Материалдар / Дарынды оқушылармен жұмыс

Дарынды оқушылармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды оқушылармен жұмыс папкасына материалдар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Тамыз 2024
37
0 рет жүктелген
810 ₸ 900 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МАТЕМАТИКА ПӘНІ БОЙЫНША ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС


«Адамды бір нәрсеге үйретіп қажеті жоқ, бар болғаны оған өзіне керекті

                               жаңалықты ашуға көмек беру қажет»    

                                                                                   Г. Галилей

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС

 Міндеттері:

  • Баланың жеке тұлғалық ерекшеліктерін дамыту, оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау;

  •  Балалардың кәсіби және  жеке даралық қабілетін анықтай алуына психологиялық –педагогикалық көмек көрсету

 Негізгі принциптері: Баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату.


 Болжап отырған нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалаптасқан тұлға.


 Дарындылық анықтамасы:


  •  Іс-әрекеттің сәтті орындалуын қамтамасыз ететін қабілеттік істің өзара сәйкестік сапалығын айтады;

  •  Іс-әрекеттің  жағдайдағы ерекшелігі, кеңінен қамтылған адам мүмкіндігі;

  • Ақылдың потенциалы немесе интеллект. Оқуға, білімге жалпы танымдық мүмкіндіктер және қабілеті;

  • Баланың табиғаты арқылы дамыған қабілет туралы;

  • Таланттылық және адамгершілігінің жоғары жетістіктерге жеткізетін іс-шаралар.

Дарынды баланың сипаттамасы:


  •  Интелектуалды сферасы;

  • Білімділік өрісі;

  • Ойлау қабілеті ерекшесі тұрақты, қызығуы мол, кейде бір іспен айналысса тоқтай аламайды, өз ойын ерте жеткізеді.

 

Дарындылық үш параметрмен анықталады:


  • Танымдық жеке дамуы;

  •  Психологиялық жеке дамуы;

  • Физикалық дамуы.

Дарынды балалармен жүргізілетін жалпы  жұмыс жоспары:


Өткізілетін іс-шаралар

Өткізетін уақыты

Жауапты мұғалім

1

Дарынды баланы іздеп табу және іріктеу

кыркүйек

Каскарбаева Х.У.

2

Тереңдетілген бағдарлама бойынша (жеке, топтық, жұптап) оқыту

Жыл бойы


3

Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу

Жыл бойы

4

Ізденіс жұмыстарын өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту.

Жыл бойы

5

Мектепішілік және қалалық, обдыстық, республикалық пәндік олимпиадаларға, конкурс-сайыстарға, ғылыми-практикалық конференцияларға қатыстыру

Кезеңінде

6

«Зерде», «Кенгуру», «Ақбота», «Алтын сақа» интеллектуалдық сайыстарға қатыстыру

Кезеңінде

7

Жаңа педагогикалық технологиялар элементтерін пайдалана оқыту

Жыл бойы

8

Пән мұғалімдері дарынды оқушылардың шығармашылығын жинақтайтын портфолио жасау

Жыл бойы

 

Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің мақсаты:

- баланың шығармашылық қабілетін және өз бетінше шығармашылық ізденісін дамыту;

- пәнге терең қызығушылығын арттыру;

- оқушының әсерлілік сезімін қалыптастыру;

- оқушының белсенділігін арттыру мақсатында даму деңгейін, танымдық белсенділігін арттыра оқыту;

- жалпы білім -білік дағдыларын дамыта оқыту;

- білімнің бағасын арттыру.

 ІІ. Оқушылар арасынан қабілетті оқушыны анықтау (кіммен жұмыс істейді?)

1.     Бірлестік мұғалімдерімен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу

2.     Пән мұғалімдерімен (сынып жетекшілерімен) қабілетті не айрықша өнері, бейімі бар оқушыларды іріктеу

3.     Жыл сайын мектепішілік жарыстарда, олимпиадаларда, т.с.с байқауларда жеңімпаз оқушыларды топтастыру (бағытына қарай)  

«Дарынды балалар» бағдарламасының жұмыс бағыттары:

І.  Дарынды балаларға арналған қосымша есептер, тест тапсырмаларын  және  түрлі бақылау жұмыстарын дайындау.

ІІ.   Диагностика жүргізу

ІІІ. Дарынды балалардың шығармашылық потенциалын жүзеге асыруда жағдай туғызу

IV. Дарынды балалардың шығармашылық қабілетін дамыту.

V. Дарынды балалардың шығармашылық дамуының негізгі көзі-ынталандару іс-шараларын өткізу

р/с

Оқушының аты-жөні

Сыныбы

1

Марал Раушан

5 А

2

Алжанбай Аслан

5 А

3

Қайрат Амира

7 Ә

4

Әмірбек Адема

7 Ә

5

Оралбекова Камилла

7 А

6

Аралбек Санжар

7 А

7

Умарова Маликке

7 Б

8

Унгарбек Аружан

7 Б


2023-2024 оқу жылының қорытындысы бойынша «Кенгуру» математика барлығына олимпиадасынан жүлделі орындарға ие болған оқушыларымыз төмендегі кесте бойынша көрсетілген:


Оқушының

аты-жөні

Сыныбы

Қатысқан пәні

Алған

орны

Пән мұғалімі

1

Марал Раушан

5 А

Математика

ІІ


Каскарбаева Х.У.

2

Алжанбай Аслан

5 А

Математика

ІІ

Каскарбаева Х.У.

3

Қайрат Амира

7 Ә

Математика

І

Каскарбаева Х.У.

4

Әмірбек Адема

7 Ә

Математика

І

Каскарбаева Х.У.

5

Оралбекова Камилла

7 А

Математика

І

Каскарбаева Х.У.

6

Аралбек Санжар

7 А

Математика

І

Каскарбаева Х.У.

7

Умарова Маликке

7 Б

Математика

ІІ

Каскарбаева Х.У.

8

Унгарбек Аружан

7 Б

Математика

ІІ

Каскарбаева Х.У.



















Республикалық жалпы білім беретін пәндер бойынша І –мектепішілік кезеңің математика пәні бойынша 5-сыныптар арасындағы женімпазы:



Оқушының

аты-жөні

Сыныбы

Қатысқан пәні

Алған

орны

Пән мұғалімі

1

Алжанбай Аслан

5 А

Математика

І

Каскарбаева Х.У.






Республикалық жалпы білім беретін пәндер бойынша І –мектепішілік кезеңің математика пәні бойынша 7-сыныптар арасындағы женімпазы:



Оқушының

аты-жөні

Сыныбы

Қатысқан пәні

Алған

орны

Пән мұғалімі

1

Қайрат Амира

7 Ә

Математика

І

Каскарбаева Х.У.

























Зерде ғылыми-жобалық зерттеу жұмысының күнделігі

Мерзімі

Жұмыс мазмұны

Зерттеу әдістері

Ескерту

1

12.10.22

Маған ұстаз тарапынан бірнеше ғылыми жұмыстың тақырыбы ұсынылды

Тақырып таңдау

Өзекті тақырыпты таңдау

2

20.11.22

«Өміріміздегі пропорцияның маңызы» тақырыбы бойынша материалдар іздеу үшін тапсырмалар берілді.

Материалдар іздеу


3

15.12.22

«Өміріміздегі пропорцияның маңызы» тақырыбы бойынша ғылыми жұмыстың жоспарын құрдым

I.КІРІСПЕ

II.НЕГІЗГІ БӨЛІМ

2.1 Пропорция тарихынан

2.2 Пропорцияның өмірдегі маңыздылығы

III.Зерттеу бөлімі

3.1 «Алтын пропорция» ілімі

IV.ҚОРЫТЫНДЫ

V.ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБЕТТЕР




Жоспар құру


4

18.01.23

Ұстазым ғылыми жұмыстың ережелерімен таныстырды

Тақырыпқа байланысты мәліметтер іздеу


5

05.02.23

Жинаған мағұлматымды  қайтадан қарап, оқып шығып, ұстазыма көрсеттім.

Әңгімелесу, ұстазбен сұхбаттасу


6

18.03.23

Бүгін кіріспе  бөлімді бастап жаздым

Озон қабаты туралы материалдарды іздеп таныстым.

Жинақтау, саралау


7

24.04.23

Интернет желісінен өзіме керекті  мағұлматтарды  іздедім. Кітапханаға барып мәлімет таптым.

Тақырыпқа байланысты мәліметтер іздеу


8

15.05.23

Жаңа мәліметтерді жоспар бойынша негізгі бөлімге  кірістірдім.


Тақырыпқа байланысты мәліметтер іздеу


9

20.06.23

Мәліметтер бойынша зерттеу бөлімге кірістім

Тақырыпқа байланысты мәліметтер іздеу


10

12.07.23

Қорытынды бөлімді  компьютерге жаздым.

Қорытынды бөлімді  компьютерге жаздым.


11

20.08.23


Қағаздарымды шығарып мектепшілік ғылыми жобаларға дайындала бастадым.

Баяндау, оқу, мазмұндау


12

28.09.23


Ұстазым екеуміз бірге отырып  компьютер арқылы презентация құрдық.

Слайд жасау


13

05.10.23

Ұстазым маған жобаның күнделігін толтыруды үйреттті

Күнделік толтыру




Дайындаған:______________________Қайрат Амира 7 «Ә»

сынып оқушысы


Ғылыми жетекшісі:________________Қасқарбаева Хадиша Өнербекқызы




























Пайдаланылған әдебиеттер

  1. Алдамұратова Т.А., Байшоланов Т.С. математика – 5 сынып, «Атамұра»-2011

  2. Нұрсұлтанов Г., Нақышбеков «Жүлдегерлік жүз есеп» Алматы – 2009

  3. Әбілқасымова А.Е., Кучер Т.П., Жұмағұлова З.Ә., математика – 5 сынып, «Мектеп» - 2009

  4. Төлеубаева С.Қ., Жүнісова Г.К., Мәдібеков М.Б. Дидактикалық материалдар «Мектеп» - 2009

  5. «Ақбота» интелектуалдық марафонының тапсырмалар жинағы «Дарын» - 2006

  6. Қабасұлы М. Математика тесттер жинағы «Олжас» - 2005

  7. Бейсеков Ж., Қасымбекова Н., Тесттер жинағы «Шымкент» - 2012

  8. Интернет ресурстары: ustaz.kz., match.kz., nur.kz































Математика пәні бойынша дарынды оқушылармен өтілетін сабақтың күнтізбелік – тақырыптық жоспары - 5 сынып

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

1

Санды және әріпті өрнектерге байланысты есептер шығару

1

02.09


2

Өрнектерді ықшамдау-математикалық тәсіл

1

09.09


3

Теңдеу. Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару тәсілдері

1

16.09


4

Бұрыш. Бұрыштың шамасы ұғымын меңгерейік

1

23.09


5

Шеңбер. Дөңгелек-геометриялық фигуралар

1

30.09


6

Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар жайлы біле жүрейік!

1

07.10


7

Бөлінгіштіктің негізгі қасиетін есептер шығаруда қолдану

1

14.10


8

Натурал сандардың 2, 3 ,5, 9, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану

1

21.10


9

Дәрежеге байланысты есептер шығару

1

28.10


10

Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді үйренейік

1

04.11


11

Ең үлкен ортақ бөлгіш-математикалық ұғымына байланысты есептер

1

18.11


12

Ең кіші ортақ еселік-математикалық ұғымына байланысты есептер

1

25.11


13

Аралас сандарды қосу, азайтуға байланысты есептер шығару

1

02.12


14

Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейтуге байланысты есептер шығару

1

09.12


15

Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлуге есептер шығару

1

18.12

16.12

16

Жай бөлшектерге амалдар қолдану ұғымын кеңірек түсінейік!

1

23.12


17

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуды күрделі есептер шығаруда қолдану

1

30.12


18

Ондық бөлшек. Ондық блшекті жай бөлшекке айналдыру әдістерін үйренейік!

1

13.01


19

Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру

1

20.01


20

Ондық бөлшектерді қосу және азайтуға байланысты күрделі есептерді шешу

1

27.01


21

Ондық бөлшекті натурал санға көбейтуге байланысты күрделі есептерді шешу

1

03.02


22

Ондық бөлшектерді көбейту. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу

1

10.02


23

Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу-математикалық ұғымы

1

17.02


24

Дирихле принципіне берілген есептер

1

24.02


25

Эйлер дөңгелегіне берілген есептер

1

03.03


26

Жұп, тақтылыққа берілген есептер

1

10.03


27

Сиқырлы үшбұрыштар мен сиқырлы шаршыға берілген есептер

1

17.03


28

Сандарды цифрлар арқылы өрнектеуге берілген есептер

1

07.04


29

Амал таңбаларын анықтауға берілген есептерді шығару

1

14.04


30

Таразыға тартып анықтауға берілген есептер

1

21.04


31

Геометриялық фигураларды санауға берілген есептер

1

28.04


32

Фигураның ауданын табуға берілген есептер

1

05.05


33

Әртүрлі тақырыпқа берілген геометриялық есептерді шығару

1

12.05


34

Жылдық қайталау

1

19.05





Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!