Тексерілді:
Тақырыбы: ДРИБЛИНГ ЖӘНЕ ҚАҚПАҒА СОҚҚЫ ЖАСАУ
Оқытушы: Темірбеков Е
Сабақтың жабдықтары: ●№3 және №4 доптар
●Конустар
●Бағандар
●Фишкалар
●Манишкалар
● Тасымалданатын қақпалар
Міндеттері: ● Қимыл-қозғалыс қабілеттерін дамыту
●Дриблинг және қақпаға үстердің ортасымен соққы жасауды үйрету.
Сабақтың ұзақтығы: 40 минут
|
№ |
Сабақтың мазмұны |
Мөлшерлеу |
Ұйымдастырушы-әдістемелік нұсқаулар |
|
Дайындық бөлімі 6 минут |
|||
|
1. |
Сапқа тұрғызу. Сабақ міндеттерін нақтылау. |
||
|
2. |
Қыздырыну, бір орында және қозғалыста орындалатын жалпы дамыту жаттығулары |
6 мин. |
|
|
Негізгі бөлім 32 минут |
|||
|
3. |
ДРИБЛИНГ-СОҚҚЫ жаттығуы
|
8 мин. |
Міндеті: үстердің ортасымен соққы жасауды үйрету. Мазмұны: жаттығуды 5-6 баладан және 2 қақпашыдан тұратын екі команда орындайды. А және В доппен қозғала отырып, алаңның ортасына көлденеңінен-жерлетіп пас береді. В-ның берген добын қабылдап, А қақпаға соққы жасайды. Допты қабылдаған балалар қақпаға соққы жасайды және белгілі уақыттан соң орындарымен ауысады. Тапсырманы орындауға қойылатын талаптар: тірек аяғын дұрыс қою, доптың ортасынан соғу, қақпаның қорғалмаған тұсына соққы жасау, соққыдан соң аяқ ұшы созылған қалыпта болуы керек. |
|
4. |
1×1 ТЕКЕТІРЕС
|
10 мин. |
Міндеті: 1×1 ТЕКЕТІРЕСінде дриблинг жасауды шыңдау. Мазмұны: әр командада 4 ойыншы және 1 қақпашыдан болады. А алаңы: командалар екі қақпаға ойнайды. Қақпашы өз ойыншысына допты береді де, ойын басталады, ойыншы белгілі-бір уақыт ішінде 1×1 ТЕКЕТІРЕСке түсіп, қарсылас қақпасына соққы бағыттайды. Соғылған голға 1 ұпай беріледі. В алаңы: командалар 2 үлкен және 2 шағын қақпаға ойнайды (жалаушалармен белгіленген). Үлкен қақпаға гол соққаны үшін және шағын қақпадан доппен өткені үшін ұпай беріледі. Тапсырманы орындауға қойылатын талаптар: уақытылы ашылу, допты қабылдап, ойыншыдан уақытылы кету, алдау және допты тартып алу кезінде қозғалыс ырғағын өзгерту. |
|
5. |
4×4 + қақпашылар ФУТБОЛ ОЙЫНЫ
|
14 мин. |
Міндеті: допты қадағалау және доппен бұрылудың техникалық дағдыларын шыңдау. Футболшылардың ойын кезінде жан-жақтарын (кеңістікті) бағдарлай білу біліктіліктерімен таныстыру. Мазмұны: көлемі 20×20 м болатын алаңда (20×40 м алаңының жартысы) аз құраммен ойнау. Қақпаның көлемі 1×1,5 м. Тапсырмаға қойылатын талаптар: допты қабылдаған соң, оны бірден теппей, техникалық тәсіл жасау керек: доппен «адымдап» қозғалу, доппен бұрылып, ойыншы жоқ аумаққа ауысу, жақсы көңіл-күйді сақтай білу, ойыннан ләззат алу. |
|
Қорытынды бөлім 2 минут |
|||
|
6. |
Жеңіл жүгіріс, жүру және иілгіштікті дамыту. |
2 мин. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дриблинг және қақпаға соққы жасау
Дриблинг және қақпаға соққы жасау
Тексерілді:
Тақырыбы: ДРИБЛИНГ ЖӘНЕ ҚАҚПАҒА СОҚҚЫ ЖАСАУ
Оқытушы: Темірбеков Е
Сабақтың жабдықтары: ●№3 және №4 доптар
●Конустар
●Бағандар
●Фишкалар
●Манишкалар
● Тасымалданатын қақпалар
Міндеттері: ● Қимыл-қозғалыс қабілеттерін дамыту
●Дриблинг және қақпаға үстердің ортасымен соққы жасауды үйрету.
Сабақтың ұзақтығы: 40 минут
|
№ |
Сабақтың мазмұны |
Мөлшерлеу |
Ұйымдастырушы-әдістемелік нұсқаулар |
|
Дайындық бөлімі 6 минут |
|||
|
1. |
Сапқа тұрғызу. Сабақ міндеттерін нақтылау. |
||
|
2. |
Қыздырыну, бір орында және қозғалыста орындалатын жалпы дамыту жаттығулары |
6 мин. |
|
|
Негізгі бөлім 32 минут |
|||
|
3. |
ДРИБЛИНГ-СОҚҚЫ жаттығуы
|
8 мин. |
Міндеті: үстердің ортасымен соққы жасауды үйрету. Мазмұны: жаттығуды 5-6 баладан және 2 қақпашыдан тұратын екі команда орындайды. А және В доппен қозғала отырып, алаңның ортасына көлденеңінен-жерлетіп пас береді. В-ның берген добын қабылдап, А қақпаға соққы жасайды. Допты қабылдаған балалар қақпаға соққы жасайды және белгілі уақыттан соң орындарымен ауысады. Тапсырманы орындауға қойылатын талаптар: тірек аяғын дұрыс қою, доптың ортасынан соғу, қақпаның қорғалмаған тұсына соққы жасау, соққыдан соң аяқ ұшы созылған қалыпта болуы керек. |
|
4. |
1×1 ТЕКЕТІРЕС
|
10 мин. |
Міндеті: 1×1 ТЕКЕТІРЕСінде дриблинг жасауды шыңдау. Мазмұны: әр командада 4 ойыншы және 1 қақпашыдан болады. А алаңы: командалар екі қақпаға ойнайды. Қақпашы өз ойыншысына допты береді де, ойын басталады, ойыншы белгілі-бір уақыт ішінде 1×1 ТЕКЕТІРЕСке түсіп, қарсылас қақпасына соққы бағыттайды. Соғылған голға 1 ұпай беріледі. В алаңы: командалар 2 үлкен және 2 шағын қақпаға ойнайды (жалаушалармен белгіленген). Үлкен қақпаға гол соққаны үшін және шағын қақпадан доппен өткені үшін ұпай беріледі. Тапсырманы орындауға қойылатын талаптар: уақытылы ашылу, допты қабылдап, ойыншыдан уақытылы кету, алдау және допты тартып алу кезінде қозғалыс ырғағын өзгерту. |
|
5. |
4×4 + қақпашылар ФУТБОЛ ОЙЫНЫ
|
14 мин. |
Міндеті: допты қадағалау және доппен бұрылудың техникалық дағдыларын шыңдау. Футболшылардың ойын кезінде жан-жақтарын (кеңістікті) бағдарлай білу біліктіліктерімен таныстыру. Мазмұны: көлемі 20×20 м болатын алаңда (20×40 м алаңының жартысы) аз құраммен ойнау. Қақпаның көлемі 1×1,5 м. Тапсырмаға қойылатын талаптар: допты қабылдаған соң, оны бірден теппей, техникалық тәсіл жасау керек: доппен «адымдап» қозғалу, доппен бұрылып, ойыншы жоқ аумаққа ауысу, жақсы көңіл-күйді сақтай білу, ойыннан ләззат алу. |
|
Қорытынды бөлім 2 минут |
|||
|
6. |
Жеңіл жүгіріс, жүру және иілгіштікті дамыту. |
2 мин. |
|
шағым қалдыра аласыз
















