Материалдар / Дарынды оқушымен жұмыс жоспары

Дарынды оқушымен жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылармен қосымша жұмыс жасау үшін
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

5 сынып Математика

Дарынды оқушымен жұмыс жоспары


Мазмұны


Сағат саны

Мерзімі

1

I ТАРАУ.ӨРНЕКТЕР. ФОРМУЛАЛАР.Санды өрнектер. Әріпті өрнектер

1


2

Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау

1


3

Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнектерді ықшамдау

1


4

Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнектерді ықшамдау

1


5

Теңдеу

1


6

Теңдеу

1


7

Формулалар

1


8

Формулалар

1


9

II ТАРАУ.НАТУРАЛ САНДАРДЫҢ БӨЛІНГІШІГІ. Натурал саннның бөлгіші. Натурал санның еселігі

1


10

Қосындының, көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігі

1


11

2,5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері

1


12

3-ке және 9- ға бөлінгіштік белгілері

1


13

Жай сандар, құрама сандар

1


14

Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу

1


15

Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар

1


16

Ең кіші ортақ еселік

1


17

Мүмкін нұсқаларды іріктеу

1


18

III ТАРАУ. ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР. Шеңбер және дөңгелек

1


19

Үлестер. Жай бөлшектер

1


20

Жай бөлшектің негізгі қасиеті. Жай бөлшекті қысқарту

1


21

Дұрыс бөлшектер және бұрыш бөлшектер. Аралас сандар

1


22

Координаталық сәуле. Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу.

1


23

Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру

1


24

Жай бөлшектерді салыстыру

1


25

IV ТАРАУ. ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ.Жай бөлшектерді қосу

1


26

Аралас сандарды қосу

1


27

Жай бөлшектерді азайту

1


28

Аралас сандарды азайту

1


29

Жай бөлшектерді көбейту

1


30

Жай бөлшектерді көбейту

1


31

Санның бөлігін табу

1


32

Жай бөлшектерді бөлу

1


33

Бөлігі бойынша санды табу

1


34

V ТАРАУ. ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕР. ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ

Бөлшек сандардың ондық жуықтауы

1


IТАРАУ. ӨРНЕКТЕР. ФОРМУЛАЛАР

1.Санды өрнектер. Әріпті өрнектер

1.Есептің шығару өрнегін құрып, оның мәнін табыңдар:

а) Бірінші себетте 110 алма бар, бұл екінші себеттегіден 2 есе артық. Екі себетте неше алмабар?

































































































ә) 5А сыныбында х оқушы бар, 5Е сыныбында одан 3 оқушы артық. 5Есыныбында неше оқушы бар? 5А және 5Е сыныптарында барлығы неше оқушы бар?































































































2. Кестені толтырыңдар:


х

2

3

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі