Дананың сөзі-ақылдың көзі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дананың сөзі-ақылдың көзі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Дананың сөзі-ақылдың көзі бөлімі бойынша Шалкиіз Тіленшіұлы жырау «Би Темірге бірінші толғауы» тақырыбына қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған ашық сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Қазақ әдебиеті

Күні:

Сыныбы: 8

Мұғалімнің аты-жөні: Касимова Р.З.

Бөлім тақырыбы

Дананың сөзі-ақылдың көзі

Сабақ тақырыбы

Шалкиіз Тіленшіұлы жырау «Би Темірге бірінші толғауы»

Оқу мақсаты

8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау;

Сабақ мақсаты

Оқушылардың барлығы орындай алады:

Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауының» идеясын ашады;

Толғаудың жанрлық ерекшелігін дәлелдейді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Шығармадағы ел билеушіге қазіргі заман тұрғысынан баға береді;

Оқушылардың кейбірі орындай алады.

Көшбасшылық қасиетін ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды.

Бағалау критерийлері

Идеясын ашуда, шығармадан дәлел келтіреді.

Жанрлық ерекшеліктерін дәлелдеуде, теориялық анықтама негізінде шығарманың ерекшеліктерін ашады.

Шығармадағы ел билеушіге өз көзқарасын білдіреді;

Талдауда көшбасшылықтың ұлтқа пайдасын көрсетеді.

Тілдік мақсаттар 

Дағдыларды дамыту:

Түсіну және жауап беру дағдыларын жетілдіру.

Үштілділік:

Жанр, толғау, идея, ұлттық пафос.

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:

Арабы торм, алдаспан, күлік, кекпе, құрсау, берен, қағба.

Талқылау сұрағы:

Көшбасшылықтың ұлттық мүдде үшін артықшылығы неде?

Құндылықтарды қалыптастыру 

Жалпыұлттық «Мәңгілік Ел» идеясының құндылықтары

ҚОҒАМЫМЫЗДАҒЫ ҰЛТТЫҚ БІРЛІК, БЕЙБІТШІЛІК ПЕН КЕЛІСІМ

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық

Ресурстар

Шалкиіз Тіленішұлының фотолары, мәтіндер, таратпа материалдары, ғаламтор, флипчат, маркерлер, интерактивті тақта.

Оқыту

Сабақ кезеңдері

Іс-әрекеті

Саралау тәсілдері

Қалыптастырушы бағалау тәсілдер

Сабақ басы

7 мин

Тапсырма: Тренинг «Маған көмектесетін үш қасиет»

Мақсаты: Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Әр қайсыларыңыз жұбыңызға сабақта жетістікке жеткізуге көмектесетін үш қасиетіңізді айтыңыздар;


Тапсырма: «Төрт қабырға - төрт таңдау» әдісі”

Мақсаты: топқа бөлу, тақырыпты болжату.

  1. Құрметті оқушылар, мен сіздерге сұрақ қоямын. Оның жауап нұсқалары төрт қабырғада ілініп тұр, сіздер қайсысын таңдайсыздар, сол жерге барып тұрыңыздар. Бірақ ол жердегі орын шектеулі орын жетпесе, өзге таңдау жасауға тура келеді.

  2. Топ құрып, өз таңдауларыңыздың себебін топта ақылдасып, өзге топтарға айтыңыздар.

Қандай көшбасшы елді жетістікке апара алады?

Жауабы: демократ, либерал, авторитарлы.


Бұл сұрақтардың бүгінгі сабақпен байланысы қандай ?

- Сабақ мақсатын оқыңыздар.

- Сабақ мақсаты бойынша бағалау критерийлерін жасап көріңіздер.

- Менің ұсынып отырған бағалау критерийлерімен салыстырыңыздар.






Оқушылар топта бір-біріне қолдау жасайды.






Оқушылар және мұғалім «Бас бармақ» әдісімен бағалайды.


Сабақ ортасы

5 минут



















5 минут



















5 минут









8 минут















7 минут

Тапсырма: Сөз маржан

Мақсаты: таныс емес сөздермен жұмыс

Кестені толтырыңыздар.

Сөздер

Өзіндік түсінік

Сөздікте берілген мағынасы

көкшілден



кекпе



арабы торм



алдаспан



күлік




Жауап кілті

Сөздер

Өзіндік түсінік

Сөздікте берілген мағынасы

көкшілден


су айдынында

кекпе


бас

арабы торм


асыл тұқымды

алдаспан


наркескен қылыш

күлік


сәйгүлік


Тапсырма:Органайзер әдісі.

Мақсаты: Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауының» идеясын ашу.

Кестені мазмұны бойынша толтырыңыз.

Қаралатын аспект

Шығармадан үзінді

Құндылық

Идеясы

Жаратушы туралы




Әлеумет туралы



Би Темір туралы



Өзі туралы




Дескриптор:

Кейіпкерлер образын ашуда шығармадан дәлел келтіреді.

Үзінді негізінде автор құндылығын анықтайды;

Автор құндылығынан шығарма идеясын шығарады.


Тапсырма: «Топтастыру» әдісі

Мақсаты: Толғаудың жанрлық ерекшелігін дәлелдеу.

  1. Шығарманың жанрлық ерекшелігі бойынша менталды карта салыңыз.

Дескриптор:

Ортасында шығарманың жанрына анықтама берілген.

Діңіне толғаудың жанрлық белгілері көрсетілген;

Бұтақтарына шығармадан үзінділер келтірілген;


Тапсырма: «Дебат» әдісі

Мақсаты: Шығармадағы ел билеушіге қазіргі заман тұрғысынан баға беру;

Дебат ойнында әр топ өз көзқарастарыңызды жақтап, аргументтер ұсыныңыздар.

«Би Темірдің ел билеудегі саясатын қолдаймын әлде қолдамаймын»

Дескриптор:

Би Темір бойындағы жағымды қасиеттерді атайды, оған көзқарасын білдіреді;

Би Темір бойындағы жағымсыз мінездерді атайды, оған көзқарасын білдіреді;

Қазіргі кездегі көшбасшылармен ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрсетеді.


Тапсырма: «Қарлы кесек» әдісі

Мақсаты: Көшбасшылық қасиетін ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды.

  1. «Казіргі заманда көшбасшының бойында қандай қасиеттер болуы тиіс деп ойлайсыз?» сұраққа жауап жазыңыз.

  2. Жауаптарыңызды жұпта оқып, ең жақсысын талдаңыз;

  3. Топта таңдалған жауаптарды оқып, ең жақсысын таңдаңыз;

  4. Сыныпта таңдалған жауаптарды оқып, ең жақсысын таңдаңыз.

Дескриптор:

Атаған қасиеттердің қажеттігін дәлелдейді;

Көшбасшылықтың ұлтқа пайдасын көрсетеді.

Тапсырма топпен орындалады. Ресурс ретінде түсіндірме сөздік беріледі.

















Тапсырма топпен орындалады. Ресурс ретінде әдебиет теориясы анықтамалығы беріледі.
















Тапсырма топпен орындалады. Ресурс ретінде әдебиет теориясы анықтамалығы, шығарма мәтіні беріледі.





Бұл тапсырманы орындау барысында оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді














Жоғары деңгейлі оқушылар тапсырманы өз еркі бойынша өз деңгейінде орындай алады.









Оқушылар жауаптарын салыстырып, бір-бірін кері байланыс береді, өздерін мұғалім берген жауап кілттері бойынша тексереді.















Топтар дескриптор бойынша бір-бірін «Бағдаршам» әдісімен бағалайды.










«Аялдама» әдісі. Мұғалім мен оқушылар дескриптор бойынша кері байланыс жасайды.






«Бас бармақ» арқылы дескриптор бойынша кері байланыс береді.













«Мадақтама сэндвичі» әдісі арқылы дескриптор бойынша кері байланыс береді.










Сабақтың соңы

3 мин

Рефлексия: «Бес саусақ» әдісі

Мақсаты: алған білімдерін жинақтау.



.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
10.02.2019
1100
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі