ЖЕТІСУ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ
АЛАКӨЛ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ММ
«ҮШАРАЛ ҚАЛАЛЫҚ БАЛАЛАР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ» МКҚК
«ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ –
БІЛІМ БЕРУДІҢ АЖЫРАМАС БӨЛІГІ»
тақырыбындағы үйірмелер бірлестігінің онкүндігі
АШЫҚ САБАҚ
ТАҚЫРЫБЫ: «ДИАЛОГТІК ОҚУ ӘДІСІ – РӨЛДІК ОҚУ»
САРҚЫТҚЫЗЫ ҚҰРАЛАЙ - қосымша білім беру педагогі
«көркемсөз» және «қуыршақ театры» үйірмелерінің жетекшісі
Үшарал қаласы – 2024 жыл
|
|
Бөлім |
Театр
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Педагогтің Т.А.Ә
|
Сарқытқызы Құралай |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Күні |
01.02.2024 ж
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Секция немесе үйірме атауы, топ
|
«Көркемсөз» және «қуыршақ театры» үйірмелері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Диалогтік оқу әдісі – рөлдік оқу
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың мақсаты |
Рухани-адамгершілік және эстетикалық мәнмәтінде көркем талғамды және бағалау өлшемшарттарын қалыптастыру
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың түрі
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Күтілетін нəтижелер |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақта қолданылатын құрал-жабдықтар мен АКТ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы:
Ұйымдастыру сəті
Мұғалім мен оқушы арасында психологиялық жылы қарым-қатынас орнату
І. Нейрожаттығу
3 минут
ІІ. Тыныс алу және артикуляциялық жаттығулар орындату
3 минут
4 минут
Сабақтың ортасы: Негізгі бөлім
І. Мәтінмен жұмыс 30 минут Сабақтың аяғы: І. «Миға шабуыл»
2 минут
ІІ. Бекіту
3 минут
ІІІ. Бағалау – Кері байланыс «Көңіл күй» әдісі |
Кел, балалар, оқылық, Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық. Оқысаңыз , балалар, Шамнан шырақ жағылар, Тілегенің алдыңнан Іздемей-ақ табылар.
- Нейрогимнастика – бұл ми жаттығуы. Біз күнделікті өмірде қол-аяғымызды сермеп, қарапайым дене жаттығуларын жасаймыз. Біраз уақыт белсенді қозғалыс болмаса, денеміз құрысып-тырысып қалады. Дәл сол сияқты, миды да белсенді «қозғалтып», жақсы жұмыс істеуі үшін қарапайым ми жаттығуларын жасап тұру керекпіз, балалар. Сабағымызға кіріспес бұрын миымызды жаттықтырып алайық!
Тыныс алу жаттығулары:
(ұзақ дем алу мен ұзақ дем шығару) Артикуляциялық жаттығулар: 1. Төмендегі дыбыстарды әр түрлі жылдамдықта орындауға тырысайық. Ж – З – Д – Р – А Ж – З – Д – Р – О Ж – З – Д – Р – У (Даярлық сыныбы-1-2 сынып оқушыларының тапсырмасы)
С – Ш – Т – Р – А С – Ш – Т – Р – О С – Ш – Т – Р – У (3-4-5 сынып оқушыларының тапсырмасы)
Ж – Р – Л – И Ж – Р – Л – Е Ж – Р – Л – А Ж – Р – Л – О Ж – Р – Л – У Ж – Р – Л – Ы (6-7-8 сынып оқушыларының тапсырмасы) 2. Төмендегі жаңылтпаштарды әр түрлі көңіл күймен (эмоциямен) орындауға тырысайық. Шеше, шеше, неше кесе сынды кеше? (Даярлық сыныбы-1-2 сынып оқушыларының тапсырмасы)
Сұр інген
сүрінген бе, (3-4-5 сынып оқушыларының тапсырмасы) Баланың жаман баға алмағаны, Мұғалім ағаның жаман болмағаны. (6-7-8 сынып оқушыларының тапсырмасы) Орыс халқының ертегісі «Бауырсақ» Асқар Тоқмағамбетов "Бидай мен қаңбақ" Мұқағали Мақатаев “Менің анкетам”
сөйлесуін ғылыми тілде не деп айтады? «ДОДЕКАЭДР» әдісі
|
«сақина»
«қабырға – жұдырық» Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ЖЕТІСУ ОБЛЫСЫ БІЛІМ
БАСҚАРМАСЫНЫҢ
АЛАКӨЛ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ
ММ
«ҮШАРАЛ ҚАЛАЛЫҚ БАЛАЛАР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ОРТАЛЫҒЫ» МКҚК
«ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ –
БІЛІМ
БЕРУДІҢ АЖЫРАМАС БӨЛІГІ»
тақырыбындағы үйірмелер бірлестігінің
онкүндігі
АШЫҚ
САБАҚ
ТАҚЫРЫБЫ: «ДИАЛОГТІК ОҚУ ӘДІСІ – РӨЛДІК
ОҚУ»
САРҚЫТҚЫЗЫ ҚҰРАЛАЙ - қосымша білім беру
педагогі
«көркемсөз» және «қуыршақ театры» үйірмелерінің
жетекшісі
Үшарал
қаласы – 2024 жыл
Бөлім
Театр
Педагогтің
Т.А.Ә
Сарқытқызы
Құралай
Күні
01.02.2024
ж
Секция немесе
үйірме атауы, топ
«Көркемсөз» және
«қуыршақ театры» үйірмелері
Сабақтың
тақырыбы
Диалогтік оқу әдісі – рөлдік оқу
Сабақтың
мақсаты
Рухани-адамгершілік және
эстетикалық мәнмәтінде көркем талғамды және бағалау өлшемшарттарын
қалыптастыру
Сабақтың түрі
Жаттығу сабағы (оқушылардың білімі мен дағдысын жаттықтыру
мақсатында) Біріккен сабақ (жаңа білім мен өткенді және
пәндер арасындағы байланысты көрсету
мақсатында) Сахналау сабағы (оқушылар шығармашылығын
дамыту мақсатында)
Күтілетін
нəтижелер
Жасайды: тыныс
алу, артикуляциялық,
нейрожаттығуларды; Түсінеді: диалогтік оқу
әдісі, рөлдік оқу дегеннің не екенін Қолданады: өлең оқығанда, сөз
арасында , өмірде диалогтік
қарым-қатынасқа түсе алады, қолдана алады
Сабақта
қолданылатын
әдіс-тәсілдер
«Нейрожаттығулар» әдісі «Рөлдік ойындар» әдісі «Миға шабуыл» әдісі «Аэродинамика» әдісі «Тіл ұстарту» әдісі «Додокаэдр» әдісі «Рөлдік ойындар» әдісі
Сабақта қолданылатын
көрнекіліктер
Слайдтар Аэродинамикаға арналған қолдан жасалған құралдар Додокаэдр
Сабақта қолданылатын
құрал-жабдықтар мен АКТ
Электрондық панель Қуыршақ театрының сахнасы
Сабақтың кезеңі уақыты
Педагогтің
әрекеті Оқушының
әрекеті
Ресурстар
Сабақтың басы:
Ұйымдастыру
сəті
Мұғалім
мен оқушы арасында психологиялық жылы
қарым-қатынас орнату
І. Нейрожаттығу
3 минут
ІІ. Тыныс алу және артикуляциялық жаттығулар
орындату
3 минут
4 минут
Сабақтың ортасы:
Негізгі бөлім
І. Мәтінмен жұмыс
30 минут
Сабақтың
аяғы:
І. «Миға
шабуыл»
2 минут
ІІ.
Бекіту
3 минут
ІІІ. Бағалау
–
Кері
байланыс
«Көңіл күй» әдісі Сәлеметсіңдер ме, балалар! Өздеріңді көргеніме қуаныштымын!
Бүгінгі өткізетін сабағым сендерге қызықты да пайдалы болады деген
сенімдемін. Олай болса, сабағымызды бастайық!
Ыбырай Алтынсарин
Кел, балалар, оқылық,
Оқығанды көңілге
Ықыласпен тоқылық.
Оқысаңыз , балалар,
Шамнан шырақ жағылар,
Тілегенің алдыңнан
Іздемей-ақ табылар.
- Нейрогимнастика – бұл ми жаттығуы. Біз
күнделікті өмірде қол-аяғымызды сермеп, қарапайым дене жаттығуларын
жасаймыз. Біраз уақыт белсенді қозғалыс болмаса, денеміз
құрысып-тырысып қалады. Дәл сол сияқты, миды да белсенді
«қозғалтып», жақсы жұмыс істеуі үшін қарапайым ми жаттығуларын
жасап тұру керекпіз, балалар. Сабағымызға кіріспес бұрын миымызды
жаттықтырып алайық! Енді күнделікті
міндетті орындалатын тыныс алу және артикуляциялық жаттығулар
жасап, денеміз бен тілімізді икемдеп алайық,балалар!
Тыныс алу жаттығулары:
Қағаздан жасалған
бақа, түтікше (жылдам дем алу мен жылдам дем шығару)
Фишка,
түтікше (ұзақ дем алу мен ұзақ дем шығару)
Артикуляциялық жаттығулар: 1.
Төмендегі дыбыстарды әр түрлі жылдамдықта орындауға
тырысайық.
Ж – З – Д – Р – А
Ж – З – Д – Р – О
Ж – З – Д – Р – У
(Даярлық сыныбы-1-2 сынып оқушыларының
тапсырмасы)
С – Ш – Т – Р – А
С – Ш – Т – Р – О
С – Ш – Т – Р – У
(3-4-5 сынып оқушыларының тапсырмасы)
Ж – Р – Л – И
Ж – Р – Л – Е
Ж – Р – Л – А
Ж – Р – Л – О
Ж – Р – Л – У
Ж – Р – Л – Ы
(6-7-8 сынып оқушыларының тапсырмасы) 2.
Төмендегі жаңылтпаштарды әр түрлі көңіл күймен (эмоциямен)
орындауға тырысайық.
Шеше, шеше,
неше кесе сынды кеше?
(Даярлық
сыныбы-1-2 сынып оқушыларының тапсырмасы)
Сұр інген
сүрінген бе,
(3-4-5 сынып
оқушыларының тапсырмасы)
Баланың жаман
баға алмағаны,
Мұғалім ағаның
жаман болмағаны.
(6-7-8 сынып
оқушыларының тапсырмасы) Орыс халқының ертегісі «Бауырсақ» Асқар Тоқмағамбетов "Бидай мен қаңбақ" Мұқағали Мақатаев “Менің анкетам” Адамдар бір
бірімен не арқылы қарым-қатынас жасайды? Сөйлеу дегеніміз
не? Сөйлесу дегеніміз
не? Біз бүгінгі
сабақта қандай қарым-қатынас жасадық? Адамдардың
кезектесіп сөйлесуін ғылыми тілде не деп айтады? «ДОДЕКАЭДР» әдісі Біздің Отанымыз? –
........ Мен өз Отанымның -
....... Осы сабақтан ең
есіңде қалатын сәт - ....... Бүгінгі сабақта
аты аталған авторлар кімдер? - ........ Сабақта қандай
шығармалар талданды? - ..... Ыбырай Алтынсарин
кім? - ... “Отан” деген сөзді
қалай түсінесің? Сен үшін Отан - .. Екі не бірнеше
адамның бір бірімен өзара сөйлесуі не деп аталады?
- ...... Өзің жатқа білетін
кез келген өлеңнің 1 шумағын оқып бер! -
.... Ертегілердегі ең
жақсы көретін кейіпкерің? “Бауырсақ“ ертегісінің орысша атауы не?
«сақина»
«қабырға – жұдырық» | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













