Материалдар / Дүниежүзілік мұхиттың проблемалары

Дүниежүзілік мұхиттың проблемалары

Материал туралы қысқаша түсінік
дүниежүзілік мұхит суларын ластануда туындайтын проблемалар: антропогендік, радиоактивті, механикалық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2018
6373
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3.Физикалық география. 3.3.Гидросфера

Күні:6.04.2018ж.

Сынып: 7
Мектеп: №25

Мұғалімнің аты-жөні:Сейткулова Б.С.

Қатысқандар саны:23 Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбыДүниежүзілік мұхиттың проблемалары



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сәйкес) 7.3.3.8 Дүниежүзілік мұхиттың проблемаларын топтастырып, шешу жолдарын ұсынады
Сабақтың мақсаты
  • Дүниежүзілік мұхит проблемаларын топтастыра алады


  • Мұхит суының маңыздылығын нақтылайды


  • Мұхиттардың экологиялық зардаптардан шығу жолдарын қарастырады, ұсынады
  • Бағалау критерийі

    Білу, түсіну:
  • Дүниежүзілік мұхиттың ластану жолдарын анықтайды
  • Қолдануалдау:
  • Ластанудан туындайтын проблемаларды талқылайды, анықтайды
  • Жинақтауалдау:.
  • Проблемаларды шешу жолдарын ұсынады


  • Тілдік мақсаттарОқылым- айтылым :Берілген мәтіндегі тапсырмаларды бірлесе оқиды және тапсырмаларды орындау кезінде оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір - бірімен пікір алмасады.Тыңдалым- айтылым : Оқушылар бейне материалдар арқылы мұхиттардағы табиғи ресурстарды игеру, соның салдарынан туындайтын ластану проблемаларын тыңдайды және талқылайдыЖазылым: мұхиттардағы ластану проблемалары туралы жазады.



    Негізгі сөздер мен терминдер: дүниежүзілік мұхит суларын ластануда туындайтын проблемалар: антропогендік, радиоактивті, механикалық
    Құндылықтарға баулуҚарым қатынас жасау қабілеті.Жауапкершілік.Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.Проблемаларды шешу қабілеті.Жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі және бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы
    Пәнаралық байланысБиология, химия, экология,
    Алдыңғы білімОқушылар алдыңғы сабақтардан алған білім, білік, дағдыларына сүйенеді. Мұхиттармен байланысты апаттарды біледі. Дүниежүзілік мұхиттың маңыздылығын нақтылайды.



    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар



    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. ТүгендеуПсихологиялық ахуал туғызуБалалар шеңбер жасап тұрайық. Шаттық шеңберін құрып, Күннің шуағы арқылы бір бірімізге жылы лебіздерімізді білдірейік.Топтарға бөлу. Оқушылар мұхит кескіндерін таңдау арқылы топқа бөлінеді.1-топ Тынық мұхиты 2-топ Атлант мұхиты3-топ Үнді мұхитыЖаңа тақырыпты хабарлау. Мақсатты білім алушылармен бірге айқындау.

    «Кір жаю» әдісі бойынша оқушылар алдыңғы білімдерін еске түсіріп, берілген 8 сұрақ бойынша тақырыпты ашады.
  • П- Мұхитпен байланысты табиғи апаттарды ата?
  • Р- Мұхитта болатын табиғи апаттардан зардап
  • шегетін аймақтарды ата? (Картадан көрсет)
  • О- Теңіз дауылы қалай пайда болады?
  • Б- Цунами дегеніміз не?
  • Л- Сёрфинг дегеніміз не?
  • Е- Мұхитпен байланысты табиғи апаттардан
  • қорғану шаралары?
  • М- Мұхит суының қасиеттері?
  • А- Мұхит ағыстарын ата?
  • Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.Ауызша бағаланады.

    АКТ







    Мұхит кескіндеріРесурс парақтары.«Кір жаю» әдісі.
    Сабақтың ортасы

    1 –ші тапсырма. Топтық жұмыс.Постер қорғау. «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі арқылы1-топ «Тынық мұхиты»
  • Дүниежүзілік мұхит неліктен ластанады және сарқылады?
  • 2-топ «Атлант мұхиты»
  • Мұхит суларының мұнай және мұнай өнімдерімен ластануын анықтап, кескін картаға белгілеу.
  • 3-топ «Үнді мұхиты»
  • Мұхит суларының радиоактавті заттармен ластануын анықтау
  • Дескриптор: - Әр топ өздеріне берілген сұрақтарға нақты, толық жауап береді, - Дәлелдемелерді ұсынады. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

    2 – ші тапсырма. Жұптық жұмыс. «Көршіңе айт» әдісі арқылыПроблемалық сұрақ: Дүниежүзілік мұхит не себепті ғаламдық проблемаға айналып отыр?Дескриптор: - Ластану жолына байланысты туындайтын проблемаларды шешеді - Қарапайымнан күрделіге қарай топтастырады - Шешу жолдарын ұсынады«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау .

    3-ші тапсырма«Ой шақыру» әдісі арқылы «Дүниежүзілік мүхит суын ластанудан қорғау» бейнеқойылымды көрсету арқылы үш топқа сұрақтар беріледі. І топ Мұхит суларын ластанудан қалай қорғауға болады? ІІ топ Мұхит суларының ластануының тірі ағзаларға әсері? Олардың қалай алдын алуға болады? ІІІ топ Егер мен эколог болсам,.... эссе жазу Дескриптор: - Мұхит суының ластанудан қорғау жолын анықтайды - Мұхит суларының ластануының тірі ағзаларға әсерін анықтайды, оның шешу жолдарын жазады. - Егер мен эколог болсам...Ойларын нақты, жүйелі, проблемаларды шешу жолдарын жеткізе біледі «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалау .


    «Ойлан – жұптас - бөліс» әдісіПостер, маркерлер, стикерлер, оқулық, карта, АКТ































    «Көршіңе айт» әдісі. Оқулық , үлестірмелі кеспелер













    «Ой шақыру» әдісі.Бейнеқойылым.
    Сабақтың соңы

    4-ші тапсырма.«Мені тап» әдісі арқылыМұхиттың табиғи ресурстармен, қалдықтармен ластануын шартты белгілермен картаға орналастыру. Жеке жұмыс.Дескриптор:
  • Шартты белгілерді картаға орналастырады
  • «Жеміс ағашы» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасадым. Таңдап алған стикерлер бойынша оқушылар сабақты түсінгені, түсінбегені туралы жазып, жеміс ағашын толықтырады.

    Үйге тапсырма: Ғаламтор арқылы дүниежүзілік мұхиттың биологиялық ресурстарының сарқылуы туралы ізденіп келу.


    «Мені тап» әдісі.Карта , стикер







    Саралау - Сіз қандай тәсілмен қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қлай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау








    -Бүгінгі сабақта қалыптастырушы бағалау жүрді. й жұмысы бойынша оқушыларға ауызша, мадақтау, ынталандыру арқылы бағаладым. -Оқушылар сабақ барысында басбармақ, бағдаршам арқылы бір-бірін бағалады. -Осы бағалау арқылы мен оқушыларға кері байланыс бере отырып, өз қателіктерін түзетуге мүмкіндік бердім.



    Сабақтағы шаралар барысында оқушылардың денсаулығына сергіту жаттығулары арқылы шыңдау және техникалық қауіпсіздігіне ешқандай қатер төндірілмейді.



















    Өз сабағымда саралаудың Тапсырма тәсілі: «Ойлан –жұптас – бөліс» әдісі;Дереккөз тәсілі:Бейнежазба;Қарқын тәсілі: «Мені тап» әдісі;Диалог және қолдау тәсілі: «Кір жаю» сұрақ – жауап әдісі;Жіктеу тәсілі:Кескін арқылы топқа бөлу әдістерін қолданамын.



    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.






    Сабақ мақсатына жету шынайы және қолжетімді болды. Барлық оқушылар оқу мақсатында өз деңгейлері бойынша білім алды.Сабақ жоспарымда ауытқу болған жоқ, Сабағымда уақытты тиімді пайдаландым. Сабақ жоспарланған кезеңдеріне сай болды.
    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1.Сабақта қызықты әрі жүйелі болған «Көршіңе айт» әдісі.2. «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі бойынша мәтіндермен жұмыс жақсы жүзеге асты.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді ( оқыту мен оқуға қатысты )1.Келешекте саралаудың тәсілдерін және түрлі әдістерді күнделікті сабағымда пайдалана отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырамын.2.Топпен немесе жеке жұмыс үшін үнемі жетістік критериилерін пайдаланамын.

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ