Бекітемін: __________
Оқу ісі меңгерушісі
Күні: 06.12.2016ж
Сыныбы: 5 «Ә»
Сабақтың
тақырыбы: Дұрыс және бұрыс бөлшектер.
Аралас сандар.
Сабақтың
мақсаты:
1.
Білімділік: Дұрыс және бұрыс жай
бөлшектер, аралас сандар ұғымдарымен таныстыру; дұрыс және бұрыс
бөлшектерді ажырата білу біліктілігін
қалыптастыру.
2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту.
3.Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.
Сабақ
типі: Жаңа сабақты
меңгерту
Сабақтың
түрі:
Аралас
Сабақтың
әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, кітаппен
жұмыс,семантикалық карта,математикалық
диктант
Сабақтың
көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар,
плакат
Сабақтың
құрылымы: І.
Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
ІІІ.Үй тапсырмасын бекіту (графикалық
диктант)
ІV. Жаңа
сабақ
V. Кітаппен
жұмыс (оқулықпен
жұмыс)
VI. Жаңа сабақты
бекіту
VІІ. Үйге тапсырма
беру
VIII.
Бағалау
Сабақтың
барысы:
І.
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқушылардың
назарын сабаққа
аудару
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
№ 383
1)
=
=
6)
=
=
2)
=
=
7)
=
=
3)
=
=
8)
=
=
4)
=
=
9)
=
=
5)
=
=
10)
=
=
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту.
Графикалық диктант
Иә
жоқ
-
Бөлшек сызығының астында бөлшектің бөлімі жазылады.
-
Бөлшек сызығының астында бөлшектің алымы жазылады.
-
7 саны құрама сан
-
48 саны құрама сан
-
1
5 минут
сағаттың
бөлігі
Г
рафикалық диктанттың
жауабы:
ІІІ. Жаңа
сабақ
Тақырыпты
ашу.
2/5; 5/4; 2/3; 5/9; 11/8; 13/7; 6/7; 11/2;
15/13 бөлшектерінен
алымы бөлімінен кіші бөлшектерді
машинаға;
алымы бөлімінен үлкен бөлшектерді пойызға
салыңдар.
Мұғалім: - Оқушылар, не байқадыңыздар?
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп
ойлайсыздар?
Оқушылар: - Дұрыс бөлшектер, бұрыс
бөлшектер
Мұғалім: - Әрине, бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы «Дұрыс және бұрыс
бөлшектер».
2/5; 2/3; 5/9; 6/7 бөлшектерінің алымдары
бөлімдерінен кіші. Мұндай бөлшектер ДҰРЫС БӨЛШЕКТЕР деп
аталады.
Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп
аталады.
Мысалы: 3/7; 3<7, 5/6; 5<6, 1/5;
1<5, 11/17,
11<17.
Дұрыс бөлшектер 1 –ден
кіші
1/2 <1; 3/4 <1; 18/25<1;
70/99<1.
Алымы бөлімінен үлкен немесе алымы бөліміне
тең бөлшек бұрыс бөлшек деп
аталады.
5/5; 11/6; 9/7; 10/10; 36/35. – бұрыс
бөлшектер
Кез келген бұрыс бөлшек 1 – ден үлкен немесе
1 – тең.
4/4=1; 17/3>1; 12/7>1; 21/21=1;
99/80>1
V. Кітаппен
жұмыс (оқулықпен
жұмыс)
№ 411 № 412(ауызша) №413
VI. Жаңа сабақты бекіту
Математикалық диктант.
№
-
5- сынып оқушылары мектеп оқушыларының
бөлігін
құрайды. -
5- сыныптың
бөлігі ұл,
ал
бөлігі қыз
балалар. -
Мектеп оқушыларының
бөлігі ұл,
ал
бөлігі
қыздар. -
5- сыныпта ұлдар барлық ұлдардың
, ал қыздар барлық қыздардың
бөлігі.
Сергіту
сәті.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,
10, 11, 12, 13, 14, 15, 16.......Осы сандардың ішінен 3-ке
еселік сандардың орнына жаңылмаймын сөзін қойып айтып
көріңдер.
Семантикалық
карта.
|
Тапсырма |
Жауап |
|||||
|
|
|
|
|
|
61:100 |
|
|
Жай бөлшек түрінде жазыңдар: бөлінгіш 28, бөлгіш 63 |
Б |
П |
Р |
А |
Қ |
М |
|
|
А |
Ө |
А |
Е |
М |
Г |
|
|
Ч |
Ж |
Л |
М |
С |
О |
|
Бөліндіні бөлшек түрінде жазыңдар: 30:41 |
И |
Е |
Ж |
Ш |
Ю |
З |
|
Жай бөлшек түрінде жазыңдар: жүзден үш |
Б |
Г |
Т |
П |
Е |
Х |
|
|
Ш |
К |
Ш |
С |
Н |
К |
Кері
байланыс.

VІІ. Үйге тапсырма
беру.
№414- есеп
VIII.
Бағалау.
№ 279 орта мектеп
Тақырыбы: «Дұрыс және бұрыс бөлшектер.Аралас сандар»
Сыныбы: 5 «Ә»
Мұғалімі: Акжигит А
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дұрыс және бұрыс бөлшектер.Аралас сандар
Дұрыс және бұрыс бөлшектер.Аралас сандар
Бекітемін: __________
Оқу ісі меңгерушісі
Күні: 06.12.2016ж
Сыныбы: 5 «Ә»
Сабақтың
тақырыбы: Дұрыс және бұрыс бөлшектер.
Аралас сандар.
Сабақтың
мақсаты:
1.
Білімділік: Дұрыс және бұрыс жай
бөлшектер, аралас сандар ұғымдарымен таныстыру; дұрыс және бұрыс
бөлшектерді ажырата білу біліктілігін
қалыптастыру.
2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту.
3.Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.
Сабақ
типі: Жаңа сабақты
меңгерту
Сабақтың
түрі:
Аралас
Сабақтың
әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, кітаппен
жұмыс,семантикалық карта,математикалық
диктант
Сабақтың
көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар,
плакат
Сабақтың
құрылымы: І.
Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
ІІІ.Үй тапсырмасын бекіту (графикалық
диктант)
ІV. Жаңа
сабақ
V. Кітаппен
жұмыс (оқулықпен
жұмыс)
VI. Жаңа сабақты
бекіту
VІІ. Үйге тапсырма
беру
VIII.
Бағалау
Сабақтың
барысы:
І.
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқушылардың
назарын сабаққа
аудару
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
№ 383
1)
=
=
6)
=
=
2)
=
=
7)
=
=
3)
=
=
8)
=
=
4)
=
=
9)
=
=
5)
=
=
10)
=
=
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту.
Графикалық диктант
Иә
жоқ
-
Бөлшек сызығының астында бөлшектің бөлімі жазылады.
-
Бөлшек сызығының астында бөлшектің алымы жазылады.
-
7 саны құрама сан
-
48 саны құрама сан
-
1
5 минут
сағаттың
бөлігі
Г
рафикалық диктанттың
жауабы:
ІІІ. Жаңа
сабақ
Тақырыпты
ашу.
2/5; 5/4; 2/3; 5/9; 11/8; 13/7; 6/7; 11/2;
15/13 бөлшектерінен
алымы бөлімінен кіші бөлшектерді
машинаға;
алымы бөлімінен үлкен бөлшектерді пойызға
салыңдар.
Мұғалім: - Оқушылар, не байқадыңыздар?
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп
ойлайсыздар?
Оқушылар: - Дұрыс бөлшектер, бұрыс
бөлшектер
Мұғалім: - Әрине, бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы «Дұрыс және бұрыс
бөлшектер».
2/5; 2/3; 5/9; 6/7 бөлшектерінің алымдары
бөлімдерінен кіші. Мұндай бөлшектер ДҰРЫС БӨЛШЕКТЕР деп
аталады.
Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп
аталады.
Мысалы: 3/7; 3<7, 5/6; 5<6, 1/5;
1<5, 11/17,
11<17.
Дұрыс бөлшектер 1 –ден
кіші
1/2 <1; 3/4 <1; 18/25<1;
70/99<1.
Алымы бөлімінен үлкен немесе алымы бөліміне
тең бөлшек бұрыс бөлшек деп
аталады.
5/5; 11/6; 9/7; 10/10; 36/35. – бұрыс
бөлшектер
Кез келген бұрыс бөлшек 1 – ден үлкен немесе
1 – тең.
4/4=1; 17/3>1; 12/7>1; 21/21=1;
99/80>1
V. Кітаппен
жұмыс (оқулықпен
жұмыс)
№ 411 № 412(ауызша) №413
VI. Жаңа сабақты бекіту
Математикалық диктант.
№
-
5- сынып оқушылары мектеп оқушыларының
бөлігін
құрайды. -
5- сыныптың
бөлігі ұл,
ал
бөлігі қыз
балалар. -
Мектеп оқушыларының
бөлігі ұл,
ал
бөлігі
қыздар. -
5- сыныпта ұлдар барлық ұлдардың
, ал қыздар барлық қыздардың
бөлігі.
Сергіту
сәті.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,
10, 11, 12, 13, 14, 15, 16.......Осы сандардың ішінен 3-ке
еселік сандардың орнына жаңылмаймын сөзін қойып айтып
көріңдер.
Семантикалық
карта.
|
Тапсырма |
Жауап |
|||||
|
|
|
|
|
|
61:100 |
|
|
Жай бөлшек түрінде жазыңдар: бөлінгіш 28, бөлгіш 63 |
Б |
П |
Р |
А |
Қ |
М |
|
|
А |
Ө |
А |
Е |
М |
Г |
|
|
Ч |
Ж |
Л |
М |
С |
О |
|
Бөліндіні бөлшек түрінде жазыңдар: 30:41 |
И |
Е |
Ж |
Ш |
Ю |
З |
|
Жай бөлшек түрінде жазыңдар: жүзден үш |
Б |
Г |
Т |
П |
Е |
Х |
|
|
Ш |
К |
Ш |
С |
Н |
К |
Кері
байланыс.

VІІ. Үйге тапсырма
беру.
№414- есеп
VIII.
Бағалау.
№ 279 орта мектеп
Тақырыбы: «Дұрыс және бұрыс бөлшектер.Аралас сандар»
Сыныбы: 5 «Ә»
Мұғалімі: Акжигит А
шағым қалдыра аласыз


















