|
Тақырыбы: |
Дұрыс және бұрыс бөлшектер. |
|||
|
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, математика оқулығы, нұсқаулық |
|||
|
Жалпы мақсаты: |
Оқушылардың бөлшек жөнінде білімдерін кеңейте отырып, оларды дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек ұғымдарымен таныстыру, осы тақырып бойынша есеп шығару дағдыларын қалыптастыру, шығармашылықпен жұмыс жасауға баулу, оқушылардың ойлау қабілетін дамыту. |
|||
|
Оқыту нәтижесі: |
Дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата білуді үйрету; |
|||
|
Сабақ |
Мұғалім іс-әрекеті |
У |
Оқушы іс-әрекеті |
|
|
1. Білу |
Үй тапсырмасын
тексеру: «Қарбыз
кесу» ойыны 1) Үлес дегеніміз
не? |
1 2 |
Оқушылар жұптарының есептерін тексереді де бақылау парағына баға қояды. Жұптағы тексеру аяқталғаннан кейін,жауаптармен салыстырады.
|
|
|
Түсіну |
Тақырыпты ашу:
|
8 |
Ережелерін оқу, түсіндіру, бірнеше мысалдар келтіріп жазу |
|
|
3.Қолдану |
№850(ауызша) №851; №852; №854; №856; №859; |
15 |
№854
|
|
|
4.Талдау |
№854
|
8 |
Оқушылар интербелсенді тақтада жауаптарын анықтайды, өз пікірлерімен бөліседі. |
|
|
5.Жинақтау |
«Шартақты жөндеу» ойыны 1)Бұл қоршауда 4 тақтай босап тұр. Оларда бұрыс бөлшектер жазылған. Оларды тап. Қателеспе. Сенің қатеңді бәрі көреді.(слайд) 2) Оң жақтан дұрыс бөлшектер жазылған тақтайларды алсаң, олардың барлығы орнына түседі. |
3 |
Оқушылар интербелсенді тақтада жауаптарын анықтайды, өз пікірлерімен бөліседі. |
|
|
6.Бағалау |
Бағалау ағашы:
Үйге: №853; №855; №857 ; |
3
|
|
|
Пән мұғалімі: Жанбауова Маруан Сакеновна
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дұрыс және бұрыс бөлшектер
Дұрыс және бұрыс бөлшектер
|
Тақырыбы: |
Дұрыс және бұрыс бөлшектер. |
|||
|
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, математика оқулығы, нұсқаулық |
|||
|
Жалпы мақсаты: |
Оқушылардың бөлшек жөнінде білімдерін кеңейте отырып, оларды дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек ұғымдарымен таныстыру, осы тақырып бойынша есеп шығару дағдыларын қалыптастыру, шығармашылықпен жұмыс жасауға баулу, оқушылардың ойлау қабілетін дамыту. |
|||
|
Оқыту нәтижесі: |
Дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата білуді үйрету; |
|||
|
Сабақ |
Мұғалім іс-әрекеті |
У |
Оқушы іс-әрекеті |
|
|
1. Білу |
Үй тапсырмасын
тексеру: «Қарбыз
кесу» ойыны 1) Үлес дегеніміз
не? |
1 2 |
Оқушылар жұптарының есептерін тексереді де бақылау парағына баға қояды. Жұптағы тексеру аяқталғаннан кейін,жауаптармен салыстырады.
|
|
|
Түсіну |
Тақырыпты ашу:
|
8 |
Ережелерін оқу, түсіндіру, бірнеше мысалдар келтіріп жазу |
|
|
3.Қолдану |
№850(ауызша) №851; №852; №854; №856; №859; |
15 |
№854
|
|
|
4.Талдау |
№854
|
8 |
Оқушылар интербелсенді тақтада жауаптарын анықтайды, өз пікірлерімен бөліседі. |
|
|
5.Жинақтау |
«Шартақты жөндеу» ойыны 1)Бұл қоршауда 4 тақтай босап тұр. Оларда бұрыс бөлшектер жазылған. Оларды тап. Қателеспе. Сенің қатеңді бәрі көреді.(слайд) 2) Оң жақтан дұрыс бөлшектер жазылған тақтайларды алсаң, олардың барлығы орнына түседі. |
3 |
Оқушылар интербелсенді тақтада жауаптарын анықтайды, өз пікірлерімен бөліседі. |
|
|
6.Бағалау |
Бағалау ағашы:
Үйге: №853; №855; №857 ; |
3
|
|
|
Пән мұғалімі: Жанбауова Маруан Сакеновна
шағым қалдыра аласыз


















