Пәні: Математика. Цилиндр және конус беттерінің ауданы
|
Әдебиеті |
В.Гусев, Ж. Қайдасов, Ә.Қағазбаева, Геометрия, 11 сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құзыреттілігі |
Студенттердің цилиндр, конус туралы білімін жетілдіру. Тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Есте сақтау , салыстыру, қорытындылау қабілеттерін дамыту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Студенттердің оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. Өзгенің пікірімен санасу,өз пікірін қорғай, дәлелдей алу қабілетін арттыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту түрлері |
СОӨЖ (бекіту сабақ). Топтық , жеке жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдістері |
ізденіс, сұрақ- жауап, өзінің және өзара білімін тексеру |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Көрнекіліктері |
интерактивті тақта, цилиндр, конус макеттері, сөзжұмбақ, жеке карточкалар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ жоспары |
А)Ұйымдастыру ә) Сабақтың құзыреттілігі А) Өткенді қайталау Ә) Үй жұмысын тексеру Ә) Есептер шығару А) Тест Ә)Үйге тапсырма: Денелердің көлемдері Бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
Оқытушының іс әрекеті |
Студенттердің іс әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
1кезең Ұйымдастыру |
Білім деген биік шың, Бақытқа сені жеткізер. Білім деген ақылшың, Қиындықтан өткізер. ( Студенттерді 4 топға бөледі. Әр топтың ұпайларын есептеп отыру үшін 1 студентті белгілеу). Студенттерге сәттілік тілейді |
Студенттер 4 топқа бөлінеді, топ басшыларын сайлайды. Топ ережесін құрып, оны қатаң сақтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері
|
Бағалау парақтарымен таныстыру Шарттары:Теориялық білімді,ереже қолдану (ажырата білуі, оқылуы, жазылуы, салыстыруы, амалдар қолдана білуі) Есеп шартын талдай алуы, формуланы дұрыс пайдалану. Есептің толық шешу кезеңдерін сақтау. |
Бағалау парығы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 кезең Өткенді қайталау |
|
Студентер тез және дұрыс жауап беруге дайындалады, Цилиндр 2.Тіктөртбұрышты оның бір қабырғаса арқылы айналдырғанда шығатын фигура. 3. Тік төртбұрыш, екі дөңгелек 5. Тіктөртбұрыш, параллелограмм. Түрлері: Табанына параллель қима ( дөңгелек) Осьтік қима (тік төртбұрыш) Оське // қима ( төртбұрыш) Конус 2- Конус төбесімен табанының нүктелерін қосатын кесінді. 3-сектор 5-Үшбрыштар Түрлері: Табанына параллель қима ( дөңгелек) Осьтік қима ( тең бүйірлі үшбұрыш) Оське // қима ( үшбұрыш) Аудандар S=πR2 Sб. б.= πRℓ, Sт.б = 2πR•Н+2πR2 Есептеу 2-4П см2 3-5 см 5-18П см2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысын тексеру |
Әр топқа 3 минуттан беріледі Бағасы 10 балл |
1.Цилиндр және конус
түріндегі 2.Конус әлеміне саяхат 3.Цилиндр және конус тәріздес ғимараттар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Есептер шығару |
№1 Берілгені: цилиндр. Осьтік қиманың диагоналы 16 см, ол табан жазықтығымен 300бұрыш жасайды. Цилиндрдің биіктігін табыңдар.(8 см) Берілгені: цилиндр, АВ1=16 см.<B1AB=300 Табу керек: А А1 Шешуі. Тік бұрышты үшбұрыштың 300 қарсы жатқан катеті диагоналдың жартысына тең. Олай болса, Н=8 см. Жауабы 8 см №2 Конустың биіктігі 15см, табанының радиусы 8см. Конус жасаушысын табу.(17см Берілгені: Конус Н=15 cм табу керек:l Шешуі: R=8 см Пифагор теоремасы бойынша: l=√ H ²+R²=√15²+8²=√289=17 Жауабы: l=17см №3 Тігіншіге сәукеле тігу қажет болды. Оның биіктігі 28 см, табанындағы шеңбердің диаметрі 22 см, сәукелеге қанша мата кетеді?( 1036 см2) Берілгені: Конус Н= 28см, d=22 см Табу керек: S б.б -? Шешуі: Пифагор теоремасы бойынша: 1. l =√ H ²+R²=√28²+11²=√728+121=√905≈30 2.S б.б=ПRℓ = 30•11•3.14 = 1036см² Жауабы: 1036 см ² №4 Тік цилиндрдің табанының радиусы 4 см-ге тең жасаушысынан 2 есе кем болса бүйір бетінің ауданы қанша? (64 п) Берілгені: цилиндр, ОВ=4 см.OB<BB1, 2 есе Табу керек: Sб.б Шешуі. 1.Есептің шарты бойынша Н = 8 см. 2.Sб.б = 2πR•Н, Sб.б = 2 π 4•8=64 π Жауабы: 64 π см ² |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тест жұмысы (әр есеп 4 балл) |
1.Цилиндрдің табаны радиусы 2 , биіктігі 5 болса бүйір беті ауданы тап 1) 40 п 2). 10 п 3). 20 п 4). 4 п 2.Конустың жасаушысы 10. Табан радиусы 3 . Биіктігін табыңдар. 1)√91 2). 11 п 3) 109 4) 9 3. Конустың табанының радиусы 8 Биіктігі 6 . Толық бетінің ауданын табыңдар. 1)144. 2) 144 п. 3) 80п 4) 64 4. Егер цилиндрдің осьтік қимасы қабырғалары 12 және 8 болатын тік төртбұрыш болса бүйір беті ауданы табыңдар. 1) 36 п 2) 64 п 3) 48 п 4) 96 п |
Білімдерін тексеру. Бір-бірінің дәптерін сағат тілі бойынша жолдастарымен алмастырып, жауабын тақта арқылы тексереді.
Дұрыс жауап: 3124 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырма: |
Денелердің көлемдері |
Дәптерлеріне жазып алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
8. Бағалау
|
|
Студенттер өздерінің бағаларын есептеп айтады |
|||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Цилиндр және конус беттерінің ауданы
Цилиндр және конус беттерінің ауданы
Пәні: Математика. Цилиндр және конус беттерінің ауданы
|
Әдебиеті |
В.Гусев, Ж. Қайдасов, Ә.Қағазбаева, Геометрия, 11 сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құзыреттілігі |
Студенттердің цилиндр, конус туралы білімін жетілдіру. Тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Есте сақтау , салыстыру, қорытындылау қабілеттерін дамыту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Студенттердің оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. Өзгенің пікірімен санасу,өз пікірін қорғай, дәлелдей алу қабілетін арттыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту түрлері |
СОӨЖ (бекіту сабақ). Топтық , жеке жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдістері |
ізденіс, сұрақ- жауап, өзінің және өзара білімін тексеру |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Көрнекіліктері |
интерактивті тақта, цилиндр, конус макеттері, сөзжұмбақ, жеке карточкалар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ жоспары |
А)Ұйымдастыру ә) Сабақтың құзыреттілігі А) Өткенді қайталау Ә) Үй жұмысын тексеру Ә) Есептер шығару А) Тест Ә)Үйге тапсырма: Денелердің көлемдері Бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
Оқытушының іс әрекеті |
Студенттердің іс әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
1кезең Ұйымдастыру |
Білім деген биік шың, Бақытқа сені жеткізер. Білім деген ақылшың, Қиындықтан өткізер. ( Студенттерді 4 топға бөледі. Әр топтың ұпайларын есептеп отыру үшін 1 студентті белгілеу). Студенттерге сәттілік тілейді |
Студенттер 4 топқа бөлінеді, топ басшыларын сайлайды. Топ ережесін құрып, оны қатаң сақтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері
|
Бағалау парақтарымен таныстыру Шарттары:Теориялық білімді,ереже қолдану (ажырата білуі, оқылуы, жазылуы, салыстыруы, амалдар қолдана білуі) Есеп шартын талдай алуы, формуланы дұрыс пайдалану. Есептің толық шешу кезеңдерін сақтау. |
Бағалау парығы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 кезең Өткенді қайталау |
|
Студентер тез және дұрыс жауап беруге дайындалады, Цилиндр 2.Тіктөртбұрышты оның бір қабырғаса арқылы айналдырғанда шығатын фигура. 3. Тік төртбұрыш, екі дөңгелек 5. Тіктөртбұрыш, параллелограмм. Түрлері: Табанына параллель қима ( дөңгелек) Осьтік қима (тік төртбұрыш) Оське // қима ( төртбұрыш) Конус 2- Конус төбесімен табанының нүктелерін қосатын кесінді. 3-сектор 5-Үшбрыштар Түрлері: Табанына параллель қима ( дөңгелек) Осьтік қима ( тең бүйірлі үшбұрыш) Оське // қима ( үшбұрыш) Аудандар S=πR2 Sб. б.= πRℓ, Sт.б = 2πR•Н+2πR2 Есептеу 2-4П см2 3-5 см 5-18П см2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысын тексеру |
Әр топқа 3 минуттан беріледі Бағасы 10 балл |
1.Цилиндр және конус
түріндегі 2.Конус әлеміне саяхат 3.Цилиндр және конус тәріздес ғимараттар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Есептер шығару |
№1 Берілгені: цилиндр. Осьтік қиманың диагоналы 16 см, ол табан жазықтығымен 300бұрыш жасайды. Цилиндрдің биіктігін табыңдар.(8 см) Берілгені: цилиндр, АВ1=16 см.<B1AB=300 Табу керек: А А1 Шешуі. Тік бұрышты үшбұрыштың 300 қарсы жатқан катеті диагоналдың жартысына тең. Олай болса, Н=8 см. Жауабы 8 см №2 Конустың биіктігі 15см, табанының радиусы 8см. Конус жасаушысын табу.(17см Берілгені: Конус Н=15 cм табу керек:l Шешуі: R=8 см Пифагор теоремасы бойынша: l=√ H ²+R²=√15²+8²=√289=17 Жауабы: l=17см №3 Тігіншіге сәукеле тігу қажет болды. Оның биіктігі 28 см, табанындағы шеңбердің диаметрі 22 см, сәукелеге қанша мата кетеді?( 1036 см2) Берілгені: Конус Н= 28см, d=22 см Табу керек: S б.б -? Шешуі: Пифагор теоремасы бойынша: 1. l =√ H ²+R²=√28²+11²=√728+121=√905≈30 2.S б.б=ПRℓ = 30•11•3.14 = 1036см² Жауабы: 1036 см ² №4 Тік цилиндрдің табанының радиусы 4 см-ге тең жасаушысынан 2 есе кем болса бүйір бетінің ауданы қанша? (64 п) Берілгені: цилиндр, ОВ=4 см.OB<BB1, 2 есе Табу керек: Sб.б Шешуі. 1.Есептің шарты бойынша Н = 8 см. 2.Sб.б = 2πR•Н, Sб.б = 2 π 4•8=64 π Жауабы: 64 π см ² |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тест жұмысы (әр есеп 4 балл) |
1.Цилиндрдің табаны радиусы 2 , биіктігі 5 болса бүйір беті ауданы тап 1) 40 п 2). 10 п 3). 20 п 4). 4 п 2.Конустың жасаушысы 10. Табан радиусы 3 . Биіктігін табыңдар. 1)√91 2). 11 п 3) 109 4) 9 3. Конустың табанының радиусы 8 Биіктігі 6 . Толық бетінің ауданын табыңдар. 1)144. 2) 144 п. 3) 80п 4) 64 4. Егер цилиндрдің осьтік қимасы қабырғалары 12 және 8 болатын тік төртбұрыш болса бүйір беті ауданы табыңдар. 1) 36 п 2) 64 п 3) 48 п 4) 96 п |
Білімдерін тексеру. Бір-бірінің дәптерін сағат тілі бойынша жолдастарымен алмастырып, жауабын тақта арқылы тексереді.
Дұрыс жауап: 3124 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырма: |
Денелердің көлемдері |
Дәптерлеріне жазып алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
8. Бағалау
|
|
Студенттер өздерінің бағаларын есептеп айтады |
|||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













