Бекітемін: __________
Оқу ісі меңгерушісі
Күні: 06.12.2016ж
Сыныбы: 5 «Ә»
Сабақтың
тақырыбы: Дұрыс және бұрыс бөлшектер.
Аралас сандар.
Сабақтың
мақсаты:
1.
Білімділік: Дұрыс және бұрыс жай
бөлшектер, аралас сандар ұғымдарымен таныстыру; дұрыс және бұрыс
бөлшектерді ажырата білу біліктілігін
қалыптастыру.
2.
Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен
есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену,
белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын
ояту.
3.Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық,
дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа,
тәрбиелеу.
Сабақ
типі: Жаңа сабақты
меңгерту
Сабақтың
түрі:
Аралас
Сабақтың
әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, кітаппен
жұмыс,семантикалық карта,математикалық
диктант
Сабақтың
көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар,
плакат
Сабақтың
құрылымы: І.
Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
ІІІ.Үй тапсырмасын бекіту (графикалық
диктант)
ІV. Жаңа
сабақ
V. Кітаппен
жұмыс (оқулықпен
жұмыс)
VI. Жаңа сабақты
бекіту
VІІ. Үйге тапсырма
беру
VIII.
Бағалау
Сабақтың
барысы:
І.
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқушылардың
назарын сабаққа
аудару
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
№ 383
1)
= = 6)
= =
2) = = 7)
= =
3)
= = 8)
= =
4) = = 9)
= =
5) = = 10)
= =
ІІІ. Үй тапсырмасын
бекіту.
Графикалық
диктант
Иә
жоқ
-
Бөлшек сызығының астында
бөлшектің бөлімі жазылады.
-
Бөлшек сызығының астында
бөлшектің алымы жазылады.
-
7 саны құрама
сан
-
48 саны құрама
сан
-
1 5 минут
сағаттың бөлігі
Г рафикалық диктанттың
жауабы:
ІІІ. Жаңа
сабақ
Тақырыпты
ашу.
2/5; 5/4; 2/3; 5/9; 11/8; 13/7; 6/7; 11/2;
15/13 бөлшектерінен
алымы бөлімінен кіші бөлшектерді
машинаға;
алымы бөлімінен үлкен бөлшектерді пойызға
салыңдар.
Мұғалім: - Оқушылар, не байқадыңыздар?
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп
ойлайсыздар?
Оқушылар: - Дұрыс бөлшектер, бұрыс
бөлшектер
Мұғалім: - Әрине, бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы «Дұрыс және бұрыс
бөлшектер».
2/5; 2/3; 5/9; 6/7 бөлшектерінің алымдары
бөлімдерінен кіші. Мұндай бөлшектер ДҰРЫС БӨЛШЕКТЕР деп
аталады.
Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп
аталады.
Мысалы: 3/7; 3<7, 5/6; 5<6, 1/5;
1<5, 11/17,
11<17.
Дұрыс бөлшектер 1 –ден
кіші
1/2 <1; 3/4 <1; 18/25<1;
70/99<1.
Алымы бөлімінен үлкен немесе алымы бөліміне
тең бөлшек бұрыс бөлшек деп
аталады.
5/5; 11/6; 9/7; 10/10; 36/35. – бұрыс
бөлшектер
Кез келген бұрыс бөлшек 1 – ден үлкен немесе
1 – тең.
4/4=1; 17/3>1; 12/7>1; 21/21=1;
99/80>1
V. Кітаппен
жұмыс (оқулықпен
жұмыс)
№ 411 № 412(ауызша)
№413
VI. Жаңа сабақты
бекіту
Математикалық
диктант.
№
-
5-
сынып оқушылары мектеп оқушыларының бөлігін
құрайды.
-
5-
сыныптың бөлігі ұл,
ал бөлігі қыз
балалар.
-
Мектеп оқушыларының бөлігі ұл,
ал бөлігі
қыздар.
-
5-
сыныпта ұлдар барлық ұлдардың , ал қыздар барлық қыздардың бөлігі.
27 орта мектепте барлығы 106 оқушы білім алады. Олардың
56 ұл бала, 50 қыз бала. 5 -сыныпта 13 оқушының 7 ұл, 6 қыз
бала.
Сергіту
сәті.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,
10, 11, 12, 13, 14, 15, 16.......Осы сандардың ішінен 3-ке
еселік сандардың орнына жаңылмаймын сөзін қойып айтып
көріңдер.
Семантикалық
карта.
Тапсырма
|
Жауап
|
|
|
|
|
|
61:100
|
Жай бөлшек түрінде жазыңдар:
бөлінгіш 28, бөлгіш 63
|
Б
|
П
|
Р
|
А
|
Қ
|
М
|
бөлшегін бөлімі 44-ке
тең бөлшекке келтіріңдер.
|
А
|
Ө
|
А
|
Е
|
М
|
Г
|
бөлшегін
қысқартыңдар.
|
Ч
|
Ж
|
Л
|
М
|
С
|
О
|
Бөліндіні бөлшек түрінде
жазыңдар: 30:41
|
И
|
Е
|
Ж
|
Ш
|
Ю
|
З
|
Жай бөлшек түрінде жазыңдар:
жүзден үш
|
Б
|
Г
|
Т
|
П
|
Е
|
Х
|
бөлшегін бөлінді
түрінде жазыңдар.
|
Ш
|
К
|
Ш
|
С
|
Н
|
К
|
Кері
байланыс.
VІІ. Үйге тапсырма
беру.
№414- есеп
VIII.
Бағалау.
№
279 орта
мектеп
Тақырыбы: «Дұрыс және бұрыс бөлшектер.Аралас
сандар»
Сыныбы: 5
«Ә»
Мұғалімі: Акжигит
А
2016-2017 оқу
жылы