Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    «БЕКІТЕМІН»

    № мектеп-гимназия директоры

    м.а. _________ Е.Б. Жайлаубаева

    «___» ____________2021 ж.





    ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ



    Физика пәні мұғалімі: Жайлаубаева Б.Е.















    «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай .Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейді

    Дарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген.

    Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.


    Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.


    • Оқушының танымдық /білім/ іс-эрекетінің басқа оқушылардан озық дамуы

    • Психологиялық жоғары дамуы

    • Дені сау ,жан-жақты толық дамуы

    • Ойлау қабілетінің озық болуы

    • Айналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді етеңе жақын түсінуі

    • Туа бітті шығармашылық қабілеттің


    Дарындылықтың түрлері


    • Интеллектуалды

    • Академиялы

    • Шығармашылық

    • Көсемдік /лидер/

    • Көркем орындаушылық


    Дарындылықты анықтау критерийлері


    • Теориялық материалды толық игеруі

    • Мартериалды игеруде табандылық көрсетуі/бастап кетпеуі/

    • Алынған білімді әр сабақ сайын дамыту

    • Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану

    • Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы

    • Өзіне-өзі талап қоя білуі

    • Тапсылылған жұмысты сапалы орындауы


    Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері


    • Оқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра білдіруі

    • Тақырып бойынша модель құруға үйрету

    • Алынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.

    • Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану

    • Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы

    • Өзіне – өзі талап қоя білуі

    • Тапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.


    ФИЗИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ, ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ


    №

    АТЫ-ЖӨНІ

    СЫНЫБЫ

    ҚАБІЛЕТТІЛІГІ, ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ




    1








    Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты.

    Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.

    2



    Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты.

    Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.

    3



    Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты.

    Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.



    4






    Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы. Оқу озаты.

    Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нарсе істегісі келіп тұрады; өте күрделі нәрселерді ұнатады, тәуелсіз ірі адамға көп бағына бермейді;




    5




    Оқуға ынтасы жоғары, зерек.

    Ерекшелігі: өзгеше ойлайды, есепті тез ойлап, тез қағып алады,сақтау қабілеті өте жоғары.



    ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ

    МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:


    1. Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен

    ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;

    2. Жан-жақты ақпараттандыру;

    3. Коммуникативті бейімдеу;

    4. Білімнің бағасын арттыру,

    5. Математика бойынша білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін деткізуге үйрету, өзіндік білім алуға жетелеу,

    6. Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру

    7. Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;


    ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

    2020—2021 ОҚУ ЖЫЛЫ



    №

    ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ

    МЕРЗІМІ

    ЖҰМЫС ҚОРЫТЫНДЫСЫ

    1

    Дарынды оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру



    02.09



    Жоспар

    2

    Сынып жетекшілер және педагог - психологімен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу.



    09.09

    Тізімін құру

    3

    Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау



    10.09

    Оқушылардың ерекшеліктері

    4

    Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу

    Жеке жоспар бойынша

    Жоспар

    5

    Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу(рефераттар, суреттер, шығармашы-лық жұмыстар)

    Жоспарға байланысты

    Оқушылардың шығармашылық жұмыстары

    6

    Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту.

    Жоспарға байланысты

    Сабақ жоспарлары

    7

    АКТ технологиялар элменттерін пайдалану

    Қажеттілігіне қарай

    Презентациялары

    8

    Деңгейлік тапсырмалар дайындау

    Қажеттілігіне қарай

    Деңгейлік тапсырмалар

    9

    Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту

    Қажеттілігіне қарай

    Тест тапсырмалары

    10

    Сабақ сайын озық тапсырмалар беру

    Жыл бойы

    Тапсырмалар



    11

    Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру



    Сабақ сайын



    Өздік бағалау


    ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА

    АРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

    2020-2021 ОҚУ ЖЫЛЫ


    №

    Тақырыбы

    Жұмыстың түрі

    Мерзімі

    Орындалу мерзімі

    I -тоқсан

    1

    Заттың құрылысы

    Есеп шығару


    Конспект,түсіндіру,

    ой қозғау

    2

    Механикалық қозғалыс

    Есеп шығару


    Сурет салу, әңгімелеу,түсіндіру

    3

    Масса және күш

    Есеп шығару



    4

    Есеп шығару

    Есеп шығару


    Әңгімелеу, түсіндіру

    5

    Деформация

    Есеп шығару


    түсіндіру,конспект.

    6

    Күштер

    Есеп шығару



    7

    Дененің салмағы

    Есеп шығару


    Конспект, әңгімелеу.

    8

    Тығыздық

    Есеп шығару


    Түсіндіру, әңгімелеу.

    9

    Есептер шығару

    Есеп шығару


    Конспект, түсіндіру,

    10

    Есептер шығару

    Есеп шығару


    Конспект, түсіндіру.


    II-тоқсан

    1

    Есептер шығару

    Есеп шығару


    Конспект, түсіндіру,тірек сызба

    2

    Қысым.Паскаль заңы.

    Есеп шығару


    баяндама

    3

    Жұмыс.Қуат..

    Есеп шығару


    Конспект, түсіндіру,

    4

    Есептер шығару

    Есеп шығару


    Түсіндіру, ой бөлісу

    5

    Энергия

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Омирбек Манаргүл
    28 Ақпан 2021
    335
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дарынды оқушылармен жұмыс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дарынды оқушылармен жұмыс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дарынды оқушылармен жұмыс түрлері
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    «БЕКІТЕМІН»

    № мектеп-гимназия директоры

    м.а. _________ Е.Б. Жайлаубаева

    «___» ____________2021 ж.





    ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ



    Физика пәні мұғалімі: Жайлаубаева Б.Е.















    «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай .Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейді

    Дарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген.

    Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.


    Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.


    • Оқушының танымдық /білім/ іс-эрекетінің басқа оқушылардан озық дамуы

    • Психологиялық жоғары дамуы

    • Дені сау ,жан-жақты толық дамуы

    • Ойлау қабілетінің озық болуы

    • Айналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді етеңе жақын түсінуі

    • Туа бітті шығармашылық қабілеттің


    Дарындылықтың түрлері


    • Интеллектуалды

    • Академиялы

    • Шығармашылық

    • Көсемдік /лидер/

    • Көркем орындаушылық


    Дарындылықты анықтау критерийлері


    • Теориялық материалды толық игеруі

    • Мартериалды игеруде табандылық көрсетуі/бастап кетпеуі/

    • Алынған білімді әр сабақ сайын дамыту

    • Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану

    • Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы

    • Өзіне-өзі талап қоя білуі

    • Тапсылылған жұмысты сапалы орындауы


    Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері


    • Оқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра білдіруі

    • Тақырып бойынша модель құруға үйрету

    • Алынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.

    • Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану

    • Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы

    • Өзіне – өзі талап қоя білуі

    • Тапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.


    ФИЗИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ, ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ


    №

    АТЫ-ЖӨНІ

    СЫНЫБЫ

    ҚАБІЛЕТТІЛІГІ, ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ




    1








    Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты.

    Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.

    2



    Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты.

    Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.

    3



    Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты.

    Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.



    4






    Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы. Оқу озаты.

    Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нарсе істегісі келіп тұрады; өте күрделі нәрселерді ұнатады, тәуелсіз ірі адамға көп бағына бермейді;




    5




    Оқуға ынтасы жоғары, зерек.

    Ерекшелігі: өзгеше ойлайды, есепті тез ойлап, тез қағып алады,сақтау қабілеті өте жоғары.



    ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ

    МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:


    1. Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен

    ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;

    2. Жан-жақты ақпараттандыру;

    3. Коммуникативті бейімдеу;

    4. Білімнің бағасын арттыру,

    5. Математика бойынша білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін деткізуге үйрету, өзіндік білім алуға жетелеу,

    6. Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру

    7. Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;


    ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

    2020—2021 ОҚУ ЖЫЛЫ



    №

    ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ

    МЕРЗІМІ

    ЖҰМЫС ҚОРЫТЫНДЫСЫ

    1

    Дарынды оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру



    02.09



    Жоспар

    2

    Сынып жетекшілер және педагог - психологімен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу.



    09.09

    Тізімін құру

    3

    Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау



    10.09

    Оқушылардың ерекшеліктері

    4

    Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу

    Жеке жоспар бойынша

    Жоспар

    5

    Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу(рефераттар, суреттер, шығармашы-лық жұмыстар)

    Жоспарға байланысты

    Оқушылардың шығармашылық жұмыстары

    6

    Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту.

    Жоспарға байланысты

    Сабақ жоспарлары

    7

    АКТ технологиялар элменттерін пайдалану

    Қажеттілігіне қарай

    Презентациялары

    8

    Деңгейлік тапсырмалар дайындау

    Қажеттілігіне қарай

    Деңгейлік тапсырмалар

    9

    Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту

    Қажеттілігіне қарай

    Тест тапсырмалары

    10

    Сабақ сайын озық тапсырмалар беру

    Жыл бойы

    Тапсырмалар



    11

    Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру



    Сабақ сайын



    Өздік бағалау


    ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА

    АРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

    2020-2021 ОҚУ ЖЫЛЫ


    №

    Тақырыбы

    Жұмыстың түрі

    Мерзімі

    Орындалу мерзімі

    I -тоқсан

    1

    Заттың құрылысы

    Есеп шығару


    Конспект,түсіндіру,

    ой қозғау

    2

    Механикалық қозғалыс

    Есеп шығару


    Сурет салу, әңгімелеу,түсіндіру

    3

    Масса және күш

    Есеп шығару



    4

    Есеп шығару

    Есеп шығару


    Әңгімелеу, түсіндіру

    5

    Деформация

    Есеп шығару


    түсіндіру,конспект.

    6

    Күштер

    Есеп шығару



    7

    Дененің салмағы

    Есеп шығару


    Конспект, әңгімелеу.

    8

    Тығыздық

    Есеп шығару


    Түсіндіру, әңгімелеу.

    9

    Есептер шығару

    Есеп шығару


    Конспект, түсіндіру,

    10

    Есептер шығару

    Есеп шығару


    Конспект, түсіндіру.


    II-тоқсан

    1

    Есептер шығару

    Есеп шығару


    Конспект, түсіндіру,тірек сызба

    2

    Қысым.Паскаль заңы.

    Есеп шығару


    баяндама

    3

    Жұмыс.Қуат..

    Есеп шығару


    Конспект, түсіндіру,

    4

    Есептер шығару

    Есеп шығару


    Түсіндіру, ой бөлісу

    5

    Энергия

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Барлық пәндер Оқушылар жұмысы Барлық сыныптар
    28.02.2021
    335
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Омирбек Манаргүл
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации