Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақ тақырыбы"Допты игеру дағдыларын дамыту"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Дене шынықтыру сабағының қысқа мерзімді жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7 Бөлім. Қарым-қатынас орнату үшін ойындар.
|
Мектеп: «Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің С.Қ. Нұрмағамбетов атындағы №10 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|
Күні:25.02.2021 |
Мұғалімнің аты-жөні: Байжанова Н. Қ |
|
Сынып: 4 «Г» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Допты игеру дағдыларын дамыту |
|
Оқу мақсаттары |
4.3.4.4 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
|
Сабақ мақсаттары |
Дененің жылдамдық, ептілік, иілгіштік,денсаулықты нығайтуға арналған төзімділік күш сапалық қасиеттерін дамыту. |
|
Бағалау критерийлері |
Кеңістікте бағдарлануға үйрету |
|
Тілдік мақсаттар
|
Топтық әрекет аясында бірігуді түсінуді талқылау, оқиғаға негізделген әрекеттердің, ізіне түсу әрекетінің мәнін түсіндіру үшін:
|
|
Құндылықтарға баулу |
Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Ғылыммен байланыс – денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы. |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Шағын құрылғылармен сабақты түсіру, ғаламтордан қажетті ақпаратты іздеу үшін ноутбукты қолдану. |
|
Алдын ала білімі |
Оқушылар допты игеру дағдыларында қозғалмалы ойындар арқылы дағдылар мен қабілеттер білімін дене тәрбиесі және алдыңғы сыныптарда, сабақтан тыс уақыттарда қамтыған. |
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|
Сабақтың басы(тайм-менеджмент) 0-8мин |
1.Сапқа тұрғызу. Рапорт беру Амандасу Тізім бойынша тексеру Сабақтың тақырыбын түсіндіру
2. Саптық жаттығулар - сапқа тұру, бұрылулар,саптық адымдар. - бір қатардан екі қатарға тұру.
3.Жүру. - Аяқтын ұшымен қол жоғарыда. - Қол желкеде, өкшемен жүру. - қол белде табанның сыртымен жүру. - қол белде табанның ішімен жүру. - қол белде аяқты қайыншылап жүру.
4. Жүгіру. - тізені көтере жүгіру. - өкшені артқа көтере жүгіру. -сол жақ иықтан секіре жүгіру. - оң жақ иықтан секіре жүгіру. - қол белде тік аяқты алға сермеп жүгіру - қол желкеде тік аяқты артқа сермеп жүгіру.
5.Жүрудегі Ж.Д.Ж. -Б.қ. оң қол жоғарыда, әр адым сайын қолды ауыстырып отырамыз. - Б.қ. қол кеуде алдында, қолды шынтақтан артқа тарту және жаза тарту. -Б.қ. қол иықта,қолды иықтан алдыға артқа айналдыру. -Б.қ. қол белде, 1- алға еңкею сол аяқты өкшеден қою.2 – қол белде артқа шалқаю. 3-4 д.с. оң жаққа.
6.Ж.Д.Ж. орнында. Б.қ. қол белде басты 4 рет сол жаққа айналдыру, 4 рет оң жаққа айналдыру.
1.Б.қ. сол қол белде, оң қол жоғарыда, аяқ иық көлемінде. 1-2 сол жаққа еңкею, 3-4 оң жаққа д.с. 2.Б.қ. аяқ иық көлемінен алшақ қол белде. 1- сол аяққа еңкейеміз,2- ортаға еңкею,3- оң аяққа еңкею, 4- бастапқы қалып. 3.Б.қ. қол белде аяқ иық көлемінде.1- қол жоғарыда,2- алға еңкею,3- қол алдыда отыру, 4-б.қ. 4.Сол аяқ алдыда оң аяқ артта қол тізеде.1-2-3 –сол аяққа қарай отыру,4-секіріп аяқты ауыстыру |
Қозғалмалы ойындар мен спорттық ойындар кезіндегі қауіпсіздік ережелеріне сілтеме: |
|
Сабақтың ортасы (тайм-менеджмент) 9-24мин
25-34мин
|
Қауіпсіздік ережесі: Доппен көшеде, көлік жүретін жолда ойнауға болмайды.
Доппен ойнайтын алаңда ойнау керек.
Жаңа сабақты түсіндіру Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау. Қозғалмалы ойындардағы қауіпсіздік ережесімен сабаққа дайындығын ескерту. (Т,Б,Ж)Допты игеру дағдыларын дамыту
Допты жоғарыдан екі қолмен беру Допты оң қолмен лақтыру Допты сол қолмен лақтыру Кеуде тұсынан лақтыру
Эстафеталық ойындар: Сыныпты 2 топқа бөліп тапсырманы орындау арқылы олардың кімнің жылдам екенін анықталады. Допты игеру дағдыларын дамыту арқылы доппен әр түрлі жаттығулар жасату.Допты тосу, лақтыру бұлшық еттерін дамыту. 1 жаттығу: Жоғарыдан артына қарай допты беру, соңында тұрған оқушы допты алып кедергілер арасымен жүгіріп келіп алдына тұра қалып . Қайтып допты алып жүгіріп, сол жақтан допты артқа қарай оқушыларға беру, ойын жалғаса береді. 2 жаттығу: Сол жақтан артқа қарай оқушыларға беру. 3 жаттығу: Оң жақтан артқа қарай оқушыларға беру. 4 жаттығу: Екі аяқтың ортасынан беру. Соңында допты әкелген оқушы допты мұғалімге береді. |
https://www.youtube.com/watch?v=xBg8q430QNA https://www.youtube.com/watch?v=lQbpg0oQNUU https://www.youtube.com/watch?v=PQh3gVGPXnQ
|
|
Сабақтың соңы (тайм-менеджмент) 5мин |
Ауызша, тақырып бойынша сұрақ жауап алу
Оқушылар сапқа тұру, қорытындылау. Сабаққа қысқаша талдау жасау, бағалау. Жіберілген қателіктермен кемшіліктерді айту
|
|
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Допты төменнен беру және қабылдау барлық білім алушылар жұмыс істей алады деп жоспарлап отырмын. Қабілеті жоғары оқушыларға допты төменнен беру және қабылдау жұмыс жасау кезінде сыныптастарына ақыл-кеңес беруді ұсынамын. |
Материалды меңгеруді бағалау формативті бағалау арқылы барлық сабақ бойы жүзеге асады. Сонымен қатар: Оқуды бақылау Сұрақтар мен жауаптар Өзін-өзі бағалау Білім алушыларды рефлексиялау арқылы |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |