|
Сабақ: қазақ тілі |
Мектеп: |
||
|
Күні: 11.04.2018 |
Машықкердің есімі: |
||
|
Сынып: 6 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
а) білімділік: оқушыларға шылау сөздер, оның түрлері және шылаулардың емлесі, дефис арқылы жазылатын шылаулардьщ емлесі жайлы толық мәлімет беру. ә) дамытушылық: ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, сауаттылыққа баулу, олардьщ ой-пікірін қалыптастыру. б) тәрбиелік; елін, жерін, Отанын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. |
||
|
Алдыңғы тақырып |
Демеулік шылаулар |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
|
Басталуы 3 минут |
1.Ұйымдастыру кезеңі Сабаққа дайындықтарын байқау. Әр оқушымен танысу үшін «Танысу» тренингін өткізу. Мақсаты: Әр оқушы өз есімін атайды және өзін қандай жануарға теңестіретінін айтады. |
|
|
|
Ортасы 27 минут |
Үй тапсырмасын сұрау.
Сұрақтар: -Шылау дегеніміз не? -Шылаудың қызметіне қарай қандай түрлері бар? -Септеулік шылау дегеніміз не? -Жалғаулық шылау дегеніміз не? -Демеулік шылау дегеніміз не?
Жаңа сабақ. Тілімізде -ақ, -ай, -ау, -мыс (-міс), -ды (-ді) демеуліктері өзі шылауында жұмсалған, яғни өзінен бұрын тұрған сөзбен дефис арқылы жазылады. Мысалы: Өзің-ақ бар! Күннің суығын-ай! Орнын жаңа тауыпты-ау! Келісе келді-ау деймін. «Үйлесер едік» деп айтады-мыс. (Б. М.) Осындап көп хабарга қанып келген-ді. (М. Ә) «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
1-тапсырма. Әр қатарға сөйлемдерінде шылаулар болатындай эссе жазғызу. 1-қатар. Ауыл 2-қатар. Мектеп 3-қатар. Дүкен деген тақырыптар айналасында эсселерін жазады. 2 –тапсырма. 245 – жаттығу. «Жигсо» , «Бөлшекте, жинақта!» әдістері арқылы мәтінді толық талдау. 3 –тапсырма. Төмендегі ұйқастарды пайдалана шылауларды қатыстыра отырып, «Еріншектің әлегі» тақы- отырып, «Досым туралы» рыбына өлең құрастырыңдар .. ..........................................дейін, ...........................................шейін. ..........................................босқа, ..........................................кейін. |
Тақта Орындық А4 парақшалары А4 парақшалары, стикер, фломастер |
|
|
Аяқталуы 14 минут |
Үйге тапсырма: 254-жаттығу. Демеуліктерді тауып жазып келу. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Дефис арқылы жазылатын шылаулар" 6 сынып
"Дефис арқылы жазылатын шылаулар" 6 сынып
|
Сабақ: қазақ тілі |
Мектеп: |
||
|
Күні: 11.04.2018 |
Машықкердің есімі: |
||
|
Сынып: 6 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
а) білімділік: оқушыларға шылау сөздер, оның түрлері және шылаулардың емлесі, дефис арқылы жазылатын шылаулардьщ емлесі жайлы толық мәлімет беру. ә) дамытушылық: ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, сауаттылыққа баулу, олардьщ ой-пікірін қалыптастыру. б) тәрбиелік; елін, жерін, Отанын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. |
||
|
Алдыңғы тақырып |
Демеулік шылаулар |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
|
Басталуы 3 минут |
1.Ұйымдастыру кезеңі Сабаққа дайындықтарын байқау. Әр оқушымен танысу үшін «Танысу» тренингін өткізу. Мақсаты: Әр оқушы өз есімін атайды және өзін қандай жануарға теңестіретінін айтады. |
|
|
|
Ортасы 27 минут |
Үй тапсырмасын сұрау.
Сұрақтар: -Шылау дегеніміз не? -Шылаудың қызметіне қарай қандай түрлері бар? -Септеулік шылау дегеніміз не? -Жалғаулық шылау дегеніміз не? -Демеулік шылау дегеніміз не?
Жаңа сабақ. Тілімізде -ақ, -ай, -ау, -мыс (-міс), -ды (-ді) демеуліктері өзі шылауында жұмсалған, яғни өзінен бұрын тұрған сөзбен дефис арқылы жазылады. Мысалы: Өзің-ақ бар! Күннің суығын-ай! Орнын жаңа тауыпты-ау! Келісе келді-ау деймін. «Үйлесер едік» деп айтады-мыс. (Б. М.) Осындап көп хабарга қанып келген-ді. (М. Ә) «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
1-тапсырма. Әр қатарға сөйлемдерінде шылаулар болатындай эссе жазғызу. 1-қатар. Ауыл 2-қатар. Мектеп 3-қатар. Дүкен деген тақырыптар айналасында эсселерін жазады. 2 –тапсырма. 245 – жаттығу. «Жигсо» , «Бөлшекте, жинақта!» әдістері арқылы мәтінді толық талдау. 3 –тапсырма. Төмендегі ұйқастарды пайдалана шылауларды қатыстыра отырып, «Еріншектің әлегі» тақы- отырып, «Досым туралы» рыбына өлең құрастырыңдар .. ..........................................дейін, ...........................................шейін. ..........................................босқа, ..........................................кейін. |
Тақта Орындық А4 парақшалары А4 парақшалары, стикер, фломастер |
|
|
Аяқталуы 14 минут |
Үйге тапсырма: 254-жаттығу. Демеуліктерді тауып жазып келу. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













