Д. Исабеков «Ата үміті» шығармасындағы адамгершілік мәселелері «Адамгершілік – басты қасиет » 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Д. Исабеков «Ата үміті» шығармасындағы адамгершілік мәселелері «Адамгершілік – басты қасиет » 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне арналған күнделікті сабақ жоспары. Тапсырмалары жүйелі құрылған, ашақ сабаққа тиімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Атырау қаласы

Ф.Досымова атындағы №12 орта мектеп

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Муратова Сандугаш Насихатовна

Сабақтың тақырыбы

Д. Исабеков «Ата үміті» шығармасындағы адамгершілік мәселелері

«Адамгершілік – басты қасиет »

Жалпы мақсаты

Сыни тұрғыдан ойлауға үйретудің әдіс-тәсілдері арқылы оқушылардың ойын тиянақтау, кейіпкерлерге талдау жасап, өз көзқарасын жүйелі айтуды қалыптастыру, жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренуге баулу.

Күтілетін нәтиже

Оқушылар шығармадағы кейіпкерлер әлемін талдай отырып, шығарма бойынша ойын тиянақтайды, өз көзқарасын анық жеткізеді.

Негізгі идеялар

Әңгімедегі адамгершілік,ізгілік мәселелері.

Сабақта қолданылатын құрал-жабдықтар

Үлестірмелеркеспелер , қосымша тапсырмалар парағы, интерактивті тақта

Оқыту әдістері

Диалог, топпен жұмыс



Кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Мотивация-лық кезең

10 мин




І .«Құнды қасиеттер жинау» ойыны
Мұғалім оқушылармен амандасу, сабақта көңілді орта құруға жұмыстану.

Балалар, бәріміз шеңбер бойына жиналайық.

Бүгінгі сабағымыз адамгершілік дәрісі болғандықтан сөз басы ізгі тілектен бастайық.

ІІ. Үй тапсырмасы

Адамгершілік туралы қанатты сөздер жазу


Мақалдарды құрастыру арқылы топқа бөліну

1-топ Тоқсанбай

2-топ Омаш

3-топ Ергешбай

Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне жүрекшелерді сыйлау арқылы жақсы қасиеттерін айтады.


Қанатты сөздерді оқу

Топқа бөлінеді. Құрастырған мақалдары туралы ойларын ортаға салады.

Сабақтың басы

































Сабақтың ортасы























































Сабақтың соңы

20 мин

ІІІ Жаңа тақырып

  1. Қызығушылықты ояту

Интербелсенді тақтаға назар аударту. Сөзжұмбақтың шешуін табу


1А

л

г

е

б

р

а


2д

ә

у

р

е

н

б

е

к

3 қ

а

с

қ

ы

р


4а

х

м

е

т



5г

а

л

и

ф

е


6е

р

г

е

ш

б

а

й


7р

а

б

и

ғ

а


8ш

а

л


9і

л

і

к


10қ

ұ

л

ж

а


11п

і

с

т

е


12 к

ө

п

і

р



Сөзжұмбақ сұрақтары:

  1. Рабиға Сатайға қандай кітап берді? Алгебра

  2. Басекең дұрыс айтады, баланың саны алтау. Кімнің сөзі? Дәуренбек

  3. Сатай неден қорықты? Қасқыр

  4. Зигфридті бауырына басқан кім? Ахмет

  5. Дәуренбектің шалбары: Галифе

  6. Тоқсанбай қарттың немересі: Ергешбай

  7. Әңгімеде тоңғаннан беті қызарып кеткен қыз кім? Рабиға

  8. Қария сөзінің синонимі: шал

  9. Септік түрі: Ілік

  10. Зигфридтің ең жақсы асығы: Құлжа

  11. Омаш уызға қандай май құйды? Пісте

  12. Ергеш неден өткенде қорықты? Көпір


Мінездеме. Тоқсанбай, Омаш, Ергешбай

Өмірге қызығушылығы

Адамгершілік қасиеті

Кейіпкерге баға





Сергіту сәті


Тест сұрағы

1.Мені, мені шотпен ұрмақ! Аха-ха-ха... Катюшамен атпаса анау-мынау мылтыққа өле қоймаймын. Кімнің сөзі?

А) Тоқсанбай В) Ергеш С) Омаш

2. «Жасымық» сөзінің мағынасы?

А) ноқат В) шөп атауы С) мылтық

3. «Құдайдың ұрған жері осы болды. Мынау асығатын емес» Кімнің сөзі?

А) Тоқсанбай В) Ергеш С) Омаш

4. ..................... заманынан келе жатқан сары самаурын әндете ызылдады.

А) ерте В) атам С) Николай

5. Тоқсанбай шал үйіне келген соң не істеді?

А) ақша санады В) немересіне велосипед сатып алды С) қонақ шақырып, садақа берді

6. «Ергешжанның атын атап келіп тұрған соң жеті сомын соларға бердім». Кімнің сөзі?

А) Тоқсанбай В) кемпір С) Омаш

7. Ауыл шалдарын ауызашарға шақырғандағы Тоқсанбайдың ойы не еді?

А) жасаған күнәсін құдайы беріп жеңілдету

Б) қуанышымен бөлісу

С) парызым деп есептеді

8. Омаш сол бетімен алдына кеп тізерлеп жығылып, еңкілдеп қоя берді. Омаш неге жылады?

А) кешірім сұрады Б) өз ұрлығын жабу үшін С) шын көңілімен жылады

9. Тоқсанбай қарт соғыста неше баласын жоғалтты?

А) 6 Б) 4 С)2

Талдау

Тоқсанба Омашқа неге кіріптар болды?

Омаш қария мен баланы неге таңдады?

Омаш неге ұнамады?


Сурет салу

Жусан

Дермене

Шайла


Диалог оқу

1-топ 226 бет Шал ұйықтаған жоқсың ба?

2-топ 233 бет Айтып тұрғаныңыз ақтық сөзіңіз ғой?

3-топ 244 бет Сіз маған сенбей отырсыз ғой!


Сұрақтарға жұппен нақты жауап беруге дағдыланады.






























Кейіпкерлердің іс әрекеті арқылы әңгімедегі адамгершілік, ізгілік қасиеттерді танып біледі.

Киіз үйдің бейнесін көрсетіп, бір-бірімен топтасады.







Әңгімедегі адамгершілік қасиеттерді саралау.


























Әңгіменің толық мазмұнын ашу үшін тапсырмалар орындау







Ролге бөліп оқиды.







Кейіпкерлерге сипаттама бередію

Рефлексиялық кезең

10 мин

Сабақтан алған әсерім Бас бармақ әдісімен көрсету

Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін қорытындылайды

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін бармағын көрсету арқылы көрсетеді.

Үй тапсырмасы

5 мин

Жұппен жұмыс

  1. Адамгершілік тақырыбында мақал-мәтелдер буклетін жасау.

  2. Достық тақырыбына мақал-мәтелдер буклетін жасау.

  3. Бауырластық тақырыбына мақал-мәтел буклетін жасау


Шығармашылық тапсырма: «Адамгершілік – ардың ісі» тақырыбына шығарма жазу.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
17.12.2017
929
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі