Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Мектеп: «Талды негізгі мектеп» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні:15.05.2021 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Дауталиева Гулнара Шалмуханбетқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Диссоциациялану дәрежесі.Күшті және әлсіз электролиттер. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.4.1.7. Күшті және әлсіз электролиттерге мысал келтіру және оларды ажырату,диссоциациялану дәрежесін анықтай білу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: күшті және әлсіз электролиттерге өз бетінше мысал келтіреді және оларды ажыратады, диссоциациялану дәрежесін анықтайды. Басым бөлігі: диссоциациялану дәрежесінің мәніне қарай күшті және әлсіз электролиттерді ажыратады. Кейбірі:.Күшті және әлсіз электролиттер атом құрлысындағы ерекшеліктерді анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
*күшті әлсіз электролиттерді мысал келтіріп, оларды ажыратып диссоциялану дәрежесін анықтайды. * диссациялану дәржесінің мәніне қарай күшті және әлсіз электролитердің дисссоциациялану теңдеуін жаза алады. * күшті және әлсіз электролиттер мен атом құрлысындағы ерекшеліктерді анықтай алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: электролиттердің диссоциациялану дәрежесін, электролиттерді сандық тұрғыдан сипаттауды мәтінді оқи отырып, жұппен,топпен талқылау басқа топтарға түсіндіру. Негізгі термин сөздер мен сөз тіркестері: электролит, диссоциациялану дәрежесі, күшті,әлсіз электролиттер Сыныптағы диолог үшін/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктіліктер : Талқылауға арналған тармақтар: Электролиттердің диссациациялану дәрежесі туралы баяндаңдар Күшті электролиттер - ............... Әлсіз электролиттер-.............. Жазылым бойынша ұсыныстар: оқулықтан тірек сөздерді анықтайды, дәптерге жазады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Оқушыларға сабақ барысында индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылықтарын дарыту. Еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу, дағдыларын қалыптастыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Физика, жаратылыстану, экология |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
8-сынып химия Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 10 мин |
1.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Көңіл-күй неге ұқсас»әдісі Оқушылар бүгінгі көңіл күйі неге /ауа - райына, жыл мезгіліне/ұқсас екенін айтып береді. Жаттығу шеңбер бойымен жалғасады 2. Топқа бөлу,біріктіру «Геометриялық фигуралар» әдісі арқылы топқа бөлінеді. І топ.Үшбұрыш алғандар, «Қышқылдар»тобы ІІ топ. Төрт бұрыш алғандар «Негіздер»тобы ІІІ топ. Шеңбер алғандар «Тұздар» тобы 3. Үй тапсырмасын сұрау «Кубизм» әдісі Жеке жұмыс. 1. Электролиттік диссоциация дегеніміз не? 2. Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан қыщқылдарға анықтама беріңдер ? 3. Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан негіздерге анықтама беріңдер ? 4. Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан тұздарға анықтама беріңдер ? 5. Қышқыл және негіз ертінділері неліктен индикаторлардың түсін өзгертеді ? 6. Үш сатыда диссоциацияланатын қышқылды ата? Дескриптор: КУбикті қағып алған оқушы жауап береді.-Әр сұрақ бір балмен бағаланады. ҚБ: «Көңіл-күй смайлк» әдісі арқылы бағалау |
Шаттық шеңбері
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 22 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. «Диссоциялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер» тақырыбына слайд көрсетіледі. 1. «Джигсо» әдісі арқылы әр топ берілген тапсырманы өз бетінше игеріп, талдайды. 1- топ 1-Күшті электролиттерге сипаттама беріп,мысалдармен дәлелде. 2- топ 1-Әлсіз электролиттерге сипаттама беріп, мысалдармен дәлелде. 3- топ 1- Диссоциациялану дәрежесін анықтап,мысалдар келтіріңдер. Д ескриптор. 1. Күшті электролиттерді атаңдар? 2. Әлсіз электролиттерді атаңдар? 3. Диссоциациялану дәрежесін анықтаңдар? ҚБ/ «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау |
Слайд көрсетіледі Топтық тапсырма |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 8 мин |
«ОЙЛАН – ЖҰПТАС – БӨЛІС» әдісі арқылы оқулықтағы тапсырманы алдымен жеке оқып, көршісімен жұпта талдап, топта талқылайды. Тапсырма: А-деңгей
1. Кестеде берілген 10 ең күшті электролиттерді талдап, олардың қайсысын аккумулятор сұйықтығы болатынын түсіндіріп, құралдың сызбасын жасаңдар. Дескриптор. -Күшті электролиттерді табыңдар - Орташа электролиттерді табыңдар -Әлсіз электролиттерді табыңдар -Қай қышқыл аккумулятор сұйықтығы екенін табыңдар -Құралдың сызбасын жасаңдар Тапсырма: В-деңгей 1.Электролиттердің күшін практикада қандай мақсаттарда қолданылады? 2. Күшті және әлсіз электролит ертінділердің электрөткізгіштігін анықтағанда аспаптағы шам қалай жанады? Дескриптор. -электролиттердің практикада қандай мақсатта пайдаланатынын айтыңдар - ерітінділердің электрөткізгіштігін анықтағанда күшті және әлсіз электролиттерді ажыратыңдар Тапсырма : С-деңгей 1. Ерітіндідегі ыдыраған молекула саны 60-қа тең және диссоциациялану дәрежесі 80 пайыз болса, иондарға ыдырамаған молекула саны қанша болатынын анықтаңдар?
Дескриптор.
-Формуланы жазыңдар -Формулаға қойып есептеңдер Қ.Б «Шапалақ»әдісі арқылы Рефлексия. «Пайыз» әдісі бойынша стикерлерді тақтаға жапсырады.
Үйге тапсырма - 4 1-3 жаттығу. |
АКТ топтардың тапсырмалары шығып тұрады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай те |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы). Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |