Бекітемін:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Психологиялық тренинг жүргізеді Дүниедегі құбылыстың мәнін де,
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
І. Бұл әлемде интернетке
кірмейтін адам мыңның бірінде ғана шығар. Бүкіл дүние жүзіндегі
адамдардың 90%-ға жуығы интернетке кіреді. Яғни интернеттің маңызы
зор. Интернетсіз адам өмірін елестету өте қиын. Күн өткен сайын
адамдар интернетке тәуелді болып барады. Адамзат баласы кем дегенде
күніне 1 сағатын Интернетте өткізетіні белгілі.
|
1970 жылдары Internet
(желілер желісі) – желілерді біріктіру термині пайда болды |
|
|
Сабақтың ортасы 26 мин. |
Қазақ телеком ұсынған тариф – Megaline. 2006 жылдан бастап қолданылады. Жылдамдығы: 128 – 256 Кбит/с "Компьютердің пайдасы мен зияны" (пікір - талас) ойыны
Мұғалім:Енді компьютерлік
ойындарға келсек, олардың қаншалықты зиянды екенін айта кетейік.
Интернеттегі онлайн ойындары атыс-шабыс, тағы басқа қантөгу,
жауыздық тақырыбында болады. Осы ойындарды бала ойнаса, оның
психологиясына жаман әсер береді. Ұдайы ойнаған баланың миында
ойынның мазмұны, әдіс-тәсілдері еніп, жаман қылық, тіпті қылмысқа
да баратын болады. Қалалы жерде ақша табу үшін компьютерлік
ойындарды жарнамалап, оқушы балаларды өздеріне тарта бастап, жаман
қылықтарға бағыттайды. Интернет ойындарынан басқа да өзіміздің
ұлттық ойындарымыз бар, соны неге ойнамасқа? Асық ойнау, күрес, қол
күресі, волейбол, футбол сияқты көп ойындар бар. Біз бөлмеде
тығылып компьютерлік ойынды ойнағанша, далада таза ауа жұтып,
көпшілікпен көңіл көтеріп, денемізді шынықтырып, сау болғанымызға
не жетсін.
|
1-оқушы:
«Интернет керек, ол біздің
өмірімізге қажет» Интернеттің пайдасы өте зор. Алдымен интернетке
анықтама берейік. Интернет бүкіл ғаламдық тор. Ол бүкіл әлемдегі
миллиондаған компьютерлік желілерді бір-бірімен байланыстыратын
орасан зор компьютерлік желі. |
интерактивті тақта, тақырыпқа байланысты дидактикалық материалдар, мультимедиа құралдары. |
|
|
Ой толғау. ТЖ. Мен интернетсіз күнді қалай өткіземін? . |
Әр топ интернетсіз өз күн тәртібін құрады. |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7
|
Қорытынды: Қорыта келе, Интернетті
меңгеруіміз керек деп, таңертеннен кешке дейін заман техникасымен
шұғылдана бергеніміздің адамзат өміріне тигізетін өзіндік пайдасы
мен зияны баршылық екеніне көзіміз жетті. Әрқашан әр нәрсенің
жақсысын үйреніп, жаманнан жиреніп, пайдасын көріп біліп, ал
зиянынан сақтанайық демекпін. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» сынып сағаты
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» сынып сағаты
Бекітемін:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Психологиялық тренинг жүргізеді Дүниедегі құбылыстың мәнін де,
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
І. Бұл әлемде интернетке
кірмейтін адам мыңның бірінде ғана шығар. Бүкіл дүние жүзіндегі
адамдардың 90%-ға жуығы интернетке кіреді. Яғни интернеттің маңызы
зор. Интернетсіз адам өмірін елестету өте қиын. Күн өткен сайын
адамдар интернетке тәуелді болып барады. Адамзат баласы кем дегенде
күніне 1 сағатын Интернетте өткізетіні белгілі.
|
1970 жылдары Internet
(желілер желісі) – желілерді біріктіру термині пайда болды |
|
|
Сабақтың ортасы 26 мин. |
Қазақ телеком ұсынған тариф – Megaline. 2006 жылдан бастап қолданылады. Жылдамдығы: 128 – 256 Кбит/с "Компьютердің пайдасы мен зияны" (пікір - талас) ойыны
Мұғалім:Енді компьютерлік
ойындарға келсек, олардың қаншалықты зиянды екенін айта кетейік.
Интернеттегі онлайн ойындары атыс-шабыс, тағы басқа қантөгу,
жауыздық тақырыбында болады. Осы ойындарды бала ойнаса, оның
психологиясына жаман әсер береді. Ұдайы ойнаған баланың миында
ойынның мазмұны, әдіс-тәсілдері еніп, жаман қылық, тіпті қылмысқа
да баратын болады. Қалалы жерде ақша табу үшін компьютерлік
ойындарды жарнамалап, оқушы балаларды өздеріне тарта бастап, жаман
қылықтарға бағыттайды. Интернет ойындарынан басқа да өзіміздің
ұлттық ойындарымыз бар, соны неге ойнамасқа? Асық ойнау, күрес, қол
күресі, волейбол, футбол сияқты көп ойындар бар. Біз бөлмеде
тығылып компьютерлік ойынды ойнағанша, далада таза ауа жұтып,
көпшілікпен көңіл көтеріп, денемізді шынықтырып, сау болғанымызға
не жетсін.
|
1-оқушы:
«Интернет керек, ол біздің
өмірімізге қажет» Интернеттің пайдасы өте зор. Алдымен интернетке
анықтама берейік. Интернет бүкіл ғаламдық тор. Ол бүкіл әлемдегі
миллиондаған компьютерлік желілерді бір-бірімен байланыстыратын
орасан зор компьютерлік желі. |
интерактивті тақта, тақырыпқа байланысты дидактикалық материалдар, мультимедиа құралдары. |
|
|
Ой толғау. ТЖ. Мен интернетсіз күнді қалай өткіземін? . |
Әр топ интернетсіз өз күн тәртібін құрады. |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7
|
Қорытынды: Қорыта келе, Интернетті
меңгеруіміз керек деп, таңертеннен кешке дейін заман техникасымен
шұғылдана бергеніміздің адамзат өміріне тигізетін өзіндік пайдасы
мен зияны баршылық екеніне көзіміз жетті. Әрқашан әр нәрсенің
жақсысын үйреніп, жаманнан жиреніп, пайдасын көріп біліп, ал
зиянынан сақтанайық демекпін. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
|
шағым қалдыра аласыз



















