Жаңа
сабақ
Оқушылар жаңа сабақты бастамас
бұрын «Дәрумендер»
ойыны арқылы А Б С Д деген дәрумен
атауларымен топқа бөлінеді. Оқушылар қалаған дәрумен түрлерін алып
төрт топқа бөлінеді. (2
минут)
1 топ- А
–дәрумен
2 топ- Б
–дәрумен
3 топ-
С-дәрумен
4 топ- Д
-дәрумен
Сөздікпен жұмыс.
Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын
айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады
1 тапсырма: Жұптық
жұмыс. Мәтінмен
жұмыс. «Бірлескен
оқылым» әдісі. Топтарға мәтін
беріледі. (2-қосымша) Әр жұп мәтіндегі ақпаратты басқа жұптарға
жеткізе алатындай түсініп оқып, мазмұнын ашып, жоспар
құрады. (10
минут)
Мақсаты: оқушылардың
мәтіннің мазмұнын меңгергенің, жоспар құра алатынын
тексеру.
1-топ.
Көгөніс қазір жылдың қай
мезгілінде болса да, дүкендерде тұрады. Себебі олар денсаулыққа өте
пайдалы. Біз күн сайын таңертең, түскі, кешкі аста көгөністерді
жейміз. Әсіресе, менің інім қиярды өте жақсы көреді. Көгөніс
түрлері: сәбіз, орамжапырақ, бұрыш, саңырауқұлақ, қызанақ, қияр
және т.б. Көгөніс адам ағзасына өте пайдалы. Көгөністі көп
пайдаланатын адамның денсаулығы жақсы болады. Ұзақ өмір сүреді.
Көгөністің калориясы аз. Олар дәрумендерге бай. Жеңіл
қорытылады.
2-топ.
Дәрумендер – бұл майда
немесе суда еритін, ағзаның қалыпты өсіп, қызмет етуі үшін қажетті,
сондай-ақ өсімдік және жануарлар тегінің тамақ өнімдерінен табиғи
жолмен алынатын органикалық заттар.
Дәрумендер жаңалығы
медицинада үлкен рөл ойнады.. Дұрысы тамақ өнімдерінде кездесетін
дәрумендерді қабылдаған жөн. Дүниежүзілік Денсаулық сақтау ұйымы
ұсынғандай, күніне жеміс-жидектер мен көкөністердің кем дегенде 5
порциясын қабылдған дұрыс. Мұндай мөлшерде ағза қажетті дәрумендер
мен минералды заттарды ала алады. Түрлі түсті жеміс-жидектер мен
көкөністер болса, тіпті жақсы
болады.
3-топ.
Адамның денсаулығы –
қоғам байлығы. Әрбір адам өз денсаулығының мықты болу жолдарын
қарастыру керек. Денісау адамның көңіл-күйі көтеріңкі болып,
еңбекке әрқашан құлшына кіріседі. Халқымыз «Дені саудың – жаны сау»
деп орынды айтқан. Отанымыздың келешегі, көркеюі – салауатты өмір
салтын сақтау қолдауда. Қараңғы үйге кіріп келіп шам жақсаңыз,
шам үйді жарық қылады. Көп қызыл гүлдің ішінен бір ақ гүл көрсең,
көзің соған түседі. Біздің де өмірімізді жарық қылатын,
жан-жағымызға тамаша сәулесін шашатын, өмірдегі басты байлық
– денсаулық. Денсаулық – бұл адамның еңбекке
белсенді болуы, әрі ұзақ өмір сүруі, тәннің саулығын және рухани
саулығын сезіну.
4-топ.
Денсаулық - адам өмірінің тірегі. Онсыз
емін-еркін өмір сүре алмайсың. Денсаулығы сыр берген адамның
шаттанып күліп, қуанып өмір сүре алмасы анық. Қарттарымыздың
әрдайым өзімізді күтіп жүру керек екенін ескертіп отыруы да олар
өткерген өмір тәжірибесінен, келмеске кетіп бара жатқан
денсаулықтың баға жетпес құнын білгендіктен, өз басынан өткенді
тұшынып, түйсіне білгендіктен болар. ал жастардың жастықтың отымен
жүріп ысты-суықты елемей, артынан дерт жабыстыратыны да біздің
денсалықтың қадірін барынша ұғына алмағанымыздан деп білемін. Сол
себепті балаларға бала күнінен денсаулықтың маңызы мен өзін-өзі
күтінуді үйрету керек.
№
|
Дескрипторлар
|
1
|
Мәтіннің мазмұны
бойынша жоспар құру.
|
2
|
Жоспарға сүйеніп
баяндай алады.
|
Бағалау. «Баспаладақ»
әдісі. Жұптар
бір-бірін дескрипторларға сүйене отырып,
әр жұп мәтінді меңгерген деңгейіне байланысты баспалдақ сатысымен
бағалайды.
Айта
аламын
Түінемін
Білемін
Денгей
|
Саралау
|
А
|
Мәтін мазмұнынын
жоспар бойынша баяндай алады.
|
В
|
Мәтін мазмұнына
жоспар құра алады.
|
С
|
Мәтін мазмұнын
түсініп оқып, баяндайды.
|
2-тапсырма. «Блум
түймедағы» бойынша мәтіндегі негізгі
ақпаратты анықтап, постер жасап өз сөзімен баяндау (топтық жұмыс)
Мәтіндегі негізгі сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып постер
жасау арқылы баяндайды. Тапсырма орындалғаннан кейін, әр топтан
қорғайтын оқушы басқа топқа барып, сол топқа постерді қорғайды. Бұл
тапсырманы орындауға топтардың барлық мүшелері қатысады. Жұмысты
орындау нәтежесінде оқушылардың ауызекі сөйлеуі, сын тұрғысынан
ойлау және шығармашылық қабілеттері дамиды.
(12
минут)
Мақсаты: Оқушылардың
айтылым дағдысын қалыптастырып, мәтін идеясын анықтап, постер жасау
арқылы баяндау
№
|
Дескрипторлар
|
1
|
Мәтіндегі негізгі
ақпараттарды анықтайды.
|
2
|
Сөздермен сөз
тіркестерін пайдаланып, баяндай
алады.
|
Бағалау: «Екі жұлдыз, бір
тілек» Топтар
бір-бірін дескрипторларға сүйене отырып
бағалайды.

Денгей
|
Саралау
|
А
|
Сөздермен сөз
тіркестерін пайдаланып баяндай
алады.
|
В
|
Мәтіннің мазмұны
бойынша сөздер мен сөз тіркестерін
анықтайды.
|
С
|
Мәтіндегі негізгі
ақпараттарды анықтайды.
|
|