2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / День Независимости Казахстана

День Независимости Казахстана

Материал туралы қысқаша түсінік
Ароматты көмірсутектердің табиғаттағы орны.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

Оңтүстік Қазақстан облысы білім басқармасы

Гуманитарлық-педагогикалық колледжі














БЕКІТЕМІН

Директордың оқу-ісі

жөніндегі орынбасары

___________ А.Қ.Мамбетова

«___»_______________ 2014ж.




2014 - 2015 оқу жылына арналған

КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

Пәні: Балаларды табиғат пен таныстыру және оқыту әдістемесі

Оқытушы: У.О.Хидирбаев

Курсы: 2

Пән бірлестігі: Педагогика, жаратылыс және дене тәрбиесі

Тобы: МДО – 142/Б

Мамандығы: 010503 1 – «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбие»

Сағат саны: 56 сағат

Оның ішінде тәжірибелік сабақтар: 12 сағат

Теориялық сабақтар: 44 сағат

Жұмыс оқу бағдарламасы Гуманитарлық – педагогикалық колледжінің оқу - әдістемелік бірлестігінде қаралды және мақұлданды.

Хаттама: « » 2014 ж.

Пән бірлестігінің төрағасы: __________ Э.Мавланов

Гуманитарлық-педагогикалық колледжінің әдістемелік кеңесінде

қаралып бекітілген.

Хаттама: № « » 2014 ж.





Ақсукент-2014ж

Оқу сағаттарын бөлу жоспары





Сағат саны

Оқу жұмысының түрі

барлығы

1 семестр

2 семестр

Пәнге берілген сағат саны

56

36


Теориялық сабақтар

36

36


Лабораториялық және практикалық сабақтар




Оқу тәжірибесі

-

-

-

Аптаға жоспарланған сабақтар


8


ОТҚ қолданумен өтілетін сабақтар

10

10


Компьютерді қолданумен өтілетін сабақтар

10

10


Белсенді оқыту әдісімен дәстүрлі емес сабақ түрлері

6

6


Оқушылардың өзіндік жұмыстары

8

8


Кеңес беру

-

-




Қорытынды аттестация және бақылау



Қорытынды аттестация және бақылау формасы

1 семестр

2 семестр

Бақылау жұмысының саны

+

+

Курстық жұмыс /жоба/

-

-

Дифференциалды сынақ

+

-

Емтихан

-

-







Бағдарламадан ауытқу ___________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Күні

Тараулар мен тақырыптар аталуы

Сабақ түрі

Сағат саны

Оқыту әдістемесі, оқушының өзіндік жұмыс түрі

Сабақты әдістемелік қамтамасыз ету, көрнекі құралдар мен ТОҚ

Негізгі және қосымша әдебиеттерді көрсете отырып, үй тапсырмасы

1

2

3

4

5

6

7

8

1


Тірі табиғат және жалпы биосфера туралы ұғым. Топырақ.

Теориялық

сабақ

2

Ақпараттық дамытушылық

Үлгі, кестелер, оқулық

Б-4, А-1,3 Қ-4

2


Өсімдіктердің морфологиясы мен физиологиясы жөніндегі негізгі мәліметтер, өсімдіктер көбеюінің түрлері.

Теориялық

сабақ

2

Түсіндіру, әңгімелесу, пікір алмасу

Үлгі, кестелер

Б-4,6 А-1,2 Қ-4

3


Өсімдіктер систематикасы.

Теориялық

сабақ

2

Түйінді мәселе қою, студенттердің өз бетін ше жұмысы арқылы түсіндірушілік тәсіл

Үлгі, кестелер

Б-1,2,3,4 А-1,2,6

4


Жануарлар морфологиясы мен физиологиясы бойынша негізгі мәліметтер.

Жануарлардың түрлері.

Теориялық

сабақ

2

Ақпараттық дамытушылқ тәсіл

Тараптар материалдар кесте

Б-1,2,3,4 А-1,2,6

5


Гербарий, коллекциялар бойынша өсімдіктер мен жануарларды анықтау.

Тәжірибелік сабақ

2

Лекцияны әңгімелесе отырып, түсіндіру

Үлгі, кестелер

Б-2,5,6 А-2,6 Қ-2

6


Жер шарындағы өсімдіктермен жануарлардың орналасуы.

Теориялық

сабақ

2

Түйінді мәселе қоя отырып, зерттеу тәсілі

(интерактивті тақтада)

Б-1,2,3,4 А-1,2,6

7


Биосфера туралы қазіргі түсініктер. Табиғаттағы энергия айналымы.

Теориялық

сабақ

2

Лекцияны әңгімелесе отырып, түсіндіру

Үлгі, кестелер

Б-2,5,6 А-2,6 Қ-2

8


Қазақстан жер бедерінің ерекшеліктері, жазықтар мен ойпаттар. Үстүрттер мен қыраттар.

Теориялық

Сабақ

2

Түсіндірушілік көрнекілік

Үлгі, кестелер

Б-1,2,3 А-1,2,6 Қ-1

9


Оқулықтағы карталарды талдау. Пайдалы қазбалар коллекциясы мен жұмыс істеу.

Тәжірибелік сабақ

2

Түйінді мәселе қою арқылы жүргізу

Таратпа материалдар

Б-1,2,3 А-1,2,6 Қ-1

10


Орманды дала және дала зонасы. Жер бедері.

Теориялық

сабақ

2

Түйінді мәселе қою арқылы түсіндіру

Таратпа материалдар

Б-1,2,3,5 А-1,2,6 Қ-1

11


Табиғат зоналары картадан анықтау және картаға түсіру мен жұмыс істеу.

Теориялық

сабақ

2

Түсіндірушілік көрнекілік

Үлгі, кестелер

Б-1,2,3 А-1,2,6

12


10 Желтоқсан 2020
298
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі