|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: |
9 «Е» |
Жалпы оқушы саны-24 |
Қатысқан оқушы саны- |
Қатыспаған оқушы саны- |
|||
|
Сынып сағатының тақырыбы: |
Дүниежүзілік денсаулық күні «Көңілді старттар» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 27- САБАҚ «Зиян келтіруі мүмкін ұсыныстарды нақты және батыл түрде қабылдамауды қалай үйренуге болады» |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
оқушыларға жол ережесі мен қауіпсіздікті сақтауға үйрету; 2) қоғамдық орындарда өздерін алып жүруге үйрету. 3) Осы білімдерін күнделікті сабақта пайдалануға дағдыландыру. оқушыларға жол ережесі мен қауіпсіздікті сақтауға үйрету; 2) қоғамдық орындарда өздерін алып жүруге үйрету. 3) Осы білімдерін күнделікті сабақта пайдалануға дағдыландыру. Оқушыларды денсаулықтың маңыздылығымен таныстыру. Дұрыс тамақтану, белсенді өмір салты мен гигиенаның адам денсаулығына әсерін түсіндіру. Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға шақыру. |
||||||
|
Құндылық |
-өзінің және басқалардың еңбегінің нәтижелерін бағалау; -түрлі мамандықтар мен олардың қызмет ерекшеліктерін зерттеуге қызығушылық таныту; -өз уақытын тиімді жоспарлай білу және кез келген қызметтің нәтижелеріне қол жеткізу үшін күш салу; -еңбек қоғамдық және табысты болудың негізі екенін түсіну; Қауіпсіздік мақсаты: Оқушыларға зиян келтіруі мүмкін ұсыныстарды дұрыс және батыл түрде қабылдамаудың маңыздылығын түсіндіру. Өз пікірін қорғай білуді үйрету және батылдықты дамыту. Тұлғалық қабілеттерін арттыру арқылы, достық қарым-қатынастарда дұрыс таңдау жасай білуге дағдыландыру. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі\ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурс тар |
||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу. Психологиялық ахуал. Мемлекеттік әнұран орындау. Оқушылар топқа бөлініп отырады. . ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 9 САБАҚ. «Жасөспірім және еңбек қатынастары» Апта дәйексөзі: Патриотизмі жоқ халық жаны жоқ тәнмен тең! |
Оқушылар сәлемдеседі, ән ұранды орындайды. Мұғалім айтқан дәйек сөзді дәптерлеріне жазып, жаттап алады. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 25 мин 10 мин |
Сабақтың барысы 1. Кіріспе Дүниежүзілік денсаулық күні – бұл жыл сайын 7 сәуірде атап өтілетін, денсаулық сақтау мәселелерін шешуге және барлық адамдардың денсаулығын жақсартуға бағытталған халықаралық шара. Бұл күн 1948 жылы Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының (ДДСҰ) негізі қаланған күннен бері белгіленіп келеді. Адам денсаулығы – бұл адамзаттың ең құнды байлығы. Онымен ештеңені: байлықты да, қоғамдағы мәртебеңді де, атақ-даңқыңды да салыстыруға келмейді. Бұл бізге табиғат сыйлаған нағыз байлық. Адам өз денсаулығын жас кезінен сақтауға міндетті, өйткені мықты ұлтты қалыптастыратын дені сау адам. Халық өзінің құнды қазынасы мақал-мәтелдері арқылы денсаулықтың қадірін, салауатты өмірдің құнын сипаттап береді. Ұғын да өміріңе басшылыққа ал! Мысалы;
1.Ауру кісі күлкі
сүймес,
2) Денсаулықтың қадірін,
3) Жарлының байлығы, 4) Демі бардың – емі бар. 5)Ауруын жасырған өледі.
6) Тазалық – саулық
негізі, 7) Көзің ауырса қолыңды
тый, 2. Ой қозғау - Денсаулықты сақтау туралы сұрақ-жауап: Денсаулық дегеніміз не? Денсаулықты сақтау үшін не істеу керек? Дүниежүзілік денсаулық күні не үшін аталып өтеді? Қандай дұрыс тамақтану әдеттері бар? Спорт пен дене шынықтырудың денсаулыққа пайдасы қандай?
Топтық жұмыс Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа денсаулықты сақтау жолдары туралы 5 пункттен тұратын кесте дайындауды тапсыру. Әр топ өз кестесін басқа топтарға таныстырып, талқылау ұйымдастыру.
ҚАУІПСІЗДІК
САБАҒЫ. Келе-келе жолдың қажеттігі туды. Бірте-бірте ат арбалар, түрлі көліктер жолда араласып жүретін болды. Серуен-саяхат көбейді және жылдам жүрушілерге шектеу қойылып, экипаждардың жүріс-тұрысын реттеуге алғашқы қадамдар жасалыпты. Арада жылдар жылжып өте береді. Жол бойында автокөліктер жүре бастайды. Жағдайды түсіндіру Зиянды ұсыныс дегеніміз не? Мысалы, темекі шегуге, алкоголь ішуге немесе құқық бұзушылыққа қатысты ұсыныстар. Неліктен осындай ұсыныстардан бас тарту қажет? Оның денсаулыққа, әлеуметтік қарым-қатынастарға және болашаққа қандай теріс әсері болуы мүмкін? Топтық талқылау Оқушыларды 3-4 адамнан тұратын топтарға бөлу. Әр топқа нақты бір жағдайды (мысалы, темекі шегу, алкоголь ішу, мектептегі тәртіпсіздік жасау) беріп, олар осы жағдайға қарсы қандай батыл жауап беруге болатынын талқылауды сұрау. Топтар өз шешімдерін сыныпқа таныстырып, әрқайсысы өз ұстанымдарын нақты және сенімді түрде жеткізуі керек. Пікірталас Оқушыларға келесі сұрақтарды қойып, пікірталас ұйымдастыру: Зиянды ұсыныс жасаған адаммен қалай сөйлескен дұрыс? Өз пікіріңді қорғауда қандай қиындықтар туындайды? Батыл болудың ең маңызды себебі қандай?
|
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп отырады және өз ойларын дәптерге жазады. -Оқушылар сұрақтарға жауап береді, пікір алмасады. Әр топ Оқушылары өз кестесін басқа топтарға таныстырып, талқылайды Оқушылар сұрақтарға жауап береді, пікір алмасады. Оқушылар сұрақтарға кезекпен жауап береді. |
https://youtu.be/UemLbhBjDLg?si=XBSTt5oEB2ZKY9uA
|
||||
|
Сабақтың соңы бекіту 5 мин |
Сабақты қорытындылау. Денсаулық пен салауатты өмір салты – бұл өмірдегі басты құндылық, осы әлемде өмір сүрудің қуанышты сезімі. Зияткерлік, моральдық-рухани, физикалық және репродуктивті әлеуетті жүзеге асыру тек салауатты қоғамда мүмкін. Оқушыларға денсаулықтың маңызы туралы қысқаша сұрақ-жауап ұйымдастыру. "Денсаулық – зор байлық" тақырыбында сөз сөйлету. Тақырыпты қорытындылау: Денсаулықты сақтау үшін қандай қадамдар жасау қажет екенін қорытындылау Әр оқушыға "Менің салауатты өмір салтым" тақырыбында 1 параққа эссе жазуды тапсыру. Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды? Бұл ... қиындық туғызды? |
Оқушылар өз ойларын айтып қорытындылайды. |
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниежүзілік денсаулық күні
Дүниежүзілік денсаулық күні
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: |
9 «Е» |
Жалпы оқушы саны-24 |
Қатысқан оқушы саны- |
Қатыспаған оқушы саны- |
|||
|
Сынып сағатының тақырыбы: |
Дүниежүзілік денсаулық күні «Көңілді старттар» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 27- САБАҚ «Зиян келтіруі мүмкін ұсыныстарды нақты және батыл түрде қабылдамауды қалай үйренуге болады» |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
оқушыларға жол ережесі мен қауіпсіздікті сақтауға үйрету; 2) қоғамдық орындарда өздерін алып жүруге үйрету. 3) Осы білімдерін күнделікті сабақта пайдалануға дағдыландыру. оқушыларға жол ережесі мен қауіпсіздікті сақтауға үйрету; 2) қоғамдық орындарда өздерін алып жүруге үйрету. 3) Осы білімдерін күнделікті сабақта пайдалануға дағдыландыру. Оқушыларды денсаулықтың маңыздылығымен таныстыру. Дұрыс тамақтану, белсенді өмір салты мен гигиенаның адам денсаулығына әсерін түсіндіру. Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға шақыру. |
||||||
|
Құндылық |
-өзінің және басқалардың еңбегінің нәтижелерін бағалау; -түрлі мамандықтар мен олардың қызмет ерекшеліктерін зерттеуге қызығушылық таныту; -өз уақытын тиімді жоспарлай білу және кез келген қызметтің нәтижелеріне қол жеткізу үшін күш салу; -еңбек қоғамдық және табысты болудың негізі екенін түсіну; Қауіпсіздік мақсаты: Оқушыларға зиян келтіруі мүмкін ұсыныстарды дұрыс және батыл түрде қабылдамаудың маңыздылығын түсіндіру. Өз пікірін қорғай білуді үйрету және батылдықты дамыту. Тұлғалық қабілеттерін арттыру арқылы, достық қарым-қатынастарда дұрыс таңдау жасай білуге дағдыландыру. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі\ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурс тар |
||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу. Психологиялық ахуал. Мемлекеттік әнұран орындау. Оқушылар топқа бөлініп отырады. . ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 9 САБАҚ. «Жасөспірім және еңбек қатынастары» Апта дәйексөзі: Патриотизмі жоқ халық жаны жоқ тәнмен тең! |
Оқушылар сәлемдеседі, ән ұранды орындайды. Мұғалім айтқан дәйек сөзді дәптерлеріне жазып, жаттап алады. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 25 мин 10 мин |
Сабақтың барысы 1. Кіріспе Дүниежүзілік денсаулық күні – бұл жыл сайын 7 сәуірде атап өтілетін, денсаулық сақтау мәселелерін шешуге және барлық адамдардың денсаулығын жақсартуға бағытталған халықаралық шара. Бұл күн 1948 жылы Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының (ДДСҰ) негізі қаланған күннен бері белгіленіп келеді. Адам денсаулығы – бұл адамзаттың ең құнды байлығы. Онымен ештеңені: байлықты да, қоғамдағы мәртебеңді де, атақ-даңқыңды да салыстыруға келмейді. Бұл бізге табиғат сыйлаған нағыз байлық. Адам өз денсаулығын жас кезінен сақтауға міндетті, өйткені мықты ұлтты қалыптастыратын дені сау адам. Халық өзінің құнды қазынасы мақал-мәтелдері арқылы денсаулықтың қадірін, салауатты өмірдің құнын сипаттап береді. Ұғын да өміріңе басшылыққа ал! Мысалы;
1.Ауру кісі күлкі
сүймес,
2) Денсаулықтың қадірін,
3) Жарлының байлығы, 4) Демі бардың – емі бар. 5)Ауруын жасырған өледі.
6) Тазалық – саулық
негізі, 7) Көзің ауырса қолыңды
тый, 2. Ой қозғау - Денсаулықты сақтау туралы сұрақ-жауап: Денсаулық дегеніміз не? Денсаулықты сақтау үшін не істеу керек? Дүниежүзілік денсаулық күні не үшін аталып өтеді? Қандай дұрыс тамақтану әдеттері бар? Спорт пен дене шынықтырудың денсаулыққа пайдасы қандай?
Топтық жұмыс Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа денсаулықты сақтау жолдары туралы 5 пункттен тұратын кесте дайындауды тапсыру. Әр топ өз кестесін басқа топтарға таныстырып, талқылау ұйымдастыру.
ҚАУІПСІЗДІК
САБАҒЫ. Келе-келе жолдың қажеттігі туды. Бірте-бірте ат арбалар, түрлі көліктер жолда араласып жүретін болды. Серуен-саяхат көбейді және жылдам жүрушілерге шектеу қойылып, экипаждардың жүріс-тұрысын реттеуге алғашқы қадамдар жасалыпты. Арада жылдар жылжып өте береді. Жол бойында автокөліктер жүре бастайды. Жағдайды түсіндіру Зиянды ұсыныс дегеніміз не? Мысалы, темекі шегуге, алкоголь ішуге немесе құқық бұзушылыққа қатысты ұсыныстар. Неліктен осындай ұсыныстардан бас тарту қажет? Оның денсаулыққа, әлеуметтік қарым-қатынастарға және болашаққа қандай теріс әсері болуы мүмкін? Топтық талқылау Оқушыларды 3-4 адамнан тұратын топтарға бөлу. Әр топқа нақты бір жағдайды (мысалы, темекі шегу, алкоголь ішу, мектептегі тәртіпсіздік жасау) беріп, олар осы жағдайға қарсы қандай батыл жауап беруге болатынын талқылауды сұрау. Топтар өз шешімдерін сыныпқа таныстырып, әрқайсысы өз ұстанымдарын нақты және сенімді түрде жеткізуі керек. Пікірталас Оқушыларға келесі сұрақтарды қойып, пікірталас ұйымдастыру: Зиянды ұсыныс жасаған адаммен қалай сөйлескен дұрыс? Өз пікіріңді қорғауда қандай қиындықтар туындайды? Батыл болудың ең маңызды себебі қандай?
|
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп отырады және өз ойларын дәптерге жазады. -Оқушылар сұрақтарға жауап береді, пікір алмасады. Әр топ Оқушылары өз кестесін басқа топтарға таныстырып, талқылайды Оқушылар сұрақтарға жауап береді, пікір алмасады. Оқушылар сұрақтарға кезекпен жауап береді. |
https://youtu.be/UemLbhBjDLg?si=XBSTt5oEB2ZKY9uA
|
||||
|
Сабақтың соңы бекіту 5 мин |
Сабақты қорытындылау. Денсаулық пен салауатты өмір салты – бұл өмірдегі басты құндылық, осы әлемде өмір сүрудің қуанышты сезімі. Зияткерлік, моральдық-рухани, физикалық және репродуктивті әлеуетті жүзеге асыру тек салауатты қоғамда мүмкін. Оқушыларға денсаулықтың маңызы туралы қысқаша сұрақ-жауап ұйымдастыру. "Денсаулық – зор байлық" тақырыбында сөз сөйлету. Тақырыпты қорытындылау: Денсаулықты сақтау үшін қандай қадамдар жасау қажет екенін қорытындылау Әр оқушыға "Менің салауатты өмір салтым" тақырыбында 1 параққа эссе жазуды тапсыру. Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды? Бұл ... қиындық туғызды? |
Оқушылар өз ойларын айтып қорытындылайды. |
|
||||
шағым қалдыра аласыз













