Сабақ кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығу-шылықты
ояту
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Сыныпта жағымды психологиялық
ахуал қалыптасады.
«Ыстық алақан»
әдісі. Оқушылар көршісінің алақанына
өз алақанын тигізе отырып, бір сөзбен жылы лебізін
айтады.
2. Топқа
бірігу. Қағаз қиындылары арқылы
бірігеді. Оқушылар қима қағаздарындағы туыстық атаулар арқылы
топтасады.
1. Әпке 2. Іні 3.
Сіңілі
3. Үй тапсырмасымен
жұмыс.
«Түйінді тоғыз сөйлем»
әдісі.
Д.Исабековтің «Әпке» драмасы
туралы әр топ 3 сөйлемнен
айтады.
ҚБ: Мадақтау
сөздері
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин

|
(Ұ) Бейнеролик
көру.
Автордың «Әпке»
драмасын жазудағы мақсаты туралы бейнематериал
көрсетіледі.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бейнематериал
бойынша өткен тақырыппен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
1) Автордың
“Әпке” драмасын жазуға қандай оқиға түрткі
болды?
2) Автордың
өмір жолы мен драмадағы оқиғаларда қандай сәйкестік
кездеседі?
Өз ойларымен
бөліседі.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|


https://www.youtube.com/watch?v=YYOAyut0xDQ
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин.

|
(ТЖ) «Ой күмбезі»
әдісі.
Оқушыларды 3 топқа
біріктіре отырып, әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу мақсатында 3 топқа әртүрлі тапсырмалар
беріледі.
|
1-топ: «Талқылау» әдісі негізінде берілген кесте
бойынша шығарманың тақырыбы, идеясы, жанры мен тәрбиелік мәніне
талдау жасайды.
2-топ: Блум таксономиясы бойынша
басты кейіпкерге талдау
жүргізеді.
3-топ: «321» әдісі бойынша
талдау
Шығарма бойынша 3
факт;
Авторға қоятын 2
сұрақ;
Қызығушылық танытқан 1
нәрсе.
|
ҚБ: «Бас бармақ»
әдісі
- Мен
түсіндім
- Кейбір тұстарды
түсінбедім
- Түсінген
жоқпын
|
Интер-белсенді
тақта.
8-сынып «Қазақ
әдебиеті» оқулығы.
Кестелер

|

8
мин
|
(ЖЖ) «Бірлескен
жазылым» әдісі.
Шығарма кейіпкерлеріне
мінездеме береді. Автордың кейіпкерлерді сомдаудағы
мінездеулеріне сипаттама
береді.
|
Оқушылар жұптаса
отырып, көркем шығармадан берілген үзінді арқылы кейіпкерлердің
іс-әрекетіне талдау жасайды.
Шығармадан
үзінді
|
Кейіпкерлер
|
Іс-әрекеттері
|
Өзіндік
баға
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ҚБ: «Көршіңді
бағала» жұптық
бағалауы. Оқушылар жұпта бір-бірінің
жұмысын дескрипторға сай
бағалайды.
Дескриптор:
Барлығы-3
балл.
-Бірігіп жұмыс жасайды;
-Кейіпкерлердің іс-әрекеттерін
талдайды;
-Өзіндік баға береді.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Қима
қағаздары
|

5
мин
|
ТЖ. «Графикалық
диктант» әдісі
Шығарманың мазмұны
бойынша «Иә» не «Жоқ» деп жауап беретін 7 сұрақ
беріледі.
Иә –
30,
Жоқ – 10
көрсеткіші.
|
Білім алушылар
берілген сұрақ бойынша топта төменде берілген сұрақтарды талдай
отырып, белгілеу парағын
толтырады
1)Қамажай өзінің
інілері мен сіңлісінің болашағы үшін басын бейнетке тігіп, бар
қиындыққа төзеді. (Иә)
2)Бауырлары әпкесін
анасындай ардақтамады (Жоқ)
3)Драмада бақыт
туралы сөзталас болмады. (Жоқ)
4) Драмада кейіпкер
сөздері екпін мен сезімге құрылған (Иә)
5)Қабен Қамажайдың
алдын таңдау қойды (Жоқ)
6) Жастардың
бейбастық әрекеттеріне Қамажай ашуланды
(Жоқ)
7)Автордың нағыз
шеберлігін танытқан кейіпкері – Нәзила
(Иә)
|
Қ Б. «Қол
соғу»
3 рет –
жақсы.
2 рет – орташа. 1
рет – төмен.
|
Белгілеу
парағы

|

7
мин
|
(Ж) «Оқиғаға
негізделген жазу» әдісі.
Оқушыларға сабақ
барысындағы ақпараттарды қолдана отырып, шығарманың мазмұнын
қорытындылау мақсатында шағын мақала жазу тапсырмасы
беріледі.
|
Шығармадағы ұлттық
құндылықтарды әпке бейнесінен аша отырып
«Әпке
бауырмалдығы» тақырыбында шығарманың
мазмұнына сәйкес шағын мақала
жазады.
|
ҚБ: «Үздік қалам» әдісі арқылы
бағалау.
Кері
байланыс: Мақала жазуда қиындықтар
туындады ма? Неліктен?
|
Жұмыс
дәптері

|
Қорытын-дылау
3
мин.
|
Рефлексия.
«Рефлексиялық
шеңбер» әдісі.
Оқушылар шеңберге
тұрып, мұғалім қойған сұрақтарға жауап
береді.
Үйге
тапсырма:
«Әке-шешесін
жоқтатпай, бауырларын мәпелеп баққан әпке еңбегі ақталды ма?»
сұрағына жауап бере отырып, әдеби эссе
жазады.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар шеңберде
тұрып мұғалім қойған сұрақ бойынша сабақ туралы өз ойларын
түсіндіріп береді.
-Сабақ барысында
көңіл күйіңіз қандай болды?
Неліктен?
-Бүгін не
білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық
болды?
-Сабаққа
қатысуыңызды қалай
бағалайсыз?
-Сабақта қандай
қиындықтар туындады?
-Сабақ аяқталғандағы көңіл
күйіңіз қандай? Неліктен?
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай электронды журналға 1-10
баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті балын қойып
бағалайды.
|


|