Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дұрыс тамақтанудың негіздері. Ас мәзірін әзірлеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: 26 |
|||||||
Күні |
Мұғалімнің аты-жөні: Жангазиев Ж.Б |
||||||
Сынып: 5 |
Қатысқан саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Дұрыс тамақтанудың негіздері. Ас мәзірін әзірлеу |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.4.1 - дұрыс және тиімді тамақтанудың ережелерін сипаттау және зерделеу 5.2.4.2 - дұрыс және тиімді тамақтанудың мәзірін құрастыру 5.1.3.1 - шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) |
||||||
|
|
||||||
Сабақтың мақсаты |
Дұрыс және тиімді тамақтану һағидалары туралы білімді қалыптастыру, дұрыс және тиімді тамақтану мәзірін жасау. |
||||||
Жетістік критерийлері |
Технологиялық үдерістердің ерекшеліктерін анықтай және зерделей отырып, шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен (оның ішінде АКТ қолданып) жұмыс істей алады. |
||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: академиялық тілдік дағдыларын қолдана отырып, өзінің шығармашылық жұмыстарын орындалу үдерісінің сатылы кезеңдерін түсіндіре (сөйлеу дағдылары) отырып сипаттайды; өзінің іс-әрекетіне және дайын жұмыстарды орындау бойынша нәтижелеріне талдау жасап, таныстыра алады; Қасиетттері, пішін, түр, үдеріс, коктейль, құрамы, тепе- теңдік, ас мәзірі, карвинг, тамақтану рационы, жабдықтар/құралдар/құрылғылар; Мен… үшін таңдадым. Себебі,… Мен оны…. материалдарынан орындаймын ; Мен ….. пайдалы қасиеттерін білемін. Мен …. материалдар мен құрал-жабдықтарды қолдандым. Бұл бұйымның ерекшелігі…. Мен … өзгертер едім не жақсартар едім. |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу. Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату. Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу. Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
зерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру. |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу . |
||||||
Бастапқы білім |
Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология Өткен тапсырмаларды еске түсүру. |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 1 кезең
Сабақтың ортасы 2 кезең |
Бірінші тапсырма: Қолдану Дұрыс тамақтану негіздері. Ас мәзірін әзірлеу Топтық жұмыс: (С) Оқушылар құрамында пайдалы дәрумендері бар жеміс- жидектер, көкөністер, сүт, ет, балық тағамдарының суреттері бар карточкаларды таңдайды. Оқушылар адамның тұлғасын визуалды бейнелеу арқылы, адам ағзасына қажетті осы азық - түліктерде қандай дәрумендердің барын таба отырып, оларды сәйкестендіре жапсырады. Оқушылар карточкаларды жапсырып болған соң дұрыс жауабын кабинеттен табады. (Т) Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, дайын өнімнің заттаңбасын (чипсы, кириешки, сүт өнімдері, зәйтүн майы, майонез, кока-колы ....) осы азық-түліктердің құрамында қандай дәрумендер барын зерттейді. Оқушылар тақтаға шығып осы тағамдардың атауларын жаза отырып, адам ағзасына зияндығын және пайдасын қосу және алу таңбасын қою арқылы талдайды. (К) (С) Зиянды тағамдар туралы бейнежазбалар көру. Көрген бейнежазбаларын сынып ішінде талдайды. Оқушылар: -Қандай азық –түлік пайдалы? - Қандай азық-түлік зиянды деп есептеледі? -Қуырылған тағамдардан, газдалған сусындар мен жылдам дайындалатын тағам (фаст-фуд) өнімдерін пайдаланғаннан қандай аурулар туындауы мүмкін? -деген сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтаға шығып жаза отырып адам ағзасына зияны мен пайдасын қосу және алу таңбасын қою арқылы талдайды . (Қ) Оқушылар өздерінің зерттеу жұмыстары барысында дұрыс және тиімді тамақтану ережелерін талдайды және сипаттама береді. Талдау Тамақтанудың бір күндік мәзірін құрастырыңыз. Мысалы: Таңғы ас Тауық жұмыртқасы 60г Қарақұмық 50 г Шекер 8 г Шие шырыны 30 г Арпа печеньесі 30г Түскі ас Піскен тауық еті 140г Қызанақ 200 г Тәтті болгар бұрышы 80 г Қырық қабат 75 г Лечо 50 г Шай 200 г Кешкі ас Майлы ірімшік 100г Алма 150 г |
|
|||||
Сабақтың соңы
|
Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау. (Ұ) Мұғалім оқушыларға қандай тағам пайдалы , олардың атауы мен қолданылуын қарастыруға ұсынады. Ұсынылған тағам мәзірі қайсысы сіздерге таныс? Олар қалай аталады?Олардың қолданылуын түсіндіріңіздер. Олар қандай азық-түліктерден жасалған?Олардың пішіні, түсі мен фактурасы қандай? (Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді.
|
|
|||||
Сабақтың соңы 2-мин кері байланыс |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет |
|
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 – Бөлім. Визуалды өнер |
Мектеп: Достық ЖОББМ |
||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Жангазиев Ж.Б |
||||||
Сынып: 7 б |
|
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Өнердегі заманауи техникамен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер. |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру 7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау |
||||||
Сабақ мақсаттары |
|
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңдері |
Педагог іс-әрекет |
Оқушы іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру уақыты, сыныптағы атмосфераның құру. Сабақтың тақырыбы: Өнердегі заманауи техникамен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер. Сабақтың мақсаты: Табиғаттағы микро суреттердің бейнесі қалай құрылып, неге микро суреттерге тиесілі екенін біледі, түсінеді және анықтайды. Бұл сабақта мұғалім слайдтар мен бейнетаспалар көмегімен өнердің заманауи жетістіктерін, сурет салудың ерекше түрлері мен техникаларын (SandArt, StreetPainting, «Эбру» техникасы, светографика, микроскопиялық фотосуретттер) көрсетеді Мұғалім түрлі бағыттар, материалдар мен тәсілдермен орындалған кескіндеме, графика, мүсін өнері туындыларының ерекшеліктеріне, оның ішінде, заманауи бағыттағы өнер түріне басты назар аударады. . •Мен ... орындау үшін ... қолдандым. • Микроскоппен қарау арқылы мен … байқадым. • Мен … көмегімен сызық орындауға тырыстым. • Суретін салу барысында … материалдар мен … техникаларын қолдандым. • Бұл инсталляцияда … образын трансформациялау арқылы алдым. • Нобай, пішін, құрам, ритм, сызықтық, динамика, фактура, сынық, қатты, жұмсақ, сыртқы сызық, нобай, қалам, монохром, инсталляция, пластика. • Өнердегі заманауи бағыттар:кубисттер – нұсқаны деформациялау, футуристтер – динамизм мен қозғалыс, орфисттер – түстерді үйлестірудегі үйлесімділік, пуристтер – машиналық эстетика, оп–арт, поп–арт. |
Сұрақтарға жауап беру. *Қандай өнер туындылары сіздерге түсінікті болды? *Қандай жұмыстар сіздерді қызықтырды? *Қандай жұмыстар сіздерде түрлі көңіл-күй (шаттық, түсініспеушлік, таң қалушылық, ашу ыза) тудырды? *Заманауи өнерде олар бір-бірінен қалай ажыратылады? |
Өзін –өзі бағалау |
Ксения Симонова туындылары (құм анимациясы) Дария Пушанкина (су бетіндегі суреттер) https://www.youtube.com/watch?v=Vw_zZjjgUX4 www.objectiv.tv/210514/97741.htm Курт Венер, Джулиан Бивер жұмыстары (асфальттағы үш өлшемді суреттер) Михаил Ларионов (светографика) |
|||
Сабақтың ортасы |
1.Тапсырма: Авторлардың жұмыстарын қарастырады: 1.Роберт Гук, 2.Антонина ван Левенгук, 3.Роб Кесселер 4.Михаила Ларионова 2.Тапсырма: Оқушыларға микроскоппен кепкен жапырақтар, жәндіктер мен т.б. көреді және оларды бір-бірімен салыстырып, ұнағанын нобай ретінде сурет альбомдарына салады. Оқушылар тәжірибелік жұмысты түрлі тәсілдермен орындайды. |
Оқушылар топқа бөлініп, авторлардың жұмыстарын қарастырады: Ол бейнелерде оқушылар Роб Кесселердің жұмыстарына ұқсас бірқатар клеткалар мен өсімдіктердің үлкейтілген құрылысын көріп, оларды салыстыра алуы керек. Оқушыларға сұрақ қою: Микросуреттерді қалай түсінесіздер? Өмірде көзге көрінбейтін заттарды мысалға келтіріңіздер? Микроскоппен көретін суреттердің көрінісі қандай болады? Қандай пәндер микроәлем туралы қарастырады? Сіздер қалай ойлайсыздар, осы суреттерді өнер туындыларына жатқыза аламыз ба? |
|
Роб Кесселер (микроскопиялық фотосуреттер) https://www.youtube.com/watch?v=k1cngQQ2XSA Роберт Гук Энциклопедия Антони ван Левенгук Антони Ван Левенгук открыл биология вклад микроскоп Тимур Аканаев http://1mag.kz/2012/05/29/lichnoe-delo-timur-akanaev/ Бахытнур Бурдесбеков http://www.info-tses.kz/news/po-poslednemu-slovu-khudozhnikov-foto/ Василий Кандинский http://smallbay.ru/kandinsky.html |
|||
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет. |
Оқушылар өз жұмыстарынан шағын көрме жасайды, оларды шабытандырған идеялармен бөлісіп, талқылайды. |
Өзара бағалау |
стикер |