Дұрыс және бұрыс бөлшектер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дұрыс және бұрыс бөлшектер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлшектерге амалдар қолдана алуы. Дұрыс бөлшек пен бұрыс бөлшекті ажырата алуы есеп шығаруда қолдана алуы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы:

Дұрыс және бұрыс бөлшектер.

Сілтеме

Күнтізбелік жоспар, математика оқулығы, нұсқаулық

Жалпы мақсаты:

 Оқушылардың бөлшек жөнінде білімдерін кеңейте отырып, оларды дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек ұғымдарымен таныстыру, осы тақырып бойынша есеп шығару дағдыларын қалыптастыру, шығармашылықпен жұмыс жасауға баулу, оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.

Оқыту нәтижесі:

Дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата білуді үйрету;

Сабақ

Мұғалім іс-әрекеті

У

Оқушы іс-әрекеті



1. Білу


Үй тапсырмасын тексеру: «Қарбыз кесу» ойыны 1) Үлес дегеніміз не?
2) Жай бөлшекке мысал келтіріңдер.
3) Бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымдаңдар.
4) Бөлшекті қысқарту дегеніміз не?
5) Қандай бөлшекті қысқартылмайтын бөлшек деп атайды?
6) Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді?

1



2



Оқушылар жұптарының есептерін тексереді де бақылау парағына баға қояды.

Жұптағы тексеру аяқталғаннан кейін,жауаптармен салыстырады.


Түсіну


Тақырыпты ашу:

Shape1


8

Ережелерін оқу, түсіндіру, бірнеше мысалдар келтіріп жазу

3.Қолдану


850(ауызша) 851; 852; 854; 856;

859;


15

854

4.Талдау


854


8

Оқушылар интербелсенді тақтада жауаптарын анықтайды, өз пікірлерімен бөліседі.


5.Жинақтау


«Шартақты жөндеу» ойыны

1)Бұл қоршауда 4 тақтай босап тұр. Оларда бұрыс бөлшектер жазылған. Оларды тап. Қателеспе. Сенің қатеңді бәрі көреді.(слайд)

2) Оң жақтан дұрыс бөлшектер жазылған тақтайларды алсаң, олардың барлығы орнына түседі.


3

Оқушылар интербелсенді тақтада жауаптарын анықтайды, өз пікірлерімен бөліседі.


6.Бағалау


Бағалау ағашы:

сабақты өте жақсы түсіндім

сабақты түсіндім бірақ сұрақтарым бар.

сабақты түсінбедім

Үйге: №853; №855; №857 ;


3


Рисунок 1

Пән мұғалімі: Жанбауова Маруан Сакеновна

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
542
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі