Бекітемін қысқа мерзімді
жоспары Сынып 5
|
|
Мектеп: «Жаңа Ғасыр» 175 гимназия |
|
|
Күні: 30.04.2021 |
Мұғалімнің аты-жөні: Кокимбеков Н. |
|
|
Сынып: 5Е |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Футбол ойыны |
|
|
Оқу мақсаттары |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
|
|
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушы қауіпсіздік ережелерді біледі Түрлі жаттығулардың әдіс тәсілін және ережелерің түсінеді. Көбі: Білім алушылар жұппен және топпен тиімді жұмыс істей алады.. Кейбірі: Білім алушыларойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі, өздері бір біріне үйретеді және бағалай алады. |
|
|
Бағалау критерийлері |
дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін түсінеді және қолдана біледі. |
|
|
Дескрипторлар |
|
|
|
Тілдік мақсаттар |
Қауіпсіздік ережелері Қашықтықтан оқуға байланысты үй жағдайында қауіпсіздік ережесін сақтай отырып жалпы дене жаттығуын жасаймыз Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|
|
Құндылықтарға баулу |
Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу. |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Ғылыммен байланыс – денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы. |
|
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ғаламтор ресурстарын қолдану. |
|
|
Алдын ала білімі |
Білім алушылар алдыңғы сыныптарда сабақтарда және оқу бағдарламасынан тыс алған спорт ойындары туралы алдын ала білімдер мен дағдыларды меңгереді деп күтіледі. |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды сабақ мақсаттарымен таныстыру. ЖДЖ орында. |
Слайд, Видеоролик. |
|
Сабақтың ортасы 25 мин
|
Презентация, видео, мұғалімнің түсіндірмесі. https://youtu.be/yMW3VLvtvw0 |
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Сабақтың соңы өткен тақырыпқа байланысты сұрақ қоюмен аяқталады. Сабақ соңында білім алушыларға рефлексия жүргізіледі. -нені білемін? -не түсініксіз болды? -немен жұмыс жасау керек? |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:
|
||
Белгілер:
С = барлық сынып Т = топтық жұмыс ЖЖ = жұптық жұмыс
Ж = жеке жұмыс Тәж = тәжірибе К = көрсету ҚБ = қалыптастырушы бағалау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дреблинг және қақпаға соққы жасау. «КЕҢІСТІКТЕ БАҒДАРЛАУ, ШАБУЫЛДАҒЫ ДЕРБЕС ТАКТИКАЛЫҚ ӘРЕКЕТПЕН ТАНЫСТЫР
Дреблинг және қақпаға соққы жасау. «КЕҢІСТІКТЕ БАҒДАРЛАУ, ШАБУЫЛДАҒЫ ДЕРБЕС ТАКТИКАЛЫҚ ӘРЕКЕТПЕН ТАНЫСТЫР
Бекітемін қысқа мерзімді
жоспары Сынып 5
|
|
Мектеп: «Жаңа Ғасыр» 175 гимназия |
|
|
Күні: 30.04.2021 |
Мұғалімнің аты-жөні: Кокимбеков Н. |
|
|
Сынып: 5Е |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Футбол ойыны |
|
|
Оқу мақсаттары |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
|
|
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушы қауіпсіздік ережелерді біледі Түрлі жаттығулардың әдіс тәсілін және ережелерің түсінеді. Көбі: Білім алушылар жұппен және топпен тиімді жұмыс істей алады.. Кейбірі: Білім алушыларойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі, өздері бір біріне үйретеді және бағалай алады. |
|
|
Бағалау критерийлері |
дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін түсінеді және қолдана біледі. |
|
|
Дескрипторлар |
|
|
|
Тілдік мақсаттар |
Қауіпсіздік ережелері Қашықтықтан оқуға байланысты үй жағдайында қауіпсіздік ережесін сақтай отырып жалпы дене жаттығуын жасаймыз Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|
|
Құндылықтарға баулу |
Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу. |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Ғылыммен байланыс – денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы. |
|
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ғаламтор ресурстарын қолдану. |
|
|
Алдын ала білімі |
Білім алушылар алдыңғы сыныптарда сабақтарда және оқу бағдарламасынан тыс алған спорт ойындары туралы алдын ала білімдер мен дағдыларды меңгереді деп күтіледі. |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды сабақ мақсаттарымен таныстыру. ЖДЖ орында. |
Слайд, Видеоролик. |
|
Сабақтың ортасы 25 мин
|
Презентация, видео, мұғалімнің түсіндірмесі. https://youtu.be/yMW3VLvtvw0 |
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Сабақтың соңы өткен тақырыпқа байланысты сұрақ қоюмен аяқталады. Сабақ соңында білім алушыларға рефлексия жүргізіледі. -нені білемін? -не түсініксіз болды? -немен жұмыс жасау керек? |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:
|
||
Белгілер:
С = барлық сынып Т = топтық жұмыс ЖЖ = жұптық жұмыс
Ж = жеке жұмыс Тәж = тәжірибе К = көрсету ҚБ = қалыптастырушы бағалау
шағым қалдыра аласыз













