Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дүниежүзілік мұхиттың проблемалары
Материал туралы қысқаша түсінік
дүниежүзілік мұхит суларын ластануда туындайтын проблемалар: антропогендік, радиоактивті, механикалық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Қазан 2018
6373
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3.Физикалық география. 3.3.Гидросфера Күні:6.04.2018ж. Сынып: 7 | Мектеп: №25 Мұғалімнің аты-жөні:Сейткулова Б.С. Қатысқандар саны:23 Қатыспағандар:0 | |
Сабақтың тақырыбы | Дүниежүзілік мұхиттың проблемалары | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сәйкес) | 7.3.3.8 Дүниежүзілік мұхиттың проблемаларын топтастырып, шешу жолдарын ұсынады | |
Сабақтың мақсаты | ||
Бағалау критерийі | Білу, түсіну: | |
Тілдік мақсаттар | Оқылым- айтылым :Берілген мәтіндегі тапсырмаларды бірлесе оқиды және тапсырмаларды орындау кезінде оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір - бірімен пікір алмасады.Тыңдалым- айтылым : Оқушылар бейне материалдар арқылы мұхиттардағы табиғи ресурстарды игеру, соның салдарынан туындайтын ластану проблемаларын тыңдайды және талқылайдыЖазылым: мұхиттардағы ластану проблемалары туралы жазады. | |
Негізгі сөздер мен терминдер: дүниежүзілік мұхит суларын ластануда туындайтын проблемалар: антропогендік, радиоактивті, механикалық | ||
Құндылықтарға баулу | Қарым қатынас жасау қабілеті.Жауапкершілік.Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.Проблемаларды шешу қабілеті.Жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі және бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы | |
Пәнаралық байланыс | Биология, химия, экология, | |
Алдыңғы білім | Оқушылар алдыңғы сабақтардан алған білім, білік, дағдыларына сүйенеді. Мұхиттармен байланысты апаттарды біледі. Дүниежүзілік мұхиттың маңыздылығын нақтылайды. | |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. ТүгендеуПсихологиялық ахуал туғызуБалалар шеңбер жасап тұрайық. Шаттық шеңберін құрып, Күннің шуағы арқылы бір бірімізге жылы лебіздерімізді білдірейік.Топтарға бөлу. Оқушылар мұхит кескіндерін таңдау арқылы топқа бөлінеді.1-топ Тынық мұхиты 2-топ Атлант мұхиты3-топ Үнді мұхитыЖаңа тақырыпты хабарлау. Мақсатты білім алушылармен бірге айқындау. «Кір жаю» әдісі бойынша оқушылар алдыңғы білімдерін еске түсіріп, берілген 8 сұрақ бойынша тақырыпты ашады. | АКТ Мұхит кескіндеріРесурс парақтары.«Кір жаю» әдісі. |
Сабақтың ортасы | 1 –ші тапсырма. Топтық жұмыс.Постер қорғау. «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі арқылы1-топ «Тынық мұхиты» 2 – ші тапсырма. Жұптық жұмыс. «Көршіңе айт» әдісі арқылыПроблемалық сұрақ: Дүниежүзілік мұхит не себепті ғаламдық проблемаға айналып отыр?Дескриптор: - Ластану жолына байланысты туындайтын проблемаларды шешеді - Қарапайымнан күрделіге қарай топтастырады - Шешу жолдарын ұсынады«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау . 3-ші тапсырма«Ой шақыру» әдісі арқылы «Дүниежүзілік мүхит суын ластанудан қорғау» бейнеқойылымды көрсету арқылы үш топқа сұрақтар беріледі. І топ Мұхит суларын ластанудан қалай қорғауға болады? ІІ топ Мұхит суларының ластануының тірі ағзаларға әсері? Олардың қалай алдын алуға болады? ІІІ топ Егер мен эколог болсам,.... эссе жазу Дескриптор: - Мұхит суының ластанудан қорғау жолын анықтайды - Мұхит суларының ластануының тірі ағзаларға әсерін анықтайды, оның шешу жолдарын жазады. - Егер мен эколог болсам...Ойларын нақты, жүйелі, проблемаларды шешу жолдарын жеткізе біледі «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалау . | «Ойлан – жұптас - бөліс» әдісіПостер, маркерлер, стикерлер, оқулық, карта, АКТ «Көршіңе айт» әдісі. Оқулық , үлестірмелі кеспелер «Ой шақыру» әдісі.Бейнеқойылым. |
Сабақтың соңы | 4-ші тапсырма.«Мені тап» әдісі арқылыМұхиттың табиғи ресурстармен, қалдықтармен ластануын шартты белгілермен картаға орналастыру. Жеке жұмыс.Дескриптор: Үйге тапсырма: Ғаламтор арқылы дүниежүзілік мұхиттың биологиялық ресурстарының сарқылуы туралы ізденіп келу. | «Мені тап» әдісі.Карта , стикер |
Саралау - Сіз қандай тәсілмен қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қлай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
-Бүгінгі сабақта қалыптастырушы бағалау жүрді. -Үй жұмысы бойынша оқушыларға ауызша, мадақтау, ынталандыру арқылы бағаладым. -Оқушылар сабақ барысында басбармақ, бағдаршам арқылы бір-бірін бағалады. -Осы бағалау арқылы мен оқушыларға кері байланыс бере отырып, өз қателіктерін түзетуге мүмкіндік бердім. | Сабақтағы шаралар барысында оқушылардың денсаулығына сергіту жаттығулары арқылы шыңдау және техникалық қауіпсіздігіне ешқандай қатер төндірілмейді. | |
Өз сабағымда саралаудың Тапсырма тәсілі: «Ойлан –жұптас – бөліс» әдісі;Дереккөз тәсілі:Бейнежазба;Қарқын тәсілі: «Мені тап» әдісі;Диалог және қолдау тәсілі: «Кір жаю» сұрақ – жауап әдісі;Жіктеу тәсілі:Кескін арқылы топқа бөлу әдістерін қолданамын. | ||
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Сабақ мақсатына жету шынайы және қолжетімді болды. Барлық оқушылар оқу мақсатында өз деңгейлері бойынша білім алды.Сабақ жоспарымда ауытқу болған жоқ, Сабағымда уақытты тиімді пайдаландым. Сабақ жоспарланған кезеңдеріне сай болды. | ||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1.Сабақта қызықты әрі жүйелі болған «Көршіңе айт» әдісі.2. «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі бойынша мәтіндермен жұмыс жақсы жүзеге асты.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді ( оқыту мен оқуға қатысты )1.Келешекте саралаудың тәсілдерін және түрлі әдістерді күнделікті сабағымда пайдалана отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырамын.2.Топпен немесе жеке жұмыс үшін үнемі жетістік критериилерін пайдаланамын. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)