Үйірме жоспары № 4 Пән мұғалімі: У.Серкебаев
Пәні: Дене шынықтыру Тақырыбы: Допты беру және алу тәсілдері. Екі жақты оқу ойыны. Мақсаты: 1.Допты әріптесіне беру тәсілдерін үйрету арқылы оқушылардың іскерлігін арттыру
2.Оқушылардың икемділігін, ептілігін, шапшаңдығын дамыту
3.Оқушылардың дене тәрбиесіне деген қызығушылығын арттырып, жауапкершілікке тәрбиеле
Өтілетін орны: Спорт зал
Керекті құрал-жабдықтар: Ысқырық, секундомер, баскетбол доптары
|
Сабақ мазмұны |
Уақыт мөлшері |
Әдістемелік нұсқаулар |
|
I.Кіріспе дайындық бөлімі Сапқа тұру. Сәлемдесу. Кезекшінің мәліметін қабылдау. Сабақтың мақсатын түсіндіру Саптық жаттығуларды орындау: Оңға!; Солға!; Айнал! т.б. Арнаулы жүру жаттығулары: аяқтың ұшына, өкшеге, ішкі ж/е сыртқы қырымен,отырып,секіріп. Арнаулы жүгіру жаттығулары: тізені жоғары көтеріп, өкшені артқа көтере, оң ж/е сол жақ жанымен Жалпы дамыту жаттығуларын орындау: А) Бастапқы қалып, қол белде, аяқ иық кеңдігінде 1-2 Басты оңға солға қисайту 3-4 Басты алға артқа қисайту Б) Бастапқы қалып,қол белде,аяқ иық кеңдігінде басты 1-2 онға айналдыру 3-4 солға айналдыру В) Бастапқы қалып.Оң қол жоғарыда. 1-2 қолды алдыға сермеу 3-4 қолды артқа сермеу Г) Бастапқы қалып екі қол иықта 1-2 алдыға айналдыру 3-4 артқа айналдыру Д) Бастапқы қалып: Қол тізеде,аяқ иық кеңдігінде 1-2 тізені ішке айналдыру 3-4 тізені сыртқа айналдыру |
10мин |
Оқушылардың спорт киімі оның тазалығына жалпы сабаққа даярлығына назар аудару
|
|
II.Негізгі бөлімі Допты беру және алу тәсілдері. Екі жақты оқу ойыны. Тақырып бойынша оқушыларға түсінік беру,үйрету көрсетіп беру. Баскетбол ойынында допты кеудеден пас беру ең таралған және ең сенімді тәсіл.Ол қосымша күш жұмсамай-ақ допты 4-6 метр қашықтыққа тез және дәл беруге мүмкіндік береді.Допты берудің бастапқы қалпы допты кеудеге қарай жақындатып ұстап тұру.Доп лақтырылғанда қол кеудеден шамалы доға жасап,толық жазылады. Доп саусақтардың белсенді қимылымен серпіледі.Қол қимылының басталуы мен бір мезетте аяқта жазылады. Арнаулы дамыту жаттығулары: - Екі ойынышы бір-біріне қарама қарсы тұрып допты жерге ұрып ыршытып әріптесіне береді 1) оң қолмен 2) сол қолмен 3) екі қолмен кеуде тұстан - допты әріптесіне бір адым аттап барып береді. Ұшып келе жатқан допты қарсыласыңнан мүмкіндігінше бұрын ұстау керек. Бұл үшін ойыншы бойын тіктеп, доптың ұшып келе жатқан бағытына қол созады.Допты шынтақты бүге беріп,саусақтың ұшымен ұстайды. Арнаулы дамыту жаттығулары орында және қозғалыста: - допты екі қолмен бастан асыра әріптесіне беру - оң қолмен иықтың тұсынан беру - сол қолмен иықтың тұсынан беру Екі жақты баскетбол ойыны. |
25мин
|
Техника қауіпсіздігін қатаң сақтау
Ойынға төрелік жасау |
|
III.Қорытынды бөлім Сапқа тұрғызу. Дем алуға арналған жаттығулар жасау. Сабақты қортындылау. Оқушыларды бағалау. Қоштасу. |
5 мин
|
Сабақтың өтілгені туралы ескертулер жасау. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Допты беру және алу тәсілдері. Екі жақты оқу ойыны.
Допты беру және алу тәсілдері. Екі жақты оқу ойыны.
Үйірме жоспары № 4 Пән мұғалімі: У.Серкебаев
Пәні: Дене шынықтыру Тақырыбы: Допты беру және алу тәсілдері. Екі жақты оқу ойыны. Мақсаты: 1.Допты әріптесіне беру тәсілдерін үйрету арқылы оқушылардың іскерлігін арттыру
2.Оқушылардың икемділігін, ептілігін, шапшаңдығын дамыту
3.Оқушылардың дене тәрбиесіне деген қызығушылығын арттырып, жауапкершілікке тәрбиеле
Өтілетін орны: Спорт зал
Керекті құрал-жабдықтар: Ысқырық, секундомер, баскетбол доптары
|
Сабақ мазмұны |
Уақыт мөлшері |
Әдістемелік нұсқаулар |
|
I.Кіріспе дайындық бөлімі Сапқа тұру. Сәлемдесу. Кезекшінің мәліметін қабылдау. Сабақтың мақсатын түсіндіру Саптық жаттығуларды орындау: Оңға!; Солға!; Айнал! т.б. Арнаулы жүру жаттығулары: аяқтың ұшына, өкшеге, ішкі ж/е сыртқы қырымен,отырып,секіріп. Арнаулы жүгіру жаттығулары: тізені жоғары көтеріп, өкшені артқа көтере, оң ж/е сол жақ жанымен Жалпы дамыту жаттығуларын орындау: А) Бастапқы қалып, қол белде, аяқ иық кеңдігінде 1-2 Басты оңға солға қисайту 3-4 Басты алға артқа қисайту Б) Бастапқы қалып,қол белде,аяқ иық кеңдігінде басты 1-2 онға айналдыру 3-4 солға айналдыру В) Бастапқы қалып.Оң қол жоғарыда. 1-2 қолды алдыға сермеу 3-4 қолды артқа сермеу Г) Бастапқы қалып екі қол иықта 1-2 алдыға айналдыру 3-4 артқа айналдыру Д) Бастапқы қалып: Қол тізеде,аяқ иық кеңдігінде 1-2 тізені ішке айналдыру 3-4 тізені сыртқа айналдыру |
10мин |
Оқушылардың спорт киімі оның тазалығына жалпы сабаққа даярлығына назар аудару
|
|
II.Негізгі бөлімі Допты беру және алу тәсілдері. Екі жақты оқу ойыны. Тақырып бойынша оқушыларға түсінік беру,үйрету көрсетіп беру. Баскетбол ойынында допты кеудеден пас беру ең таралған және ең сенімді тәсіл.Ол қосымша күш жұмсамай-ақ допты 4-6 метр қашықтыққа тез және дәл беруге мүмкіндік береді.Допты берудің бастапқы қалпы допты кеудеге қарай жақындатып ұстап тұру.Доп лақтырылғанда қол кеудеден шамалы доға жасап,толық жазылады. Доп саусақтардың белсенді қимылымен серпіледі.Қол қимылының басталуы мен бір мезетте аяқта жазылады. Арнаулы дамыту жаттығулары: - Екі ойынышы бір-біріне қарама қарсы тұрып допты жерге ұрып ыршытып әріптесіне береді 1) оң қолмен 2) сол қолмен 3) екі қолмен кеуде тұстан - допты әріптесіне бір адым аттап барып береді. Ұшып келе жатқан допты қарсыласыңнан мүмкіндігінше бұрын ұстау керек. Бұл үшін ойыншы бойын тіктеп, доптың ұшып келе жатқан бағытына қол созады.Допты шынтақты бүге беріп,саусақтың ұшымен ұстайды. Арнаулы дамыту жаттығулары орында және қозғалыста: - допты екі қолмен бастан асыра әріптесіне беру - оң қолмен иықтың тұсынан беру - сол қолмен иықтың тұсынан беру Екі жақты баскетбол ойыны. |
25мин
|
Техника қауіпсіздігін қатаң сақтау
Ойынға төрелік жасау |
|
III.Қорытынды бөлім Сапқа тұрғызу. Дем алуға арналған жаттығулар жасау. Сабақты қортындылау. Оқушыларды бағалау. Қоштасу. |
5 мин
|
Сабақтың өтілгені туралы ескертулер жасау. |
шағым қалдыра аласыз













