Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Циклограммы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Шұғыла» бөбекжайы МКҚК «Жұлдыз» кіші тобы
Бірінші апта(01.09.-03.09.2021ж.)
Тексерілді: Әдіскер: Карасаева З.Б
Өтпелі тақырып «Балабақша» Тәрбиешілер: Харажан Жантекей А; Курмамбаева А.А.
Күн тәртібі |
|
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. Шаттық шеңбері Армысың алтын күн! Армысың ашық аспан Армысың достарым, Армысың ойыншықтарым! Мақсаты: балалардың күнделікті сабақта бір-біріне қандай қарым-қатынас пен көңіл күйде, бақылау жасау. |
|||||||||||||
|
|
Құрылыс ойындары «Менің сүйікті ойыншықтарым» |
Фотосуреттер қарастыру «Менің достарым». |
Сенсорлық ойын «Қуыршақтардың ойыншықтарын табалық!» Мақсаты: бір түсті, ұқсас ойыншықтарды дұрыс топтастыру. |
Балалармен «Сенің досың кім?» туралы әңгімелесу. |
||||||||||
|
Жаттығулар кешені 1 Жүру, жеңіл жүгіріс, аяқтың ұшымен жүру, бірінің артынан, бірі жүгіру. Сергіту-ойын жаттығу. |
||||||||||||||
Таңғы ас |
|
Астың кезінде сөйлемеуге үйрету. Нанды үгітпеуге үйрету. Оң қолмен қасықты ұстауға үйрету. Сұйық заттарды төкпеуге үйрету. Нанның қиқымын шашпауға үйрету. |
|||||||||||||
Ойындар,Ұйым дастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
|
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
|||||||||||||
|
Артикуляциялық ойын жаттығу: «Жапырақтар» Мақсаты: Бірқалыпты, ерікті дем шығаруға үйрету. |
Дид.ойын: «Бұл кімге керек?» Мақсаты: әр түрлі заттарды көрсетіп, аттарын ататып, олардың еңбекте қолданылуы туралы түсіндіру, мамандықтармен таныстыру. |
Дид.ойын: «Қуыршақты серуенге киіндіреміз» Мақсаты: Жыл мезгіліне сай киімдердің атын атауға жаттықтыру. Ретімен киіндіруге үйрету. |
Дид.ойын: «Қуыршақпен ойнаймыз» Мақсаты: Тәрбиешінің іс-әрекетін бақылау үйрету, үлгі бойынша ойнауға дағдыландыру. |
Сенсорлық ойын «Моншақты қуыршақ» Мақсаты: балалардың заттарды дұрыс топтастыруға, моншақтардан алқа жасауға үйрету. |
||||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
|
Дене шынықтыру 1 «Шағын топпен» баяу жүруге үйрету педагогтің артынан жүру,жұптасып жүру. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру. Қимылды ойын: «Ойыншықтарға қонаққа барамыз 2«Шағын топпен» жүру іскерліктерін бекіту.Шеңбер бойымен қол ұстасып жүру.Бірқалыпты жүгіру. Қимылды ойын: «Топта шар үрлейік» 3 «Шағын топпен» Доптарды бір-біріне домалату.Арқанның астынан еңбектеп өту. Қимылды ойын: «Балабақшадағы көңілді доптар» |
Сөйлеуді дамыту «Менің балабақшам» Топ бөлмелері мен топтағы заттарды атауға,сөздегі дыбыстарды анық айтуға үйрету |
Сенсорика Ағаштарды орналастыр»Шыршаларды(ағаштарды)шеңбер бойлап,қатарға,бұрыштарға орналастыру арқылы қолдың қимыл әрекеттерін дамыту |
Жаратылыстану «Балабақшаның ауласындағы ағаштар» Балабақшаның ауласындағы ағаштарды ажыратып,атай білуді қалыптастыру Мүсіндеу «Домалақ жасау» Ермексаз және сазбалшықтың қасиетеімен танысу дағдыларын жетілдіру,олардың кесектерін домалату |
Сурет салу «Ұзын,жолдар салу» Балабақша ауласындағы жолдарды көрсету.Ұзын жолдар салу.Қыл қалам мен қоңыр Бояумен парақ бетіне солдан оңға қарай сызуды қалыптастыру. |
|||||||||
Сер уен: |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. |
||||||||||||||
Картотека №1 |
Картотека №2 |
Картотека №3 |
Картотека №4 |
Картоека №5 |
|||||||||||
Серуеннен оралу |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешу, дербес ойын әрекеті. |
||||||||||||||
Түскі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениеттң тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||||||||
Балалардың назарын тағамға аудару |
Мейірімді нанды үгітпеуге үйрету. |
Тілегенге қасықты ұстауға үйрету |
Нұрислам нанды шашпауға үйрету |
Балаларға сұйықты төкпеуге үйрету. |
|||||||||||
«Тәтті ұйқы» |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
||||||||||||||
Ертегі оқу. «Бауырсақ» |
Ертегі оқу. «Үш аю» |
Бесік жыры . |
Ертегі оқу. «Үйшік» |
Бесік жыры. |
|||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
Жалпақ табаңдылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын-жаттығу:Ақ қоян тұршы, Бетіңді жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы. |
||||||||||||||
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
||||||||||||||
Ойындар, дербес әрекет Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
Дид.ойын: «Қуыршаққа не керек?».
Мақсаты: балаларға кейбір еңбек түрлері туралы айтып, оларға керекті материалмен, құрал-жабдықтармен және оларды қандай жұмыстарда қолданылатынын таныстыру |
Сюжетті-рөлдік ойын: «Құрылысшы» Мақсаты: балаларды құрылысшының қызметімен таныстыру. Ойын арқылы үйлерді қалай салатынын көрсету. Еңбекті сүйе білуге тәрбиелеу. |
Дид.ойын: «Қуыршақтарға қонаққа барамыз». Мақсаты: бірлесіп ойнауға үйрету, ойынға деген қызығушылығын ояту. |
Әуенді-сазды ойын: «Біздің саяхат» Мақсаты: Сөйлеу қабілеттерін дамыту.
|
Дид.ойын: «Неге (не үшін) оны істеу керек?» Мақсаты: еңбекке қажеттіні қалыптастыру, білімде еңбек жағдайларын кеңейту. |
||||||||||
«Менің тобым» туралы әңгімелесу. Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беру. |
Әңгіме құрастыру «Сен кіммен ойнағын келеді?» Мақсаты: сөздік қорын дамыту. |
Артик.ойын: «Немен ойнап отырмын, тапшы?» Мақсаты: тұрақты есту қабілетін дамыту, дыбысталуы бойынша айыра білу. |
«Адал дос» әңгіме оқу Авт: Мәдіхат Төрежанов Мақсаты: Балаларды достыққа шақыру. |
Сенсорлық ойын: «Сиқырлы қап» Мақсаты: заттарды сипап сезу қасиетін қалыптастыру. |
|||||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Ата-аналарға кеңес: «Баланың балабақшаға бейімделуі» Сұрақтарына жауап беру. |
Балаларды жыл мезгіліне байланысты киіндіру. |
Кеңес: «Бала тәрбиесі отбасынан басталады». |
Ұлықбектің бөбекжайға бейімделуі жөнінде анасымен сөйлесу. |
Балалар балабақшада күні бойы не істегендері туралы әңгімелесу. |
ЦИКЛОГРАММА
Үшінші апта (13.09 – 17.09.2021ж)
«Шұғыла» бөбекжайы МКҚК «Жұлдыз» кіші топ тобы
Тексерілді:
Әдіскер: Карасаева З.Б
Өтпелі тақырып «Балабақша» Харажан Жантекей.А. Курмамбаева А.А.
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|||||||||||
«Шаттық шеңбері». Армысың алтын күн! Армысың ашық аспан Армысың достарым, Армысың ойыншықтарым! Мақсаты: балалардың күнделікті сабақта бір-біріне қандай қарым-қатынас пен көңіл күйде, бақылау жасау. |
||||||||||||
Дид. ойын: «Бұл не?» Мақсаты: суреттен ойыншық аңдарды тануға, атауға, дыбысын, жүрісін салуға үйрету. |
Дид. ойын: «Күннің сәулесі шықты» Мақсаты: Күн туралы түсінігін кеңейту («терледім», «ыстық», «көлеңкеге тығылайық») сөздердің мағынасына қарай қимыл жасауға үйрету. |
Фотосуреттер қарастыру «Менің тобым». Мақсаты: фотосуретте бейнеленген адамдарды атап білуге үйрету, ұқыптылыққа баулу. |
Дид.ой Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |