Ұйымдастырылған оқу-әрекетінің технологиялық
картасы
Технологическая карта организованной учебной
деятельности
Күні,число: 12.04.2017 Тәрбиеші,
воспитатель: Асылбекова Ж.Ж.
ІІ кіші тобы, 2 младшая
группа «Көбелек»
Білім саласы, образовательная
область: «Қатынас» Тіл дамыту
Тақырыбы,
тема: «Доп, доп, добым
домалақ»
Мақсаты,
цель: Ойыншық туралы әңгіме құрастыруға
жаттықтыру; Заттарды қарау барысында олардың түстерін, пішінін,
неден жасалғанын білу, қ,ғ,ұ,у,о,ө дыбыстарының айтылуын бекіту;
«Ғарышкерлер күні» туралы түсінік беру, алғашқы ғарышкерлермен
таныстыру.
Сөздік жұмыс, словарная
работа: домалақ, ғарыш, планета,
ғарышкер
Іс-әрекет
кезеңдері
Этапы
деятельности
|
Тәрбиешінің басқарымдық
қызметі
Действия детей
|
Балалардың
іс-әрекеті
Деятельность
детей
|
Мотивациялық
қозғаушы
Мотивационно-побудительный
|
Тосын
сый: Балалар қонаққа бүгін ғарышкер келіпті.
Бүгін ғарышкер ағалардың мерекесі екен. Ол сендерге жұмбақ
жасырады. Жұмбақ жасырамын:
Секек-секек етеді,
Домалап жөнеледі.
Көптілділік:
|
Балалар келген қонаққа қуанады. Ғарышкермен бәрі
бірге амандасады.
Келген қонақтың киімін, бас киімін, жүріс-тұрысын
бақылайды.
Балалар жұмбақты шешеді.
-Доп.
Доп – мяч, ball [ˈbɒl]
Ғарышкер –космонавт, cosmonaut
[kɒzməˌnɒt]
|
Ұйымдастырушылық
ізденіс
Организационно-поисковый
|
Ғарышкер:
Балалар мынау не?
Ал, доптын түсі, пішіні
қандай?
Доп неден жасалған?
Балалар кім доп туралы тақпақ айтып
береді.
Добым, добым, домалақ,
Тоқтамайсың домалап. Сергіту сәтін
орындату.
Доп туралы не айтуға
болады?
Сергіту сәті:
Жеке
жұмыс: «Қ», «Ғ», «Ұ», «У», «О», «Ө» дыбыстарды
дұрыс айтқызу.
Балалар ғарышкер ағаның мерекесі болғандықтан
доптың суретін салып берейік. (тәрбиеші сурет салу әдісін
көрсетеді)
Ғарышкер аға салынған суреттерге алғыс
білдіреді
|
- Доп.
- Доптың түсі сары, пішіні
дөңгелек.
Ол резеңкеден жасалған.
Доп туралы тақпақ
айтады.
Балалар тәрбиешінің айтқанын
қайталайды.
Сергіту сәтін орындайды.
Доп домалақ, доп домалайды, секіреді, (доппен
ойнауға болады)
Линара: «Қ», «Ғ», «Ұ», «У», «О», «Ө» дыбыстарды
дұрыс айтуға тырысады
Балалар сурет салу әдістерін мұқият қарайды.
Балалар доптың суретін салады. Ғарышкер ағаға
көрсетеді.
Балалар салған суреттеріне
қуанады.
|
Рефлексивті-коррекциялау
Рефлексивно-коррегирующий
|
Балалар айтыңдаршы бүгін қандай
мереке?
Ғарышкерлер не істейді?
Олар қайда ұшады?
Балалар аспанда не бар?
Балалар біздің алғашқы ғарышкерлеріміз Ю.Гагарин
және Т.Әубәкіров (фотоларын көрсету)
Балалар енді ғарышкер ағаның сендерге сыйлығы бар
екен. (жұлдызшалар береді) Ол
|
-Ғарышкерлер күні
-Ғарышқа ұшады
-Планеталарға ұшып
барады
-Аспанда жұлдыз бар
-Аспанда ай бар
-Аспанда күн бар
Суреттерді балалар мұқият
қарайды.
Жұлдызшаларды көріп
қуанады
|
Күтілетін нәтиже, ожидаемый
результат:
Түстерді, пішіндерді
ажыратуды ұғынады,
воспроизводит
Доп
туралы және ғарышкерлер күні
туралы түсінеді понимает
Доптың суретін
салу қолданады
применяет
Таным» білім беру саласы қарапайым
математикалық
ұғымдарды
қалыптастыру
ұйымдастырылған
оқу қызметінің
технологиялық
картасы.
Жасы:3-4 екінші кіші «Жұлдызша»тобы
Тәрбиеші:Абенова М.К.
Күні:21.11.17ж
Тақырыбы: Көпірмен келе жатырмыз
Мақсаты: Балаларды (ұзыны,
қысқа,
ұзындығы бойынша бірдей)
сөздерін қолдана отырып екі заттың ұзындығын салыстырумен таныстыру;
ойлау қабілетін дамыту.
Дидактикалық ойын:
«Пішінді ата»
- шаршы,
дөгелек геометриялық пішндерін бекіту.
Алдын ала жұмысы және оқу қызметіне
дайындық:Д/о «Бұл қандай пішін?
Дидактикалық
құралдар:Суреттер,ойыншықтар
Іс-әрекет кезеңі
|
Тәрбиешінің басқарымдық
қызметі
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
/-кезең
Мотивациялық
қозғаушылық
|
Д/о
«Бұл қандай пішін?»
|
Ойынға қызыға қатысады
|
//-кезең
Ұйымдастырушылық
ізденіс
|
Есік қағылып, Дымбілмес қуыршақ кіреді. Қолында
қорапшасы бар. Дымбілмес балалармен
амандасады.
Сәлеметсіздер ме, балалар!
Дымбілмес: -Балалар менің атым - Дымбілмес. Мен сендерге құр қол
келгенім жоқ. Мына қолымдағы қорапшаның ішінде, сендерге алып
келген тапсырмаларым бар, сол тапсырмаларымды дұрыс орындасаңдар,
мен сендерге сыйлық беремін.
Тәрбиеші: -Қане, балалар Дымбілмес бізге қанша тапсырма алып
келгенін білу үшін, оның қолындағы қорапшаны ашып қарайық.
-Ал, балалар Дымбілместің алып келген жолақшаларының түсін
айтайықшы?
Дымбілместің тапсырмаларын орындауға кіріседі.
I - тапсырма: Мынау кімдердің суреті?
Мына баланың бойы ұзын ба, қысқа ма?
Ал мына баланың бойы ше?
Ал балалар білейік,кімнің бойы ұзын екен, Алижандікі ме, Айзеренкі
ме?
II - тапсырма:
Мынау жолақшалардың түстері
қандай?
Көк жолақшаның үстіне қызыл жолақшаны қойғанда
қай жолақша ұзын?
-Ал, көк жолақшаның қасына қызыл жолақшаны
қойсақ, қай жолақша ұзын болады?
-Дұрыс айтасыңдар балалар!
III - тапсырма: Ұзын - қысқа заттарды салыстыра білесіңдер ме?
Бұл тапсырманы орындау үшін, Дымбілмес бізге бір ойын алып келген
екен, балалар.
Дидактикалық ойын: «Байқағыш».
Мақсаты: Заттың түрін, көлемін ажырата білу. Баланың ойлау
қабілетін дамыту.
1 слайд.-Балалар мынау нелер?
-Жылан және жұлдызқұрт
-Қане қарайықшы қайсысы
ұзын?
2 слайд. -Ал мынау
нелер?
-Қай қарандаш қысқа?
3 слайд. -Балалар мына суретке назар
аударайықшы,мынау нелер?
-Қоянның неше құлағы бар?
-Ал кірпіде неше құлақ бар?
-Кірпінің құлағы ұзын ба,әлде қоянның құлағы ұзын
ба?
-Дұрыс айтасыңдар, қоянның құлағы ұзын екен.
-Жарайсыңдар, балалар. Енді барлығымыз орнымыздан тұрып,
Дымбілмеспен бірге бойымызды сергітіп алайық.
Сергіту сәті:
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы- қырлы жерлермен,
Ытқып- ытқып жүгірді.
-Енді балалар екі топқа бөлінейік. 1 топ
жіпке ұзын моншақ тізеді. 2 топ қысқа моншақ
тізеді.
|
Дымбілмес қуыршаққа танғарланып қарайды. Қолында
қорапшасынаи назар аударады..
Сәлеметсіз бе!
Балалар дымбілместін тапсырмаларын орындауға
қуанады.
Дымбілмес қанша тапсырма алып келгенін білу үшін,
оның қолындағы қорапшаны ашып көреді.
Балалардың суреттері деп
айтады.
Ұзын бала.
Қысқа.
Алижанның бойын ұзын деп
айтады.
Көк,қызыл деп айтады.
Көк жолақша ұзын деп
анықтайды.
-Көк жолақша қысқа деп
айтады.
Балалар келесі тапсырманы тындайды,орындауға
дайындалады.
Балалардың жауаптары.
-Жылан ұзын.
-Қарандаштар
Жай қарандаш,қызыл қарандаштан
қысқа.
-Қоян мен кірпі.
-Қоянның екі құлағы бар.
-Кірпіде екі құлақ бар.
- қоянның құлағы ұзын.
Сергіту сәтін орындайды
Екі
топқа бөлініп . 1 топ жіпке ұзын моншақ тізеді. 2
топ қысқа моншақ тізеді.
|
Рефлекстік түзету
|
-Балалар сендерге бүгінгі оқу қызметі ұнады
ма?
-Бүгін қандай тақырыппен
таныстық?
-қандай тапсырмалар
ұнады?
Дымбілмес өз сыйлықтарын балаларға таратып,
қоштасады.
Балаларды мадақтау.
|
оқу қызметі ұнағандарын
айтады.
қандай тақырыппен танысқандарын
қайталайды
-қандай тапсырмалар ұнағандарын
айтады.
|
Күтілетін нәтиже:
Қайталай
алады:
ұзыны, қысқа сөздерді
Түсінеді: (ұзыны, қысқа, ұзындығы бойынша бірдей)
сөздерін қолдану
Қолданады: екі заттың ұзындығын
салыстыруді
2-