Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дүниежүзі тарихы пәнінен қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырмалар жинағы
Дүниежүзі тарихы
5-сынып
Альдекенова Анар Толыбаевна
Алғы сөз
Аталған тапсырмалар жинағы білім беру мазмұнын жаңарту аясында мұғалімдерге көмек құралы ретінде құрастырылды. Бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар қалыптастырушы бағалауды өткізуге, сабақты жоспарлауға, ұқсас тапсырмаларды құрастыруға және іріктеп алуға, оқу мақсатына жетуге қатысты сындарлы кері байланыс беруге көмектесетін үлгі болып табылады.
Жинақтың ұсынылған сипаты сізге білім алушының қажеттілігі мен мүмкіндігін есепке ала отырып, тапсырмаларға толықтырулар мен өзгерістер енгізуіңізге, бейімдеуіңізге мүмкіндік береді. Жинақ негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған. Жинақты дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды.
Мазмұны
1-тоқсан ........................................................................................................................................... 3
Бөлім: Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейін......... 4
Бөлім: Өзен алқаптары өркениеттері.......................................................................................... 7
Бөлім: Ежелгі Египет ................................................................................................................... 10
2-тоқсан ...........................................................................................................................................13
Бөлім: Қос дөңгелекті арбалар және империялар ..................................................................... 13
Бөлім: Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі ............................. 18
3-тоқсан ...........................................................................................................................................20
Бөлім: Ежелгі Қытай .................................................................................................................... 23
Бөлім: Ежелгі Грекия ................................................................................................................... 26
Бөлім: Ежелгі Грекия мәдениеті ................................................................................................. 29
4-тоқсан ...........................................................................................................................................32
Бөлім: Рим империясының гүлденуі ......................................................................................... 34
Бөлім: Дәуірлер тоғысындағы Рим ............................................................................................. 36
І ТОҚСАН
БӨЛІМ: ТЕРІМШІЛЕР-АҢШЫЛАРДАН БАСТАП ЖЕР ИЕЛЕНУШІЛЕР МЕН МАЛ ӨСІРУШІЛЕРГЕ ДЕЙІН
Тақырып |
Алғашқы адам қалай пайда болды |
Оқу мақсаты |
5.1.1.1 түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру; 5.1.1.2 адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру |
Бағалау критерийi |
Білім алушы • Алғашқы адамдардың бірлестік формаларының ерекшелігін атайды • Адамның эволюциялық даму сатысын суреттер арқылы сипаттайды |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану
|
Тапсырма. Адамның эволюциялық даму кезеңдерін анықта
Уақыты |
____________ |
____________ |
____________ |
_____________ |
Адам атауы |
____________ |
____________ |
____________ |
_____________ |
Аумағы |
____________ |
____________ |
____________ |
_____________ |
Тапсырма. Алғашқы адамдардың бірлестік формаларының ерекшеліктеріне сипаттама бер
Адамдар тобыры |
Ру |
Тайпа |
|
|
|
Тапсырма. Ежелгі адамдардың тобыр болып өмір сүруіне əсер еткен факторларды анықтаңыздар
_ ___________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
-
Дескриптор:
Білім алушы
- адамның пайда болуы туралы эволюциялық теорияны атайды;
- адамның эволюциялық даму кезеңдерін атайды;
- әр кезеңдегі адамның эволюциялық дамуын сипаттайды;
- алғашқы адамдардың бірлестік формаларының ерекшелігін атайды.
БӨЛІМ: ТЕРІМШІЛЕР-АҢШЫЛАРДАН БАСТАП ЖЕР ИЕЛЕНУШІЛЕР МЕН МАЛ ӨСІРУШІЛЕРГЕ ДЕЙІН
Тақырып |
Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған |
Оқу мақсаты |
5.2.2.1 ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану; 5.2.1.2 тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу |
Бағалау критерийi |
Білім алушы Алғашқы қауымдық өнер ұғымын түсіндіреді |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану
|
Т апсырма. Төмендегі суреттер бойынша алғашқы қауымдық өнер туралы әңгіме құрастырып, неліктен олар жануарларды бейнелегенін түсіндіріңдер
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тапсырма. Алғашқы қауымдық өнер түрлеріне сипаттама бер
Тапсырма. Ежелгі діни наным-сенімдер туралы түсінік бер, бүгінгі күні ондай сенімдер бар болса мысал келтір
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дескриптор: |
Білім алушы - суреттер бойынша алғашқы қауымдық өнер туралы әңгімелейді; - алғашқы қауымдық өнер түрлеріне сипаттама береді; - ежелгі діни наным-сенімдер туралы біледі. |
Тақырып |
Неліктен адамдар егіншілікпен және мал шаруашылығымен айналыса бастады? |
Оқу мақсаты |
5.4.1.1 кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау; 5.4.1.2 «неолиттік төңкеріс» ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу; 5.4.2.1 экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру |
Бағалау критерийi |
Білім алушы Кәсіп және шаруашылық түрлерін сипаттайды; «Неолиттік төңкеріс» ұғымының мәнін анықтайды; Шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрстеді |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану
|
Тапсырма . Иемденішу шаруашылық түрлеріне сипаттама бер
Шаруашылық түрі |
Сипаты |
Терімшілік |
|
Аңшылық |
|
Балық аулау |
|
Тапсырма . «Неолиттік төңкеріс» ұғымына сипаттама бер, өндіруші шаруашылыққа көшу себебін түсіндір
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тапсырма . Шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықта
1. Мал шаруашылығы 2. Терімшілік 3. Аң аулау 4. Егіншілік
Шаруашылық түрі |
Суретке сәйкес рет саны |
Ұқсастықтары |
Айырмашылықтары |
|
||
Иемденуші шаруашылық |
|
|
|
|
|
|
Өндіруші шаруашылық |
|
|
|
|
|
Дескриптор: |
Білім алушы - кәсіп және шаруашылық түрлерін сипаттайды ; - «неолиттік төңкеріс» ұғымының мәнін ашады; - шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерінің ұқсастықтары мен айырмашылығын ажырата алады.. |
Тақырып |
Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды? |
Оқу мақсаты |
5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау |
Бағалау критерийi |
Білім алушы Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесінің өзен алқаптарында дамуын анықтайды |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану
|
Тапсырма . Ежелгі өркениет ошақтарын анықтап, кескін картаға белгіле
Ежелгі өркениет ошақтары
Тапсырма . Қосөзеннің табиғат жағдайының егіншілікке, мал шаруашылығының дамуына әсерін анықта
Тапсырма . Ирригация терминін мәнін түсіндір
___________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
Дескриптор: |
Білім алушы - Ежелгі өркениет ошақтарын анықтап,картада белгілей алады; - Өзен алқаптарында шаруашылық жүйесінің дамуын түсіндіре алады. |
Тақырып |
Өзен алқаптарындағы өркениеттер туралы қалай біле аламыз? |
Оқу мақсаты |
5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау; 5.2.2.3 ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру |
Бағалау критерийi |
Білім алушы Өзен алқаптарындағы ежелгі дүние өнерін анықтайды |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану
|
Тапсырма . Археологиялық қазба жұмыстарының нәтижесінде ежелгі өркениет дамыған аумақтардан сурет, сәулет, мүсін өнерлерінің көптеген ескерткіштері табылды. Өркениеттердің өнер түрлеріне сипаттама беріңдер
Лагаш патшасы Эанатудың Шумер Сына жазу тәсілі
жеңiсi бейнеленген ескерткiш тұрғынының мүсiнi
Сурет өнері |
|
Сәулет өнері |
|
Мүсін өнері |
|
Тапсырма . Семирамида аспалы бағының салыну себебін анықтаңдар және ол неліктен «Аспалы бақ» деп аталды?
Тапсырма . Шумерліктердің жазу жүйесінің «сына жазуы» деп аталу себебі неде?
Дескриптор: |
Білім алушы - Ежелгі өркениет өнеріне сипаттама береді; - Ежелгі өркениеттің шаруашылығын сипаттайды. |
11