Материалдар / Дарынды оқушылармен жұмыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дарынды оқушылармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды оқушылармен жұмыс түрлері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2021
202
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«БЕКІТЕМІН»

мектеп-гимназия директоры

м.а. _________ Е.Б. Жайлаубаева

«___» ____________2021 ж.





ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ



Физика пәні мұғалімі: Жайлаубаева Б.Е.















«Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай .Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейді

Дарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген.

Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.


Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.


  • Оқушының танымдық /білім/ іс-эрекетінің басқа оқушылардан озық дамуы

  • Психологиялық жоғары дамуы

  • Дені сау ,жан-жақты толық дамуы

  • Ойлау қабілетінің озық болуы

  • Айналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді етеңе жақын түсінуі

  • Туа бітті шығармашылық қабілеттің


Дарындылықтың түрлері


  • Интеллектуалды

  • Академиялы

  • Шығармашылық

  • Көсемдік /лидер/

  • Көркем орындаушылық


Дарындылықты анықтау критерийлері


  • Теориялық материалды толық игеруі

  • Мартериалды игеруде табандылық көрсетуі/бастап кетпеуі/

  • Алынған білімді әр сабақ сайын дамыту

  • Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану

  • Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы

  • Өзіне-өзі талап қоя білуі

  • Тапсылылған жұмысты сапалы орындауы


Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері


  • Оқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра білдіруі

  • Тақырып бойынша модель құруға үйрету

  • Алынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.

  • Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану

  • Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы

  • Өзіне – өзі талап қоя білуі

  • Тапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.


ФИЗИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ, ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ


АТЫ-ЖӨНІ

СЫНЫБЫ

ҚАБІЛЕТТІЛІГІ, ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ




1








Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты.

Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.

2



Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты.

Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.

3



Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты.

Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.



4






Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы. Оқу озаты.

Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нарсе істегісі келіп тұрады; өте күрделі нәрселерді ұнатады, тәуелсіз ірі адамға көп бағына бермейді;




5




Оқуға ынтасы жоғары, зерек.

Ерекшелігі: өзгеше ойлайды, есепті тез ойлап, тез қағып алады,сақтау қабілеті өте жоғары.



ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ

МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:


  1. Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен

ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;

2. Жан-жақты ақпараттандыру;

3. Коммуникативті бейімдеу;

4. Білімнің бағасын арттыру,

5. Математика бойынша білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін деткізуге үйрету, өзіндік білім алуға жетелеу,

6. Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру

7. Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;


ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

2020—2021 ОҚУ ЖЫЛЫ



ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ

МЕРЗІМІ

ЖҰМЫС ҚОРЫТЫНДЫСЫ

1

Дарынды оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру



02.09



Жоспар

2

Сынып жетекшілер және педагог - психологімен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу.



09.09

Тізімін құру

3

Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау



10.09

Оқушылардың ерекшеліктері

4

Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу

Жеке жоспар бойынша

Жоспар

5

Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу(рефераттар, суреттер, шығармашы-лық жұмыстар)

Жоспарға байланысты

Оқушылардың шығармашылық жұмыстары

6

Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту.

Жоспарға байланысты

Сабақ жоспарлары

7

АКТ технологиялар элменттерін пайдалану

Қажеттілігіне қарай

Презентациялары

8

Деңгейлік тапсырмалар дайындау

Қажеттілігіне қарай

Деңгейлік тапсырмалар

9

Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту

Қажеттілігіне қарай

Тест тапсырмалары

10

Сабақ сайын озық тапсырмалар беру

Жыл бойы

Тапсырмалар



11

Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру



Сабақ сайын



Өздік бағалау


ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА

АРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

2020-2021 ОҚУ ЖЫЛЫ


Тақырыбы

Жұмыстың түрі

Мерзімі

Орындалу мерзімі

I -тоқсан

1

Заттың құрылысы

Есеп шығару


Конспект,түсіндіру,

ой қозғау

2

Механикалық қозғалыс

Есеп шығару


Сурет салу, әңгімелеу,түсіндіру

3

Масса және күш

Есеп шығару



4

Есеп шығару

Есеп шығару


Әңгімелеу, түсіндіру

5

Деформация

Есеп шығару


түсіндіру,конспект.

6

Күштер

Есеп шығару



7

Дененің салмағы

Есеп шығару


Конспект, әңгімелеу.

8

Тығыздық

Есеп шығару


Түсіндіру, әңгімелеу.

9

Есептер шығару

Есеп шығару


Конспект, түсіндіру,

10

Есептер шығару

Есеп шығару


Конспект, түсіндіру.


II-тоқсан

1

Есептер шығару

Есеп шығару


Конспект, түсіндіру,тірек сызба

2

Қысым.Паскаль заңы.

Есеп шығару


баяндама

3

Жұмыс.Қуат..

Есеп шығару


Конспект, түсіндіру,

4

Есептер шығару

Есеп шығару


Түсіндіру, ой бөлісу

5

Энергия

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!