|
Сыныбы:6 «в» |
Күні:28.04.2018 |
|
|
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|
Машықкер:Шукиржанова Толғанай Батыржанқызы |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Д.Исабеков. Ата үміті 1 сағаты. |
|
|
Сабақта негізделген оқу мақсаттары |
|
|
|
Сабақ нәтижелері |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: оқулықта берілген тапсырмаларды, жазба жұмыстарын, сұрақтарға жауап беру. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: топтық жұмыстарда бірлесе орындайды. Берілген барлық сұрақтарға жауап береді. Қосымша тапсырмалар мен ресурстар арқала жұмыстар жасай алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: жеке жұмыстар мен қосымшаларды орындай алады. тақырып бойынша қосымша мысалдар мен дәлеледер келтіре алады. |
|
|
Бағалау критерийлері |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында оқушылардың назарын өзіне аудара алады. |
|
|
Сабақтың типі: |
Білімді нақтылау. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, тарих. |
|
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері: |
Ауызша тіл дамыту, сұрақ-жауап, әңгіме кестесін құру |
|
|
Сабақтың көрнекілігі |
Жазушы портреті, кітаптары, суреттер. |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Атқарылған жұмыстар |
Уақыт |
|
|
1.Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдесу.
«Табиғат мінезі»
жаттығуы. |
1 мин
3 мин |
|
|
2. Үй тапсырмасын сұрау |
Оқушыларға сұрақтар қою. Түсінгендерін сұрау.
|
10 мин |
|
|
3.Жаңа сабақ барысы |
Бүгінгі сабақта Дулат Исабековтың Ата үміті шығармасын өтеміз. Ең алдымен ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы сөз қозғалады.одан соң оқушыларға Ата үміті шығармасын кезекпен-кезек оқытамын. Абзацпен бөліп –бөліп оқыту арқылы оқушылар шығарманы түсініп оқиды.
Барлық топ пікірі тыңдалғаннан кейін композициялық құрылымын анықтайды. Сәйкесінше, шығарма мазмұнын оқу, топта әңгімелеу. Композициялық құрылымын айтады.
Кейіпкерге мінездеме беру: І топ –Тоқсанбай қартқа ІІ топ – Омашқа ІІІ топ – Ергешке
Топтық жұмыс. I топ - Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау. II топ - Омаш портретін тауып оқыңдар III топ – Венн диаграммасы (Омаш пен Тоқсанбай) Сөздік жұмысы Дермене – жусанның түрі, дәрілік шөп Шайла – күрке Қада – күркенің төрт бұрышына қадайтын ағаш Пәтір –бәтер (нан бәтер, қаттама, көмбе, бауырсақ, күлше, жаппа, таба нан түрлері қазақтардың таза өз үлттық тағамдары. Жаппа, күлше деген нандарды қатты қызған тандырға, пешке пісірген. Жасымық- ноқат, дақ Құлқайыр –қурай Сом – ақша Шот –
|
3 мин |
|
|
Сабақтың бекіту: |
Мақал-мәтелдер: Адамгершілік
болмай,
|
3 мин |
|
|
Бағалау: |
Формативтік бағалау |
3 мин |
|
|
Рефлекция |
Оң қол әдісі |
4 мин |
|
|
Үйге тапсырма: |
Шығарманы оқып келу. |
3 мин |
|
Әдіскер: _____________ Н.Б. Қалабаева
Пән мұғалімі:__________Д.С.Бейсенова
Машықкер: ___________Т.Б.Шукиржанова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Д.Исабеков. Ата үміті 1 сағаты.
Д.Исабеков. Ата үміті 1 сағаты.
|
Сыныбы:6 «в» |
Күні:28.04.2018 |
|
|
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|
Машықкер:Шукиржанова Толғанай Батыржанқызы |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Д.Исабеков. Ата үміті 1 сағаты. |
|
|
Сабақта негізделген оқу мақсаттары |
|
|
|
Сабақ нәтижелері |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: оқулықта берілген тапсырмаларды, жазба жұмыстарын, сұрақтарға жауап беру. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: топтық жұмыстарда бірлесе орындайды. Берілген барлық сұрақтарға жауап береді. Қосымша тапсырмалар мен ресурстар арқала жұмыстар жасай алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: жеке жұмыстар мен қосымшаларды орындай алады. тақырып бойынша қосымша мысалдар мен дәлеледер келтіре алады. |
|
|
Бағалау критерийлері |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында оқушылардың назарын өзіне аудара алады. |
|
|
Сабақтың типі: |
Білімді нақтылау. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, тарих. |
|
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері: |
Ауызша тіл дамыту, сұрақ-жауап, әңгіме кестесін құру |
|
|
Сабақтың көрнекілігі |
Жазушы портреті, кітаптары, суреттер. |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Атқарылған жұмыстар |
Уақыт |
|
|
1.Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдесу.
«Табиғат мінезі»
жаттығуы. |
1 мин
3 мин |
|
|
2. Үй тапсырмасын сұрау |
Оқушыларға сұрақтар қою. Түсінгендерін сұрау.
|
10 мин |
|
|
3.Жаңа сабақ барысы |
Бүгінгі сабақта Дулат Исабековтың Ата үміті шығармасын өтеміз. Ең алдымен ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы сөз қозғалады.одан соң оқушыларға Ата үміті шығармасын кезекпен-кезек оқытамын. Абзацпен бөліп –бөліп оқыту арқылы оқушылар шығарманы түсініп оқиды.
Барлық топ пікірі тыңдалғаннан кейін композициялық құрылымын анықтайды. Сәйкесінше, шығарма мазмұнын оқу, топта әңгімелеу. Композициялық құрылымын айтады.
Кейіпкерге мінездеме беру: І топ –Тоқсанбай қартқа ІІ топ – Омашқа ІІІ топ – Ергешке
Топтық жұмыс. I топ - Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау. II топ - Омаш портретін тауып оқыңдар III топ – Венн диаграммасы (Омаш пен Тоқсанбай) Сөздік жұмысы Дермене – жусанның түрі, дәрілік шөп Шайла – күрке Қада – күркенің төрт бұрышына қадайтын ағаш Пәтір –бәтер (нан бәтер, қаттама, көмбе, бауырсақ, күлше, жаппа, таба нан түрлері қазақтардың таза өз үлттық тағамдары. Жаппа, күлше деген нандарды қатты қызған тандырға, пешке пісірген. Жасымық- ноқат, дақ Құлқайыр –қурай Сом – ақша Шот –
|
3 мин |
|
|
Сабақтың бекіту: |
Мақал-мәтелдер: Адамгершілік
болмай,
|
3 мин |
|
|
Бағалау: |
Формативтік бағалау |
3 мин |
|
|
Рефлекция |
Оң қол әдісі |
4 мин |
|
|
Үйге тапсырма: |
Шығарманы оқып келу. |
3 мин |
|
Әдіскер: _____________ Н.Б. Қалабаева
Пән мұғалімі:__________Д.С.Бейсенова
Машықкер: ___________Т.Б.Шукиржанова
шағым қалдыра аласыз













