Доппен ойын.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Доппен ойын.

Материал туралы қысқаша түсінік
Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып,кеңістік,ресурстар мен идеяларды біледі және бөліседі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар.



Сабақ тақырыбы:

Доппен ойын.

Мектеп: Мұхаммед Хайдар Дулати

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сауранбаев Лесқұл Рысқұлович

Сынып:5

Қатысқандар:18

Қатыспағандар:0

Осы сабақтымеңгеруге көмектесетін оқу мақсаттары.


1.2.3.3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып,кеңістік,ресурстар мен идеяларды біледі және бөліседі


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындайалады: Жаңа білімді түсінеді.Допты қолына алып, тік сызықпен жүгіру

Оқушылар көпшілігі орындай алады: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.Допты қолына алып,кедергі арқылы жүгіру

Кейбір оқушылыр орындай алады : Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.Допты жерге ұрып,кедергінің арасымен өту

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Доппен қимыл-қозғалыс үлесі мен реакция жылдамдығын дамыту.

Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: Доппен қимыл-қозғалыс,допты жерге соғып мәреге жетіу.Допты қағып алу.

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Допты жерге соғу,қимыл қозғалыс, спорттық ойындар т.б.

Талқылауға арналған сұрақтар Доппен қимыл-қозғалыс.Дене тәрбиесі туралы. Дене тәрбиесінің денсаулыққа пайдасы.

Не себепі...деп ойлайсыз?Қауіпсіздік ережені қалай түсіндіңіз?Дене тәрбиесі дегенді қалай түсіндіңіз? Дене тәрбиесінің денсаулыққа пайдасы қандай? Доппен ойын қандай түрін білесіз?


Пәнаралық байланыс

Дүниетану, Математика

АКТ қолдану дағдылары

Аудио жазба, таныстырылым

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт 45минут

Алдынғы оқу

Допсыз жүгіру ойындар.

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар : Доп. Ысқырғыш. Уақыт өлшегіш

Сабақтың басы

6минут




Жалпы дамыту жаттығулар

Аудио жазба

Бойсергіту сәтері


Picture 1

Сабақтың ортасы

6 минут







4 минут











25-минут






Қауіпсіздік ережесі.

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу.

СЕРГІТУ СӘТІ.

Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

1.Эстафеталық ойын.Доппен орындалатын жаттығулар допты бір-біріне түрлі тәсілмен лақтыру.Допты бір-бірінің қолына дәл лақтыру. Екі топқа бөліп допты алып жүріп допты жерге соғу. Допты лақтыру екі оқушыдан кеудеге допты сыртынан саусақтармен жеңіл соғу қимылдарды әртүрлі деңгейде жоғары, төмен орындауға назар аударады.Бірақ баланың қауіпсіздігі қатаң бақыланады.





Сергіту сәті

Сұрақ парақшалары.







Оқулық, дәптерлер.






Доп.Ысқырғыш



Дискриптор



1.Допты дұрыс ұсындың ба?


2.Бірсызық бойымен доппен жүгіру әдісін дұрыс орындадың ба?


3.Алыс қашықтыққа допты лактыру арқылы дұрыс бердің бе?

Қорытынды балл

Оқушының аты-жөні

3

2

1

6

Сабақтың соңы

2минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.


Смайликтер,суреттер

Қосымша ақпарат

Плакаттар


Пәнаралық

байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманықалай түрлендіресіз?



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру парақшалары.




Тақырыпқа сәйкесті сөздерді бере отырып оқушының ойлау қабілетін ашу, Қағазға суретпен салу арқылы тақырыпты ашыу,мадақтама арқылы оқушыны алға жетелеу және оқушы үнін тыңдау.

1) Оқушыдоппен дұрыс орындай алдыма?


2) Команда мүшелері түгел қатыстыма?



3)Қауіпсіздік ережесін ескеріп отырдыма?

Оқушыларды бір біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбилеу Өнер мен Ана тілі аудио жазба таныстырлым

Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?

.



Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды.

Доппен ойналатын ойындар,допты беру-алу әдістерін,топтасып жұмыс жасау.



.

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?тапсырмалар сәйкес болады ма Уақытты қалай пайдаландым?

Тапсырмалар уақытымен іске асты, Оқушылардың түскен ( доппен ойнау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін қалай сақтау) деген оқушылардың осы ұсыныс қабылдап келесі сабағымды доппен ойнау кезінде қауіпсіздік ережелерін қалай сақтау керектігін үйрету.

Үйге тапсырма 1минут

Жаттығу

Күнделіктеріне жазып беремін

Кері байланыс

2минут

Білем Білдім Білгім келеді

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Қортынды бағалау: Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты)

1Оқушылардың топтық жұмыста белсенділік танытуы

.2) Оқушылар еркін диалогқа түсіне білді .

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді(оқыту мен оқуға қатысты)?

1)Қозғалыс ойындары кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау іс жүзінде көрсету арқылы жүзеге асыру

2) Әдіс тәсілдерді түрлендіру арқылы сабақта қолдану.



Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкіні қандай ақпарат білдім?

1)Дене тәрбиесі сабағындағы қозғалыс ойындары барысында қауіпсіздік ережелер қадағалау.

2)Өзгеде доппен ойындарды көбірек мағлұмат беру.
















Тақырыбы:

Доппен ойын.







Өткізген дене шынықтыру пәнінің мұғалімі:

Сауранбаев Лесқұл Рысқұлович















Бірлік ауылы 2017 жыл



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2018
1585
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі