Дулат Исабеков "Ата үміті"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дулат Исабеков "Ата үміті"

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мұғалімге көмектеседі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ:

Дулат Исабеков.Ата үміті(«Дермене повесінен үзінді»)

Мектеп: №19 ЖОББМ.

Күні: 26.04.18

Мұғалімнің аты – жөні:Иманәлиева Меңдігүл.

Сынып: 6 «а»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

5.А/И3 Шығармаларын талдау арқылы көтерген негізгі мәселе адал іс пен арам істі диалогққа түсу арқылы айқындау.



Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады: Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізе алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Шығармадағы кейіпкерлерге өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап эссе жаза алады.

Бағалау критерийлері

Жетістік критерийлері

Алдыңғы оқу:

Әңгіменің композициялық құрылымы.

Жоспар:




Жоспарланған уақыт:

Мұғалімнің қызметі:

Оқушының қызметі:

Бағалау түрлері.

Сабақтың басы

(7 минут)






























Сабақтың ортасы

23 минут
















































Сабақтың соңы

10 минут

Мұғалім оқушылармен амандасады.

Психологиялық сабаққа дайындық, яғни оқушылардың көңіл күйін сабаққа икемдеу мақсатында, автордың кітаптарымен топқа бөлу.Әпке, Гауһар тас,Қарғын болып 3 топқа бөлініп отырады.

Үй тапсырмасын тексеру. « Аққала» әдісі арқылы оқушылардан сұралады.

Shape1

Өмірі мен шығармашылығы.

Дулат Исабеков 1942 жылы дүниеге келген.Д.Исабековтің алғашқы әңгімелері 1962 жылдан республикалық газет-журналдарда жариялана бастаған.1966 жылы университетте оқып жүрген кезінде жарияланған «Бекет» атты хикаят пен әңгімелер жинағын оқырмандар жылы қабылдады. «Әпке», «Ертеңді күту», «Дермене» хикаяттарының авторы.Оның туындылары неміс, венгр, чех, тілдерінде аударылған.


Ата үміті «Дермене» повесінің үзіндісімен танысады.Мұғалім оқушыларға мазмұнын түсіндіреді.


1-тасырма

Диологты жалғастыр.Оқушылар жалғасын тауып, дауыстап оқиды.

Оқушыларға мәтіннің ішінен диолог айтылатын болады.

-Қалай, құлыным, осы жер жақсы ғой деймін, ә? Түнде ауыл оттарын көріп жатамыз,- деді шал немересіне күлімсірей қарап.

-Әй адамбысың... шайтанбысың?

-Ана шәугімде шай бар ма?

-Шал, ұйықтаған жоқсың ба?

-Ой, күнім, сенсің бе?

-Кетейік біз, балам!

-Ораза айтқа деп жинап жүрген тиын-тебенің бар еді-ау осы,- деді әлден соң Тоқсанбай басын көтеріп.

Ал, Ергешжан, киін, үйге қайтайық. Басе, «батпан құйрық, айдалада нағып жатқан құйрық» деймін-ау.


2-тапсырма


Идеяны түртіп ал.

Әңгімеден автордын айтпақ болған негізгі ойын анықтап , сөздерді теріп жазып, мағынасын ашу.




3-тапсырма.


Кейіпкерлер кестесі.

1

Сырт-келбеті

Мінезі

Қандай адам

Ата




Бала




Жігіт






Смайлик арқылы бағалау.





















4-тапсырма.

«Білгенге маржан». Мәтінің ішінде кездсетін, сөздерді тауып көшіріп жазып мағынасын ашады.

Дермен, шайла,қада,пәтір,жасымықтай,белесебет, құлқайыр, зорекерлік,сом.














Үйге тапсырма:

«Адамгершілікті мен қалай түсінемін?» тақырыбында шағын шығарма жазыңдар.






Кері байланыс: «Үш қошемет сөз» әдісі.




Рефлексия. «Адамгершілік ағашы»





1-топ Әпке;2-топ Гауһар тас;3-топ Қарғын болып топқа бөлініп отырады.

«Аққала» әдісі арқылы оқушылардан сұралады.Оқушыларға аққаланың бөліктері таратылады.Бөліктер берілген оқушылар тақтаға шығып, үй тапсырмасын айтып, аққаланы құрастырып шығады.








Оқушылар жаңа тақырыппен танысып,түсінік қалыптастырады. Тапсырмаларды орындауға дағдыланады.






Оқушылар өз ойларын жинақтап, түсінік қалыптастырады.


1-тасырма

Диологты жалғастыр. Оқушылар жалғасын тауып, дауыстап оқиды.

Оқушылар берілген диологтін ішінен жалғасын табады.

-Арықтан алыстап кетпейміз бе?


-Ассалаумаликом!

-Бар

-Қарағым-ау, бұл сенбісің?

-Ауылдың шетіне дейін.

-Айтып тұрғаныңыз ақтық сөзіңіз ғой?

-Е, бар ғой. –Оны қайтпексің дегендей, кепір шалына сұраулы пішінде көз тастады.

-Ата түн ішінде қайда барасыз?

2-тапсырма


Идеяны түртіп ал.

мейірімді, еңбекқор, адамгершілік, кешірімділік, әлміжеттік,ұрлық, өжеттік.



3- тапсырма


Кейіпкерлер кестесі.

1

Сырт-келбеті

Мінезі

Қандай адам

Ата

Қартайған

Қой аузынан шөп алмас жан

Қарапайым

Бала

Орта жастағы бала

ақкөңіл

Жасқаншақ

Жігіт

Еңгезердей, екі иығына екі адам малдас құрып отырғандай.

Қатқылдау келген

Қолынын сұғанағы бар


4-тапсырма

«Білгенге маржан».

Мәтінің ішінде кездсетін, сөздерді тауып көшіріп жазып мағынасын ашады.

Дермене- жусанның дәрі жасайтын түрі;

Шайла- күрке;

Қада- күркенің төрт бұрышына қағатын ағаш;

Пәтір- бәтір: қамырды ашытпай табаға пісіретін нан;

Жасымықтай- ноқаттай;

Белесебет-велосипед;

Құлқайыр- қурай;

Зорекерлік- зорлықшылық, өктемдік;

Сом- ақша «1 сом, 2 сом....» деп аталатын. Қазір- теңге.


«Адамгершілікті мен қалай түсінемін?» тақырыбында шағын шығарма жазады.





Кері байланыста оқушылар Тоқсанбайға қошемет сөз арнайды.









Оқушыларды «бағдаршам» әдісі арқылы бағалап отырмын.


Shape2

















Оқушылар қол шапалақтау арқылы бағаланып отырады.




Shape3
























Смайликтер арқылы бағаланып отырады.

































Стикерлер таратылады, оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
1133
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі