Материалдар / Д.Исабеков «Әпке» драмасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Д.Исабеков «Әпке» драмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
8.Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау. 8.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2023
443
1 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар



Бөлім:

МАХАББАТ ЖƏНЕ АБЫРОЙ

Педагогтің аты-жөні:

Жамал Айжан Бекбосынқызы

Күні:

01.12.22

Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Д.Исабеков «Әпке» драмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау.

8.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады:

Қарапайым, жіңішке сұрақтар мен ұсынылған видеосюжет арқылы тақырыпқа болжам жасайды және өз ойын қосуға қатысады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Негізі ақпарат көздерін табады, дәлелдей алады, өз ойын, көзқарасын білдіреді, өмірмен байланыстыра алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Мәтіндегі негізгі ой мен драмадағы кейіпкерлерді салыстырады, типтерін анықтайды, қорытынды тұжырым жасайды, бағалайды. Алған білімдерін қолдана алады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

1.Ұйымдастыру жұмысы:


Түгендеу. Жағымды орта қалыптастыру

Үй тапсырмасына кері байланыс.


«Лездеме» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау.


Оқушыларға әртүрлі карточкалар үлестіру, үй тапсырмасына байланысты берілген сөздерге анықтама түсінік айту арқылы көршісі жасырын сөзді анықтайды. Жеке жұмыс.


Оқушылар сәлемдеседі

Сабаққа қызығушылықтарын оятады.


Үй жұмысын айтады.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Кітап, дәптер


(Қазіргі жағдайда) ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе

5мин

Топқа бөлу. Бет перде пазлдары арқылы 3 топ құру.

Бағалау парақшаларын үлестіру.

Ой шақыру: Оқушылар, мына қара жәшік ішінде не бар деп ойлайсыңдар? Ендеше не бар екенін көрейік... Тақырыпты анықтау мақсатында 3 топқа «Кейс» әдісі арқылы жуан-жіңішке сұрақтар алдырту.

1.Отбасы дегенді қалай түсінесің?

2.Отбасының тірегі кім?

3. Отбасындағы ананың рөлі қандай?

4. «Ағасы бардың жағасы бар, інісі бардың тынысы бар» дегенді қалай түсінесің?

5. Әпке, апаның отбасынағы ерекшелігі қандай?

6. Отбасындағы құндылықтарды сақтау үшін не істеу керек?


Видеосюжет көрсетілімін ұсыну.


Оқушылар топқа бөлінеді.

Сұрақтарға жауап береді.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Д. Исабеков шығармасы https://kitap.kz/profile/mвидеофильм Д.Исабаев Әпке























https://www.youtube.com/watch?v=YYOAyut0xDQylibrary

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

1-топ «Зерттеуші»

Міндеті: Д.Исабеков өмірі жайында ақпарат,шығарманың тақырыбы мен идеясын ашу, басты кейіпкердің мінезін сипаттау.


-Шығарманың тақырыбы-Адамгершілік,жан жылуы. Жетім балалардың өз беттерінше өмір сүруі.Жанұя мүшелерінің бір-бірімен байланысы.Жастар махаббаты. Қоғамдағы өзгерістердің ұрпақ тәрбиесіне әсері.


-Шығармадағы басты кейіпкер,отбасының тірегі-Қамажай. Ол- үйдің үлкені. Бауырларының бақыты үшін жұмысқа араласпай жағдайларын жасады. Олардың оқып, азамат болуын, өмірден өз орындарын табуына ықпал жасады.Ана орнына ана, әке орнына әке болды. Өзінің жеке өмірінен,махаббатынан бауырлары үшін бас тартты. Қамажайдың мінезі өте жайлы, өзі қарапайым, бауырмал,тәуекел,мейірімді,ақкөңіл жан.

Зерттеуші ретінде жинаған ақпараттарын айтады. Өз ойларымен, пікірлерімен бөліседі.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

Мәтінді мұқият тыңдайды.

Дыбыстар үндестігін сақтап оқығандығына мән береді.

Оқулық

8-сынып







2-топ «Баяндап беруші»

Қысқаша мазмұны.

1.Қамажайдың қонақжайлылығы.

Келгендерді қарсалу жағдайы, ақша жетіксіз,бірақ көңілдері ашық.


2.Адамның білімді жастардың пікір қағысы.

3.Бақыт деген...

4.Жақсы отырысты бұзған-арақ

5.Жанұя жиналысы

6.Үлкен махаббаттан бас тарту немесе жеңіл қоштасу

7.Гауһардың таңдауы

8.Жанұядағы жаңа қуаныш

9.Қамажайдың Тимурдың көңілін жібітуі

10.Бауырлардың қайта табысуы

11.Омардың диссертацияны қорғауы

12.Бауырлардың өмірден орнын табуы

13.Анасының мерей тойы немесе күту

Баяндап беруші топ қысқаша мазмұнын айтады.


Қалыптастырушы бағалау: топты әр кезеңде бас бармақ, ишара, мадақтау, жұлдызша.


Бағалау парақшасы


Барлық кезеңдер бойынша әр оқушы өзін-өзі бағалау парақшасын толтырып, тапсырады.



Оқулық

8-сынып





Shape1


Shape2


3-топ «Дәнекер»

Міндеті:болған оқиғаға автордың көзқарасын айту, негізгі идеяларды немесе оқиғаларды бүгінгі өмірмен байланыстыру, тұжырымдау, жинақтау.

Оқушылар өз көзқарастарын, пікірлерін айтады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

Топтық жұмыс жасайды.

Оқулық

5-сынып

Атамұра

Жұмыс дәптерлері




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!