Материалдар / Д.Исабековтың “Әпке” драмасына өзіндік көзқарас
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Д.Исабековтың “Әпке” драмасына өзіндік көзқарас

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары Дулат Исабеков «Әпке» драмасына өзіндік көзқарас
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2023
383
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары



Дулат Исабеков «Әпке» драмасына өзіндік көзқарас

Shape1


(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

ІІІ. Махаббат және абырой

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Шаймурат Елдана

Күні:

29.11.23

Сынып:8

Қатысушылар саны:18

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Дулат Исабеков «Әпке» драмасына өзіндік көзқарас

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады.

Көптеген оқушылар: шығарманы оқу барысында проблемалық жағдайларға мән береді, оның шешімін іздейді

Кейбір оқушылар: талдауға сай өз пікірімен көзқарасын дәлелмен жеткізеді.


Бағалау критерийлері

көркем шығармалардан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: үзінділермен жұмыс жасау, оларды өз мақсатына сай пайдалану жолдарын меңгереді.

Пән ерекшелігіне сай лексика мен терминология: акт, тартыс, қойылым, қақтығыс, шиеленіс, тартыс, комментарий т.б.

Диалог пен жазылым үшін қажетті тіркестер: менің ойымша, драмалық шығарма үзіндісіне сай ..., мен ... ойлаймын т.б.

Құндылықтарды дарыту

Сабақ мазмұны арқылы топта жұмыс жасау, мәселенің шешімін бірлесіп іздеу, көшбасшылық сияқты құндылықтар сіңіріледі.

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану пәнімен байланыс. Тұлғаның жеке дара ерекшеліктері. Құқықтану пәнімен байланыс. Адамның жеке бас бостандығы, өмірі және ұждан бостандығы.

АКТ қолдану дағдылары

QUIZ бағдарламасы арқылы тақырып бойынша тест тапсырмаларын орындайды.

Алдыңғы білім

Оқушылар алдыңғы сабақта «Әпке» драмасының кейіпкерлерімен танысты.







Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықт

ы ояту

5 мин.

І.Ұйымдаст

ыру кезеңі:

а)

Оқушыларме

н сәлемдесу,

түгендеу.

Психологиял

ық жағымды

ахуал туғызу

Мақсаты: Оқушылар

бір-бірінмен, мұғаліммен сәлемдеседі, жылы лебіздерін білдіреді.

Тиімділігі:

Оқушылар

бір-біріне жылы лебіз таныту арқылы

арқылы жақындасады,

көңіл күйін көтереді.


Жаңа сабаққа

Кіріспе

7 мин

Оқушыларды топтарға біріктіру. Топ аттарының бүгінгі сабақ тақырыбымен байланысы 1.Өткен тақырыпты қайталап, еске түсіру мақсатында сұрақтарға жауап береді. «5 неге?» әдісі: 1 Неге шығарма «Әпке» деп аталған? 2.Неге басты кейіпкер Әпке? 3.Неге өз бақытынан бас тартты? 4.Неге бауырлары әпкесінің қуанышына келе алмады? 5.Бауырларының келмегені неге әпкесін ренжіте алмады

Оқушылар топта бөлінуі арқылы өткен тақырыпты қайталап, еске түсіре алады. Мұғалім берген сұрақтарға топтағы сыныптастарымен бірге талқылап жауап бере алады.

Мақсаты:

Оқушылардың бойында ұйымшылдық қабілетті дамыту

Тиімділігі:

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқыл шығарманың мазмұнын толыққанды аша алады


Интербелсенді тақта, слайд «Әпке» 1-топ «Мейірім» 2-топ «Төзім» 3-топ «Құрмет» 4-топ






Сабақтың

ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

1-тапсырма.

Видео «Әпке» спектакльден үзінді. «Шұғыл сұрақтар» арқылы талдау.

1.Осы үзіндіден не аңғардық? 2..Қонақтардың шақырусыз келуі.

3. Қамажайдың салмақты мінезі, қазақы болмысы, қонақжайлылығы. 4.Достардың әрекеті. 5.Жастардың әрекетіндегі ерсі қылықтар.


Оқушылар берілген видео үзіндіні тамашалайды.

«Шұғыл сұрақтарға» толыққанды өз ойын дәледеп жауап береді.




8-сынып

оқулығы,

жұмыс

дәптері

МД слайд Спектакльден үзінді 3.15-4.25м.


ІІ тапсырма.

Топ мүшесінің бірі қағазға жасырылған кейіпкер атын алады, топтарға берілетін кейіпкерлер: Қамажай, Темір, Нәзила, Омар.

Дескриптор - кейіпкерге қатысты мәліметтерді жүйелейді; - кейіпкерге қатысты дербес пікір айтады; - өз пікірін дәлелді жеткізеді.

Топтар «Дербес пікір айту» тәсілі бойынша кейіпкерге қатысты мәліметтерді іріктеп, жүйелейді, өзіндік пікір, дәлел, мысал, қарсы дәлел, қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысалдар келтіреді. 1. Өзіндік пікір (ой, идея); Қамажай - өте мейірімді, жаны нәзік, бауырлары үшін өз бақытынан бас тартқан жан. 2. Дәлел; Көңіліне қаяу салған бауырларын кешіре білуі, Қабенге қайырылмауы. 3. Өз пікірін айғақтайтын мысал; Қамажай. Мен сені түсінемін. Бірақ амалым не? Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның қамын ойлауға хақым жоқ. 4. Өз пікіріне қарсы дәлел; Қазақстан Республикасының Конституциясында әркімнің өмір сүруге құқылы екендігін атап көрсетеді.

Оқушылар берілген дескриптор арқылы тапсырмаларды орындайды, қиындық туғызған жағдайда мұғалімнен көмек сұрайды.

Балалардың тапсырманы орындау шылдамдығына байланысты үлестірмелі стикерлерді тарату.


ІІІ тапсырма.

«Екі түрлі түсіндірме күнделігі» дәптермен жұмыс

1.Маған әсер еткен жері

2.Менің пікірім

.

Оқушылардың дәптермен жұмыс жасауының тиянақты жүзеге асуы. Оқушылардың тапсырманы тиянақты орындауы.

Бұл тапсырманың тиімді тұсы оқушы сабақ барысында топпен де дәптермен де жұмыс жасай алады.

8-сынып

оқулығы,

жұмыс

дәптері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

. Іс-әрекет рефлексиясы

Мен … жасай алдым

Мен ... үйрендім

Бүгін сабақтан мен ... алдым

Өмірім үшін сабақ маған ... берді

Сабақ бойы мен …

Әр оқушы жеке-жеке жұмыс жасайды, үйрену нәтижелерін сараптап ой елегінен өткізеді. Бірнеше оқушының жауабы тыңдалады.

Үй тапсырмасы:Драма бойынша өзіңіз тақырып тауып, 70-80 сөзден тұратын эссе жазыңыз. Өз көзқарасыңызды нақтылау үшін үзінділер (цитаталар) мен аналитикалық пікірді қолданыңыз.

Жеке жұмыс:

Оқушы өзінің бүгінгі сабақта жасай алғанын, үйренгенін, бүгінгі сабақтан не алғанын, т.б сияқты жеке жұмыстарға жауап береді.

Мұғалім оқушылардың

сабаққа қатысқан

белсенілігіне қарай 1-10

баллдық жүйе бойынша

әр оқушының өзіне

тиісті баллын қойып

бағалайды. сонымен

қатар, оқушыларды

ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі

арқылы бағалайды.

Саралау. Сіз қандай тәсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз

қабілетті оқушылардың алдына

қандай тапсырмалар қоясыз?

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, оқу материалдарын таңдау және ресурстармен жұмыс жасауда оқушының жеке қабілетін ескеріп, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.




Бағалау. Сіз

оқушылардың материалды

игеру деңгейін қалай

тексеруді жоспарлап

отырсыз?


. Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасын сақтау

Денсаулық сақтау

Денсаулықты сақтау технологиялары. Белсенді әдіс-тәсілдер мен сергіту жаттығулары.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен

нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!