Материалдар / Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақ тақырыбы"Допты игеру дағдыларын дамыту"

Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақ тақырыбы"Допты игеру дағдыларын дамыту"

Материал туралы қысқаша түсінік
дене шынықтыру пәнінің ұстаздарына көмек ретінде ұсынғым келеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2021
701
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дене шынықтыру сабағының қысқа мерзімді жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7 Бөлім. Қарым-қатынас орнату үшін ойындар.


Мектеп: «Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің

С.Қ. Нұрмағамбетов атындағы

10 орта мектебі»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні:25.02.2021

Мұғалімнің аты-жөні: Байжанова Н. Қ

Сынып: 4 «Г»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі. Допты игеру дағдыларын дамыту

Оқу мақсаттары

4.3.4.4 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану

Сабақ мақсаттары

Дененің жылдамдық, ептілік, иілгіштік,денсаулықты нығайтуға арналған төзімділік күш сапалық қасиеттерін дамыту.

Бағалау критерийлері

Кеңістікте бағдарлануға үйрету

Тілдік мақсаттар


Топтық әрекет аясында бірігуді түсінуді талқылау, оқиғаға негізделген әрекеттердің, ізіне түсу әрекетінің мәнін түсіндіру үшін:

  • ереже, қатер, қауіпсіздік;

  • оқиға, стратегия;

  • талқылау, жоспарлау, қарау, бағалау, есептеу;

  • үңгір, көзді жапқыш;

  • қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық.

Құндылықтарға баулу

Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу.

Пәнаралық байланыстар

Ғылыммен байланыс – денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы.

АКТ қолдану дағдылары

Шағын құрылғылармен сабақты түсіру, ғаламтордан қажетті ақпаратты іздеу үшін ноутбукты қолдану.

Алдын ала білімі

Оқушылар допты игеру дағдыларында қозғалмалы ойындар арқылы дағдылар мен қабілеттер білімін дене тәрбиесі және алдыңғы сыныптарда, сабақтан тыс уақыттарда қамтыған.
















Сабақтың барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы(тайм-менеджмент)

0-8мин


1.Сапқа тұрғызу. Рапорт беру

Амандасу

Тізім бойынша тексеру

Сабақтың тақырыбын түсіндіру


2. Саптық жаттығулар

- сапқа тұру, бұрылулар,саптық адымдар.

- бір қатардан екі қатарға тұру.


3.Жүру.

- Аяқтын ұшымен қол жоғарыда.

- Қол желкеде, өкшемен жүру.

- қол белде табанның сыртымен жүру.

- қол белде табанның ішімен жүру.

- қол белде аяқты қайыншылап жүру.


4. Жүгіру.

- тізені көтере жүгіру.

- өкшені артқа көтере жүгіру.

-сол жақ иықтан секіре жүгіру.

- оң жақ иықтан секіре жүгіру.

- қол белде тік аяқты алға сермеп жүгіру

- қол желкеде тік аяқты артқа сермеп жүгіру.


5.Жүрудегі Ж.Д.Ж.

-Б.қ. оң қол жоғарыда, әр адым сайын қолды ауыстырып отырамыз.

- Б.қ. қол кеуде алдында, қолды шынтақтан артқа тарту және жаза тарту.

-Б.қ. қол иықта,қолды иықтан алдыға артқа айналдыру.

-Б.қ. қол белде, 1- алға еңкею сол аяқты өкшеден қою.2 – қол белде артқа шалқаю. 3-4 д.с. оң жаққа.


6.Ж.Д.Ж. орнында.

Б.қ. қол белде басты 4 рет сол жаққа айналдыру, 4 рет оң жаққа айналдыру.


1.Б.қ. сол қол белде, оң қол жоғарыда, аяқ иық көлемінде.

1-2 сол жаққа еңкею, 3-4 оң жаққа д.с.

2.Б.қ. аяқ иық көлемінен алшақ қол белде.

1- сол аяққа еңкейеміз,2- ортаға еңкею,3- оң аяққа еңкею, 4- бастапқы қалып.

3.Б.қ. қол белде аяқ иық көлемінде.1- қол жоғарыда,2- алға еңкею,3- қол алдыда отыру, 4-б.қ.

4.Сол аяқ алдыда оң аяқ артта қол тізеде.1-2-3 –сол аяққа қарай отыру,4-секіріп аяқты ауыстыру



Қозғалмалы ойындар мен спорттық ойындар кезіндегі қауіпсіздік ережелеріне сілтеме:

http://nashyfizkultura.ru/tekhnika-bezopasnosti-2/bezopasnost-pri-zanyatiyakh-sportivnymi-i-podvizhnymi-igrami/bezopasnosti-pri-zanyatiyakh-sportivnymi-i-podvizhnymi-igrami






Сабақтың ортасы

(тайм-менеджмент)

9-24мин






























25-34мин


Қауіпсіздік ережесі:

Доппен көшеде, көлік жүретін жолда ойнауға болмайды.













Доппен ойнайтын алаңда ойнау керек.











Жаңа сабақты түсіндіру

Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.

Қозғалмалы ойындардағы қауіпсіздік ережесімен сабаққа дайындығын ескерту.

(Т,Б,Ж)Допты игеру дағдыларын дамыту

  • Жұппен, жекелей жұмыс;

  • Допты қолмен лақтыру және қағып алу әдістері;

  • Допты жоғары лақтыру, екі қолмен ұстау амалдарын орындау және лақтыру биіктігін өзгерту;

  • Түрлі лақтыру амалдарын күрделендіру.



Допты жоғарыдан екі қолмен беру

Допты оң қолмен лақтыру

Допты сол қолмен лақтыру

Кеуде тұсынан лақтыру


Эстафеталық ойындар:

Сыныпты 2 топқа бөліп тапсырманы орындау арқылы олардың кімнің жылдам екенін анықталады. Допты игеру дағдыларын дамыту арқылы доппен әр түрлі жаттығулар жасату.Допты тосу, лақтыру бұлшық еттерін дамыту.

1 жаттығу: Жоғарыдан артына қарай допты беру, соңында тұрған оқушы допты алып кедергілер арасымен жүгіріп келіп алдына тұра қалып . Қайтып допты алып жүгіріп, сол жақтан допты артқа қарай оқушыларға беру, ойын жалғаса береді.

2 жаттығу: Сол жақтан артқа қарай оқушыларға беру.

3 жаттығу: Оң жақтан артқа қарай оқушыларға беру.

4 жаттығу: Екі аяқтың ортасынан беру.

Соңында допты әкелген оқушы допты мұғалімге береді.



https://www.youtube.com/watch?v=xBg8q430QNA


https://www.youtube.com/watch?v=lQbpg0oQNUU


https://www.youtube.com/watch?v=PQh3gVGPXnQ











Сабақтың соңы

(тайм-менеджмент)

5мин

Ауызша, тақырып бойынша сұрақ жауап алу

    1. Қозғалмалы ойындар дегеніміз не?

    2. Доппен ойнау кезіндегі қауіпсіздік ережелері қандай?

Оқушылар сапқа тұру, қорытындылау. Сабаққа қысқаша талдау жасау, бағалау.

Жіберілген қателіктермен кемшіліктерді айту



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Допты төменнен беру және қабылдау барлық білім алушылар жұмыс істей алады деп жоспарлап отырмын.


Қабілеті жоғары оқушыларға допты төменнен беру және қабылдау жұмыс жасау кезінде сыныптастарына ақыл-кеңес беруді ұсынамын.

Материалды меңгеруді бағалау формативті бағалау арқылы барлық сабақ бойы жүзеге асады.

Сонымен қатар:

Оқуды бақылау

Сұрақтар мен жауаптар

Өзін-өзі бағалау

Білім алушыларды рефлексиялау арқылы

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!