Сабақтың
басы
|
Ежелден еңбек адамы деп қай салада болмасын өз
кәсібіне адал жұмыс істейтін адамды айтады. Ол - дихан бола ма, ол
- малшы бола ма, ол - жазушы бола ма, ол - өнер адамы бола ма,
дәрігер, ұстаз бола ма, әлеуметтік қызметкер бола ма бәрібір. Еңбек
адамдарының шынайы келбетін көрсете отырып, жас ұрпақты еңбекке
тәрбиелеу, өз ісіне адал болуға баулу мақсаты көзделеді.
Облысымыздағы еңбек адамын, адал кәсіп, адал нәсіп тауып жүрген
жандарды кеңінен насихаттай отырып, қоғамда еңбек адамының еңбегі
немен өлшенеді, қалай бағаланады деген сұрақтарға да жауап
іздеуіміз керек!
|
Оқушы өз ойларын ортаға
салады.
Оқушы жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушы өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді
|
ҚБ
«Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер
сілтемеде
суреттер
https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo
|
Сабақтың
ортасы
|
Бағдарламада алдымен керемет еңбек адамының
образы, портреті жасалуы керек. Еңбек адамына көрсетілген құрмет те
жан-жақты көрсетілуі тиіс! (Мәселен белгілі бір пәнді жетік
білетін, тәжірибесі мол, еңбегі зор ұстаздар қауымын ардақтау үшін
қазір халықаралық олимпиадада алтын, күміс медаль алып келген
спортшыларға беретін сый-сияпат секілді қомақты қаржы бөліне
бастады. Шәкірттері әлемдік олимпиадаларда жүлде алып жүрген, талай
жыл мұғалім болған ұстаздарға 250 мың долларға дейін сыйлық
белгілеу қажет деген ұсыныс ескерілді. Қазақстан бойынша ең үздік
48 мұғалімге 10 000 доллардың үстінде ақша берілді. Енді осы
тәрізді жүздеген операция жасап, науқастардың бәрі аман қалған
хирургтерге, ана мен бала өмірін сақтап қалған дәрігерлерге де
қаржылай құрмет көрсетілмек. Сол сияқты баланы үлкен білімге
бағыттап, білім беретін бастауыш сынып мұғалімдеріне де көңіл
бөлінуі қажет деген ұсыныстар ескерілмек.
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушы өз жұмыстарының
қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша
сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескриптор:
өзгерістерін жіктейді
Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр
топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын
әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ
«Мадақтау
сэндвичі»
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ
«Өзін-өзі
бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы
|
Сабақ
тың
соңы
|
Сабақты
қорытындылау
Рефлексия
Қажетті білімді толық
меңгердім бе?
Қай дағдыларды
қалыптастырдым?
Үйге
тапсырма
Буллинг қандай жағдайларға
әкеліп тіреуі мүмкін?
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4,
конспект
|