САБАҚ: 5-бөлім: Музыка өнері және
қазақтың киелі домбырасы
Тақырыбы: Домбыра – қазақтың
рухы 5-сабақ
|
Мектеп:
№72
мектеп-лицейі
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Ежембаева
А
|
СЫНЫП: 7
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Оқу мақсаттары
|
Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа
сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра
отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау
7.Ж6
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
|
Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа
сай орынды қолданылуын тексереді, синонимдік қатармен ауыстыра
отырып, лексикалық түзетулер енгізеді,
редакциялайды
|
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
|
Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа
сай орынды қолданылуын тексереді, синонимдік қатармен ауыстыра
отырып, лексикалық түзетулер енгізеді, редакциялайды, шағын мәтін
құрайды
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
|
Мәтіндегі сөздердің
тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексереді, синонимдік қатармен
ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізеді, редакциялайды, жаңа
нұсқадағы мәтін құрайды
|
Бағалау
критерийі
|
-
Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа
сай орынды қолданылуын тексереді;
-
Синонимдік қатармен ауыстыра
отырып, лексикалық түзетулер
енгізеді;
-
Мәтінді
редакциялайды;
-
Жаңа нұсқадағы мәтін
құрайды
|
Оқыту
деңгейі
|
Тану, түсіну,
талдау, қолдану
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар орындай
алады:
|
Тірек сөздердің
синонимдерін табады, мәтін жазады
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер:
|
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
|
|
Құндылықтарға
баулу
|
Домбыра түрлері
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка
|
Тақырып бойынша
алдыңғы
оқу:
|
Музыка өнері, халықтың ұлттық аспаптар
|
Сабақтың
барысы
|
Кезеңдер
уақыты
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Ресурс
|
Қызығушылық
ояту
3
минут
|
Амандасу, сыныптың сабаққа дайындығын
қадағалау, топқа бөлу. Сабақтың мақсаты мен бағалау
критерийлері таныстырылады.
|
Сабаққа
ынталандырылады.
|
|
Мағынаны тану
кезеңі
28
минут
|
Дамыту
тапсырмалары:
№1
ТАПСЫРМА. Тыңдалым
тапсырма.
https://www.youtube.com/watch?v=IHq1kZty_rk
және Қадыр Мырзаәлінің
«Нағыз қазақ – домбыра» өлеңін
тыңдайды.
Екі ішектің бірін қатты, бірін
сәл-пәл кем бұра.
Нағыз қазақ – қазақ емес,
Нағыз қазақ – Домбыра!
Білгің келсе біздің жайды,
содан сұра тек қана:
Одан асқан жоқ шежіре, одан
асқан жоқ дана.
Ақиқатты айтқандардың бәрі
осылай сорласын
Деп бір хаһан шанағына құйған
оның қорғасын.
Жалған сөйлеп көрген емес
соның өзінде:
Аппақ жалын күйдің жанын жалап
жатқан кезінде.
Дереккөзі:
https://www.zharar.com/kz/olen/4991-dombyra.html
© www.ZHARAR.com
|
f
Бағалау.
Тамаша!
Жарайсың!
|
http://youtube.com/watch?v=I55Lc6I_n3s&utm_source=youtube.com&utm_medium
|
№2
ТАПСЫРМА. Тыңдалымнан кейінгі
тапсырма.
-
Тыңдалымға ұсынылған
домбыра туралы өлеңді үлгі етіп, домбыра үніне қатысты бейнелі
сөздерден өз үлгілерін жасау, сөз тіркестерін
құрастыру.
-
Жазылым тапсырмасы.
«Домбырадағы халық шежіресі» тақырыбында шағын мәтін
құрастырады.
-
Жұпта бір бірін тексере
отырып, бірінің мәтініне түзету жасап, домбыраға қатысты сөз
тіркестерін синонимдік қатарлармен алмастырып, қайта жазып
шығу.
Дескриптор
Бейнелі сөздерден өз үлгілерін
жасау, сөз тіркестерін құрастыру;
Мәтін
құрастырады;
Мәтінге түзету
жасайды;
Сөз тіркестерін синонимдік
қатарлармен алмастырып, қайта жазып шығу
|
f
Бағалау.
Жұптың бірін бірі
бағалауы
|
|
Соңы 5
минут
|
Кері
байланыс.
|
|
|
Үйге
|
|
|
|