Атырау қаласы
Ф.Досымова атындағы №12 орта мектеп
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Муратова Сандугаш Насихатовна
|
Сабақтың тақырыбы |
Д. Исабеков «Ата үміті» шығармасындағы адамгершілік мәселелері «Адамгершілік – басты қасиет » |
|
Жалпы мақсаты |
Сыни тұрғыдан ойлауға үйретудің әдіс-тәсілдері арқылы оқушылардың ойын тиянақтау, кейіпкерлерге талдау жасап, өз көзқарасын жүйелі айтуды қалыптастыру, жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренуге баулу. |
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар шығармадағы кейіпкерлер әлемін талдай отырып, шығарма бойынша ойын тиянақтайды, өз көзқарасын анық жеткізеді. |
|
Негізгі идеялар |
Әңгімедегі адамгершілік,ізгілік мәселелері. |
|
Сабақта қолданылатын құрал-жабдықтар |
Үлестірмелеркеспелер , қосымша тапсырмалар парағы, интерактивті тақта |
|
Оқыту әдістері |
Диалог, топпен жұмыс |
|
Кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мотивация-лық кезең |
10 мин |
І .«Құнды қасиеттер
жинау» ойыны Балалар, бәріміз шеңбер бойына жиналайық. Бүгінгі сабағымыз адамгершілік дәрісі болғандықтан сөз басы ізгі тілектен бастайық. ІІ. Үй тапсырмасы Адамгершілік туралы қанатты сөздер жазу Мақалдарды құрастыру арқылы топқа бөліну 1-топ Тоқсанбай 2-топ Омаш 3-топ Ергешбай |
Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне жүрекшелерді сыйлау арқылы жақсы қасиеттерін айтады. Қанатты сөздерді оқу Топқа бөлінеді. Құрастырған мақалдары туралы ойларын ортаға салады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
20 мин |
ІІІ Жаңа тақырып
Интербелсенді тақтаға назар аударту. Сөзжұмбақтың шешуін табу
Сөзжұмбақ сұрақтары:
Мінездеме. Тоқсанбай, Омаш, Ергешбай
Сергіту сәті
Тест сұрағы 1.Мені, мені шотпен ұрмақ! Аха-ха-ха... Катюшамен атпаса анау-мынау мылтыққа өле қоймаймын. Кімнің сөзі? А) Тоқсанбай В) Ергеш С) Омаш 2. «Жасымық» сөзінің мағынасы? А) ноқат В) шөп атауы С) мылтық 3. «Құдайдың ұрған жері осы болды. Мынау асығатын емес» Кімнің сөзі? А) Тоқсанбай В) Ергеш С) Омаш 4. ..................... заманынан келе жатқан сары самаурын әндете ызылдады. А) ерте В) атам С) Николай 5. Тоқсанбай шал үйіне келген соң не істеді? А) ақша санады В) немересіне велосипед сатып алды С) қонақ шақырып, садақа берді 6. «Ергешжанның атын атап келіп тұрған соң жеті сомын соларға бердім». Кімнің сөзі? А) Тоқсанбай В) кемпір С) Омаш 7. Ауыл шалдарын ауызашарға шақырғандағы Тоқсанбайдың ойы не еді? А) жасаған күнәсін құдайы беріп жеңілдету Б) қуанышымен бөлісу С) парызым деп есептеді 8. Омаш сол бетімен алдына кеп тізерлеп жығылып, еңкілдеп қоя берді. Омаш неге жылады? А) кешірім сұрады Б) өз ұрлығын жабу үшін С) шын көңілімен жылады 9. Тоқсанбай қарт соғыста неше баласын жоғалтты? А) 6 Б) 4 С)2 Талдау Тоқсанба Омашқа неге кіріптар болды? Омаш қария мен баланы неге таңдады? Омаш неге ұнамады?
Сурет салу Жусан Дермене Шайла Диалог оқу 1-топ 226 бет Шал ұйықтаған жоқсың ба? 2-топ 233 бет Айтып тұрғаныңыз ақтық сөзіңіз ғой? 3-топ 244 бет Сіз маған сенбей отырсыз ғой!
|
Кейіпкерлердің іс әрекеті арқылы әңгімедегі адамгершілік, ізгілік қасиеттерді танып біледі.
Киіз үйдің бейнесін көрсетіп, бір-бірімен
топтасады.
Әңгімедегі адамгершілік қасиеттерді саралау.
Әңгіменің толық мазмұнын ашу үшін тапсырмалар орындау
Ролге бөліп оқиды. Кейіпкерлерге сипаттама бередію |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексиялық кезең |
10 мин |
Сабақтан алған әсерім Бас бармақ әдісімен көрсету |
Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін қорытындылайды Оқушылар сабақтан алған әсерлерін бармағын көрсету арқылы көрсетеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
5 мин |
Жұппен жұмыс
Шығармашылық тапсырма: «Адамгершілік – ардың ісі» тақырыбына шығарма жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Д. Исабеков «Ата үміті» шығармасындағы адамгершілік мәселелері «Адамгершілік – басты қасиет » 6-сынып
Д. Исабеков «Ата үміті» шығармасындағы адамгершілік мәселелері «Адамгершілік – басты қасиет » 6-сынып
Атырау қаласы
Ф.Досымова атындағы №12 орта мектеп
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Муратова Сандугаш Насихатовна
|
Сабақтың тақырыбы |
Д. Исабеков «Ата үміті» шығармасындағы адамгершілік мәселелері «Адамгершілік – басты қасиет » |
|
Жалпы мақсаты |
Сыни тұрғыдан ойлауға үйретудің әдіс-тәсілдері арқылы оқушылардың ойын тиянақтау, кейіпкерлерге талдау жасап, өз көзқарасын жүйелі айтуды қалыптастыру, жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренуге баулу. |
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар шығармадағы кейіпкерлер әлемін талдай отырып, шығарма бойынша ойын тиянақтайды, өз көзқарасын анық жеткізеді. |
|
Негізгі идеялар |
Әңгімедегі адамгершілік,ізгілік мәселелері. |
|
Сабақта қолданылатын құрал-жабдықтар |
Үлестірмелеркеспелер , қосымша тапсырмалар парағы, интерактивті тақта |
|
Оқыту әдістері |
Диалог, топпен жұмыс |
|
Кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мотивация-лық кезең |
10 мин |
І .«Құнды қасиеттер
жинау» ойыны Балалар, бәріміз шеңбер бойына жиналайық. Бүгінгі сабағымыз адамгершілік дәрісі болғандықтан сөз басы ізгі тілектен бастайық. ІІ. Үй тапсырмасы Адамгершілік туралы қанатты сөздер жазу Мақалдарды құрастыру арқылы топқа бөліну 1-топ Тоқсанбай 2-топ Омаш 3-топ Ергешбай |
Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне жүрекшелерді сыйлау арқылы жақсы қасиеттерін айтады. Қанатты сөздерді оқу Топқа бөлінеді. Құрастырған мақалдары туралы ойларын ортаға салады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
20 мин |
ІІІ Жаңа тақырып
Интербелсенді тақтаға назар аударту. Сөзжұмбақтың шешуін табу
Сөзжұмбақ сұрақтары:
Мінездеме. Тоқсанбай, Омаш, Ергешбай
Сергіту сәті
Тест сұрағы 1.Мені, мені шотпен ұрмақ! Аха-ха-ха... Катюшамен атпаса анау-мынау мылтыққа өле қоймаймын. Кімнің сөзі? А) Тоқсанбай В) Ергеш С) Омаш 2. «Жасымық» сөзінің мағынасы? А) ноқат В) шөп атауы С) мылтық 3. «Құдайдың ұрған жері осы болды. Мынау асығатын емес» Кімнің сөзі? А) Тоқсанбай В) Ергеш С) Омаш 4. ..................... заманынан келе жатқан сары самаурын әндете ызылдады. А) ерте В) атам С) Николай 5. Тоқсанбай шал үйіне келген соң не істеді? А) ақша санады В) немересіне велосипед сатып алды С) қонақ шақырып, садақа берді 6. «Ергешжанның атын атап келіп тұрған соң жеті сомын соларға бердім». Кімнің сөзі? А) Тоқсанбай В) кемпір С) Омаш 7. Ауыл шалдарын ауызашарға шақырғандағы Тоқсанбайдың ойы не еді? А) жасаған күнәсін құдайы беріп жеңілдету Б) қуанышымен бөлісу С) парызым деп есептеді 8. Омаш сол бетімен алдына кеп тізерлеп жығылып, еңкілдеп қоя берді. Омаш неге жылады? А) кешірім сұрады Б) өз ұрлығын жабу үшін С) шын көңілімен жылады 9. Тоқсанбай қарт соғыста неше баласын жоғалтты? А) 6 Б) 4 С)2 Талдау Тоқсанба Омашқа неге кіріптар болды? Омаш қария мен баланы неге таңдады? Омаш неге ұнамады?
Сурет салу Жусан Дермене Шайла Диалог оқу 1-топ 226 бет Шал ұйықтаған жоқсың ба? 2-топ 233 бет Айтып тұрғаныңыз ақтық сөзіңіз ғой? 3-топ 244 бет Сіз маған сенбей отырсыз ғой!
|
Кейіпкерлердің іс әрекеті арқылы әңгімедегі адамгершілік, ізгілік қасиеттерді танып біледі.
Киіз үйдің бейнесін көрсетіп, бір-бірімен
топтасады.
Әңгімедегі адамгершілік қасиеттерді саралау.
Әңгіменің толық мазмұнын ашу үшін тапсырмалар орындау
Ролге бөліп оқиды. Кейіпкерлерге сипаттама бередію |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексиялық кезең |
10 мин |
Сабақтан алған әсерім Бас бармақ әдісімен көрсету |
Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін қорытындылайды Оқушылар сабақтан алған әсерлерін бармағын көрсету арқылы көрсетеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
5 мин |
Жұппен жұмыс
Шығармашылық тапсырма: «Адамгершілік – ардың ісі» тақырыбына шығарма жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















