Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Дене шынықтыру сабағының қысқа мерзімді жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    7 Бөлім. Қарым-қатынас орнату үшін ойындар.


    Мектеп: «Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің

    С.Қ. Нұрмағамбетов атындағы

    №10 орта мектебі»

    коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Күні:25.02.2021

    Мұғалімнің аты-жөні: Байжанова Н. Қ

    Сынып: 4 «Г»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. Допты игеру дағдыларын дамыту

    Оқу мақсаттары

    4.3.4.4 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Дененің жылдамдық, ептілік, иілгіштік,денсаулықты нығайтуға арналған төзімділік күш сапалық қасиеттерін дамыту.

    Бағалау критерийлері

    Кеңістікте бағдарлануға үйрету

    Тілдік мақсаттар


    Топтық әрекет аясында бірігуді түсінуді талқылау, оқиғаға негізделген әрекеттердің, ізіне түсу әрекетінің мәнін түсіндіру үшін:

    • ереже, қатер, қауіпсіздік;

    • оқиға, стратегия;

    • талқылау, жоспарлау, қарау, бағалау, есептеу;

    • үңгір, көзді жапқыш;

    • қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық.

    Құндылықтарға баулу

    Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу.

    Пәнаралық байланыстар

    Ғылыммен байланыс – денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы.

    АКТ қолдану дағдылары

    Шағын құрылғылармен сабақты түсіру, ғаламтордан қажетті ақпаратты іздеу үшін ноутбукты қолдану.

    Алдын ала білімі

    Оқушылар допты игеру дағдыларында қозғалмалы ойындар арқылы дағдылар мен қабілеттер білімін дене тәрбиесі және алдыңғы сыныптарда, сабақтан тыс уақыттарда қамтыған.
















    Сабақтың барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы(тайм-менеджмент)

    0-8мин


    1.Сапқа тұрғызу. Рапорт беру

    Амандасу

    Тізім бойынша тексеру

    Сабақтың тақырыбын түсіндіру


    2. Саптық жаттығулар

    - сапқа тұру, бұрылулар,саптық адымдар.

    - бір қатардан екі қатарға тұру.


    3.Жүру.

    - Аяқтын ұшымен қол жоғарыда.

    - Қол желкеде, өкшемен жүру.

    - қол белде табанның сыртымен жүру.

    - қол белде табанның ішімен жүру.

    - қол белде аяқты қайыншылап жүру.


    4. Жүгіру.

    - тізені көтере жүгіру.

    - өкшені артқа көтере жүгіру.

    -сол жақ иықтан секіре жүгіру.

    - оң жақ иықтан секіре жүгіру.

    - қол белде тік аяқты алға сермеп жүгіру

    - қол желкеде тік аяқты артқа сермеп жүгіру.


    5.Жүрудегі Ж.Д.Ж.

    -Б.қ. оң қол жоғарыда, әр адым сайын қолды ауыстырып отырамыз.

    - Б.қ. қол кеуде алдында, қолды шынтақтан артқа тарту және жаза тарту.

    -Б.қ. қол иықта,қолды иықтан алдыға артқа айналдыру.

    -Б.қ. қол белде, 1- алға еңкею сол аяқты өкшеден қою.2 – қол белде артқа шалқаю. 3-4 д.с. оң жаққа.


    6.Ж.Д.Ж. орнында.

    Б.қ. қол белде басты 4 рет сол жаққа айналдыру, 4 рет оң жаққа айналдыру.


    1.Б.қ. сол қол белде, оң қол жоғарыда, аяқ иық көлемінде.

    1-2 сол жаққа еңкею, 3-4 оң жаққа д.с.

    2.Б.қ. аяқ иық көлемінен алшақ қол белде.

    1- сол аяққа еңкейеміз,2- ортаға еңкею,3- оң аяққа еңкею, 4- бастапқы қалып.

    3.Б.қ. қол белде аяқ иық көлемінде.1- қол жоғарыда,2- алға еңкею,3- қол алдыда отыру, 4-б.қ.

    4.Сол аяқ алдыда оң аяқ артта қол тізеде.1-2-3 –сол аяққа қарай отыру,4-секіріп аяқты ауыстыру



    Қозғалмалы ойындар мен спорттық ойындар кезіндегі қауіпсіздік ережелеріне сілтеме:

    http://nashyfizkultura.ru/tekhnika-bezopasnosti-2/bezopasnost-pri-zanyatiyakh-sportivnymi-i-podvizhnymi-igrami/bezopasnosti-pri-zanyatiyakh-sportivnymi-i-podvizhnymi-igrami






    Сабақтың ортасы

    (тайм-менеджмент)

    9-24мин






























    25-34мин


    Қауіпсіздік ережесі:

    Доппен көшеде, көлік жүретін жолда ойнауға болмайды.













    Доппен ойнайтын алаңда ойнау керек.











    Жаңа сабақты түсіндіру

    Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.

    Қозғалмалы ойындардағы қауіпсіздік ережесімен сабаққа дайындығын ескерту.

    (Т,Б,Ж)Допты игеру дағдыларын дамыту

    • Жұппен, жекелей жұмыс;

    • Допты қолмен лақтыру және қағып алу әдістері;

    • Допты жоғары лақтыру, екі қолмен ұстау амалдарын орындау және лақтыру биіктігін өзгерту;

    • Түрлі лақтыру амалдарын күрделендіру.



    Допты жоғарыдан екі қолмен беру

    Допты оң қолмен лақтыру

    Допты сол қолмен лақтыру

    Кеуде тұсынан лақтыру


    Эстафеталық ойындар:

    Сыныпты 2 топқа бөліп тапсырманы орындау арқылы олардың кімнің жылдам екенін анықталады. Допты игеру дағдыларын дамыту арқылы доппен әр түрлі жаттығулар жасату.Допты тосу, лақтыру бұлшық еттерін дамыту.

    1 жаттығу: Жоғарыдан артына қарай допты беру, соңында тұрған оқушы допты алып кедергілер арасымен жүгіріп келіп алдына тұра қалып . Қайтып допты алып жүгіріп, сол жақтан допты артқа қарай оқушыларға беру, ойын жалғаса береді.

    2 жаттығу: Сол жақтан артқа қарай оқушыларға беру.

    3 жаттығу: Оң жақтан артқа қарай оқушыларға беру.

    4 жаттығу: Екі аяқтың ортасынан беру.

    Соңында допты әкелген оқушы допты мұғалімге береді.



    https://www.youtube.com/watch?v=xBg8q430QNA


    https://www.youtube.com/watch?v=lQbpg0oQNUU


    https://www.youtube.com/watch?v=PQh3gVGPXnQ











    Сабақтың соңы

    (тайм-менеджмент)

    5мин

    Ауызша, тақырып бойынша сұрақ жауап алу

      1. Қозғалмалы ойындар дегеніміз не?

      2. Доппен ойнау кезіндегі қауіпсіздік ережелері қандай?

    Оқушылар сапқа тұру, қорытындылау. Сабаққа қысқаша талдау жасау, бағалау.

    Жіберілген қателіктермен кемшіліктерді айту



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Допты төменнен беру және қабылдау барлық білім алушылар жұмыс істей алады деп жоспарлап отырмын.


    Қабілеті жоғары оқушыларға допты төменнен беру және қабылдау жұмыс жасау кезінде сыныптастарына ақыл-кеңес беруді ұсынамын.

    Материалды меңгеруді бағалау формативті бағалау арқылы барлық сабақ бойы жүзеге асады.

    Сонымен қатар:

    Оқуды бақылау

    Сұрақтар мен жауаптар

    Өзін-өзі бағалау

    Білім алушыларды рефлексиялау арқылы

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байжанова Нургуль Құралбековна
    03 Маусым 2021
    758
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақ тақырыбы"Допты игеру дағдыларын дамыту"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақ тақырыбы"Допты игеру дағдыларын дамыту"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    дене шынықтыру пәнінің ұстаздарына көмек ретінде ұсынғым келеді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Дене шынықтыру сабағының қысқа мерзімді жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    7 Бөлім. Қарым-қатынас орнату үшін ойындар.


    Мектеп: «Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің

    С.Қ. Нұрмағамбетов атындағы

    №10 орта мектебі»

    коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Күні:25.02.2021

    Мұғалімнің аты-жөні: Байжанова Н. Қ

    Сынып: 4 «Г»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. Допты игеру дағдыларын дамыту

    Оқу мақсаттары

    4.3.4.4 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Дененің жылдамдық, ептілік, иілгіштік,денсаулықты нығайтуға арналған төзімділік күш сапалық қасиеттерін дамыту.

    Бағалау критерийлері

    Кеңістікте бағдарлануға үйрету

    Тілдік мақсаттар


    Топтық әрекет аясында бірігуді түсінуді талқылау, оқиғаға негізделген әрекеттердің, ізіне түсу әрекетінің мәнін түсіндіру үшін:

    • ереже, қатер, қауіпсіздік;

    • оқиға, стратегия;

    • талқылау, жоспарлау, қарау, бағалау, есептеу;

    • үңгір, көзді жапқыш;

    • қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық.

    Құндылықтарға баулу

    Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу.

    Пәнаралық байланыстар

    Ғылыммен байланыс – денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы.

    АКТ қолдану дағдылары

    Шағын құрылғылармен сабақты түсіру, ғаламтордан қажетті ақпаратты іздеу үшін ноутбукты қолдану.

    Алдын ала білімі

    Оқушылар допты игеру дағдыларында қозғалмалы ойындар арқылы дағдылар мен қабілеттер білімін дене тәрбиесі және алдыңғы сыныптарда, сабақтан тыс уақыттарда қамтыған.
















    Сабақтың барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы(тайм-менеджмент)

    0-8мин


    1.Сапқа тұрғызу. Рапорт беру

    Амандасу

    Тізім бойынша тексеру

    Сабақтың тақырыбын түсіндіру


    2. Саптық жаттығулар

    - сапқа тұру, бұрылулар,саптық адымдар.

    - бір қатардан екі қатарға тұру.


    3.Жүру.

    - Аяқтын ұшымен қол жоғарыда.

    - Қол желкеде, өкшемен жүру.

    - қол белде табанның сыртымен жүру.

    - қол белде табанның ішімен жүру.

    - қол белде аяқты қайыншылап жүру.


    4. Жүгіру.

    - тізені көтере жүгіру.

    - өкшені артқа көтере жүгіру.

    -сол жақ иықтан секіре жүгіру.

    - оң жақ иықтан секіре жүгіру.

    - қол белде тік аяқты алға сермеп жүгіру

    - қол желкеде тік аяқты артқа сермеп жүгіру.


    5.Жүрудегі Ж.Д.Ж.

    -Б.қ. оң қол жоғарыда, әр адым сайын қолды ауыстырып отырамыз.

    - Б.қ. қол кеуде алдында, қолды шынтақтан артқа тарту және жаза тарту.

    -Б.қ. қол иықта,қолды иықтан алдыға артқа айналдыру.

    -Б.қ. қол белде, 1- алға еңкею сол аяқты өкшеден қою.2 – қол белде артқа шалқаю. 3-4 д.с. оң жаққа.


    6.Ж.Д.Ж. орнында.

    Б.қ. қол белде басты 4 рет сол жаққа айналдыру, 4 рет оң жаққа айналдыру.


    1.Б.қ. сол қол белде, оң қол жоғарыда, аяқ иық көлемінде.

    1-2 сол жаққа еңкею, 3-4 оң жаққа д.с.

    2.Б.қ. аяқ иық көлемінен алшақ қол белде.

    1- сол аяққа еңкейеміз,2- ортаға еңкею,3- оң аяққа еңкею, 4- бастапқы қалып.

    3.Б.қ. қол белде аяқ иық көлемінде.1- қол жоғарыда,2- алға еңкею,3- қол алдыда отыру, 4-б.қ.

    4.Сол аяқ алдыда оң аяқ артта қол тізеде.1-2-3 –сол аяққа қарай отыру,4-секіріп аяқты ауыстыру



    Қозғалмалы ойындар мен спорттық ойындар кезіндегі қауіпсіздік ережелеріне сілтеме:

    http://nashyfizkultura.ru/tekhnika-bezopasnosti-2/bezopasnost-pri-zanyatiyakh-sportivnymi-i-podvizhnymi-igrami/bezopasnosti-pri-zanyatiyakh-sportivnymi-i-podvizhnymi-igrami






    Сабақтың ортасы

    (тайм-менеджмент)

    9-24мин






























    25-34мин


    Қауіпсіздік ережесі:

    Доппен көшеде, көлік жүретін жолда ойнауға болмайды.













    Доппен ойнайтын алаңда ойнау керек.











    Жаңа сабақты түсіндіру

    Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.

    Қозғалмалы ойындардағы қауіпсіздік ережесімен сабаққа дайындығын ескерту.

    (Т,Б,Ж)Допты игеру дағдыларын дамыту

    • Жұппен, жекелей жұмыс;

    • Допты қолмен лақтыру және қағып алу әдістері;

    • Допты жоғары лақтыру, екі қолмен ұстау амалдарын орындау және лақтыру биіктігін өзгерту;

    • Түрлі лақтыру амалдарын күрделендіру.



    Допты жоғарыдан екі қолмен беру

    Допты оң қолмен лақтыру

    Допты сол қолмен лақтыру

    Кеуде тұсынан лақтыру


    Эстафеталық ойындар:

    Сыныпты 2 топқа бөліп тапсырманы орындау арқылы олардың кімнің жылдам екенін анықталады. Допты игеру дағдыларын дамыту арқылы доппен әр түрлі жаттығулар жасату.Допты тосу, лақтыру бұлшық еттерін дамыту.

    1 жаттығу: Жоғарыдан артына қарай допты беру, соңында тұрған оқушы допты алып кедергілер арасымен жүгіріп келіп алдына тұра қалып . Қайтып допты алып жүгіріп, сол жақтан допты артқа қарай оқушыларға беру, ойын жалғаса береді.

    2 жаттығу: Сол жақтан артқа қарай оқушыларға беру.

    3 жаттығу: Оң жақтан артқа қарай оқушыларға беру.

    4 жаттығу: Екі аяқтың ортасынан беру.

    Соңында допты әкелген оқушы допты мұғалімге береді.



    https://www.youtube.com/watch?v=xBg8q430QNA


    https://www.youtube.com/watch?v=lQbpg0oQNUU


    https://www.youtube.com/watch?v=PQh3gVGPXnQ











    Сабақтың соңы

    (тайм-менеджмент)

    5мин

    Ауызша, тақырып бойынша сұрақ жауап алу

      1. Қозғалмалы ойындар дегеніміз не?

      2. Доппен ойнау кезіндегі қауіпсіздік ережелері қандай?

    Оқушылар сапқа тұру, қорытындылау. Сабаққа қысқаша талдау жасау, бағалау.

    Жіберілген қателіктермен кемшіліктерді айту



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Допты төменнен беру және қабылдау барлық білім алушылар жұмыс істей алады деп жоспарлап отырмын.


    Қабілеті жоғары оқушыларға допты төменнен беру және қабылдау жұмыс жасау кезінде сыныптастарына ақыл-кеңес беруді ұсынамын.

    Материалды меңгеруді бағалау формативті бағалау арқылы барлық сабақ бойы жүзеге асады.

    Сонымен қатар:

    Оқуды бақылау

    Сұрақтар мен жауаптар

    Өзін-өзі бағалау

    Білім алушыларды рефлексиялау арқылы

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Ашық сабақ 4 сынып
    03.06.2021
    758
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байжанова Нургуль Құралбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации