Демалыс мәдениеті. Мерекелер 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Демалыс мәдениеті. Мерекелер 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: шығарманы дауыстап түсініп оқиды, жанрлық ерекшеліктерін анықтай алады. Көптеген оқушылар: шығарма бойынша бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап бере алады. Кейбір оқушылар: тақырыпқа сай мақал-мәтелдер айта алады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Әдебиеттік оқу 21-сабақ

Бөлім:

Демалыс мәдениеті. Мерекелер

Мұғалімнің аты-жөні

Аманьязова М.И.

Күні:


Сынып: 3Г

Қатысушылар саны:32

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жеңіс күні. Бейбітшілік болса

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу

3.2.4.1 өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: шығарманы дауыстап түсініп оқиды, жанрлық ерекшеліктерін анықтай алады.

Көптеген оқушылар: шығарма бойынша бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап бере алады.

Кейбір оқушылар: тақырыпқа сай мақал-мәтелдер айта алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру



8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

Топқа бөлу «Санау» әдісімен жүреді.

Өткен тақырыпқа шолу:

-Айт күні айтылатын 5 тілек жазу.

- Тақырыпқа сай келетін мақал-мәтелдер айтқызу.

Жаңа оқу материалын жариялау- «Сөзжұмбақ» әдісі:

-Оқулықтағы сөзжұмбақты шешіңдер.

-Осы нақыл сөздерді қалай түсінесіңдер?

- Торкөздердегі сөзді оқыңдар. Қазақтың батыр қыздарынан тағы кімдерді білесіңдер? -Мақал-мәтелдерге ортақ тақырып ойлап табыңдар.

-Ал бүгінгі сабақта «Жеңіс күні» өлеңін оқитын боламыз.

Жаттығу жасайды.


Топқа бірігеді.

Мәтінді тізбектей мазмұндайды

Сұрақтарға жауап береді.






Дескриптор:

- Айт күні айтылатын 5 тілек жазып, айтады -2балл.





Жаңа білім

15 мин

































2 мин


Бекіту

15 мин






(Ұ) 1- тапсырма «Тізбек» әдісімен орындалады.

А) «Жеңіс күні» өлеңін түсініп оқуға жаттығыңдар.

Б) Автор туралы мәлімет: Жұмағалиев Қайрат (16.9.1937 жылы туған, Батыс Қазақстан облысы Орда ауданын Бесқұдықа.) - ақынҚазақстан Жазушылар одағының мүшесі. Қазір "Сарыарқа" журналында редактор қызметін атқарады. Алғашқы өлеңдер жинағы "Тұңғыш" 1964 жылы жарық көрген. Бір қатар шығармалары орыс тіліне аударылып, жеке кітап болып басылған және ағылшынфранцузарабнемісқытайхиндииспанполяк, болгар тілдеріне жеке өлендері аударылған. Французмоңғол ақын-жазушыларының романдарын қазақ тіліне аударған. Ақын өлеңдеріне ән жазылған. Белорусь Республика Құрмет грамотасымен, Қазақстан Жоғары Кеңесінің Құрмет грамотасымен, "Тың және тыңайған жерлерді игергені үшін", "Еңбектегі ерлігі үшін" медальдарымен, КСРО және Қазақстан Жазушылар одағының Грамоталарымен марапатталған.

Өлеңдегі сұрақ бойынша берілген жолдарды қайталап оқыңдар. Осы сұраққа сендер қалай жауап берер едіңдер?

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Отан туралы мақал-мәтелдер айт.


Сергіту сәтінде қазақ күйіне билейді.


(Д) 2-тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асырылады.

А) «Бейбітшілік болса...» өлеңін тыңдаңдар. Бейбіт күн, бейбітшілік сөздерінің мағынасын біліп алыңдар.

ә) Ойлан.

- Соғыс ардагерлерінен сұхбат алуға келдіңдер делік. 5 сұрақ дайындаңдар.

-Бейбіт күн сыйлаған ата-аналарға арнап, алғыс хат дайындаңдар.


- Өлеңді түсініп оқиды.












Билеп сергиді.

апсырманы орындап, өз пікірлерін білдіреді.

Дескриптор:

- Өлеңді мәнерлеп оқиды-1балл.

Автор туралы әңгімелейді-1балл.










Дескриптор:

- Бейбіт күн, бейбітшілік сөздерінің мағынасын ашады-2балл.

- Соғыс ардагерлерінен сұхбат алуға 5 сұрақ дайындайды-2балл.

- Бейбіт күн сыйлаған ата-аналарға арнап, алғыс хат дайындайды-2балл.

Оқулық






















Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Үш қадамдық сұқбат» әдісі арқылы береді.

Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

Оқу тапсырмасы: өлеңнің біреуін жаттау.

Сабақтан түйген ой-пікірін айтады.

ҚБ қойылады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.05.2022
1272
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі