Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Мектеп: «Талды негізгі мектеп»

    Күні:15.05.2021 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Дауталиева Гулнара Шалмуханбетқызы

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Диссоциациялану дәрежесі.Күшті және әлсіз электролиттер.



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.4.1.7. Күшті және әлсіз электролиттерге мысал келтіру және оларды ажырату,диссоциациялану дәрежесін анықтай білу.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: күшті және әлсіз электролиттерге өз бетінше мысал келтіреді және оларды ажыратады, диссоциациялану дәрежесін анықтайды.

    Басым бөлігі: диссоциациялану дәрежесінің мәніне қарай күшті және әлсіз электролиттерді ажыратады.

    Кейбірі:.Күшті және әлсіз электролиттер атом құрлысындағы ерекшеліктерді анықтайды.

    Бағалау критерийі

    *күшті әлсіз электролиттерді мысал келтіріп, оларды ажыратып диссоциялану дәрежесін анықтайды.

    * диссациялану дәржесінің мәніне қарай күшті және әлсіз электролитердің дисссоциациялану теңдеуін жаза алады.

    * күшті және әлсіз электролиттер мен атом құрлысындағы ерекшеліктерді анықтай алады

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар: электролиттердің диссоциациялану дәрежесін, электролиттерді сандық тұрғыдан сипаттауды мәтінді оқи отырып, жұппен,топпен талқылау басқа топтарға түсіндіру.

    Негізгі термин сөздер мен сөз тіркестері: электролит, диссоциациялану дәрежесі, күшті,әлсіз электролиттер

    Сыныптағы диолог үшін/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктіліктер :

    Талқылауға арналған тармақтар:

    Электролиттердің диссациациялану дәрежесі туралы баяндаңдар

    Күшті электролиттер - ...............

    Әлсіз электролиттер-..............

    Жазылым бойынша ұсыныстар: оқулықтан тірек сөздерді анықтайды, дәптерге жазады

    Құндылықтарға баулу




    Оқушыларға сабақ барысында индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылықтарын дарыту.

    Еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу, дағдыларын қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыс

    Физика, жаратылыстану, экология

    Алдыңғы білім


    8-сынып химия

    Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    10 мин

    1.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    «Көңіл-күй неге ұқсас»әдісі

    Оқушылар бүгінгі көңіл күйі неге /ауа - райына, жыл мезгіліне/ұқсас екенін айтып береді. Жаттығу шеңбер бойымен жалғасады

    2. Топқа бөлу,біріктіру «Геометриялық фигуралар» әдісі арқылы топқа бөлінеді.

    І топ.Үшбұрыш алғандар, «Қышқылдар»тобы

    ІІ топ. Төрт бұрыш алғандар «Негіздер»тобы

    ІІІ топ. Шеңбер алғандар «Тұздар» тобы

    3. Үй тапсырмасын сұрау «Кубизм» әдісі

    Жеке жұмыс.

    1. Электролиттік диссоциация дегеніміз не?

    2. Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан қыщқылдарға анықтама беріңдер ?

    3. Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан негіздерге анықтама беріңдер ?

    4. Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан тұздарға анықтама беріңдер ?

    5. Қышқыл және негіз ертінділері неліктен индикаторлардың түсін өзгертеді ?

    6. Үш сатыда диссоциацияланатын қышқылды ата?

    Дескриптор: КУбикті қағып алған оқушы жауап береді.-Әр сұрақ бір балмен бағаланады.

    ҚБ: «Көңіл-күй смайлк» әдісі арқылы бағалау

    Шаттық шеңбері

    Shape1
















    Сабақтың ортасы

    22 мин


    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

    «Диссоциялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер» тақырыбына слайд көрсетіледі.

    1. «Джигсо» әдісі арқылы әр топ берілген тапсырманы өз бетінше игеріп, талдайды.

    1- топ

    1-Күшті электролиттерге сипаттама беріп,мысалдармен дәлелде.

    2- топ

    1-Әлсіз электролиттерге сипаттама беріп, мысалдармен дәлелде.

    3- топ

    1- Диссоциациялану дәрежесін анықтап,мысалдар келтіріңдер.

    ДShape2

    ескриптор.

    1. Күшті электролиттерді атаңдар?

    2. Әлсіз электролиттерді атаңдар?

    3. Диссоциациялану дәрежесін анықтаңдар?

    ҚБ/ «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

    Слайд көрсетіледі

    Топтық тапсырма

    Сабақтың соңы

    8 мин

    «ОЙЛАН – ЖҰПТАС – БӨЛІС» әдісі арқылы оқулықтағы тапсырманы алдымен жеке оқып, көршісімен жұпта талдап, топта талқылайды.


    Тапсырма: А-деңгей

    Күшті электролиттер

    Формуласы

    Диссоциациялану дәрежесі

    Тұз қышқылы

    HCI

    92

    Бромсутек қышқылы

    HB

    92

    Йодсутек қышқылы

    HI

    92

    Азот қышқылы

    92

    Барий гидроксиді

    92

    Калий гидроксиді

    KOH

    89

    Калий хлориді

    KCI

    86

    Натрий гидроксиді

    NaOH

    84

    Натрий хлориді

    NaCI

    84

    Күкірт қышқылы

    58


    1. Кестеде берілген 10 ең күшті электролиттерді талдап, олардың қайсысын аккумулятор сұйықтығы болатынын түсіндіріп, құралдың сызбасын жасаңдар.

    Дескриптор.

    -Күшті электролиттерді табыңдар

    - Орташа электролиттерді табыңдар

    -Әлсіз электролиттерді табыңдар

    -Қай қышқыл аккумулятор сұйықтығы екенін табыңдар

    -Құралдың сызбасын жасаңдар

    Тапсырма: В-деңгей

    1.Электролиттердің күшін практикада қандай мақсаттарда қолданылады?

    2. Күшті және әлсіз электролит ертінділердің электрөткізгіштігін анықтағанда аспаптағы шам қалай жанады?

    Дескриптор.

    -электролиттердің практикада қандай мақсатта пайдаланатынын айтыңдар

    - ерітінділердің электрөткізгіштігін анықтағанда күшті және әлсіз электролиттерді ажыратыңдар

    Тапсырма : С-деңгей

    1. Ерітіндідегі ыдыраған молекула саны 60-қа тең және диссоциациялану дәрежесі 80 пайыз болса, иондарға ыдырамаған молекула саны қанша болатынын анықтаңдар?

    Shape3

    Дескриптор.
    • Есептің шартын жазыңдар

    -Формуланы жазыңдар

    -Формулаға қойып есептеңдер

    Қ.Б «Шапалақ»әдісі арқылы

    Рефлексия. «Пайыз» әдісі бойынша стикерлерді тақтаға жапсырады.

    • 0% бүгінгі сабақта түк түсінбедім

    • 50% түсінген сияқтымын, әлі де көмек қажет.

    • 75% түсіндім.

    • 100% өте жақсы түсіндім.

    Үйге тапсырма - 4 1-3 жаттығу.



    АКТ топтардың тапсырмалары шығып тұрады.



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай те

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

    Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.



    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дауталиева Гүлнара Шалмұханбетқызы
    23 Ақпан 2023
    673
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Күшті және әлсіз электролиттерге мысал келтіру және оларды ажырату,диссоциациялану дәрежесін анықтай білу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Мектеп: «Талды негізгі мектеп»

    Күні:15.05.2021 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Дауталиева Гулнара Шалмуханбетқызы

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Диссоциациялану дәрежесі.Күшті және әлсіз электролиттер.



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.4.1.7. Күшті және әлсіз электролиттерге мысал келтіру және оларды ажырату,диссоциациялану дәрежесін анықтай білу.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: күшті және әлсіз электролиттерге өз бетінше мысал келтіреді және оларды ажыратады, диссоциациялану дәрежесін анықтайды.

    Басым бөлігі: диссоциациялану дәрежесінің мәніне қарай күшті және әлсіз электролиттерді ажыратады.

    Кейбірі:.Күшті және әлсіз электролиттер атом құрлысындағы ерекшеліктерді анықтайды.

    Бағалау критерийі

    *күшті әлсіз электролиттерді мысал келтіріп, оларды ажыратып диссоциялану дәрежесін анықтайды.

    * диссациялану дәржесінің мәніне қарай күшті және әлсіз электролитердің дисссоциациялану теңдеуін жаза алады.

    * күшті және әлсіз электролиттер мен атом құрлысындағы ерекшеліктерді анықтай алады

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар: электролиттердің диссоциациялану дәрежесін, электролиттерді сандық тұрғыдан сипаттауды мәтінді оқи отырып, жұппен,топпен талқылау басқа топтарға түсіндіру.

    Негізгі термин сөздер мен сөз тіркестері: электролит, диссоциациялану дәрежесі, күшті,әлсіз электролиттер

    Сыныптағы диолог үшін/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктіліктер :

    Талқылауға арналған тармақтар:

    Электролиттердің диссациациялану дәрежесі туралы баяндаңдар

    Күшті электролиттер - ...............

    Әлсіз электролиттер-..............

    Жазылым бойынша ұсыныстар: оқулықтан тірек сөздерді анықтайды, дәптерге жазады

    Құндылықтарға баулу




    Оқушыларға сабақ барысында индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылықтарын дарыту.

    Еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу, дағдыларын қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыс

    Физика, жаратылыстану, экология

    Алдыңғы білім


    8-сынып химия

    Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    10 мин

    1.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    «Көңіл-күй неге ұқсас»әдісі

    Оқушылар бүгінгі көңіл күйі неге /ауа - райына, жыл мезгіліне/ұқсас екенін айтып береді. Жаттығу шеңбер бойымен жалғасады

    2. Топқа бөлу,біріктіру «Геометриялық фигуралар» әдісі арқылы топқа бөлінеді.

    І топ.Үшбұрыш алғандар, «Қышқылдар»тобы

    ІІ топ. Төрт бұрыш алғандар «Негіздер»тобы

    ІІІ топ. Шеңбер алғандар «Тұздар» тобы

    3. Үй тапсырмасын сұрау «Кубизм» әдісі

    Жеке жұмыс.

    1. Электролиттік диссоциация дегеніміз не?

    2. Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан қыщқылдарға анықтама беріңдер ?

    3. Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан негіздерге анықтама беріңдер ?

    4. Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан тұздарға анықтама беріңдер ?

    5. Қышқыл және негіз ертінділері неліктен индикаторлардың түсін өзгертеді ?

    6. Үш сатыда диссоциацияланатын қышқылды ата?

    Дескриптор: КУбикті қағып алған оқушы жауап береді.-Әр сұрақ бір балмен бағаланады.

    ҚБ: «Көңіл-күй смайлк» әдісі арқылы бағалау

    Шаттық шеңбері

    Shape1
















    Сабақтың ортасы

    22 мин


    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

    «Диссоциялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер» тақырыбына слайд көрсетіледі.

    1. «Джигсо» әдісі арқылы әр топ берілген тапсырманы өз бетінше игеріп, талдайды.

    1- топ

    1-Күшті электролиттерге сипаттама беріп,мысалдармен дәлелде.

    2- топ

    1-Әлсіз электролиттерге сипаттама беріп, мысалдармен дәлелде.

    3- топ

    1- Диссоциациялану дәрежесін анықтап,мысалдар келтіріңдер.

    ДShape2

    ескриптор.

    1. Күшті электролиттерді атаңдар?

    2. Әлсіз электролиттерді атаңдар?

    3. Диссоциациялану дәрежесін анықтаңдар?

    ҚБ/ «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

    Слайд көрсетіледі

    Топтық тапсырма

    Сабақтың соңы

    8 мин

    «ОЙЛАН – ЖҰПТАС – БӨЛІС» әдісі арқылы оқулықтағы тапсырманы алдымен жеке оқып, көршісімен жұпта талдап, топта талқылайды.


    Тапсырма: А-деңгей

    Күшті электролиттер

    Формуласы

    Диссоциациялану дәрежесі

    Тұз қышқылы

    HCI

    92

    Бромсутек қышқылы

    HB

    92

    Йодсутек қышқылы

    HI

    92

    Азот қышқылы

    92

    Барий гидроксиді

    92

    Калий гидроксиді

    KOH

    89

    Калий хлориді

    KCI

    86

    Натрий гидроксиді

    NaOH

    84

    Натрий хлориді

    NaCI

    84

    Күкірт қышқылы

    58


    1. Кестеде берілген 10 ең күшті электролиттерді талдап, олардың қайсысын аккумулятор сұйықтығы болатынын түсіндіріп, құралдың сызбасын жасаңдар.

    Дескриптор.

    -Күшті электролиттерді табыңдар

    - Орташа электролиттерді табыңдар

    -Әлсіз электролиттерді табыңдар

    -Қай қышқыл аккумулятор сұйықтығы екенін табыңдар

    -Құралдың сызбасын жасаңдар

    Тапсырма: В-деңгей

    1.Электролиттердің күшін практикада қандай мақсаттарда қолданылады?

    2. Күшті және әлсіз электролит ертінділердің электрөткізгіштігін анықтағанда аспаптағы шам қалай жанады?

    Дескриптор.

    -электролиттердің практикада қандай мақсатта пайдаланатынын айтыңдар

    - ерітінділердің электрөткізгіштігін анықтағанда күшті және әлсіз электролиттерді ажыратыңдар

    Тапсырма : С-деңгей

    1. Ерітіндідегі ыдыраған молекула саны 60-қа тең және диссоциациялану дәрежесі 80 пайыз болса, иондарға ыдырамаған молекула саны қанша болатынын анықтаңдар?

    Shape3

    Дескриптор.
    • Есептің шартын жазыңдар

    -Формуланы жазыңдар

    -Формулаға қойып есептеңдер

    Қ.Б «Шапалақ»әдісі арқылы

    Рефлексия. «Пайыз» әдісі бойынша стикерлерді тақтаға жапсырады.

    • 0% бүгінгі сабақта түк түсінбедім

    • 50% түсінген сияқтымын, әлі де көмек қажет.

    • 75% түсіндім.

    • 100% өте жақсы түсіндім.

    Үйге тапсырма - 4 1-3 жаттығу.



    АКТ топтардың тапсырмалары шығып тұрады.



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай те

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

    Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.



    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Сабақ жоспары 9 сынып
    23.02.2023
    673
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дауталиева Гүлнара Шалмұханбетқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации