|
Сыныпты қабылдап
алу.
Сапқа тұрғызу, кезекші
мәліметі
Оқушылармен сәлемдесу және
оларды түгендеу.
Cабақ алдында оқушыларды
техникалық қауіпсіздік ережелерімен
таныстыру.
Сабақтың мақсатын
түсіндіру.
|
2
мин
|
Арнайы киімдеріне сабаққа даярлығына және
берілген бұйрықтың орындалуына назар аудару. Арақашықтықты
сақтау.
|
2.
|
Жүру бағытында орындалатын
жаттығулар
-Алға
жүру;
-Екі қолды жоғары көтеріп
аяқтың ұшымен жүру;
-Қол белде өкшемен
жүру;
-Қол желкеде аяқтың ішкі және
сыртқы қырымен жүру
-Жартылай отырып,толық
жүру
|
2
мин
|
Қолды бүкпеу,
денені тік ұстау.
Кеудені тік ұстау.Басты
көтеріп ұстау.
|
3.
|
Жүгіріп келе жатқанда
орындалатын жаттығулар
-Жеңіл
жүгіріс;
-Тізені алға көтеріп
жүгіру;
-Қолды артқа қойып,өкшені
тигізіп секіру
-Аяқты жанға сермей
жүгіру;
-Оң қапталмен қолды алға
айналдыру;
-Сол қапталмен қолды
артқа
айналдыру;
- Бір аяқпен секіру жане
келесі аяқты ауыстыра секіру. Бұрыштан бұрышқа қиып
жүгіру
-Жеңіл
жүгіріс.
|
3мин
|
Ара
қашықтықты сақтау. Тізені алақанға тигізу. Аяқты
алақанға жеткізу. Барынша жоғары секіріп, қолды толық
айналдыру.
|
5.
|
Жалпы дамыту
жаттығулары
Гимнастикалық таяқшамен орындалатын
жаттығулар:
Б.қ.аяғымыз иық
көлемінде таяқшаны төмен екі жақ шетінен ұстап - оңға 1-4,солға 1-4
басымызды айналдырамыз;
Б.қ.аяқ алшақ,таяқшаны
төмен екі жақ шетінен ұстап :1-қолды алдыға көтеру ,2- жоғары
көтеру,3- алдыға,4- б.қ.
Б.қ аяқ алшақ,таяқшаны
төмен екі жақ шетінен ұстап :1-қолды жоғары көтеру ,2- желкеге
қою,3- жоғары,4- б.қ.
Б.қ аяқ алшақ,таяқшаны
алдыда екі жақ шетінен ұстап :1-оңға бұрылу ,2- б.қ ,3-солға бұрылу
,4- б.қ.
Б.қ аяқ алшақ,таяқшаны
төмен екі жақ шетінен ұстап :1-жоғары көтеру ,2- алдыға еңкейіп
,3-отыру,таяқшаны алдыға ,4- б.қ.
Б.қ аяқты кең алшақ
қойып,таяқшаны төмен екі жақ шетінен ұстап :1-оң аяққа отыру,
таяқшаны алдыға ,2-б.қ.,3-сол аяққа отыру,таяқшаны алдыға ,4-
б.қ.
Б.қ аяқты иық көлемінде
қойып,таяқшаны желкеге екі жақ шетінен ұстап :15 рет тұрып
отыру.
Б.қ таяқшаны жерге
қойып оң аяқты алдыға,сол аяқты артқа қойып кезек-кезек аяқты
ауыстырып секіру.
Б.қ таяқшаны оң жаққа
қойып қос аяқпен таяқшадан секіру.
|
7
мин
|
Барлық оқушылардың бірдей
жасауын қадағалау.
Қолды
бүкпеу, барынша артқа керу, шынтақты бүкпей иық көлеміне
ұстау.
Ара қашықтықты сақтау
Денені тік ұстау, толық айналдыру
Жаттығудың дұрыс орындалуын
қадағалау
|
6.
|
Негізгі
бөлім
Допты ойынға қосу.
1. Сапқа тұрғызу. Допты ойынға
қосу әдістерін түсіндіру, орындалуын көрсету. Арнайы бейімделу
жаттығулары
а) допты жанынан ойынға қосу
әдісі
ә) допты төменнен тура ойынға
қосу әдісі
волейбол торына қарап
тұрып,салмақ орталығын артқы жақта тұрған аяққа ауыстырады,допты
ұратын қол тура күйінде артқа жіберіледі.Допты астынан ұру арқылы
ойынға қосып,көрсетілген нүктеге
түсіру.
Допты ойынға қосу
әдісін-тәсілдерін үйрету.
а) допты төменнен тура беру
арқылы ойынға қосу
ә) допты төменгі бір жақ
жанынан ойынға қосу
Допты 20-30см биіктікке
жоғарыға лақтыра сермейтін қолының қозғалысымен допқа соққы беруді
орындайды.Ойыншы соққыны орындаған соң доптың артынан созылғандай
күйде болады.
Қолды жоғары
ұстап, тізені баяу жазу арқылы денені
допқа қарай бағыттап,жүгіру жаттығулары . Екі қол, кеуде және екі
аяқ бірден үйлесімді қозғалысқа
көшеді.
5.Бастапқы қалып
негізінде ойыншының екі қолмен допты
төменнен қабылдау тұрысы, қолды төмен қою арқылы
алақанды бір-біріне жинау бағытымен допты қабылдау кезіндегі жүгіру
жаттығулары.
Сынып екі тоопқа
бөлініп,бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Арақашықтықтары 5-6
метр.
1-жаттығу. Оқушылар допсыз волейбол-шының
тұрысы,допты жоғарыдан екі қол-мен қабылдау беру техникасын
көрсету.
2-жаттығу. Допсыз допты екі қолмен
тө-меннен қабылдау және беру техникасын көрсету
имитация.
Оқушылар енді осы екі
жаттығуды доппен орындайды.
|
20-25
мин
|
Техникалық қауіпсіздік
ережесін қатаң сақтау .
Ойыншы қолы шынтағының
буынынан бүгілген,келесі қолында допты белінің деңгейінде немесе
одан төменірек ұстап тұрады.
Оқу-жаттығудың дұрыс және
тұтас орындалуына мән беру.
Ойыншы соққымен бір мезгілде
артқы жағында тұрған аяғын түзу ұстап,салмақ орталығын алдыңғы
жағына шығып тұрған аяғына
ауыстырады.
Допты алақанмен қабылдауға
болмайды.
Оқушылардың тұрысына, допты
қабылдауына мән беру
Саусақтардың дұрыс қойылуын
қадағалау.
Допты жоғарыдан қабылдаған
кезде ойыншының қолдары допты маңдай тұсынан қабылдап
қайтарады.
|
7.
|
Қорытынды
бөлім
-Сабақты
қорытындылау,
-Оқушыларды бір сапқа
тұрғызу,
тыныс жолдарын қалпына
келтіру, «Аңғарымпаз» ойыны
-Үйге тапсырма
беру,
-Оқушыларды
бағалау,
-Бір саппен спорт алаңынан
шығару.
|
5 мин
|
Тыңдауын қадағалау.
Толық сапта тұруын қадағалау.
Үй тапсырмасын тыңдауын
қадағалау.
Бір саппен шығуын
қадағалау.
|