2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ее дыбысы мен әрпі 1кл
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Ее дыбысы мен әрпі 1кл

Материал туралы қысқаша түсінік
Ее дыбысы мен әрпі 1кл
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Пән: сауат ашу Мектеп:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бізді қоршаған әлем Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: Қатысқандар саны:

Сынып:1 Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Ее дыбысы мен әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме )

1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу) қолдану

1.3.5.1 Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызба, сурет, белгілер қолдана отырып, жай сөйлемдер/мәтін құрастыру,жазу

1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру

(мұғалім көмегімен)

1.1.8.1 Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту

1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Буындап және жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды.

Көптеген оқушылар: Сызба белгілерді қолданып, жай сөйлемдер құрады.

Кейбір оқушылар: Берілген сурет мазмұны бойынша ертегі құрайды.

Бағалау критерийлері:

Оқу түрлерін қолданады. Сызба, сюжетті суреттер арқылы сөйлемдер құрастырады.

Сөйлемді бас әріптен бастап жазады.

Тілдік мақсаттар:

Ер, ертегі контекстіндегі «Бізді қоршаған әлем» ұғымымен байланысты сөздер мен лингвистикалық құрылымдар арқылы сөздік қорларын ұлғайтады.

-Ер деген сөзді қалай түсінесіңдер?

-Ертегі қалай басталады?

Құндылықтарды дарыту

Қарым-қатынас жасау құндылығын дарыту

Пәнаралық байланыстар


АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Сөзге дыбыстық талдау жасайды; дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады; сөздерді буынға бөледі; оқу және жазу дағдылары қалыптасқан.


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин









Айтылым

3мин


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Төмендегі өлең жолдарын айтқызу арқылы

Өсеміз біз күліп-ойнап,

Он саусақтың саласындай

Өсеміз біз күліп-ойнап,

Бір адамның баласындай.

-Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!


«Тез ойла,сөз ойла» ойыны арқылы өткен сабақты пысықтау. Әріптер мен сандардың көмегімен сөз құра.

А, н, л, р, о, т, у, ш, с, ы, д, м, қ, ұ, і, е

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16




шаттық шеңбері










Сабақтың ортасы

Оқылым, айтылым

5мин










Тыңдалым, айтылым

5мин













Тыңдалым, айтылым

5мин






Айтылым

3мин






1мин








Айтылым

9 мин













































Жазылым

5мин

1-тапсырма Жұптық жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы орындату. Мақалды оқып, мазмұнын бір-біріңе түсіндір.

Ер қанаты –ат.


Дескриптор

-Оқу түрлерін қолданады.

-Мақалдың мазмұнын талқылайды.

Қ.Б «Жарайсың», «жақсы» деген мадақтау сөздері арқылы ынталандыру


2-тапсырма Ұжымдық жұмыс «Болжау» әдісі бойынша Сызбаның көмегімен Есеннің не істегенін болжап, жай сөйлем құрастыр.



Picture 5


Дескриптор

-Сурет арқылы болжайды.

-Сызба бойынша жай сөйлемдер құрастырады.

Қ.Б «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалау


3-тапсырма Жеке жұмыс

Мұғалімнің көмегімен

«Бұл жауабы болса,онда сұрақ қандай болады?»ширату жаттығуы Берілген жауаптарды қандай сұрақтар қою арқылы алуға болатынын айт.

-Ерлан

-Алтыда

-Ақылды


Сергіту сәті

Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)

Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)

Көктен төмен әдемі кемпірқосақ ашылды (жарты доға жасайды)


4-тапсырма Топтық жұмыс 1,2,3,4 сандарын санату арқылы оқушыларды 4 топқа бөліп,тапсырма беремін. Берілген сурет мазмұны бойынша ертегі құрастыр. Picture 8 Дескриптор

-Сурет мазмұнын сипаттайды.

-Ертегі құрастырады

Қ.Б «Бағдаршам әдісі» арқылы бағалау


5-тапсырма Дәптермен жұмыс

Үлгіге қарап сөздер мен сөйлемдер жаз.


Дескриптор

-Сөздерді сауатты жазады.

-Сөйлемді бас әріптен бастап жазады.

Қ.Б Смайликтер арқылы бағалау




Сауат ашу 1-бөлім

70-бет















оқулық

70-бет










оқулық

70-бет







Сергіту сәтіне арналған жинақ















оқулық

70-бет






















Жұмыс дәптері №2












Сабақтың соңы

2мин

Кері байланыс

«Допты лақтыру» тәсілі арқылы жүргіземін.

Ойын шарты бойынша оқушылар кезектесіп Е әрпі бар сөздер айтады.



Саралау оқушыларға қандай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ барысында кейбір оқушыларға 1,2-тапсырмаларды орындауда көбірек қолдау көрсетуді, 4-тапсырмада сюжетті суреттер бойынша

мәтін құру ретін сақтап ертегі құрастырғызуды жоспарлаймын.

Оқушылардың бүгінгі сабақты қалай меңгергенін бағалауды сабақтың өн бойында мадақтау сөздері, «Бас бармақ» және «Бағдаршам» әдістері арқылы жүргіземін.

Шаттық шеңбері мен сергіту сәтінде оқушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігінің сақталуына мән беремін





Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








09 Ақпан 2019
347
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі