Д.Исабеков. Ата үміті 1 сағаты.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Д.Исабеков. Ата үміті 1 сағаты.

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Әңгіме мазмұны арқылы кейіпкерлер бейнесіне талдау жасау; 2. Оқушы қызығушылығын ояту, ойлау қабілетін дамыту, ойын нақты жеткізе білуге дағдыландыру; 3. Адамгершілік, қайырымдылық, достыққа тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сыныбы:6 «в»

Күні:28.04.2018

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Машықкер:Шукиржанова Толғанай Батыржанқызы

Сабақтың тақырыбы:

Д.Исабеков. Ата үміті 1 сағаты.

Сабақта негізделген оқу мақсаттары

  1. Әңгіме мазмұны арқылы кейіпкерлер бейнесіне талдау жасау;

  2. Оқушы қызығушылығын ояту, ойлау қабілетін дамыту, ойын нақты жеткізе білуге дағдыландыру;

  3. Адамгершілік, қайырымдылық, достыққа тәрбиелеу.

Сабақ нәтижелері

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: оқулықта берілген тапсырмаларды, жазба жұмыстарын, сұрақтарға жауап беру.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: топтық жұмыстарда бірлесе орындайды. Берілген барлық сұрақтарға жауап береді. Қосымша тапсырмалар мен ресурстар арқала жұмыстар жасай алады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: жеке жұмыстар мен қосымшаларды орындай алады. тақырып бойынша қосымша мысалдар мен дәлеледер келтіре алады.

Бағалау критерийлері

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында оқушылардың назарын өзіне аудара алады.

Сабақтың типі:

Білімді нақтылау.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, тарих.

Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Ауызша тіл дамыту, сұрақ-жауап, әңгіме кестесін құру

Сабақтың көрнекілігі

 Жазушы портреті, кітаптары, суреттер.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері

Атқарылған жұмыстар

Уақыт

1.Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу. «Табиғат мінезі» жаттығуы. 
Қане, барлығымыз тізбектеле тұрайық. Көзімізді жұмып, өзімізді табиғат аясында тұрғандай сезінейік. Күн тамаша ашық, күн сәулесі шуақ шашып тұр, айнала тамаша көрініске толы. Енді, көзімізді ашып, өзімізді еркін сезінейік. Алғашқыда бәрі жақсы болып тұрды да кенет, аяқ астынан жеңіл жел соқты. 
Алдыңызда тұрған адамның арқасынан жәмен ғана қолмен жеңіл желдің самалындай етіп сипаймыз. 
Жел күшейді – енді алдыңыздағы адамның арқасын қатты уқалай бастаймыз. 
Кенет, боран басталды - енді боран күшіндей екі қолмен айналдыра күштірек уқалаймыз. 
Содан кейін, аяқ астынан жай ғана жаңбыр сіркірей бастады – енді қолымызбен жаңбырдың тамшысындай жәймен ұрамыз. 
Бір кезде қатты жауын жауды – біз қатты жауын сияқты арқамызды саусақтң ұшымен жоғары төмен сипалаймыз. 
Аяқ астынан бұршақ жауды – арқамызды саусақ басымен бұршақ жауғандай қаттырақ ұрамыз. 
Бір кезде бәрі басылды, күн жарқырап ашылып, адамға бір күшті шуақ берді. Енді алдымыздағы адамдармен алмасамыз. Осы жаттығуды сізге алдыңызда тұрған адам орындайды.

1 мин



3 мин

2. Үй тапсырмасын сұрау

Оқушыларға сұрақтар қою. Түсінгендерін сұрау.

  1. Әңгімедегі басты кейіпкерлер кімдер?

  2. Зигфрид деген кім?


10 мин

3.Жаңа сабақ барысы

Бүгінгі сабақта Дулат Исабековтың Ата үміті шығармасын өтеміз. Ең алдымен ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы сөз қозғалады.одан соң оқушыларға Ата үміті шығармасын кезекпен-кезек оқытамын. Абзацпен бөліп –бөліп оқыту арқылы оқушылар шығарманы түсініп оқиды.

  1. тапсырма

Барлық топ пікірі тыңдалғаннан кейін композициялық құрылымын анықтайды. Сәйкесінше, шығарма мазмұнын оқу, топта әңгімелеу. Композициялық құрылымын айтады.

  1. тапсырма

Кейіпкерге мінездеме беру:

І топ –Тоқсанбай қартқа

ІІ топ – Омашқа

ІІІ топ – Ергешке


  1. тапсырма


Топтық жұмыс.

I топ - Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау.

II топ - Омаш портретін тауып оқыңдар

III топ – Венн диаграммасы (Омаш пен Тоқсанбай)


Сөздік жұмысы


Дермене – жусанның түрі, дәрілік шөп

Шайла – күрке

Қада – күркенің төрт бұрышына қадайтын ағаш

Пәтір –бәтер (нан бәтер, қаттама, көмбе, бауырсақ, күлше, жаппа, таба нан түрлері қазақтардың таза өз үлттық тағамдары.

Жаппа, күлше деген нандарды қатты қызған тандырға, пешке пісірген.

Жасымық- ноқат, дақ

Құлқайыр –қурай

Сом – ақша Шот –







3 мин

Сабақтың бекіту:

Мақал-мәтелдер:

Адамгершілік болмай, 

Әділдік болмас.


Адамның ұяты бетінде , 

Адамгершілігі ниетінде.


Жақсы ниет - жарым ырыс.


Асыңа тойғызбасаң да, 

Ақ ниетіңе тойғыз.


Иілген басты қылыш кеспес.


Кешірерсің кешерсің, 

Жетілерсің жетерсің.


Алдыңа келсе атаңның құнын кешір.


«Сіз» деген әдеп, 

«Біз» деген көмек.


Өзіңді өзің сыйламасаң, 

Өзгеден сый күтпе.


Пышақты өзіңе сұқ 

Ауырмаса өзгеге сұқ.


Ана алдында - құрмет, 

Ата алдында қызмет.


Кішіпейілділік - кісінің көркі.


Ақылың болса, арыңды сақта, 

Ар ұят керек әр уақытта.


Адам болып туған соң, 

Адам болып өлу лазым.


Ынсап, ұят, терең ой - 

Асыл зейнет ойлап қой.


Ұлық болсаң, кішік бол.


Еңкейгенге еңкей, 

Атаңның қара құлы емес. 

Шалқайғанға шалқай, 

Пайғамбардың ұлы емес.


Кішіпейілділіктен - кішіреймессің.


Таспен ұрғанды, аспен ұр.


Қолыңмен істегенді, мойныңмен көтер.


Түріне қарама, қасиетіне қара.


Өз қадірің - өз байлығың.


Аз сөз алтын, көп сөз көмір. 
Сыйласаң, сыйлы боласың. 
Көпті сыйлағаның, өзіңді сыйлағаның.


3 мин

Бағалау:

Формативтік бағалау

3 мин

Рефлекция

Оң қол әдісі

4 мин

Үйге тапсырма:

Шығарманы оқып келу.

3 мин


Әдіскер: _____________ Н.Б. Қалабаева

Пән мұғалімі:__________Д.С.Бейсенова

Машықкер: ___________Т.Б.Шукиржанова




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.05.2018
527
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі