Бөлім:
|
Шеңбер.
Көпбұрыштар.
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
23.04.2024ж.
|
Сыныбы:
9
А
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Дұрыс көпбұрыштар, олардың қасиеттері және
симметриялары
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
9.1.2.5
дұрыс көпбұрыштың қабырғаларын
, периметрлерін, ауданын және оған іштей және сырттай сызылған
шеңберлердің радиустарын байланыстыратын формулаларды білу және
қолдану;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Дұрыс көпбұрыштың
қабырғаларын , периметрлерін, ауданын және оған іштей және сырттай
сызылған шеңберлердің радиустарын байланыстыратын формулаларды білу
және қолдана алады
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы 7
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Топқа
болу
Үй жұмысын
тексеру
|
Салемдесу,
Үй тапсырмасын
корсету
|
ынталандыру үшін мақтау
сөздерін пайдалану
|
Оқулық, оқу
құралдары
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Сектор қандай фигуралардан
құрылған?
Үшбұрыштың ауданын қалай табуға
болады?
Сегменттің ауданын қалай анықтауға
болады?
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
|
ДК экраны
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Тақырыпқа байланысты
интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен
танысады.
|
|
1- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1-тапсырма
дөңгелектің радуисы 1-ге тең.
900, 1200 центрлік бұрышқа сәйкес сектордың ауданын
табыңыз?
|
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
Ауданды
табады
|
ДК экраны
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
|
|
2- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
2-тапсырма
Диаметрі 10 см дөңгелек
болатын және 1800 доғаға сәйкес сегменттің ауданын
табыңдар.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Ауданды
табады.
|
ДК экраны
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
|
|
|
№4.99 жауабы:
ЖОҚ
|
ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
ДК экраны
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд
|
|
|
|
ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
ДК экраны
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд
|
|
|
|
Бағалау.
«Бағдаршам»әдісі оқушыларды жауап берген
деңгейіне қарап бағалаймын. Мадақтау арқылы кері байланыс
жасаймын.
|
ДК экраны
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар
орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
Үйге тапсыма
№
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|