Материалдар / Доппен ойын
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Доппен ойын

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәні бойына қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2021
516
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Доппен ойын

Мектеп: «Қойтас негізгі орта мектебі» КММ

Күні:28.04.2017.

Мұғалімнің аты-жөні:Амиренов Бейбит Кенжеканулы

Сынып:1-сынып

Қатысқаны:15

Қатыспағаны:0

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Өзінің шығармашылық тапсырмаларының мықты жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Алаң кеңістігіне бейімделе білу;

Доппен эстафета орындау кезінде тәуекелдерді мейлінше азайту;

Көз, қол үйлесімін дамытуға арналған жаттығуларды орындау;

Доптан айырылмай мәре сызығына саппен алға қозғалу;

Өз қимылын, жолдасының қимылын үйлестіру.


Оқушылар көпшілігі орындай алады:

Кедергілер жолағынан допты ұстап жүріп өту;

Доппен қимылдарды орындау кезінде өзінің шығармашылық қабілеттерін қолдану.


Кейбір оқушылар орындай алады:

Эстафетаны орындау кезінде назарын шоғырландыру;

Командалық көшбасшы рөлін атқару

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Оқушылар визуалды-маторлы ықпалдасуды дамытуға арналған доп жаттығуларын орындай біледі. Денеге түсетін түрлі жүктеменің тиісті қарқынына қол жеткізу мақсатында жұмыс істей білу


Пәнге қатысты сөздік мен терминдер:

Қимыл үйлестіру, тірек-қимыл машықтары, лақтыру, белсенді демалыс


Диалог құруға арналған пайдалы тіркестері


Талқылауға арналған сұрақтар:

Кедергілер жолағын құрастыру кезінде қандай жабдық қолданылады?

Допты алып жүру кезінде қандай қиындықтар туындады? Тапсырмаларды орындау кезінде қандай тәуекелдер туындады? Доппен орындалатын жаттығуларда қандай қимыл- тірек машықтары жаттықтырылады? Сендер үшін,бүкіл команда үшін қандай міндеттер ең күрделі болды? Неліктен екенін айта аласыздар ма?


Не себепті .....деп ойлайсыз?

Неліктен доппен ойындар белсенді демалысқа жатады?


Ишара: Қолпаштау, мадақтау

Алдыңғы оқу

Заттық ептілікке дамыту үшін диаметрі 6-8 см доппен жаттығуларды орындау

Допты бір-біріне түрлі тәсілдермен лақтыру

Әртүрлі деңгейде алма - кезек оң және сол қолмен допты еденге ұру

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

3мин


1.Көз, қол үйлесімін дамытуға арналған жаттығулар орындату.

2. Әртүрлі деңгейде алма - кезек оң және сол қолмен допты еденге ұру

3.Аңшы , үйрек, көлдің суреттері арқылы сыныпты үш топқа бөлу.

Доп

Ортасы

30 мин

1. «Аңшы мен Үйрек»ойыны

Сыныптың оқушылары үш топқа бөліну арқылы ойналады.

1-ші топтын балалары көл,2-ші топ үйректер,3-ші топ аңшылар.Аңшылар екі топқа бөлінеді,ортаға көл мен үйректер тобындағы балалар кіреді.Доппен ату арқылы үйректерді атады.Атылған үйректер ойыннан шығып отырады. Ойын жалғасады.

2. «Допты кім көп тасиды?» ойыны арқылы осы үш топ жарысады. Алаңда кедергілер жолағы құралады. Мұғалім белгісі бойынша ойыншы доп ұстап сызықтан жалауша дейін кедергілер жолағынан жүгіріп өтеді. Допты себетке қойып жалаушаны алып желбіретеді. Орнына қояды. Аз уақыт ішінде көп доп тасыған команда жеңеді.

Доптар, жалаушалар

Соңы

7 мин



Ағзаны қалпына келтіру жаттығулары.


Бағалау.


Үйге тапсырма беру.

жұлдызшалар

Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі)

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Мақсатыма жеттім

Секіру мен доп лақтыруды үйренді.

Сабақ өз деңгейінде өтті.

Уақыт тиімді падаланылды.



Жоспарға өзгеріс енгізілмеді.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)

1.Ойын арқылы доп лақтыруды үйренді

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді( оқыту мен оқуға қатысты)?

1.Доп лақтырудың бейнесін көрсеткен қызықты болар еді


2.Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1.Доп лақтыруды одан ары жетілдіру

2.Секіру тактикасын арттыру.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!