Тыңдалым
ведиожазба
Топтық
тапсырма «О, Ақтан жас, Ақтан жас»
өлеңінің мәтіні беріледі.
І
топ
Өлеңді оқып шығып,
мазмұнын қара сөзбен жеткізуге
тырысыңыздар;
ІІ топ «Ақтан жас»
өлеңіне сүйене отырып, А3 форматына қазақ халқының моделін
жасаңыздар.
Жұмысты
жариялау
Ортақ
тапсырма «Өлеңге қатысты 10 сөзді
атаңыз» әдісі
Осы өлеңнің тақырыбы
мен идеясын ашатын және кейіпкерге қатысты 10 сөз
атаңдар.
Мысалы: Ақтан,
жетімдік, қажыма, жапырақ, күрек тіс, тұлпар, атты, жорыққа, шаруа,
өмір т.б.
Өлеңнің тақырыбы мен
идеясын ашыңыздар.Анықтаған идеяңызды «ПОПС» формуласы бойынша
жазбаша түсіндіріңіз.
Бірінші сөйлем:
«Менің ойымша, ертегідегі басты идея-
.....»
Екінші сөйлем:
«Себебі, мен оны былай түсіндіремін
….»
Үшінші сөйлем: «Оны
мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын …
»
Соңғы сөйлем:
«Осыған байланысты мен шығарманың тақырыбы ................деген
шешімге келдім.... ».
Дескриптор
- бірінші сөйлемде шығарманың
идеясын анықтайды;
- екінші сөйлемде
идеяны таңдау себебін
түсіндіреді.
- үшінші сөйлемде
идеяны нақтылауға қатысты ертегіден 2 дәлел
келтіреді;
- төртінші сөйлемде
идея негізінде шығарманың тақырыбына қатысты өзіндік тұжырым
жасайды.
Тапсырма
3 Өлеңнен автордың ойын,
көзқарасын білдіретін үзінділерді белгілеп, кестеге толтырыңыз.
Кестемен жұмыста автордың ойын, көзқарасын, үмітін өз сөзіңізбен
түсіндіріңіз.
Өлең
үзіндісі
|
Ақын үміті
қандай?
|
Сен де жетер ме
екенсің?
|
|
Шаруа жиып
кенеліп,
Бала сүйіп, мал
жиып,
Өмір сүрер ме
екенсің?
|
|
Жетімдіктен өтерсің, Жетерсің,
әлі жетерсің.
|
|
«Бір сөйлем»
әдісі
Шығарма авторының
бейнесін сипаттайтын түйінді ойыңызды бір сөйлеммен
жеткізіңіз.Сұрақтар қойып жауап
беру
Дескриптор
- өлеңнен автордың
ойын, көзқарасын анықтайды;
- автор көзқарасын
өз пікірімен түсіндіреді;
- үзінді арқылы
автор бейнесін анықтап, бір
сөйлем
арқылы
жеткізеді.
|