2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Дәлдік пен мергендікті дамытатын ойындар

Дәлдік пен мергендікті дамытатын ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәлдік пен мергендікті дамытатын ойындар туралы екінші сабағы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қ ЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №10


Бөлім

5-бөлім. Денсаулық және физикалық белсенділік

Педагогтың аты-жөні

Тәжімбетов Нағымжан Қарасайұлы

Күні

10. 02. 2025 ж

Сынып 3

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Дәлдік пен мергендікті дамытатын  ойындар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


3.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал  ететін дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар мен  тәуекелдерді қалай еңсеру керек   екендігінтүсінужәне көрсету

Сабақтың мақсаты

Допты әр түрлі тәсілмен әріптесіне бере алады

Әр түрлі қашықтықта допты қақпаға тебе алады

Құндылықтарды дарыту

  • тарихи және мәдени мұраны зерттеуге қызығушылық таныту;

  • қоршаған ортаға қамқорлық жасау.

Сабақтың барысы.

Сабақтың кезеңі


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу,рапорт беру. Сабақтың мақсатын түсіндіру . Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу.

  2. Жүру:Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып, толық отырып жүру.

  3. Жүгіру: Еркін жүгіру, түзу аяқты көтеріп жүгіру, аяқты артқа түзу жүгіру, екі жаққа аяқты көтеріп жүгіру.. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау.

Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын

орындау.

Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/


Смайлик арқылы бір-бірін бағалау.


Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/




Ысқырғыш


Ортасы

Жаңа сабақты түсіндіру

Допты әріптесіне беру әдістері – «аяқтың ішкі жағымен», «допты аяқтың сыртқы жағымен» беру.

  1. Допты әріптесіне беру.

  2. Көрсету,түсіндіру.

А) Ойыншы допты қарсы тізбектегі әріптесіне,аяқтың іш жағымен беріп,өз тізбегінің ең соңына барып тұрады:


Б) Ойыншы допты қарсы тізбектегі әріптесіне,аяқтың іш жағымен беріп,жыл-дам қарсы тізбектің соңына барып тұрады:

В) Бір –біріне қарама-қарсы екі тізбек,ор-тасында бір ойыншы,сол ойыншы өзіне келген допты аяқтың ішіменен,оған доп берген ойыншымен ширетпенен доп алмастырады:

Г) Тізбектегі ойыншылар алма – кезек допты жіргізу,кеглилерді айналып өту,басқа ойыншыларға допты беру жат-тығуларын орындап,тізбектің соңына барып тұрады.

Оқушыларды доп арқылы 2 топқа бөлу:

І топ ІІ топ

Оқушылар жұптасып бір – біріне доп беру жаттығуларды орындау.

  1. Бірінші оқушы допты оң аяқпен беріп,екінші оқушы сол аяқпен қайтарып береді.

  2. Бірінші оқушы допты аяқтың ішкі жағымен беріп,екінші оқушы сыртқы жағымен қайтарып береді.

  3. Бір – біріне допты қосғалыста тұрған қалыпта аяқтың ішкі жағымен береді.

  4. Бір – біріне допты қосғалыста тұрған қалыпта аяқтың сыртқы жағымен береді.

  5. Ара қашықтықты алшақтата отырып,қозғалыс жылдамдығын күшейте отырып ос тапсырмаларды орындайды.

  6. Бір – біріне допты бері арқылы қозғалыста отырып қақпаға соққы жасау.

  7. Командаға бөлініп шағын қысқартылған ережемен футбол ойнау 5х5


Допты аяқтың ішкі жағымен Допты аяқтың сыртқы

беру жағымен беру


Жұптасып бір – біріне доп беру әдістері

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Белсенді оқу тапсырмалар

Жаттығуды тізбеке тұрып,қарама – қарсы

15-20 м тұрып орындау.

Допқа аяқты екі рет тигізіп беруге тиісті.

Ойыншылар уақы- тында орын алмасты-туға тиісті.

Допты аяққа екі рет тигізіп беруге тиісті.

Бір тізбектен екінші тізбекке орын алмас-тыру өте шапшаң- дықпен өтуге тиісті.

Ойыншылардың доп беру кезінде уақы-тында орын алмас-тыруы.Ортадағы ойыншы 1 минут өткесін басқа ойын-шымен орын алмас-тыруы керек.


Допты жүргізу кезінде басын жоғары ұстап допты да,айналадағылар-ды да көтуге міндетті.

Форматив

ті бағалау.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


Оқылым, жазылым тапсырмалары.
























Соңы

Оқушыларды 2 топқа бөлу, ойын түрлерімен танысу.

1. «Күн мен түн» ойының ойнау.

1 - ші топ - күн, 2 - ші топ түн болады.

Мүғалім жүргізуші болады, Мұғалімнің айтуымен оқушылар жаттығу орындайды, күн деген кезде күндер қашып түндер қуады, түн деген кезде түндер қашып күндер қуады, қай топ көп оқушы ұстайды сол жеңіске жетеді.

2. «Допты тез бер» ойыны

Оқушылар шеңбермен тұрып музыкамен бір біріне допты береді, мұғалім музыканы тоқтатқан кезде доп қай ойыншыда болады сол ойыннан шығады

Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/

Кері байланыс


«Бағдаршам» кері байланыс.


Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.


Кері байланыс тақтайшасы



14 Наурыз 2025
149
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі