Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрлігі
Оңтүстік Қазақстан облысы
білім басқармасы
Гуманитарлық-педагогикалық
колледжі
|
БЕКІТЕМІН
Директордың
оқу-ісі
жөніндегі
орынбасары
___________
А.Қ.Мамбетова
«___»_______________
2014ж.
|
2014 - 2015 оқу жылына
арналған
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ
ЖОСПАР
Пәні:
Балаларды табиғат пен
таныстыру және оқыту әдістемесі
Оқытушы:
У.О.Хидирбаев
Курсы:
2
Пән
бірлестігі: Педагогика, жаратылыс және
дене тәрбиесі
Тобы:
МДО –
142/Б
Мамандығы: 010503 1 –
«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбие»
Сағат саны: 56
сағат
Оның ішінде тәжірибелік
сабақтар: 12 сағат
Теориялық сабақтар: 44
сағат
Жұмыс оқу бағдарламасы
Гуманитарлық – педагогикалық колледжінің оқу - әдістемелік
бірлестігінде қаралды және мақұлданды.
Хаттама:
№
«
»
2014
ж.
Пән бірлестігінің төрағасы:
__________ Э.Мавланов
Гуманитарлық-педагогикалық
колледжінің әдістемелік кеңесінде
қаралып
бекітілген.
Хаттама:
№ « » 2014
ж.
Ақсукент-2014ж
Оқу сағаттарын бөлу
жоспары
Сағат
саны
Оқу жұмысының
түрі
|
барлығы
|
1 семестр
|
2 семестр
|
Пәнге берілген сағат
саны
|
56
|
36
|
|
Теориялық
сабақтар
|
36
|
36
|
|
Лабораториялық
және практикалық
сабақтар
|
|
|
|
Оқу
тәжірибесі
|
-
|
-
|
-
|
Аптаға жоспарланған
сабақтар
|
|
8
|
|
ОТҚ қолданумен
өтілетін сабақтар
|
10
|
10
|
|
Компьютерді
қолданумен өтілетін сабақтар
|
10
|
10
|
|
Белсенді оқыту
әдісімен дәстүрлі емес сабақ түрлері
|
6
|
6
|
|
Оқушылардың өзіндік
жұмыстары
|
8
|
8
|
|
Кеңес
беру
|
-
|
-
|
|
Қорытынды аттестация және
бақылау
Қорытынды аттестация
және бақылау формасы
|
1 семестр
|
2 семестр
|
Бақылау жұмысының
саны
|
+
|
+
|
Курстық жұмыс
/жоба/
|
-
|
-
|
Дифференциалды
сынақ
|
+
|
-
|
Емтихан
|
-
|
-
|
Бағдарламадан
ауытқу ___________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
|
№
|
Күні
|
Тараулар мен
тақырыптар аталуы
|
Сабақ
түрі
|
Сағат
саны
|
Оқыту
әдістемесі, оқушының өзіндік жұмыс
түрі
|
Сабақты әдістемелік
қамтамасыз ету, көрнекі құралдар мен
ТОҚ
|
Негізгі және қосымша
әдебиеттерді көрсете отырып, үй
тапсырмасы
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
1
|
|
Тірі табиғат және жалпы
биосфера туралы ұғым.
Топырақ.
|
Теориялық
сабақ
|
2
|
Ақпараттық
дамытушылық
|
Үлгі, кестелер,
оқулық
|
Б-4, А-1,3
Қ-4
|
2
|
|
Өсімдіктердің морфологиясы мен
физиологиясы жөніндегі негізгі мәліметтер, өсімдіктер көбеюінің
түрлері.
|
Теориялық
сабақ
|
2
|
Түсіндіру, әңгімелесу, пікір
алмасу
|
Үлгі,
кестелер
|
Б-4,6 А-1,2
Қ-4
|
3
|
|
Өсімдіктер
систематикасы.
|
Теориялық
сабақ
|
2
|
Түйінді мәселе қою,
студенттердің өз бетін ше жұмысы арқылы түсіндірушілік
тәсіл
|
Үлгі,
кестелер
|
Б-1,2,3,4
А-1,2,6
|
4
|
|
Жануарлар
морфологиясы мен физиологиясы бойынша негізгі
мәліметтер.
Жануарлардың
түрлері.
|
Теориялық
сабақ
|
2
|
Ақпараттық дамытушылқ
тәсіл
|
Тараптар материалдар
кесте
|
Б-1,2,3,4
А-1,2,6
|
5
|
|
Гербарий, коллекциялар бойынша
өсімдіктер мен жануарларды
анықтау.
|
Тәжірибелік
сабақ
|
2
|
Лекцияны әңгімелесе отырып,
түсіндіру
|
Үлгі,
кестелер
|
Б-2,5,6 А-2,6
Қ-2
|
6
|
|
Жер шарындағы өсімдіктермен
жануарлардың орналасуы.
|
Теориялық
сабақ
|
2
|
Түйінді мәселе қоя отырып,
зерттеу тәсілі
|
(интерактивті
тақтада)
|
Б-1,2,3,4
А-1,2,6
|
7
|
|
Биосфера туралы қазіргі
түсініктер. Табиғаттағы энергия
айналымы.
|
Теориялық
сабақ
|
2
|
Лекцияны әңгімелесе отырып,
түсіндіру
|
Үлгі,
кестелер
|
Б-2,5,6 А-2,6
Қ-2
|
8
|
|
Қазақстан жер бедерінің
ерекшеліктері, жазықтар мен ойпаттар. Үстүрттер мен
қыраттар.
|
Теориялық
Сабақ
|
2
|
Түсіндірушілік
көрнекілік
|
Үлгі,
кестелер
|
Б-1,2,3 А-1,2,6
Қ-1
|
9
|
|
Оқулықтағы карталарды талдау.
Пайдалы қазбалар коллекциясы мен жұмыс
істеу.
|
Тәжірибелік
сабақ
|
2
|
Түйінді мәселе қою арқылы
жүргізу
|
Таратпа
материалдар
|
Б-1,2,3 А-1,2,6
Қ-1
|
10
|
|
Орманды дала және дала зонасы.
Жер бедері.
|
Теориялық
сабақ
|
2
|
Түйінді мәселе қою арқылы
түсіндіру
|
Таратпа
материалдар
|
Б-1,2,3,5 А-1,2,6
Қ-1
|
11
|
|
Табиғат зоналары картадан
анықтау және картаға түсіру мен жұмыс
істеу.
|
Теориялық
сабақ
|
2
|
Түсіндірушілік
көрнекілік
|
Үлгі,
кестелер
|
Б-1,2,3
А-1,2,6
|
12
|
|