Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Диалогтік оқу әдісі – рөлдік оқу"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЖЕТІСУ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ
АЛАКӨЛ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ММ
«ҮШАРАЛ ҚАЛАЛЫҚ БАЛАЛАР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ» МКҚК
«ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ –
БІЛІМ БЕРУДІҢ АЖЫРАМАС БӨЛІГІ»
тақырыбындағы үйірмелер бірлестігінің онкүндігі
АШЫҚ САБАҚ
ТАҚЫРЫБЫ: «ДИАЛОГТІК ОҚУ ӘДІСІ – РӨЛДІК ОҚУ»
САРҚЫТҚЫЗЫ ҚҰРАЛАЙ - қосымша білім беру педагогі
«көркемсөз» және «қуыршақ театры» үйірмелерінің жетекшісі
Үшарал қаласы – 2024 жыл
|
Бөлім |
Театр
|
|
|||
|
Педагогтің Т.А.Ә
|
Сарқытқызы Құралай |
|
|||
|
Күні |
01.02.2024 ж
|
|
|||
|
Секция немесе үйірме атауы, топ
|
«Көркемсөз» және «қуыршақ театры» үйірмелері |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Диалогтік оқу әдісі – рөлдік оқу
|
|
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Рухани-адамгершілік және эстетикалық мәнмәтінде көркем талғамды және бағалау өлшемшарттарын қалыптастыру
|
|
|||
|
Сабақтың түрі
|
|
|
|||
|
Күтілетін нəтижелер |
|
|
|||
|
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
|
|
|
|||
|
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер |
|
|
|||
|
Сабақта қолданылатын құрал-жабдықтар мен АКТ |
|
|
|||
Сабақтың кезеңі уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы:
Ұйымдастыру сəті
Мұғалім мен оқушы арасында психологиялық жылы қарым-қатынас орнату
І. Нейрожаттығу
3 минут
ІІ. Тыныс алу және артикуляциялық жаттығулар орындату
3 минут
4 минут
Сабақтың ортасы: Негізгі бөлім
І. Мәтінмен жұмыс 30 минут Сабақтың аяғы: І. «Миға шабуыл»
2 минут
ІІ. Бекіту
3 минут
ІІІ. Бағалау – Кері байланыс «Көңіл күй» әдісі |
Кел, балалар, оқылық, Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық. Оқысаңыз , балалар, Шамнан шырақ жағылар, Тілегенің алдыңнан Іздемей-ақ табылар.
- Нейрогимнастика – бұл ми жаттығуы. Біз күнделікті өмірде қол-аяғымызды сермеп, қарапайым дене жаттығуларын жасаймыз. Біраз уақыт белсенді қозғалыс болмаса, денеміз құрысып-тырысып қалады. Дәл сол сияқты, миды да белсенді «қозғалтып», жақсы жұмыс істеуі үшін қарапайым ми жаттығуларын жасап тұру керекпіз, балалар. Сабағымызға кіріспес бұрын миымызды жаттықтырып алайық!
Тыныс алу жаттығулары:
(ұзақ дем алу мен ұзақ дем шығару) Артикуляциялық жаттығулар: 1. Төмендегі дыбыстарды әр түрлі жылдамдықта орындауға тырысайық. Ж – З – Д – Р – А Ж – З – Д – Р – О Ж – З – Д – Р – У (Даярлық сыныбы-1-2 сынып оқушыларының тапсырмасы)
С – Ш – Т – Р – А С – Ш – Т – Р – О С – Ш – Т – Р – У (3-4-5 сынып оқушыларының тапсырмасы)
Ж – Р – Л – И Ж – Р – Л – Е Ж – Р – Л – А Ж – Р – Л – О Ж – Р – Л – У Ж – Р – Л – Ы (6-7-8 сынып оқушыларының тапсырмасы) 2. Төмендегі жаңылтпаштарды әр түрлі көңіл күймен (эмоциямен) орындауға тырысайық. Шеше, шеше, неше кесе сынды кеше? (Даярлық сыныбы-1-2 сынып оқушыларының тапсырмасы)
Сұр інген
сүрінген бе, (3-4-5 сынып оқушыларының тапсырмасы) Баланың жаман баға алмағаны, Мұғалім ағаның жаман болмағаны. (6-7-8 сынып оқушыларының тапсырмасы) Орыс халқының ертегісі «Бауырсақ» Асқар Тоқмағамбетов "Бидай мен қаңбақ" Мұқағали Мақатаев “Менің анкетам”
сөйлесуін ғылыми тілде не деп айтады? «ДОДЕКАЭДР» әдісі
|
«сақина»
«қабырға – жұдырық» Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |