Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Текширилди Н.Т.Қатбай

    19.10.2021 й.

    Ўқитучининг исми, шарифи:

    Абдужабарова Нодира Абдуахадовна

    Фан номи/Синфи:

    Ўзбек тили 4 «Г» синф

    Хафтанинг қайси куни,дарс соати:

    19 .10.2021. 8 -хафта, 26 дарс

    Бўлим номи:

    2-бўлим. Инсоний фазилатлар

    Дарснинг мавзуси:

    Эгалик қўшимчаларининг ёзилиши

    Ушбу дарсда эришилган таълимий мақсадлар:

    4.1.7.1 сўз таркибида ва сўз орасидаги бўғин ҳамда товуш ҳамоҳанглигини сақлаб талаффуз қилиш.

    4.2.1.1 ривоя тасвирий, муҳокама матн турларини ва таркибий қисмларини аниқлаш.

    4.3.1.1 берилган мавзуда ҳикоя қилиш, тасвирлаш ва муҳокама қилиш элементлари бор матн тузиб ёзиш.

    Дарсга асосланган ўқиш мақсадлари:


    Барча ўқувчилар: эгалик қўшимчаларни олган отларни аниқлай олади ва ўзагини белгилай олади.

    Ўқувчиларнинг асосий қисми: эгалик қўшимчаларининг бирлик ва кўпликда қандай қўшилиб ёзилиш кераклигини билади.

    Айрим ўқувчилар: эгалик қўшимчаларини олган сўзларни аниқлаб, таҳлил қилишни билади.

    Саралаб ўқитиш топширмалари:

    Вақти

    Босқич

    Ўқитувчининг иш ҳаракати

    Ўқувчиларнинг иш ҳаракати

    Баҳолаш

    Ресурстар

    4 минут

    Ташкилий қисм

    Шодлик даврасини тузиш:

    Келинг дўстлар қўл ушлашиб,

    Бирга давра қурайлик.

    Шодланишиб гул тутишиб,

    Хурсанд бўлиб турайлик.

    Билим олувчиларнинг диққатини тўплаш мақсадида «Совға» услуби қўлланади. Бунда ўқувчилар ўз партадошларига совға қилгиси келган нарсасини имо-ишоралар орқари етказишади. Масалан: гул бўлса, ҳавода гул расмини чизиб узатади.

    Сариқ барглар – «Матн», қизил барглар - «Гап»,

    яшил гуллар - «Сўз» гуруҳларига бириктириб оламиз.

    Каттага ҳам сиз,

    Кичикка ҳам сиз,

    Салом бердик сизларга,

    Ҳурмат билан биз!

    Билим олувчилар билан бирга бугунги дарснинг мақсадини аниқлаб оламиз.

    Қўшиқни куйга солиб айткизади

    «Совға» услуби орқали билим олувчилар бир- бирига совға улушадилар.

    Турли ранглардаги баргларни олишиб, гуруҳларга бириктишди.

    Билим олувчилар дарсга меҳмонлар бўлиб келганларга саломлашиб олидилар.




    Ребус фойдаланиб бугунги мавзумизнинг маъносини очади

    Ақлий ҳужум услуби орқали эгалик қўшимчаларга мисол келтиради.

    Баҳолаш: оғзаки

    Раҳбарлантирилади.





    Оқ қоғозда гуруҳнинг номлари .




    Рангли барглар расми.


    4 минут









    5- минут
























    7- минут

















    8 минут

    Янги дарс


































    Янги мавзу ва дарс мақсади билан таништириш.

    Ўтилган мавзуни эсга тушириш ва мустаҳкамлаш мақсадида «Билағон ким?» услубини қўллаш.

    Савол- жавоб ўтказилади.

    Баҳолаш: оғзаки раҳбарлантирилади.

    ( Ж ) Уй вазифаси: 5-машқни ёзиш.

    Жуфти билан бир-бирини текшириб, дўстининг ишига изоҳ бериш.

    (Я) 1-машқ. «Тез илдам» услуби.

    Ўқинг. Эгалик қўшимчаларини олган отларни аниқлаб, ўзагини белгиланг.Эгалик қўшимчаларни ёзилишига эътибор беринг. Ўзакнинг қайси товуш билан тугаганини айтинг.

    Мол-у давлатингиз билан эмас, илм-у ҳунарингиз,гўзал хулқ-атворингиз билан ифтихор қилинг.Одам боласи-элнинг боласи.Раънога бувисининг бойчечак ҳақидаги ашуласи ёқиб қолди.

    Дескриптор: Билим олувчи;

    -эгалик қўшимчаларини олган отларни аниқлайди.

    -ўзагини белгиланганини топади..

    -ўзакнинг қайси товуш билан тугаганини айтади.

    Баҳолаш: Гуруҳлар бир-бирларини бош бармоқ орқали билан баҳолайди.

    Shape1

    Эгалик қўшимчалари отларга қуйидагича қўшилади:

    Унли товушдан сўнг:-м,-нг,-си,-миз,-нгиз,-(лар)и шаклида;

    Ундош товушдан сўнг:

    -им,-инг,-и,-имиз,-ингиз,-(лар)и шаклида.






    Шахслар

    Сони

    Ундош товуш билан битган сўз,

    китоб-

    Унли товуш билан битган сўз,

    олма-

    Ундош товуш билан битган сўз,

    қалам-

    І шахс

    бирлик

    кўплик

    китобим

    китобимиз

    олмам

    олмамиз

    қаламим

    қаламимиз

    ІІ шахс

    бирлик

    кўплик

    китобинг

    китобингиз

    олманг

    олмангиз

    қаламинг

    қаламингиз

    ІІІ шахс

    бирлик

    кўплик

    китоби

    китоблари

    олмаси

    олмалари

    қалами

    қаламлари

    -қ ва -к ҳарфлари билан битган отларга эгалик қўшимчаси қўшилганда к-г бўлиб, қ-ғ бўлиб талаффуз этилади ва ёзилади:

    қишлоқ-қишлоғим

    ўртоқ-ўртоғим

    булоқ-булоғим

    қишлоқ-қишлоғим

    ўртоқ-ўртоғим

    булоқ-булоғим

    Бирикмаларни ўқинг. Эгалик қўшимчаларини олган отларни аниқланг.

    Баҳодирнинг чизғичи, мактабнинг кутубхонаси,отанинг насиҳати,эшикнинг қулфи,онамнинг эртаклари.

    Эгалик қўшимчаларини тушириб ўқинг. Сўзлар ўзаро боғландими? Эгалик қўшимчалари қандай вазифа бажаряпти?

    Дескриптор: Билим олувчи;

    “Тугалланмаган гап” услуби

    Мактаб_____ ёнида,

    Табиат майдон__да.

    Ажойиб боғча___ бор,

    Унда доимий баҳор.

    Дарахтлар__ қаримас,

    Ҳосил қилиб хоримас,


    Мевалар__ асал, қанд,

    Ранг-баранг шакар пайванд.

    Салимжоннинг гилос_____,

    Асл меҳнат хурмо_____,

    Қишда ҳам токда узум,

    Эртак эмас бу сўз_____.


    - эгалик қўшимчаларини олган отларни аниқлайди ;

    -эгалик қўшимчалар қандай вазифа бажарганини

    аниқлайди;

    Баҳолаш: Икки юлдуз ,бир тилак.

    Дам олиш дақиқаси. “Кўнгилли кун”

    (Г) 1- гуруҳ: 4- машқ. «Ақлингни чархла» услуби.

    Нуқталарнинг ўрнига эгалик қўшимчаларидан мосини қўйиб ёзинг.

    Кундалиг......-ёруғ юз.....,

    Давраларда бийрон сўз.....,

    Ёзувлар...... чиннию- чироқ,

    Завқ бағишлар ҳар бир варақ.

    Дескриптор: Билим олувчи;

    -эгалик қўшимчаларини мосини топади.

    -эгалик қўшимчаларини белгилайди.

    -шахс- сонини айтади.

    2-гуруҳ: 5- машқ. «Кейс – стади» услуби.

    Сўзларни ўқинг. Сўзлар ўзагидаги ўзгаришини аниқлаб, фарқини айтинг.

    бурун бурним оғиз оғзим

    шаҳар шаҳрим сингил синглим

    Дескриптор: Билим олувчи;

    -сўзлар ўзагидан ўзгаришини аниқлайди.

    -сўзларни бир-биридан фарқини топади.

    -эгалик қўшимчаларини олган отларни топади.

    -шахс-сонини айтади.

    Тўғри ва нотўғри усулби

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдужаббарова Нодира Абдуахадовна
    29 Қазан 2021
    2336
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Эгалик қўшимчаларининг ёзилиши

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Эгалик қўшимчаларининг ёзилиши

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4.1.7.1 сўз таркибида ва сўз орасидаги бўғин ҳамда товуш ҳамоҳанглигини сақлаб талаффуз қилиш. 4.2.1.1 ривоя тасвирий, муҳокама матн турларини ва таркибий қисмларини аниқлаш. 4.3.1.1 берилган мавзуда ҳикоя қилиш, тасвирлаш ва муҳокама қилиш элементлари бор матн тузиб ёзиш.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Текширилди Н.Т.Қатбай

    19.10.2021 й.

    От Ким? Нима саволларига жавоб беради.

    Тўғри ёки нотўғри

    -нинг, -ни, -га, -да, -дан эгалик қўшимчалари.

    Тўғри ёки нотўғри

    Отлар маъно ва граматик хуксусиятига кўра уч турга бўлинади.

    Тўғри ёки нотўғри

    -м, -им, -нг, -инг, -си, -и эгалик қўшимчалари.

    Тўғри ёки нотўғри

    Ўзбек тилида 3 та шахс бор

    Тўғри ёки нотўғри

    Эгалик қўшимчалари шахс ва нарса буюмларнингқайси шахсга қарашлигини билдиради.

    Тўғри ёки нотўғри

    Ўқитучининг исми, шарифи:

    Абдужабарова Нодира Абдуахадовна

    Фан номи/Синфи:

    Ўзбек тили 4 «Г» синф

    Хафтанинг қайси куни,дарс соати:

    19 .10.2021. 8 -хафта, 26 дарс

    Бўлим номи:

    2-бўлим. Инсоний фазилатлар

    Дарснинг мавзуси:

    Эгалик қўшимчаларининг ёзилиши

    Ушбу дарсда эришилган таълимий мақсадлар:

    4.1.7.1 сўз таркибида ва сўз орасидаги бўғин ҳамда товуш ҳамоҳанглигини сақлаб талаффуз қилиш.

    4.2.1.1 ривоя тасвирий, муҳокама матн турларини ва таркибий қисмларини аниқлаш.

    4.3.1.1 берилган мавзуда ҳикоя қилиш, тасвирлаш ва муҳокама қилиш элементлари бор матн тузиб ёзиш.

    Дарсга асосланган ўқиш мақсадлари:


    Барча ўқувчилар: эгалик қўшимчаларни олган отларни аниқлай олади ва ўзагини белгилай олади.

    Ўқувчиларнинг асосий қисми: эгалик қўшимчаларининг бирлик ва кўпликда қандай қўшилиб ёзилиш кераклигини билади.

    Айрим ўқувчилар: эгалик қўшимчаларини олган сўзларни аниқлаб, таҳлил қилишни билади.

    Саралаб ўқитиш топширмалари:

    Вақти

    Босқич

    Ўқитувчининг иш ҳаракати

    Ўқувчиларнинг иш ҳаракати

    Баҳолаш

    Ресурстар

    4 минут

    Ташкилий қисм

    Шодлик даврасини тузиш:

    Келинг дўстлар қўл ушлашиб,

    Бирга давра қурайлик.

    Шодланишиб гул тутишиб,

    Хурсанд бўлиб турайлик.

    Билим олувчиларнинг диққатини тўплаш мақсадида «Совға» услуби қўлланади. Бунда ўқувчилар ўз партадошларига совға қилгиси келган нарсасини имо-ишоралар орқари етказишади. Масалан: гул бўлса, ҳавода гул расмини чизиб узатади.

    Сариқ барглар – «Матн», қизил барглар - «Гап»,

    яшил гуллар - «Сўз» гуруҳларига бириктириб оламиз.

    Каттага ҳам сиз,

    Кичикка ҳам сиз,

    Салом бердик сизларга,

    Ҳурмат билан биз!

    Билим олувчилар билан бирга бугунги дарснинг мақсадини аниқлаб оламиз.

    Қўшиқни куйга солиб айткизади

    «Совға» услуби орқали билим олувчилар бир- бирига совға улушадилар.

    Турли ранглардаги баргларни олишиб, гуруҳларга бириктишди.

    Билим олувчилар дарсга меҳмонлар бўлиб келганларга саломлашиб олидилар.




    Ребус фойдаланиб бугунги мавзумизнинг маъносини очади

    Ақлий ҳужум услуби орқали эгалик қўшимчаларга мисол келтиради.

    Баҳолаш: оғзаки

    Раҳбарлантирилади.





    Оқ қоғозда гуруҳнинг номлари .




    Рангли барглар расми.


    4 минут









    5- минут
























    7- минут

















    8 минут

    Янги дарс


































    Янги мавзу ва дарс мақсади билан таништириш.

    Ўтилган мавзуни эсга тушириш ва мустаҳкамлаш мақсадида «Билағон ким?» услубини қўллаш.

    Савол- жавоб ўтказилади.

    Баҳолаш: оғзаки раҳбарлантирилади.

    ( Ж ) Уй вазифаси: 5-машқни ёзиш.

    Жуфти билан бир-бирини текшириб, дўстининг ишига изоҳ бериш.

    (Я) 1-машқ. «Тез илдам» услуби.

    Ўқинг. Эгалик қўшимчаларини олган отларни аниқлаб, ўзагини белгиланг.Эгалик қўшимчаларни ёзилишига эътибор беринг. Ўзакнинг қайси товуш билан тугаганини айтинг.

    Мол-у давлатингиз билан эмас, илм-у ҳунарингиз,гўзал хулқ-атворингиз билан ифтихор қилинг.Одам боласи-элнинг боласи.Раънога бувисининг бойчечак ҳақидаги ашуласи ёқиб қолди.

    Дескриптор: Билим олувчи;

    -эгалик қўшимчаларини олган отларни аниқлайди.

    -ўзагини белгиланганини топади..

    -ўзакнинг қайси товуш билан тугаганини айтади.

    Баҳолаш: Гуруҳлар бир-бирларини бош бармоқ орқали билан баҳолайди.

    Shape1

    Эгалик қўшимчалари отларга қуйидагича қўшилади:

    Унли товушдан сўнг:-м,-нг,-си,-миз,-нгиз,-(лар)и шаклида;

    Ундош товушдан сўнг:

    -им,-инг,-и,-имиз,-ингиз,-(лар)и шаклида.






    Шахслар

    Сони

    Ундош товуш билан битган сўз,

    китоб-

    Унли товуш билан битган сўз,

    олма-

    Ундош товуш билан битган сўз,

    қалам-

    І шахс

    бирлик

    кўплик

    китобим

    китобимиз

    олмам

    олмамиз

    қаламим

    қаламимиз

    ІІ шахс

    бирлик

    кўплик

    китобинг

    китобингиз

    олманг

    олмангиз

    қаламинг

    қаламингиз

    ІІІ шахс

    бирлик

    кўплик

    китоби

    китоблари

    олмаси

    олмалари

    қалами

    қаламлари

    -қ ва -к ҳарфлари билан битган отларга эгалик қўшимчаси қўшилганда к-г бўлиб, қ-ғ бўлиб талаффуз этилади ва ёзилади:

    қишлоқ-қишлоғим

    ўртоқ-ўртоғим

    булоқ-булоғим

    қишлоқ-қишлоғим

    ўртоқ-ўртоғим

    булоқ-булоғим

    Бирикмаларни ўқинг. Эгалик қўшимчаларини олган отларни аниқланг.

    Баҳодирнинг чизғичи, мактабнинг кутубхонаси,отанинг насиҳати,эшикнинг қулфи,онамнинг эртаклари.

    Эгалик қўшимчаларини тушириб ўқинг. Сўзлар ўзаро боғландими? Эгалик қўшимчалари қандай вазифа бажаряпти?

    Дескриптор: Билим олувчи;

    “Тугалланмаган гап” услуби

    Мактаб_____ ёнида,

    Табиат майдон__да.

    Ажойиб боғча___ бор,

    Унда доимий баҳор.

    Дарахтлар__ қаримас,

    Ҳосил қилиб хоримас,


    Мевалар__ асал, қанд,

    Ранг-баранг шакар пайванд.

    Салимжоннинг гилос_____,

    Асл меҳнат хурмо_____,

    Қишда ҳам токда узум,

    Эртак эмас бу сўз_____.


    - эгалик қўшимчаларини олган отларни аниқлайди ;

    -эгалик қўшимчалар қандай вазифа бажарганини

    аниқлайди;

    Баҳолаш: Икки юлдуз ,бир тилак.

    Дам олиш дақиқаси. “Кўнгилли кун”

    (Г) 1- гуруҳ: 4- машқ. «Ақлингни чархла» услуби.

    Нуқталарнинг ўрнига эгалик қўшимчаларидан мосини қўйиб ёзинг.

    Кундалиг......-ёруғ юз.....,

    Давраларда бийрон сўз.....,

    Ёзувлар...... чиннию- чироқ,

    Завқ бағишлар ҳар бир варақ.

    Дескриптор: Билим олувчи;

    -эгалик қўшимчаларини мосини топади.

    -эгалик қўшимчаларини белгилайди.

    -шахс- сонини айтади.

    2-гуруҳ: 5- машқ. «Кейс – стади» услуби.

    Сўзларни ўқинг. Сўзлар ўзагидаги ўзгаришини аниқлаб, фарқини айтинг.

    бурун бурним оғиз оғзим

    шаҳар шаҳрим сингил синглим

    Дескриптор: Билим олувчи;

    -сўзлар ўзагидан ўзгаришини аниқлайди.

    -сўзларни бир-биридан фарқини топади.

    -эгалик қўшимчаларини олган отларни топади.

    -шахс-сонини айтади.

    Тўғри ва нотўғри усулби

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    29.10.2021
    2336
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдужаббарова Нодира Абдуахадовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    От Ким? Нима саволларига жавоб беради.

    Тўғри ёки нотўғри

    -нинг, -ни, -га, -да, -дан эгалик қўшимчалари.

    Тўғри ёки нотўғри

    Отлар маъно ва граматик хуксусиятига кўра уч турга бўлинади.

    Тўғри ёки нотўғри

    -м, -им, -нг, -инг, -си, -и эгалик қўшимчалари.

    Тўғри ёки нотўғри

    Ўзбек тилида 3 та шахс бор

    Тўғри ёки нотўғри

    Эгалик қўшимчалари шахс ва нарса буюмларнингқайси шахсга қарашлигини билдиради.

    Тўғри ёки нотўғри