Қ ЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №10
|
Бөлім |
5-бөлім. Денсаулық және физикалық белсенділік |
|||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Тәжімбетов Нағымжан Қарасайұлы |
|||||
|
Күні |
10. 02. 2025 ж |
|||||
|
Сынып 3 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дәлдік пен мергендікті дамытатын ойындар |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар мен тәуекелдерді қалай еңсеру керек екендігінтүсінужәне көрсету |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Допты әр түрлі тәсілмен әріптесіне бере алады Әр түрлі қашықтықта допты қақпаға тебе алады |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
|
|||||
|
Сабақтың барысы. |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау.
|
Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/ |
Смайлик арқылы бір-бірін бағалау. |
Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/
Ысқырғыш
|
||
|
Ортасы |
Жаңа сабақты түсіндіру Допты әріптесіне беру әдістері – «аяқтың ішкі жағымен», «допты аяқтың сыртқы жағымен» беру.
А) Ойыншы допты қарсы тізбектегі әріптесіне,аяқтың іш жағымен беріп,өз тізбегінің ең соңына барып тұрады: Б) Ойыншы допты қарсы тізбектегі әріптесіне,аяқтың іш жағымен беріп,жыл-дам қарсы тізбектің соңына барып тұрады: В) Бір –біріне қарама-қарсы екі тізбек,ор-тасында бір ойыншы,сол ойыншы өзіне келген допты аяқтың ішіменен,оған доп берген ойыншымен ширетпенен доп алмастырады: Г) Тізбектегі ойыншылар алма – кезек допты жіргізу,кеглилерді айналып өту,басқа ойыншыларға допты беру жат-тығуларын орындап,тізбектің соңына барып тұрады. Оқушыларды доп арқылы 2 топқа бөлу:
І топ ІІ топ Оқушылар жұптасып бір – біріне доп беру жаттығуларды орындау.
Допты аяқтың ішкі жағымен Допты аяқтың сыртқы беру жағымен беру
Жұптасып бір – біріне доп беру әдістері |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалар Жаттығуды тізбеке тұрып,қарама – қарсы 15-20 м тұрып орындау. Допқа аяқты екі рет тигізіп беруге тиісті. Ойыншылар уақы- тында орын алмасты-туға тиісті. Допты аяққа екі рет тигізіп беруге тиісті. Бір тізбектен екінші тізбекке орын алмас-тыру өте шапшаң- дықпен өтуге тиісті. Ойыншылардың доп беру кезінде уақы-тында орын алмас-тыруы.Ортадағы ойыншы 1 минут өткесін басқа ойын-шымен орын алмас-тыруы керек. Допты жүргізу кезінде басын жоғары ұстап допты да,айналадағылар-ды да көтуге міндетті. |
Форматив ті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
|
||
|
Соңы |
Оқушыларды 2 топқа бөлу, ойын түрлерімен танысу. 1. «Күн мен түн» ойының ойнау. 1 - ші топ - күн, 2 - ші топ түн болады. Мүғалім жүргізуші болады, Мұғалімнің айтуымен оқушылар жаттығу орындайды, күн деген кезде күндер қашып түндер қуады, түн деген кезде түндер қашып күндер қуады, қай топ көп оқушы ұстайды сол жеңіске жетеді. 2. «Допты тез бер» ойыны Оқушылар шеңбермен тұрып музыкамен бір біріне допты береді, мұғалім музыканы тоқтатқан кезде доп қай ойыншыда болады сол ойыннан шығады |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/ |
||
|
Кері байланыс |
«Бағдаршам» кері байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
|
Кері байланыс тақтайшасы |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дәлдік пен мергендікті дамытатын ойындар
Дәлдік пен мергендікті дамытатын ойындар
Қ ЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №10
|
Бөлім |
5-бөлім. Денсаулық және физикалық белсенділік |
|||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Тәжімбетов Нағымжан Қарасайұлы |
|||||
|
Күні |
10. 02. 2025 ж |
|||||
|
Сынып 3 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дәлдік пен мергендікті дамытатын ойындар |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар мен тәуекелдерді қалай еңсеру керек екендігінтүсінужәне көрсету |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Допты әр түрлі тәсілмен әріптесіне бере алады Әр түрлі қашықтықта допты қақпаға тебе алады |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
|
|||||
|
Сабақтың барысы. |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау.
|
Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/ |
Смайлик арқылы бір-бірін бағалау. |
Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/
Ысқырғыш
|
||
|
Ортасы |
Жаңа сабақты түсіндіру Допты әріптесіне беру әдістері – «аяқтың ішкі жағымен», «допты аяқтың сыртқы жағымен» беру.
А) Ойыншы допты қарсы тізбектегі әріптесіне,аяқтың іш жағымен беріп,өз тізбегінің ең соңына барып тұрады: Б) Ойыншы допты қарсы тізбектегі әріптесіне,аяқтың іш жағымен беріп,жыл-дам қарсы тізбектің соңына барып тұрады: В) Бір –біріне қарама-қарсы екі тізбек,ор-тасында бір ойыншы,сол ойыншы өзіне келген допты аяқтың ішіменен,оған доп берген ойыншымен ширетпенен доп алмастырады: Г) Тізбектегі ойыншылар алма – кезек допты жіргізу,кеглилерді айналып өту,басқа ойыншыларға допты беру жат-тығуларын орындап,тізбектің соңына барып тұрады. Оқушыларды доп арқылы 2 топқа бөлу:
І топ ІІ топ Оқушылар жұптасып бір – біріне доп беру жаттығуларды орындау.
Допты аяқтың ішкі жағымен Допты аяқтың сыртқы беру жағымен беру
Жұптасып бір – біріне доп беру әдістері |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалар Жаттығуды тізбеке тұрып,қарама – қарсы 15-20 м тұрып орындау. Допқа аяқты екі рет тигізіп беруге тиісті. Ойыншылар уақы- тында орын алмасты-туға тиісті. Допты аяққа екі рет тигізіп беруге тиісті. Бір тізбектен екінші тізбекке орын алмас-тыру өте шапшаң- дықпен өтуге тиісті. Ойыншылардың доп беру кезінде уақы-тында орын алмас-тыруы.Ортадағы ойыншы 1 минут өткесін басқа ойын-шымен орын алмас-тыруы керек. Допты жүргізу кезінде басын жоғары ұстап допты да,айналадағылар-ды да көтуге міндетті. |
Форматив ті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
|
||
|
Соңы |
Оқушыларды 2 топқа бөлу, ойын түрлерімен танысу. 1. «Күн мен түн» ойының ойнау. 1 - ші топ - күн, 2 - ші топ түн болады. Мүғалім жүргізуші болады, Мұғалімнің айтуымен оқушылар жаттығу орындайды, күн деген кезде күндер қашып түндер қуады, түн деген кезде түндер қашып күндер қуады, қай топ көп оқушы ұстайды сол жеңіске жетеді. 2. «Допты тез бер» ойыны Оқушылар шеңбермен тұрып музыкамен бір біріне допты береді, мұғалім музыканы тоқтатқан кезде доп қай ойыншыда болады сол ойыннан шығады |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/ |
||
|
Кері байланыс |
«Бағдаршам» кері байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
|
Кері байланыс тақтайшасы |
||
шағым қалдыра аласыз






























