Диагностикалық жұмыс
хаттамасы №
Күні: 06.02.2025ж
Кімге: 5
сынып
Зерттеу әдісінің авторы,
тақырыбы: М.Ковач
сауалнамасы
Мақсаты: Оқушылардың психикалық
саулығын, аппатияның функцияналдық жағдайын
анықтау
Жүргізілуі (топтық немесе
жеке):
Топтық
Нәтижесі (сандық және сапалық
талдауы)
№
|
Оқушының
аты-жөні
|
Күйзеліссіз
күй(0-10)
|
Көңіл-күйдің аздап
төмендеуі (11-16)
|
Субдепрессия немесе жасырын
депрессия (17-19)
|
Жоғары депрессия
(20-жоғары)
|
1
|
|
5
|
|
|
|
2
|
|
0
|
|
|
|
3
|
|
5
|
|
|
|
4
|
|
1
|
|
|
|
5
|
|
|
12
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
7
|
|
2
|
|
|
|
8
|
|
5
|
|
|
|
9
|
|
2
|
|
|
|
10
|
|
1
|
|
|
|
11
|
|
2
|
|
|
|
12
|
|
0
|
|
|
|
13
|
|
0
|
|
|
|
14
|
|
2
|
|
|
|
15
|
|
1
|
|
|
|
16
|
|
2
|
|
|
|
17
|
|
2
|
|
|
|
18
|
|
1
|
|
|
|
19
|
|
5
|
|
|
|
20
|
|
0
|
|
|
|
Қорытынды:
М.Ковач сауалнамасы топтық зерттеу жұмысына 5 сынып
оқушыларынан 20 оқушы қатысты. Зерттеу жұмысының қорытындысы
бойынша көңіл-күйдің аздап төмендеуі 1 оқушы
анықталды.
Ұсыныс:
Психолог:
зерттеу жұмысының қорытындысы бойынша қалыпты көрсеткіштен
жоғары ұпай жинаған оқушыларды сұхбатқа шақыру, психоэмоционалды
жай-күйлерін анықтау.
Сынып жетекшісі:
оқушылардың күнделікті хал-ахуалдары, көңіл-күйлерін сынып
бақылауда ұстау.
Педагог
– психолог: Г. Манабаева
Таныстым:
Г.Абилова