Материалдар / Дүниежүзлік өркениет,саяси география және геосаясат.

Дүниежүзлік өркениет,саяси география және геосаясат.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптың негізгі мазмұнын табуға үйрету; тілін , дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамыту; ақылдылыққа, адамгершілікке баулу. Тақырыпты меңгеру арқылы түсініктер қалыптастыды, қазақстанның жазықтықтарын картамен зерттеуді дамытуға бағыттайды Оқушылар Саяси география және геосаясат туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.. Тақырыптың негізгі идеясын дұрыс түсіне білу Үлестірмелі материалдар, маркер Карта Карточкалар Миға шабуыл Аквариум әдісі Семантикалық карта Трек сызбасы  Топтық жұмыс  Жұптық жұмыс  Шығармашылық жұмыс Қосымша тақырыбына берілген материалдар:
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2019
500
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



География10 сынып

Сабақ тақырыбы:Дүниежүзлік өркениет,саяси география және геосаясат.
Жалпы мақсат:Тақырыптың негізгі мазмұнын табуға үйрету; тілін , дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамыту; ақылдылыққа, адамгершілікке баулу.
Сабақтың мақсаттарыТақырыпты меңгеру арқылы түсініктер қалыптастыды, қазақстанның жазықтықтарын картамен зерттеуді дамытуға бағыттайды

Күтілентін нәтижесі:Оқушылар Саяси география және геосаясат туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді..
Негізгі идеялар:Тақырыптың негізгі идеясын дұрыс түсіне білу
Сабақта қолданылатын материалдар:Үлестірмелі материалдар, маркерКартаКарточкалар
Оқыту әдістері:Миға шабуылАквариум әдісіСемантикалық картаТрек сызбасы
  • Топтық жұмыс
  • Жұптық жұмыс
  • Шығармашылық жұмыс
  • Дерек көздері: Қосымша тақырыбына берілген материалдар:

    Тапсырмалар:І. Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану.ІV. Топтық жұмыс.V. Шығармашылық тапсырма


    Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    «Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлуОқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу


    I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындауОқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға топпен жауап береді, сол арқылы білімдерін бағалайды


    II.Ой қозғау «Трек сызбасы» әдісі

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Өткен тақырыпты түсініп негізгі мағынасын көрсету үшін арнайы трек сызба әдісін тақтадаі тақтада пайдалану Жобасы: Мен тек жалпы көрсетемін олар өздері ді тақтада сызып толық мағанасын түсіндіреді

    Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау арқылы трек сызбасын көрсетеді , сол арқылы жаңа тақырыпқа қадам жасайды


    II.Мағынаны ашу: «Саяси география және геосаясат» туралы жаңа тақырыпқп байланысты постермен жұмыс жасау»
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, ойларын постерге жазуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, ойларын постер арқылы дәлелдеп көрсетеді
    Постер бойынша қорғайтын тақырыптар: - Саяси географияға сипаттам беру - Геосаясатқа түсінік беру

    IV.Топпен жұмыс (8 мин) Сен маған мен саған ойыны
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Әр топ өздері пікірлесіп тақырыпқа қатысты тапсырмалар дайындап келесі топқа ұсынады, топ оның жауабын түсіндіредіБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, топпен бір-біріне түсіндіру арқылы сұрақтар қою, сол арқылы жаңа сабақтың мағанасын түсіну
    V.Сергіту сәті: (1 мин)
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалауБерілген тапсырманы орындау


    VI.Семантикалық картамен жұмыс«Жаңа тақырып төңірегінде» ( Топ бойынша семантикалық картаны толтырады, бағалау) (10 мин)
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты семантикалық карта таратады топқаыОқушылардың мақсаты берілген семантикалық картадағы сұраққа өз ойларын толтыру арқылы жеткізу




    VII.Қорытындылау: (сұрақ-жауап) (3 мин)
  • Бұл сабақты мен қалай түсіндім?
  • Геосаясатты қалай түсінеміз?
  • Білімді жетілдіруде не істеу керек?
  • Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
  • VIII.Рефлексия:Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесін толтыру
    IX.Бағалау:Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдаршам, бағалау парақшалары
    X.Үй тапсырмасы:Оқулық бойынша тапсырма


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ