Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Домбыра – қазақтың рухы
Материал туралы қысқаша түсінік
• Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексереді;
• Синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізеді;
• Мәтінді редакциялайды;
Жаңа нұсқадағы мәтін құрайды
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
САБАҚ:5-бөлім: Музыка өнері және
қазақтың киелі домбырасы
Тақырыбы:Домбыра – қазақтың
рухы5-сабақ
Мектеп:№72
мектеп-лицейі
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні:Ежембаева
А
СЫНЫП:7
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Оқу мақсаттары
Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа
сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра
отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау
7.Ж6
Сабақ
мақсаттары
Барлық оқушылар орындай
алады:
Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа
сай орынды қолданылуын тексереді, синонимдік қатармен ауыстыра
отырып, лексикалық түзетулер енгізеді,
редакциялайды
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
Мәтіндегі сөздердің
тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексереді, синонимдік қатармен
ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізеді, редакциялайды,
шағын мәтін құрайды
Кейбір оқушылар орындай
алады:
Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа
сай орынды қолданылуын тексереді, синонимдік қатармен ауыстыра
отырып, лексикалық түзетулер енгізеді, редакциялайды, жаңа
нұсқадағы мәтін құрайды
Бағалау критерийі
Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа
сай орынды қолданылуын тексереді;
Синонимдік қатармен ауыстыра
отырып, лексикалық түзетулер
енгізеді;
Мәтінді
редакциялайды;
Жаңа нұсқадағы мәтін
құрайды
Оқыту деңгейі
Тану, түсіну, талдау,
қолдану
Тілдік
мақсат
Оқушылар орындай алады:
Тірек сөздердің синонимдерін
табады, мәтін жазады
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер:
Домбыра,
шек
Менің ойымша; пікіріме мынадай
дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай
түсіндіремін.
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Ұлттық аспаптардың қандай
түрін білесің?
Өзің сол аспаптардың
қайсысында ойнайсың?
Құндылықтарға баулу
Домбыра
түрлері
Пәнаралық байланыс
Музыка
Тақырып бойынша алдыңғы оқу:
Музыка
өнері, халықтың ұлттық аспаптар
Сабақтың
барысы
Кезеңдер
уақыты
Мұғалім
әрекеті
Оқушы
әрекеті
Ресурс
Қызығушылық
ояту
3
минут
Амандасу,сыныптың сабаққа дайындығын
қадағалау, топқа бөлу.Сабақтың мақсаты мен бағалау
критерийлері таныстырылады.
Тыңдалымға ұсынылған
домбыра туралы өлеңді үлгі етіп, домбыра үніне қатысты бейнелі
сөздерден өз үлгілерін жасау, сөз тіркестерін
құрастыру.
Жазылым тапсырмасы.
«Домбырадағы халық шежіресі» тақырыбында шағын мәтін
құрастырады.
Жұпта бір бірін тексере
отырып, бірінің мәтініне түзету жасап, домбыраға қатысты сөз
тіркестерін синонимдік қатарлармен алмастырып, қайта жазып
шығу.
Дескриптор
Бейнелі сөздерден өз үлгілерін
жасау, сөз тіркестерін құрастыру;
Мәтін
құрастырады;
Мәтінге түзету
жасайды;
Сөз тіркестерін синонимдік
қатарлармен алмастырып, қайта жазып шығу
f
Бағалау.
Жұптың бірін бірі
бағалауы
Соңы5
минут
Кері
байланыс.
Үйге
127-бет.
2-тапсырма
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз