Ұйымдастыру кезеңі (10
мин)
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Ұлттық құндылыққа негіздеп,
сабақты бастау.
Тарихтағы батыр, қаһармандарды
атап өту, және Рахымжан Қошқарбаевке ерекше
тоқталу.
Р.Қошқарбаевтің туғанына 100
жыл толуына орай өткізіліп жатқан сынып сағатында оқушыларды
«Отаншылдықты, намысшылдықты, елінің тарихын құрметтеуді, ұлттық
мирасты» дәріптеу.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді.
Психологиялық
ахуал
Оқушылардың пікірі
тыңдалады
|
Тақырыптық
көрнекіліктер
|
Сабақтың негізгі
бөлімі
(15
минут)
|
Рақымжан Қошқарбаев 1924 жылы
19 қазанда Ақмола облысының Ақмола ауданында дүниеге келген. Ол
ата-анасынан ерте айырылып, балалар үйінде тәрбиеленді. Жеті жылдық
мектепті бітіргеннен кейін Балқаш фабрика-зауыттық училищесіне
жіберілді.Р. Қошқарбаев өзінің өмірі жайлы «Штурм» кітабында
әңгімелейді.
Ұлы Отан соғысы майданына
Рахымжан 18 жасында аттанып, Одер мен Шпрее өзендерін басып алуға
қатысқан. Берлин үшін шайқаста Рахымжан мен оның взводтары ең
бірінші қатарда орналасты. Олар алдымен Корольдік алаңға, «Гиммлер
үйіне» жетеді. Мұнда лейтенант Қошқарбаевқа тарихи маңызы бар –
Рейхстаг ғимаратының үстіне Қызыл Туды көтеру туралы бұйрық
беріледі. «Гиммлер үйінен» Рейхстагқа дейінгі қашықтық бар болғаны
360 м. Бірақ бұл ашық алаң болғандықтан, жан-жақтан атқылай
бастады. Осы қанды қашықтықты лейтенант Қошқарбаев жауынгерлерімен
7 сағатта жүріп өтті. 30 сәуір күні, сағат 18:30-да Рейхстагтың
алдына Қызыл Ту тігілді.
|
Оқушыларға:
ҰОС туралы сұрақтар
қою;
Ұлт мақтаныштарын
атау;
Өз отбасында
Р.Қошқарбаев сиақты ҰОС – на барған ата-бабаларын
атау.
|
|
Қауіпсіздік сабағы (10
минут)
|
Қазіргі уақытта Интернет
қолданушылардың саны артып келеді. Интернеттің көмегімен балалар
жаңа әлемді ашады, көптеген ақпарат алады, жаңа адамдармен
танысады, ақпарат алмасады. Алайда, Интернетте көптеген қауіптер
бар, желі тек білім беру және ойын-сауық ортасы немесе "әлеуметтік
желілер" ғана емес, сонымен қатар тыйым салынған және қауіпті
ақпараты бар сайттар да аз емес. Алаяқтар мен қылмыскерлер
балалардың психикасына әсер етуі мүмкін, олар балаларды заңсыз
әрекеттерге итермелейді.
Ата
– ана бақылауы -
баланы интернеттің теріс және қауіпті әсерінен қорғауға
көмектеседі. Ата-аналар баланың желіде қандай ақпарат іздейтінін,
телефоннан немесе планшеттен қандай сайттарға кіретінін білуі
керек.
Интернет (оқылуы [интэрнэ́т];
ағылш. Internet — International Network) компьютерлік серверлердің бүкіләлемдік желісі. Интернетке
қосылу мүмкіндігі болған жағдайда, білім беру мекемелері,
мемлекеттік ұйымдар, коммерциялық кәсіпорындар және жеке адамдар
сияқты миллиондаған қайнар көзінен ақпарат алуға
болады.
Қазіргі кезде Интернет сөзін пайдаланғанда,
физикалық желінің өзін емес, Дүниежүзілік желі және ондағы
ақпаратты айтамыз.
Егер бұл терминді енгізген ағылшын
тіліндегі RFC құжатына сүйенсек, онда бұл термин
екі түрде жазылып, сәйкесінше екі мағынаға ие
болады.
|
Оқушылар
Цифрлық әлемде қауіпсіз
қадамдарды жасамас бұрын білуі тиіс ережелермен
танысу.
|
|
Сабақты қорыту (7
минут)
|
Балалар білуі керек ең маңызды
нәрселер:
1.
Бейтаныс сайттарға кірмеңіз және күмәнді сілтемелерді
пайдаланбаңыз.
2.
Интернетте алданып қалу өте оңай.
3.
Интернетте балаға жазатын адам кез-келген адам бола алады, өйткені
желі сізге шынайы бет-әлпеті мен шынайы ойын жасыруға мүмкіндік
береді.
4.
Егер желідегі біреу өзінің деректерін (мекенжайы, жасы, телефоны,
бала мен ата-ананың күн тәртібі, ата-ананың жұмыс орны, төлқұжат
деректері немесе басқа да жеке құжаттарының деректері және т.б.)
ұсынуды сұраса, мұндай мәліметтерді ешқашан ұсынбауға
тиіс.
5.
Егер біреу қауіп төндірсе, жол берілмейтін және заңсыз ұсыныстар
білдірсе, ата-аналарға (заңды өкілдерге)
хабарлаңыз
6.
Желіде болып жатқан кез-келген түсініксіз жағдайда ересектерге
(ата-аналарға, психологқа немесе мұғалімге)
хабарлаңыз.
Біздің ортақ
мақсатымыз-Интернетті балалар үшін қауіпсіз
ету.
|
Балалар түсінгендері бойынша
өз ойларымен бөліседі.
Цифрлық деректерді
үлкендерсіз бөгде сайттарға таратпау, қауіпті сайттарға жеке
деректерді жүктемеу туралы хабардар
болды.
|
Телефон, көрнекілік
қағаздар.
|
Кері байланыс
(3
минут)
|
Оқушылар өз телефондарынан жеке
деректерін сақтауды үйренді, үлкендерге (ата-анасына) көрсетіп,
маниторинг жүргізіп отыруды
түсінді.
|
Кері байланыста
мұғалімге өз ұялы байланыстарының нөмерін жазып
берді
|
телефон
|