық осьтерге қарағанда симметриялы нүктені және фигураны сала алады;

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    • осьтік және центрлік симметрия ұғымын түсіндіреді;

    • фигуралардың осьтік және центрлік симметрияларын анықтауды негіздейді;

    • тузуге және нүктеге қатысты симметриялы фигураларды салуды түсіндіреді

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    • симметрия;

    • осьтік симметрия, центрлік симметрия;

    • симметрия осі;

    • симметрия центрі;

    • фигура бейнесі;

    • фигураның бастапқы бейнесі.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • осьтік симметрия дегеніміз ... ;

    • центрлік симметрия дегеніміз ... ;

    • нүктелер арасындағы қашықтық сақталады;

    • … әртүрлі жақтарында;

    • түзуге перпендикуляр...;

    • берілген фигураның осі ...;

    • тузуге қатысты симметриялы фигураларды салу үшін .... ;

    • нүктеге қатысты симметриялы фигураларды салу үшін .... ;

    Құндылықтарды дарыту

    Логикалық ойлау қабілетін, математикалық тілде сөйлеу мәдениетін дамыту. Есте сақтау, салыстыру және елестету қабілеттерін дамыту. Өз бетінше жұмыстануға баулу. Оқушылардың бойына жауапкершілік, мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Симметрия ұғымы адам шығармашылығының көпғасырлық тарихымен тығыз байланысты. Симметрия физика мен математикада, химия мен биологияда, техника және архитектурада, поэзия мен музыкада маңызды роль атқарады. Симметрияның ең қарапайым түрі – түзуге қатысты симметрия.

    Бастапқы білім

    Симметрия, нүктеге қарағанда симметриялы фигуралар, түзуге қарағанда симметриялы фигуралар, симметрия центрі, симметрия осі ұғымдарын біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-2 мин




    2- 5 мин




    6-9 мин

    1 .Ұйымдастыру:

    Оқушылармен сәлемдесу; Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды жұптастырып отырғызу.

    2. Үй тапсырмасын тексеру: (3 минут)

    Үй тапсырмасы ауызша оқу арқылы тексеріледі.

    3. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

    4.Білімдерін жинақтау: Ауызша жаттығу (3 минут)

    а. Мақсаты: жаңа тақырыпты меңгеруге қажет өтілген материалдарды еске түсіру

    б. Әдісі: ауызша сұрақ жауап

    в. Ұйымдастыру формасы: ауызша

    г. Оқушы: тапсырмаларды ауызша орындайды

    д. Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын тыңдап, бағалайды

    е. Нәтижені бағалау: тек ауызша марапатталады, не ескерту беріледі

    ж. Мазмұны: презентацияда көрсетіледі

    Сұрақтары:

    1. Екі координаталық түзу координаталық ... ты құрайды (жазықтық)

    2. Координаталық түзу – бұл координаталық … (ось)

    3. Екі координаталық түзу қиылысқанда қандай бұрыш пайда болады? (тік)

    4. Жазықтықта нүктені аңықтайтын сандар жұбы қалай аталады? (координата)

    5. Нүктенін бірінші координатасы қалай аталады? (абсцисса)

    6. Нүктенін екінші координатасы қалай аталады? (ордината)

    7. Координаталық жазықтық координаталық түзулерімен неше бөлікке бөлінеді? (төрт)


























    Сабақтың ортасы


    10-23 мин




































































































    24-37























    5.Жаңа тақырыпты меңгерту. Жұптық жұмыс (10 минут)

    а. Мақсаты: жаңа тақырыпты өз беттерінше меңгеру

    б. Әдісі: жұптық жұмыс

    в. Ұйымдастыру формасы: жазбаша

    г. Оқушы: тапсырмаларды нұсқаулыққа сәйкес орындайды, қорытындылайды

    д. Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын тыңдап, бағыттаушы сұрақтар қою арқылы қорытынды жасауға жетелейді.

    е. Нәтижені бағалау: тек ауызша марапатталады

    ж. Мазмұны: (Қосымша 1)

    Тапсырма 1.


    1. Нүктелерді 1 ден 17 дейін нөмірлендер;

    2. Сол жақтағы фигураның барлық нүктелерінін координаталарын анықтап кестенін бірінші қатарына жазыңдар;

    3. Оң жақтағы фигураның барлық нүктелерінін координаталарын анықтап кестенін екінші қатарына жазыңдар;

    4. Екі фигуранын сәйкес нүктелерінің координаталарын салыстырыңыз;

    5. Қорытындылаңыз;


    Нүктелердін нөмірлері
















    Оң жақтағы фигураның координаталары
















    Сол жақтағы фигураның координаталары

















    Тапсырма 2.

    1. Екі бөлігінің сәйкес нүктелерін1 ден 18 дейін нөмірлеңдер;

    2. Фигураның жоғарғы бөлігінің барлық нүктелерінің координаталарын анықтап кестенің бірінші қатарына жазыңдар;

    3. Фигураның төменгі бөлігінің барлық нүктелерінің координаталарын анықтап кестенін екінші қатарына жазыңдар;

    4. Екі бөліктің сәйкес нүктелерінің координаталарын салыстырыңыз;

    5. Қорытындыланыз;


    Нүктелердін нөмірлері
















    Жоғарғы бөліктін координаталары
















    Төменгі бөліктін координаталары













    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қайратова Мөлдір Қайратқызы
    14 Мамыр 2021
    859
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Центрлік симметрия. Осьтік симметрия.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Центрлік симметрия. Осьтік симметрия.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімге арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3С Координаталық жазықтық

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Центрлік симметрия. Осьтік симметрия.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.3.2.5 Тікбұрышты координаталар жүйесінде координата осьтеріне қарағанда симметриялы нүктені және фигураны салу

    Сабақ мақсаттары

    Оқушы

    • тікбұрышты координаталар жүйесінде координата осьтеріне қарағанда симметриялы нүктені және фигураны сала алады;

    • симметриялы нүктелердің координаталарын анықтай алады

    Бағалау критерийлері

    Оқушы:

    1. Берілген нүктеге координаталық осьтерге қарағанда симметриялы нүктенің координатасын анықтай алады;

    2. Координаталық осьтерге қарағанда симметриялы нүктені және фигураны сала алады;

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    • осьтік және центрлік симметрия ұғымын түсіндіреді;

    • фигуралардың осьтік және центрлік симметрияларын анықтауды негіздейді;

    • тузуге және нүктеге қатысты симметриялы фигураларды салуды түсіндіреді

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    • симметрия;

    • осьтік симметрия, центрлік симметрия;

    • симметрия осі;

    • симметрия центрі;

    • фигура бейнесі;

    • фигураның бастапқы бейнесі.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • осьтік симметрия дегеніміз ... ;

    • центрлік симметрия дегеніміз ... ;

    • нүктелер арасындағы қашықтық сақталады;

    • … әртүрлі жақтарында;

    • түзуге перпендикуляр...;

    • берілген фигураның осі ...;

    • тузуге қатысты симметриялы фигураларды салу үшін .... ;

    • нүктеге қатысты симметриялы фигураларды салу үшін .... ;

    Құндылықтарды дарыту

    Логикалық ойлау қабілетін, математикалық тілде сөйлеу мәдениетін дамыту. Есте сақтау, салыстыру және елестету қабілеттерін дамыту. Өз бетінше жұмыстануға баулу. Оқушылардың бойына жауапкершілік, мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Симметрия ұғымы адам шығармашылығының көпғасырлық тарихымен тығыз байланысты. Симметрия физика мен математикада, химия мен биологияда, техника және архитектурада, поэзия мен музыкада маңызды роль атқарады. Симметрияның ең қарапайым түрі – түзуге қатысты симметрия.

    Бастапқы білім

    Симметрия, нүктеге қарағанда симметриялы фигуралар, түзуге қарағанда симметриялы фигуралар, симметрия центрі, симметрия осі ұғымдарын біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-2 мин




    2- 5 мин




    6-9 мин

    1 .Ұйымдастыру:

    Оқушылармен сәлемдесу; Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды жұптастырып отырғызу.

    2. Үй тапсырмасын тексеру: (3 минут)

    Үй тапсырмасы ауызша оқу арқылы тексеріледі.

    3. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

    4.Білімдерін жинақтау: Ауызша жаттығу (3 минут)

    а. Мақсаты: жаңа тақырыпты меңгеруге қажет өтілген материалдарды еске түсіру

    б. Әдісі: ауызша сұрақ жауап

    в. Ұйымдастыру формасы: ауызша

    г. Оқушы: тапсырмаларды ауызша орындайды

    д. Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын тыңдап, бағалайды

    е. Нәтижені бағалау: тек ауызша марапатталады, не ескерту беріледі

    ж. Мазмұны: презентацияда көрсетіледі

    Сұрақтары:

    1. Екі координаталық түзу координаталық ... ты құрайды (жазықтық)

    2. Координаталық түзу – бұл координаталық … (ось)

    3. Екі координаталық түзу қиылысқанда қандай бұрыш пайда болады? (тік)

    4. Жазықтықта нүктені аңықтайтын сандар жұбы қалай аталады? (координата)

    5. Нүктенін бірінші координатасы қалай аталады? (абсцисса)

    6. Нүктенін екінші координатасы қалай аталады? (ордината)

    7. Координаталық жазықтық координаталық түзулерімен неше бөлікке бөлінеді? (төрт)


























    Сабақтың ортасы


    10-23 мин




































































































    24-37























    5.Жаңа тақырыпты меңгерту. Жұптық жұмыс (10 минут)

    а. Мақсаты: жаңа тақырыпты өз беттерінше меңгеру

    б. Әдісі: жұптық жұмыс

    в. Ұйымдастыру формасы: жазбаша

    г. Оқушы: тапсырмаларды нұсқаулыққа сәйкес орындайды, қорытындылайды

    д. Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын тыңдап, бағыттаушы сұрақтар қою арқылы қорытынды жасауға жетелейді.

    е. Нәтижені бағалау: тек ауызша марапатталады

    ж. Мазмұны: (Қосымша 1)

    Тапсырма 1.


    1. Нүктелерді 1 ден 17 дейін нөмірлендер;

    2. Сол жақтағы фигураның барлық нүктелерінін координаталарын анықтап кестенін бірінші қатарына жазыңдар;

    3. Оң жақтағы фигураның барлық нүктелерінін координаталарын анықтап кестенін екінші қатарына жазыңдар;

    4. Екі фигуранын сәйкес нүктелерінің координаталарын салыстырыңыз;

    5. Қорытындылаңыз;


    Нүктелердін нөмірлері
















    Оң жақтағы фигураның координаталары
















    Сол жақтағы фигураның координаталары

















    Тапсырма 2.

    1. Екі бөлігінің сәйкес нүктелерін1 ден 18 дейін нөмірлеңдер;

    2. Фигураның жоғарғы бөлігінің барлық нүктелерінің координаталарын анықтап кестенің бірінші қатарына жазыңдар;

    3. Фигураның төменгі бөлігінің барлық нүктелерінің координаталарын анықтап кестенін екінші қатарына жазыңдар;

    4. Екі бөліктің сәйкес нүктелерінің координаталарын салыстырыңыз;

    5. Қорытындыланыз;


    Нүктелердін нөмірлері
















    Жоғарғы бөліктін координаталары
















    Төменгі бөліктін координаталары













    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Презентация 6 сынып
    14.05.2021
    859
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қайратова Мөлдір Қайратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации