Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    ЖЕТІСУ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ

    АЛАКӨЛ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ММ

    «ҮШАРАЛ ҚАЛАЛЫҚ БАЛАЛАР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ» МКҚК








    «ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ –

    БІЛІМ БЕРУДІҢ АЖЫРАМАС БӨЛІГІ»

    тақырыбындағы үйірмелер бірлестігінің онкүндігі



    АШЫҚ САБАҚ



    ТАҚЫРЫБЫ: «ДИАЛОГТІК ОҚУ ӘДІСІ – РӨЛДІК ОҚУ»




    САРҚЫТҚЫЗЫ ҚҰРАЛАЙ - қосымша білім беру педагогі


    «көркемсөз» және «қуыршақ театры» үйірмелерінің жетекшісі














    Үшарал қаласы – 2024 жыл





    Бөлім


    Театр





    Педагогтің Т.А.Ә



    Сарқытқызы Құралай




    Күні


    01.02.2024 ж





    Секция немесе үйірме атауы, топ



    «Көркемсөз» және «қуыршақ театры» үйірмелері



    Сабақтың тақырыбы

    Диалогтік оқу әдісі – рөлдік оқу





    Сабақтың мақсаты


    Рухани-адамгершілік және эстетикалық мәнмәтінде көркем талғамды және бағалау өлшемшарттарын қалыптастыру





    Сабақтың түрі



    • Жаттығу сабағы (оқушылардың білімі мен дағдысын жаттықтыру мақсатында)

    • Біріккен сабақ (жаңа білім мен өткенді және пәндер арасындағы байланысты көрсету мақсатында)

    • Сахналау сабағы (оқушылар шығармашылығын дамыту мақсатында)





    Күтілетін нəтижелер


    • Жасайды: тыныс алу, артикуляциялық, нейрожаттығуларды;

    • Түсінеді: диалогтік оқу әдісі, рөлдік оқу дегеннің не екенін

    • Қолданады: өлең оқығанда, сөз арасында , өмірде диалогтік қарым-қатынасқа түсе алады, қолдана алады





    Сабақта қолданылатын

    әдіс-тәсілдер



    • «Нейрожаттығулар» әдісі

    • «Рөлдік ойындар» әдісі

    • «Миға шабуыл» әдісі

    • «Аэродинамика» әдісі

    • «Тіл ұстарту» әдісі

    • «Додокаэдр» әдісі

    • «Рөлдік ойындар» әдісі





    Сабақта қолданылатын көрнекіліктер


    • Слайдтар

    • Аэродинамикаға арналған қолдан жасалған құралдар

    • Додокаэдр





    Сабақта қолданылатын құрал-жабдықтар мен АКТ


    • Электрондық панель

    • Қуыршақ театрының сахнасы


    Сабақтың кезеңі

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының

    әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың басы:



    Ұйымдастыру

    сəті



    Мұғалім

    мен оқушы арасында психологиялық жылы қарым-қатынас орнату




    І. Нейрожаттығу


    3 минут











    ІІ. Тыныс алу және артикуляциялық жаттығулар орындату




    3 минут










    4 минут










































    Сабақтың ортасы:

    Негізгі бөлім


    І. Мәтінмен жұмыс






    30 минут










    Сабақтың аяғы:

    І. «Миға шабуыл»


    2 минут







    ІІ. Бекіту




    3 минут



















    ІІІ. Бағалау –

    Кері байланыс

    «Көңіл күй» әдісі


    • Сәлеметсіңдер ме, балалар! Өздеріңді көргеніме қуаныштымын! Бүгінгі өткізетін сабағым сендерге қызықты да пайдалы болады деген сенімдемін. Олай болса, сабағымызды бастайық!


    • Ыбырай Алтынсарин

    Кел, балалар, оқылық,

    Оқығанды көңілге

    Ықыласпен тоқылық.

    Оқысаңыз , балалар,

    Шамнан шырақ жағылар,

    Тілегенің алдыңнан

    Іздемей-ақ табылар.


    - Нейрогимнастика – бұл ми жаттығуы. Біз күнделікті өмірде қол-аяғымызды сермеп, қарапайым дене жаттығуларын жасаймыз. Біраз уақыт белсенді қозғалыс болмаса, денеміз құрысып-тырысып қалады. Дәл сол сияқты, миды да белсенді «қозғалтып», жақсы жұмыс істеуі үшін қарапайым ми жаттығуларын жасап тұру керекпіз, балалар. Сабағымызға кіріспес бұрын миымызды жаттықтырып алайық!


    • Енді күнделікті міндетті орындалатын тыныс алу және артикуляциялық жаттығулар жасап, денеміз бен тілімізді икемдеп алайық,балалар!


    Тыныс алу жаттығулары:


    1. Қағаздан жасалған бақа, түтікше (жылдам дем алу мен жылдам дем шығару)


    1. Фишка, түтікше

    (ұзақ дем алу мен ұзақ дем шығару)


    Артикуляциялық жаттығулар:


    1. Төмендегі дыбыстарды әр түрлі жылдамдықта орындауға тырысайық.

    Ж – З – Д – Р – А

    Ж – З – Д – Р – О

    Ж – З – Д – Р – У

    (Даярлық сыныбы-1-2 сынып оқушыларының тапсырмасы)


    С – Ш – Т – Р – А

    С – Ш – Т – Р – О

    С – Ш – Т – Р – У

    (3-4-5 сынып оқушыларының тапсырмасы)


    Ж – Р – Л – И

    Ж – Р – Л – Е

    Ж – Р – Л – А

    Ж – Р – Л – О

    Ж – Р – Л – У

    Ж – Р – Л – Ы

    (6-7-8 сынып оқушыларының тапсырмасы)


    2. Төмендегі жаңылтпаштарды әр түрлі көңіл күймен (эмоциямен) орындауға тырысайық.


    Шеше, шеше, неше кесе сынды кеше?

    (Даярлық сыныбы-1-2 сынып оқушыларының тапсырмасы)


    Сұр інген сүрінген бе,
    Сүрінген сұр інген бе?

    (3-4-5 сынып оқушыларының тапсырмасы)


    Баланың жаман баға алмағаны,

    Мұғалім ағаның жаман болмағаны.

    (6-7-8 сынып оқушыларының тапсырмасы)


    Орыс халқының ертегісі «Бауырсақ»











    Асқар Тоқмағамбетов

    "Бидай мен қаңбақ"




    Мұқағали Мақатаев

    “Менің анкетам”





    1. Адамдар бір бірімен не арқылы қарым-қатынас жасайды?

    2. Сөйлеу дегеніміз не?

    3. Сөйлесу дегеніміз не?

    4. Біз бүгінгі сабақта қандай қарым-қатынас жасадық?

    5. Адамдардың кезектесіп

    сөйлесуін ғылыми тілде

    не деп айтады?

    «ДОДЕКАЭДР» әдісі

    • Біздің Отанымыз? – ........

    • Мен өз Отанымның - .......

    • Осы сабақтан ең есіңде қалатын сәт - .......

    • Бүгінгі сабақта аты аталған авторлар кімдер? - ........

    • Сабақта қандай шығармалар талданды? - .....

    • Ыбырай Алтынсарин кім? - ...

    • “Отан” деген сөзді қалай түсінесің? Сен үшін Отан - ..

    • Екі не бірнеше адамның бір бірімен өзара сөйлесуі не деп аталады?  - ......

    • Өзің жатқа білетін кез келген өлеңнің 1 шумағын оқып бер! - ....

    • Ертегілердегі ең жақсы көретін кейіпкерің?

    • “Бауырсақ“ ертегісінің орысша атауы не?












    «сақина»

    «қабырға – жұдырық»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    САРҚЫТҚЫЗЫ ҚҰРАЛАЙ
    12 Ақпан 2024
    323
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Диалогтік оқу әдісі – рөлдік оқу"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Диалогтік оқу әдісі – рөлдік оқу"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қосымша білім беру, театр, көркемсөз, рөлдік оқу
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    ЖЕТІСУ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ

    АЛАКӨЛ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ММ

    «ҮШАРАЛ ҚАЛАЛЫҚ БАЛАЛАР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ» МКҚК








    «ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ –

    БІЛІМ БЕРУДІҢ АЖЫРАМАС БӨЛІГІ»

    тақырыбындағы үйірмелер бірлестігінің онкүндігі



    АШЫҚ САБАҚ



    ТАҚЫРЫБЫ: «ДИАЛОГТІК ОҚУ ӘДІСІ – РӨЛДІК ОҚУ»




    САРҚЫТҚЫЗЫ ҚҰРАЛАЙ - қосымша білім беру педагогі


    «көркемсөз» және «қуыршақ театры» үйірмелерінің жетекшісі














    Үшарал қаласы – 2024 жыл





    Бөлім


    Театр





    Педагогтің Т.А.Ә



    Сарқытқызы Құралай




    Күні


    01.02.2024 ж





    Секция немесе үйірме атауы, топ



    «Көркемсөз» және «қуыршақ театры» үйірмелері



    Сабақтың тақырыбы

    Диалогтік оқу әдісі – рөлдік оқу





    Сабақтың мақсаты


    Рухани-адамгершілік және эстетикалық мәнмәтінде көркем талғамды және бағалау өлшемшарттарын қалыптастыру





    Сабақтың түрі



    • Жаттығу сабағы (оқушылардың білімі мен дағдысын жаттықтыру мақсатында)

    • Біріккен сабақ (жаңа білім мен өткенді және пәндер арасындағы байланысты көрсету мақсатында)

    • Сахналау сабағы (оқушылар шығармашылығын дамыту мақсатында)





    Күтілетін нəтижелер


    • Жасайды: тыныс алу, артикуляциялық, нейрожаттығуларды;

    • Түсінеді: диалогтік оқу әдісі, рөлдік оқу дегеннің не екенін

    • Қолданады: өлең оқығанда, сөз арасында , өмірде диалогтік қарым-қатынасқа түсе алады, қолдана алады





    Сабақта қолданылатын

    әдіс-тәсілдер



    • «Нейрожаттығулар» әдісі

    • «Рөлдік ойындар» әдісі

    • «Миға шабуыл» әдісі

    • «Аэродинамика» әдісі

    • «Тіл ұстарту» әдісі

    • «Додокаэдр» әдісі

    • «Рөлдік ойындар» әдісі





    Сабақта қолданылатын көрнекіліктер


    • Слайдтар

    • Аэродинамикаға арналған қолдан жасалған құралдар

    • Додокаэдр





    Сабақта қолданылатын құрал-жабдықтар мен АКТ


    • Электрондық панель

    • Қуыршақ театрының сахнасы


    Сабақтың кезеңі

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының

    әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың басы:



    Ұйымдастыру

    сəті



    Мұғалім

    мен оқушы арасында психологиялық жылы қарым-қатынас орнату




    І. Нейрожаттығу


    3 минут











    ІІ. Тыныс алу және артикуляциялық жаттығулар орындату




    3 минут










    4 минут










































    Сабақтың ортасы:

    Негізгі бөлім


    І. Мәтінмен жұмыс






    30 минут










    Сабақтың аяғы:

    І. «Миға шабуыл»


    2 минут







    ІІ. Бекіту




    3 минут



















    ІІІ. Бағалау –

    Кері байланыс

    «Көңіл күй» әдісі


    • Сәлеметсіңдер ме, балалар! Өздеріңді көргеніме қуаныштымын! Бүгінгі өткізетін сабағым сендерге қызықты да пайдалы болады деген сенімдемін. Олай болса, сабағымызды бастайық!


    • Ыбырай Алтынсарин

    Кел, балалар, оқылық,

    Оқығанды көңілге

    Ықыласпен тоқылық.

    Оқысаңыз , балалар,

    Шамнан шырақ жағылар,

    Тілегенің алдыңнан

    Іздемей-ақ табылар.


    - Нейрогимнастика – бұл ми жаттығуы. Біз күнделікті өмірде қол-аяғымызды сермеп, қарапайым дене жаттығуларын жасаймыз. Біраз уақыт белсенді қозғалыс болмаса, денеміз құрысып-тырысып қалады. Дәл сол сияқты, миды да белсенді «қозғалтып», жақсы жұмыс істеуі үшін қарапайым ми жаттығуларын жасап тұру керекпіз, балалар. Сабағымызға кіріспес бұрын миымызды жаттықтырып алайық!


    • Енді күнделікті міндетті орындалатын тыныс алу және артикуляциялық жаттығулар жасап, денеміз бен тілімізді икемдеп алайық,балалар!


    Тыныс алу жаттығулары:


    1. Қағаздан жасалған бақа, түтікше (жылдам дем алу мен жылдам дем шығару)


    1. Фишка, түтікше

    (ұзақ дем алу мен ұзақ дем шығару)


    Артикуляциялық жаттығулар:


    1. Төмендегі дыбыстарды әр түрлі жылдамдықта орындауға тырысайық.

    Ж – З – Д – Р – А

    Ж – З – Д – Р – О

    Ж – З – Д – Р – У

    (Даярлық сыныбы-1-2 сынып оқушыларының тапсырмасы)


    С – Ш – Т – Р – А

    С – Ш – Т – Р – О

    С – Ш – Т – Р – У

    (3-4-5 сынып оқушыларының тапсырмасы)


    Ж – Р – Л – И

    Ж – Р – Л – Е

    Ж – Р – Л – А

    Ж – Р – Л – О

    Ж – Р – Л – У

    Ж – Р – Л – Ы

    (6-7-8 сынып оқушыларының тапсырмасы)


    2. Төмендегі жаңылтпаштарды әр түрлі көңіл күймен (эмоциямен) орындауға тырысайық.


    Шеше, шеше, неше кесе сынды кеше?

    (Даярлық сыныбы-1-2 сынып оқушыларының тапсырмасы)


    Сұр інген сүрінген бе,
    Сүрінген сұр інген бе?

    (3-4-5 сынып оқушыларының тапсырмасы)


    Баланың жаман баға алмағаны,

    Мұғалім ағаның жаман болмағаны.

    (6-7-8 сынып оқушыларының тапсырмасы)


    Орыс халқының ертегісі «Бауырсақ»











    Асқар Тоқмағамбетов

    "Бидай мен қаңбақ"




    Мұқағали Мақатаев

    “Менің анкетам”





    1. Адамдар бір бірімен не арқылы қарым-қатынас жасайды?

    2. Сөйлеу дегеніміз не?

    3. Сөйлесу дегеніміз не?

    4. Біз бүгінгі сабақта қандай қарым-қатынас жасадық?

    5. Адамдардың кезектесіп

    сөйлесуін ғылыми тілде

    не деп айтады?

    «ДОДЕКАЭДР» әдісі

    • Біздің Отанымыз? – ........

    • Мен өз Отанымның - .......

    • Осы сабақтан ең есіңде қалатын сәт - .......

    • Бүгінгі сабақта аты аталған авторлар кімдер? - ........

    • Сабақта қандай шығармалар талданды? - .....

    • Ыбырай Алтынсарин кім? - ...

    • “Отан” деген сөзді қалай түсінесің? Сен үшін Отан - ..

    • Екі не бірнеше адамның бір бірімен өзара сөйлесуі не деп аталады?  - ......

    • Өзің жатқа білетін кез келген өлеңнің 1 шумағын оқып бер! - ....

    • Ертегілердегі ең жақсы көретін кейіпкерің?

    • “Бауырсақ“ ертегісінің орысша атауы не?












    «сақина»

    «қабырға – жұдырық»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қосымша білім беру Сабақ жоспары Басқа
    12.02.2024
    323
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    САРҚЫТҚЫЗЫ ҚҰРАЛАЙ
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации