0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| География | 10 сынып | |
| Сабақ тақырыбы: | Дүниежүзлік өркениет,саяси география және геосаясат. | |
| Жалпы мақсат: | Тақырыптың негізгі мазмұнын табуға үйрету; тілін , дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамыту; ақылдылыққа, адамгершілікке баулу. | |
| Сабақтың мақсаттары | Тақырыпты меңгеру арқылы түсініктер қалыптастыды, қазақстанның жазықтықтарын картамен зерттеуді дамытуға бағыттайды | |
| Күтілентін нәтижесі: | Оқушылар Саяси география және геосаясат туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.. | |
| Негізгі идеялар: | Тақырыптың негізгі идеясын дұрыс түсіне білу | |
| Сабақта қолданылатын материалдар: | Үлестірмелі материалдар, маркерКартаКарточкалар | |
| Оқыту әдістері: | Миға шабуылАквариум әдісіСемантикалық картаТрек сызбасы | |
| Дерек көздері: | Қосымша тақырыбына берілген материалдар: | |
| Тапсырмалар: | І. Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану.ІV. Топтық жұмыс.V. Шығармашылық тапсырма |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| «Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу | Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау | Оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға топпен жауап береді, сол арқылы білімдерін бағалайды |
II.Ой қозғау «Трек сызбасы» әдісі
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Өткен тақырыпты түсініп негізгі мағынасын көрсету үшін арнайы трек сызба әдісін тақтадаі тақтада пайдалану Жобасы: Мен тек жалпы көрсетемін олар өздері ді тақтада сызып толық мағанасын түсіндіреді | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау арқылы трек сызбасын көрсетеді , сол арқылы жаңа тақырыпқа қадам жасайды |
II.Мағынаны ашу: «Саяси география және геосаясат» туралы жаңа тақырыпқп байланысты постермен жұмыс жасау»
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, ойларын постерге жазу | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, ойларын постер арқылы дәлелдеп көрсетеді |
IV.Топпен жұмыс (8 мин) Сен маған мен саған ойыны
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Әр топ өздері пікірлесіп тақырыпқа қатысты тапсырмалар дайындап келесі топқа ұсынады, топ оның жауабын түсіндіреді | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, топпен бір-біріне түсіндіру арқылы сұрақтар қою, сол арқылы жаңа сабақтың мағанасын түсіну |
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау | Берілген тапсырманы орындау |
VI.Семантикалық картамен жұмыс«Жаңа тақырып төңірегінде» ( Топ бойынша семантикалық картаны толтырады, бағалау) (10 мин)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты семантикалық карта таратады топқаы | Оқушылардың мақсаты берілген семантикалық картадағы сұраққа өз ойларын толтыру арқылы жеткізу |
| VII.Қорытындылау: | (сұрақ-жауап) (3 мин) |
| VIII.Рефлексия: | Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесін толтыру |
| IX.Бағалау: | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдаршам, бағалау парақшалары |
| X.Үй тапсырмасы: | Оқулық бойынша тапсырма |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Ибраимова Баян ҚызайбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Дүниежүзлік өркениет,саяси география және геосаясат.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Дүниежүзлік өркениет,саяси география және геосаясат.
Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптың негізгі мазмұнын табуға үйрету; тілін , дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамыту; ақылдылыққа, адамгершілікке баулу.
Тақырыпты меңгеру арқылы түсініктер қалыптастыды, қазақстанның жазықтықтарын картамен зерттеуді дамытуға бағыттайды
Оқушылар Саяси география және геосаясат туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді..
Тақырыптың негізгі идеясын дұрыс түсіне білу
Үлестірмелі материалдар, маркер
Карта
Карточкалар
Миға шабуыл
Аквариум әдісі
Семантикалық карта
Трек сызбасы Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Шығармашылық жұмыс
Қосымша тақырыбына берілген материалдар:
Материалдың қысқаша нұсқасы
| География | 10 сынып | |
| Сабақ тақырыбы: | Дүниежүзлік өркениет,саяси география және геосаясат. | |
| Жалпы мақсат: | Тақырыптың негізгі мазмұнын табуға үйрету; тілін , дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамыту; ақылдылыққа, адамгершілікке баулу. | |
| Сабақтың мақсаттары | Тақырыпты меңгеру арқылы түсініктер қалыптастыды, қазақстанның жазықтықтарын картамен зерттеуді дамытуға бағыттайды | |
| Күтілентін нәтижесі: | Оқушылар Саяси география және геосаясат туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.. | |
| Негізгі идеялар: | Тақырыптың негізгі идеясын дұрыс түсіне білу | |
| Сабақта қолданылатын материалдар: | Үлестірмелі материалдар, маркерКартаКарточкалар | |
| Оқыту әдістері: | Миға шабуылАквариум әдісіСемантикалық картаТрек сызбасы | |
| Дерек көздері: | Қосымша тақырыбына берілген материалдар: | |
| Тапсырмалар: | І. Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану.ІV. Топтық жұмыс.V. Шығармашылық тапсырма |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| «Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу | Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау | Оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға топпен жауап береді, сол арқылы білімдерін бағалайды |
II.Ой қозғау «Трек сызбасы» әдісі
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Өткен тақырыпты түсініп негізгі мағынасын көрсету үшін арнайы трек сызба әдісін тақтадаі тақтада пайдалану Жобасы: Мен тек жалпы көрсетемін олар өздері ді тақтада сызып толық мағанасын түсіндіреді | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау арқылы трек сызбасын көрсетеді , сол арқылы жаңа тақырыпқа қадам жасайды |
II.Мағынаны ашу: «Саяси география және геосаясат» туралы жаңа тақырыпқп байланысты постермен жұмыс жасау»
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, ойларын постерге жазу | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, ойларын постер арқылы дәлелдеп көрсетеді |
IV.Топпен жұмыс (8 мин) Сен маған мен саған ойыны
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Әр топ өздері пікірлесіп тақырыпқа қатысты тапсырмалар дайындап келесі топқа ұсынады, топ оның жауабын түсіндіреді | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, топпен бір-біріне түсіндіру арқылы сұрақтар қою, сол арқылы жаңа сабақтың мағанасын түсіну |
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау | Берілген тапсырманы орындау |
VI.Семантикалық картамен жұмыс«Жаңа тақырып төңірегінде» ( Топ бойынша семантикалық картаны толтырады, бағалау) (10 мин)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты семантикалық карта таратады топқаы | Оқушылардың мақсаты берілген семантикалық картадағы сұраққа өз ойларын толтыру арқылы жеткізу |
| VII.Қорытындылау: | (сұрақ-жауап) (3 мин) |
| VIII.Рефлексия: | Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесін толтыру |
| IX.Бағалау: | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдаршам, бағалау парақшалары |
| X.Үй тапсырмасы: | Оқулық бойынша тапсырма |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2019
637
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













